Ilo irti

Itsekas saa olla

Minkähän keksisi syyn lähteä ja jättää perhe? Olen miettinyt mistä saa vinkkejä ihan hyvästä liitosta lähteä? On kiva elää ja bilettää kun ikäkin alkaa painaa 40 ja ylikin. Minulla on kiva kaveri joka viihtyy iltaelämässä myös.Nuoret on jo melko isoja ja mies on tunnollinen kasvattaja.

4

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja eikun menoks!

      Mihin piruun siinä mitään syytä ja lupaa tarvitaan?
      Vai painaako kuitenkin omatunto ja ihan itselle pitää joku syy keksiä?
      Siitä vaan iltaelämään ja selluliiteille kyytiä! Mukavasti hytisee siellä verkkosukkien sisällä ja läskiä kurovien korsettien sisällä.
      Katso vaan sitten sellainen saalis joka on niin monen kupin kumarassa että silmät harittaa. Ei sitten niin näe kun sielä kämpillä niitä panssareitasi aukoilet, että millainen meduusa sieltä leviää esiin!
      Ilo se on joka elättelee!

    • syitä löytyy

      Löytyyhän näitä. Lue vaikka naistenlehtiä, sieltä löytyy ne muodikkaimmat syyt.

      Esim: Kasvoimme erilleen. Olin henkisesti niin yksin. Puoliso ei tukenut minua. Äidilläkin on oikeus onneen. Nyt, ennen kuin on liian myöhäistä. Joskus on lupa olla itsekäs.

      Löytyikö noista sopivaa?

    • baila baila

      mix eroisit, biletä vain jos lapset on jo isoja, niinhän miehetkin tekee

    • Parhaat profiilivint

      Tässä sulle oiva apu, kun teet treffi-ilmoituksen. Käytä näitä niin onnistut!

      Olen ihan mukava :) ja rehellinen Suomalainen kauniiksi kehuttu nainen :) ja haen ihan mukavaa ja rehellistä suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä :) Sexin vonkaajat älkööt vaivautuko, menkää lääkekaapille:)
      Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
      - Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem. Ei pelimiehille!
      - Olethan katu uskottava, katseen kestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luu rankoja kaapissa ja oot sinut menneisyytesi kanssa. Liikunta: EVVK. Ei sexiä.
      - Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, kolahtaa ja kemiat kohtaa. Kuva kiva.
      - Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeen tulevaa nallekarhumaista miestä. Ei sexiä.
      - Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö. (kuulostaa tämäkin uskottavalta)
      - Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen (ei sexiä), jolla perusasiat kunnossa.
      - Baareista en ole sinua löytänyt. Siellä on vaan porukkaa, joilla ei lääkitys kohdallaan.
      - Olen eroamassa oleva 50-vuotias mies. En hae seksiä, voitasko tavata?
      - Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita.
      - Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvikupposen merkeissä.
      - Olen urheilullinen, kunnollinen, rehellinen, uskollinen ja itsestään huoltapitävä ÄLYKÄS AKATEEMINEN mies ja etsin kunnollista ÄLYKÄSTÄ AKATEEMISTA naista sydänkäpysekseni.
      - Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä.
      - Olen sisäsiisti, rehellinen ja uskollinen, sopusuhtainen pilke silmäkulmassa oleva naisenalku. Ei sexiä.
      - Olen nainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa. Ei sexiä.
      - Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy.
      - Olen naisellinen, pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen. Lopetan jäätelön syönnin ja pullan mutustelun ensi viikolla, sekä aloitan kuntosalilla käynnit. Ei sexiä. (Uskottavaa tämäkin)
      - Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin. Mutta kukaanhan ei ole täydellinen.
      - Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele.
      - Juon viiniä vaan hyvässä seurassa. Musiikin suhteen, jota sujuvasti kuuntelen olen kaikkiruokainen ja harrastukset laidasta laitaan.
      - Täällä ihana kaunis nainen, suunnitelmissa ei mitään erikoista. 
      - Täällä 35 vuotias nuori nainen etsii..biolookinen kello käy kalja maha turn off
      - Olen alkoton, savuton, kuntosalilla käyvä, rehti ja suoraviivainen mies. Missä olet?
      - Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran.
      - Elämä on. (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)

      - Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini.
      - Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis. Hanki elämä.
      - rehellinen luotettava alko ei ongelma omillaan toimeen tuleva 
      - Kuva kiva, vaikkakaan ulkonäkö ei merkitse. 

      Motto: Mikä ei tapa se vahvistaa.
      Asia, josta en innostu: peräkamarin pojat. Kiitti mulle riitti.
      Koulutus: Maisteri (on suorittanut uimamaisterin tutkinnon vuonna mooses)
      Musiikkimaku: laidasta laitaan. Sitä sujuvasti kuuntelen
      Harrastukset: kaikkiruokainen
      Asiat, josta en innostu: kaljamahat

      Lisää turn offeja:
      - Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
      - erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
      - kirjoitus tai yhdys sana virheet profiilissa. Ensimmäinen välimerkki löytyy neljänneltä riviltä ja teksti on ilman kappalejakoa. Koko teksti on kirjoitettu tikkukirjaimilla
      - hymiö joka rivin perässä ;)
      - tulot: melkein kaikki menee mitä tuleekin
      - ota selvää, kysymällä vastataan ;)
      - tähän tulee jotain (ja haaskaan uuden profiilin näkyvyyden pitämällä sitä tyhjänä)
      - ajattelin kokeilla jos täältä joku löytys
      - en olis ikinä uskonut että kokeilen nettideittailua
      - en oikeestaan etsi mitään
      - en jaksa tähän mitään, naamatusten se sit selvii
      - hakusessa (ihan mitä vaan)
      - lainannut profillinsa sivun verran einoleinoa
      - puhuu lööperiä profiilissa, valehdellen ikänsä 10 vuotta alaspäin samoin painonsa 20 kg alakanttiin
      - kehuu, kuinka kestävä on sängyssä ja kuinka monta naista en elämänsä aikana selättänyt
      - matkustelu: kaksi reissua Ruotsin laivalla ja kerran Tallinnassa
      - paljastuu myöhemmin naimisissa olevaksi
      - haukkuu profiilissaan entistä poika/tyttöystäväänsä vuolaasti
      - profiilissa rasismiin viittaavia huomautuksia, sekä halventaa seksuaalivähemmistöjä

      Kuva:
      - Kalja tai tupakka kädessä ja ilman paitaa. Naama ei näy rakeisessa kännykkäkamerakuvassa selvästi. Kuva kaksikymmenentä kiloa sitten otettu
      - Hankkijalippis päässä ja sukat sandaaleissa. Napa näkyy t-paidan alta. Seisoo vanhan nissanin tai mopon edessä
      - villapaita, tiukaksi käyneet rippikouluajan suorat housut ja lenkkarit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe