Tanssilavojen kaunein nainen?

Heiswall

Minulla kyllä heräs kaikki aistit kun näin kauniin naisen tansseissa eilen kapiksella. Blondi , en tiedä nimeä. Tummissa ihonmyötäisissä vaatteissa liikkui. Kuka on tanssilavojen kaunein nainen?

25

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatimaton mies

      Olisihan niitä kauniita naisia paljonkin, mutta ovat niin kopeita että jää ruma mielikuva. Ei ihmisiä voi absoluuttiseen parhaimmuusjärjestykseen laittaa, mutta hyvä esimerkki katseenkestävästä naisesta on Etelä-Suomessa sen yhden pitkähkön superlaihan tytön kanssa aina liikkuva tuiki tavallinen brunetti, mieleenpainumattomat vaatteet, tuskin lainkaan meikkiä, hiukan surullisen näköinen eikä vaikuta kuvittelevan itsestään liikoja. Vaatimattomuus on kaunista.

      • yritä edes

        Iske hänet !!!


    • rohkeatherrat hoi

      Suomen tanssilavat ovat täynnä kauniita naisia, kaikenikäisia, kaiken tyylisiä ja kokoisia. Hauskoja, asiallisia, iloisia, pidättyväisiä, rentoja. Jokaisen makuun kyllä löytyy.

      Kaikkia kauniita naisia ei kannata aliarvioida ja luokitella kopeiksi. Seuratkaa esim. pariskuntia. Kuinka monella kauniilla ja näyttävällä pariutuneella tanssinaisella on komea ja näyttävä puolisko ? Aika harvalla. Paremminkin näyttää siltä että mies on valittu tanssitaidon ja muun kemian perusteella.

      Siis uskaltakaa nyt hyvät herrat lähestyä myös kaunista naista ;)) !!

      • miesespoo

        Tähän asiallinen vastaus.

        Kun ne pakit, naamapakit, nöyryytykset, ilkeydet ym. kaikki käytännössä kumuloituvat näihin ns. kauniisiin naisiin miehet (ml. tämän kirjoittaja) jättää ne kauniit ja kauneimmat omaan rauhaansa.

        Helpompi elää itsensä kanssa näin.


      • 13+2
        miesespoo kirjoitti:

        Tähän asiallinen vastaus.

        Kun ne pakit, naamapakit, nöyryytykset, ilkeydet ym. kaikki käytännössä kumuloituvat näihin ns. kauniisiin naisiin miehet (ml. tämän kirjoittaja) jättää ne kauniit ja kauneimmat omaan rauhaansa.

        Helpompi elää itsensä kanssa näin.

        Muutaman kerran kun olen rohkaistunut toteamaan kauniille naiselle, että olipas mukava tanssia, niin he ovat olleet että häh, mistä oikein puhut? Tuo on niin nöyryyttävää ja masentavaa, etten heitä enää hae. Taitaa olla odotukset sellaisissa sfääreissä, etteivät edes huomaa tällaista tavista.


      • suoraa puhetta
        13+2 kirjoitti:

        Muutaman kerran kun olen rohkaistunut toteamaan kauniille naiselle, että olipas mukava tanssia, niin he ovat olleet että häh, mistä oikein puhut? Tuo on niin nöyryyttävää ja masentavaa, etten heitä enää hae. Taitaa olla odotukset sellaisissa sfääreissä, etteivät edes huomaa tällaista tavista.

        Siis mitä sen kauniin naisen sitten olisi pitänyt sulle sanoa ?? NäInkö: Olit ihana viejä ja kanssasi oli myös ihana tassia.

        Itse ainakin sanon tuon jos se on totta, mutta jos ei siltä tunnu niin pidän suuni kiinni ja ja sanon kiitos.


      • 8+11
        suoraa puhetta kirjoitti:

        Siis mitä sen kauniin naisen sitten olisi pitänyt sulle sanoa ?? NäInkö: Olit ihana viejä ja kanssasi oli myös ihana tassia.

        Itse ainakin sanon tuon jos se on totta, mutta jos ei siltä tunnu niin pidän suuni kiinni ja ja sanon kiitos.

        No ei tietenkään pidä toista ihanaksi sanoa, jos ei sitä tarkoita, mutta voisi nyt sen verran olla älliä ja pelisilmää, että jos tanssi miellytti sitä toista osapuolta niin ymmärtäisi ja hyväksyisi sen. Eli kuten sinäkin teet, kiittäminen olisi ihan ok. Vaikka jotain "kiitos, kiva että tykkäsit" tjsp.


    • adsasdasdasdasd

      En tuota naista pannut merkille, mutta oli ilo tanssittaa eilen naisia kapiksella. Iloisia ja tanssitaitoisia ja myös näitä kauniita oli pilvin pimein. :) Tanssiva ihminen toki on aina kaunis.

      • nainen Kapikselta

        Kiitos !!
        Hymy ja halipusu.


    • näkymä

      Tanssilavojen kaunein nainen on eräs varattu nainen eteläsuomen lavoilta. Tumma, hoikka, tyylikäs, aistikas. Erottuu joukosta selvästi. Ikä yllätys, yllätys -50 ;)).

      Muuten en tiedä hänestä mitään mutta kaunis on katsella. Häntä ei kukaan voi olla huomaamatta.

    • Superlatiivikaunis

      "Kauneus on katsojan silmässä", kuuluu vanha viisaus. Kauneus on kokonaisuus, johon kuuluu myös sisäinen olemus. Jos on ihastunut tai rakastunut, kohde näyttää aivan toiselta kuin muiden silmin.

    • Heiswall

      Tuohan on musiikkia korville jos Kaikkein komein mies ei saa tanssisalin kauneinta naista itselleen. Kokeilen onnea Kapiksen blondin kanssa kun näen hänet seuraavan kerran. Tanssiahan osaan.

      • ohjeita

        Kannattaa kokeilla, mutta ole hienovarainen. Ei mitään mennään meille tyyliä heti, vaan jotain sellaista että kävelläänkö yhdessä autoille. Iskeminen voi tapahtua muutamana iltana pikkuhiljaa tunnustellen.

        Toisaalta huomaat naisesta aika pian onko hän myös kiinnostunut. Jutteleeko, nauraako, hakeeko naistentunnilla sinua jne ...

        Toisaalta meikäläinen iskettiin kertaheitolla. Tai siis minä iskin miehen ;)). Hain kerran naistentunnilla ja se oli siinä ;)) Mies pyysi aina vain lisää tanssia ... itse sitten illan päätteksi kysyin että voidaanko tanssia joskus myöhemminkin.


      • Voi hyvänen aika

        Sinä taidat olla semmoinen klassinen naisettomuustapaus: sitkumä saan faija fillari mä saan naisenki, sitkumä saan faija momedi mä saan naisenki, sitkumä saan faija auton mä saan naisenki,,,sitkumä opin tanssimaan mä saan naisenki...

        Yksikään noista ominaisuuksista, joilla tuohon ikääsi mennessä olet naisensaantimielessä herkutellut, eivät selvästikään ole ominta omaasi: mikäli yksikin niistä olisi ollut ominta sinua, sinä suorastaan kylpisit naisissa, kuten normaalimiehet tekevät!


      • 14+6
        Voi hyvänen aika kirjoitti:

        Sinä taidat olla semmoinen klassinen naisettomuustapaus: sitkumä saan faija fillari mä saan naisenki, sitkumä saan faija momedi mä saan naisenki, sitkumä saan faija auton mä saan naisenki,,,sitkumä opin tanssimaan mä saan naisenki...

        Yksikään noista ominaisuuksista, joilla tuohon ikääsi mennessä olet naisensaantimielessä herkutellut, eivät selvästikään ole ominta omaasi: mikäli yksikin niistä olisi ollut ominta sinua, sinä suorastaan kylpisit naisissa, kuten normaalimiehet tekevät!

        Anteeksi vain, mutta normaalimiehellä on vaikeuksia saada naista. Vain poikkeuksellisen komeat pelimiehet saavat naisen helposti.


      • Voi hyvänen aika
        14+6 kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta normaalimiehellä on vaikeuksia saada naista. Vain poikkeuksellisen komeat pelimiehet saavat naisen helposti.

        Eivätkä saa! Ajatteleppa ite, miten paljon vaivaa komean miehen on pitänyt nähdä näyttääkseen niin komealta. Oikeat hiustenhoitoaineet sun muut hipiänhoitotuotteet on pitänyt huolellisesti valita monien väärien joukosta eivätkä ne vaateostoksetkaan mikään läpihuutojuttu ole voineet olla. Sinä et ole ehkä tullut ajatelleeksi, ettei naisen metsästykseen lähdetä kuin sotaan nimittäin polvipussihousuissa käyrätorvea soitellen, vaan huolellisia esivalmisteluita vaatii naisen metsästys onnistuakseen.


      • pilkun viilausta
        Voi hyvänen aika kirjoitti:

        Eivätkä saa! Ajatteleppa ite, miten paljon vaivaa komean miehen on pitänyt nähdä näyttääkseen niin komealta. Oikeat hiustenhoitoaineet sun muut hipiänhoitotuotteet on pitänyt huolellisesti valita monien väärien joukosta eivätkä ne vaateostoksetkaan mikään läpihuutojuttu ole voineet olla. Sinä et ole ehkä tullut ajatelleeksi, ettei naisen metsästykseen lähdetä kuin sotaan nimittäin polvipussihousuissa käyrätorvea soitellen, vaan huolellisia esivalmisteluita vaatii naisen metsästys onnistuakseen.

        Silti: komea saa helposti. On eri asia, oliko helppo tulla komeaksi. Sama kuin sanoisi, että huippupikajuoksija vetää satasen helposti alle 15s.


      • Voi hyvänen aika
        pilkun viilausta kirjoitti:

        Silti: komea saa helposti. On eri asia, oliko helppo tulla komeaksi. Sama kuin sanoisi, että huippupikajuoksija vetää satasen helposti alle 15s.

        Minä en ymmärrä, miten terve mies voisi pitää itseään epäkomeana. Ainoastaan kallonsa sisälmysten pahoista ongelmista kärsivä mies saattaisi tähän kykeneväinen olla, mutta sekin on tutkimusten mukaan aika harvinaista, sillä tiettävästi em ongelmista kärsivät miehet kuvittelevat hyvin paljon yleisemmin saavansa tansseista (kauniin) naisen, kunhan vain opettelevat ensin tanssimaan - aivan samalla logiikalla kuin autokouluun mennessään, jolloin he herkuttelivat sillä ajatuksella, että saavat kartsalta (kauniin) naisen, kunhan ensin oppivat ajamaan faijan autoa.

        Normaali mies, jolle ajatus siitä, että hän olisi jollain tapaa epäkomea, on täysin vieras sen sijaan pitää ajokorttia ja tanssitaitojakin muista syistä hyvin tärkeänä elementtinä kenen tahansa miehen monitaituruusrepertuaarissa, jossa em todistukset po taidoista ovat vain viranomaisia ja kateellisia epäilijöitä varten.


    • vinkistä vaari

      Tällä sivustolla on E-kontaktipalstan mainos tuossa vasemmalla alhaalla. Vaaleita blondeja. Vilkaise. ;D

      • uskotko mainoksiin?

        Deittipalstan mainoskuvissa tuskin on niitä todellisia naisia, joita siellä sivustolla on oikeasti seuraa hakemassa.


      • heilaH
        uskotko mainoksiin? kirjoitti:

        Deittipalstan mainoskuvissa tuskin on niitä todellisia naisia, joita siellä sivustolla on oikeasti seuraa hakemassa.

        Onhan noissa nimimerkit. Ei muuta kuin koklaamaan onko vai eikö ole. Eihän se mitään maksa. Ainoastaan kirjautumisen.
        Kuulopuheisiin ei kannata uskoa.

        Jos löydät sieltä jotain ja haluat kirjoitella niin se sit maksaa kolmisenkymppiä tai jotain sinneppäin kuukaudessa.

        Kyllä sieltä ihmisiä löyttyy. Kerron kokemuksesta. Sieltä löytyy jopa tanssivaa porukkaa ;))


      • 20+6
        heilaH kirjoitti:

        Onhan noissa nimimerkit. Ei muuta kuin koklaamaan onko vai eikö ole. Eihän se mitään maksa. Ainoastaan kirjautumisen.
        Kuulopuheisiin ei kannata uskoa.

        Jos löydät sieltä jotain ja haluat kirjoitella niin se sit maksaa kolmisenkymppiä tai jotain sinneppäin kuukaudessa.

        Kyllä sieltä ihmisiä löyttyy. Kerron kokemuksesta. Sieltä löytyy jopa tanssivaa porukkaa ;))

        Kas kummaa kun niissä mainoksissa pyöri aina samat naamat vuodesta toiseen, eli eivät kai olleet kovin suosittuja - tai sitten eivät ollet oikeita käyttäjiä, kuten kaikki tiedämme. Nyt en mainostilanteesta tiedä, kun mainosblokkeri parantaa maailmaa.


      • blokkeria
        20+6 kirjoitti:

        Kas kummaa kun niissä mainoksissa pyöri aina samat naamat vuodesta toiseen, eli eivät kai olleet kovin suosittuja - tai sitten eivät ollet oikeita käyttäjiä, kuten kaikki tiedämme. Nyt en mainostilanteesta tiedä, kun mainosblokkeri parantaa maailmaa.

        Paraskin puhuja.


      • tyhmeliinikö sää ??
        blokkeria kirjoitti:

        Paraskin puhuja.

        Naamansa saa deittimainokseen maksamalla. Haloo.


    • Janellemonae

      Miettikääs hei vähän sen kauniin naisen kannalta elämää. Koko ikänsä miehet olleet kiinnostuneita JOKA paikassa ja nainen tietää että se johtuu ulkokuoresta. Varmasti se vaikuttaa käyttäytymiseen ja tekee epäluuloiseksi ja pidättyväksikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe