Ei venäjä minua uhkaa. olkaatte huolissanne vale opiskelijoista

rauhoittukaa kiitos

Kirjoitan oman näkökulman siitä miksi jotkut ja lukemani mukaisesti viralisista tietolähteistä paljonkin heitä jotka ovat kepulikonstein onnistuneet pääsemään kuin kiinni jääneet.Tämähän on laaja kononaisuus kun tarkemmin ajttelee miksi ihminen ei arvosta itseään Lähtökohdat eivät aina selitä kaikkea sitä miksi ihminen kasvaa kieroon ja haluaa päästä mahdolisimman vähällä vaivalla itse sekä älyttömyyttään ajattelee vielä nauttivansa itse elämästään kun ei ole Peruskoulussa edes välittänyt opiskella tarvittavia tietoja sekä taitoja mitä lähtökohtaisesti tarvitaan miten ihmeessä he luulevat pärjäävänsä kun Oppiminen on jatkumoa kaikelle jo opitulle kuin omaksutulle Lisäksi nykyisin jotuu Korkeakolutetut kuin vähemmän lukeneet päivittämään uusimmat tutkimukset mitä vaikeaselkoisemmilta luettavissa oöevilta uusimista tutkimuksista pysyäkseen ajantasalla.


" opettajaopettaja " mä voin kirjoittaa kaikki syksyksi varatut vihkot täyteen tästäkin aiheesta. Miksi ihmiset eivät ole oppineet arvostamaan kuin että rakastamaan itseään paitsi että opettajat eivät ehdi sitten tarkastamaan muiden esseitä kun minun ainoastaan josta tietenkään en ole pahoillani mutta jos joillakin muilla :) jota saanen epäillä on vielä parempia viisauksia kuin itselläni hekin voivat hakea tähän suomi 24 yleistä mediasta sivistyksen huippu luokkaan jossa suurennulasilla tarkistetaan riittävätkö jo opiskellut tiedolliset taidot .


Lopuksi tahdon teitä muistuttaa että eiköhän se jo riitä nimittäin venäjällä uhkaaminen kun se on niin vanhanaikaistakin Mitkä ne tärkeimmät asiat tänäkin päivänä itse kullekin on omassa elämässään muut kuin uutisotsikot Oletan että monellekkin aamiainen ja sanomalehti, sienestäminen seuravaan viikkoon valmistautuminen jne.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommiin kaikki

      Rohkenen väittää taas kun ehdin tässä välissä tehdä näitä aamu hommiani joita toivoisin muillakin olevan jotta ilalla voisi täysin rentoutuneena tehdä itse kukin sitä mikä heille on vaikka ns. viihdettä itselleni se voi olla vaikka oloilua mutta ei hölläilyä joka oli kyllä ihan valheeseen perustava mainos jotta suomalaiset istuisivat sipsipussit telkkarin edessä Syödään sipsejä silloin kuin syödään se ei mitenkään oleelisesti liity telkkarin katsomiseen vaikka sitenkin suomalaisuutta ovat mainoksessa "brändänneet "


      Niin rohkenen tänä aamuna väittää että 300 000 työtöntä kuin korkeasti koulutettua työtöntä Ensimäisenä ajatuksenaan ryhdy pelkämään venäjä uhkaa Entäs kaikki he asunnottomat tuskin heillä on mielikuvituspaikkaa jossa "pelätä " venäjää " Ei ole itsekeskeistä ajatella omaa perhettä, omaa tulevaisuuttaan kuin sitäkään miten jette braa Elämästä innostuneet tutkijoiden mukaan saavat lisää odotetta elää vieläkin pitempään ja jos viellä pääsisvät suhteelisen terveenä eläkkeelle jatko-opintoihinsa iäkkäiden yliopoistoihinsa.


      Suomalaisuuteen on iskostunut joku iänikuinen pessimismi joka ei kehitä ihmistä ihmisenä mihinkään Ymmärrän kyllä että politiikassa kuohuu nato keskustelut puolesta ja vastaan En ole mitään mieltä meillä ihmisillä ns. kuluttajilla työvoimalla on totta totisesti ilman itsekeskeisyyden häiväkään tarpeeeksi paljon ja pitäisikin kiinnittää huomiota läheisiinsä jotta pärjäisivät tapahtuipa sitten mitä tahansa maailman sota ja kriisi pesäkkeissä koska Elämä jatkuu kaikesta huolimatta Enkä näe mitään järkeä siinä että työteliäät kuin paljon opiskeltavaa ja tehtävää omassakin elämässään jäävät märehtimään kaikkea sitä mitä maapallon toisella puolella tapahtuu Joskin se on helppoa että ei tarvitse kiinnittää huomiota omaan elämäänsä ja siihen miten itse käyttäytyy Jos ihmiset vaatisivat yhtä paljon itseltään kuin kanssa eläjiltään olisi vähemmän epäsopua ja mielensä pahoittajia.


      onko järkeä pahoittaa mieltään kuin tuntea myötähäpeää täysin tuntemattomien /vieraiden ihmisten käytöksestä sikäli kun eivät liity mitenkään omaan elämääsi Minun mielestäni Ei..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe