Pohdinpa vaan

Vene vai asuntovaunu

Noin yleisesti ottaen mikä mahtaa olla totuus, saako venemies helpommin pillua kuin karavaanari.

28

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purkkariseuraa

      Riippuu veneestä ja karavaanista.
      Sähäkällä moottoriveneellä saa ainakin, mutta ei kovin hyvää juttuseuraa koska ovat nuoria. Purkkarilla saa sitä juttuseuraa.

      • Huomiota tulee

        Sähääkällä moottoriveneellä saa kyllä juttuseuraa: kylän ukot tulee ihmettelemään kun tankkaat ja pojat parveilee ympärillä, rohkeimmat hyppii kannelle.


    • trtgttgtrww

      Helmikuussa Suorat Putket Linerissä ei uta pillun päälle menossa. Karavaanin lämmin peti kyllä auttaa.

      • Et vain tiedä :D

        Kyllä suorat putket vetää helmikuussakin puoleensa. Onhan silloin venemessu ja lihaa liikkeellä. Ja Välimerrellä lämmintä. Ei taida Kalpalinnan tai Tuurin parkissa oleva jääkaappi vetää puoleensa kovin montaa misua :D


    • Merikapu.

      Wikström ei taida saada muuta kuin omaa kättä, kun näitä pohdiskelee.

    • yrittäkää kovemmin

      Eipä tytöt niinkään moottoreihin, saatika tunkkaisiin karavaanareihin ihastu. Ja noiden omistajatkaan harvoin on reippaita ja raikkaita alfauroita, pikemminkin sellaisia campingmakkaran syöjiä ja kaljanjuojia. Äveriäs huvijahti tai purjevene saattaisi viestiä kiinnostavasta uroosta, mutta lähinnä se uros siinä ratkaisee. Sohvaperuna voi olla mukava, urheilullinen merten sankari saattaisi olla kiinnostava.

      • Änny bättre

        Jaa, tuo oli kiva kulla. Luulin, että kiinostus johtui venestäni.


      • Panu Taunopalo
        Änny bättre kirjoitti:

        Jaa, tuo oli kiva kulla. Luulin, että kiinostus johtui venestäni.

        Minä saan, vaikka soutuveneellä. Ja aina kun on tarvis. Tais olla vuonna 76 ja pantiin ankarasti kaislikossa. Hetiperään 88 ja taas olin eukonpäällä yhessä saaressa. Siltä vielä hampaat unohtu sinne.


      • Määää!
        Panu Taunopalo kirjoitti:

        Minä saan, vaikka soutuveneellä. Ja aina kun on tarvis. Tais olla vuonna 76 ja pantiin ankarasti kaislikossa. Hetiperään 88 ja taas olin eukonpäällä yhessä saaressa. Siltä vielä hampaat unohtu sinne.

        Sitä jälkimmäistä ei lasketa. Lampaat laidunsi tuolla saarella ja oli aika hämärää...


    • Busterman rulez

      Busteri on pimpsamangneetti ja ehdoton sellainen. Joka kerta onnistaa.

    • ilmatteeks

      Ainakin ruotsinlaivalla on irronnut joka kerta! ei tarvii edes omistaa kallista paattia!

    • 19+10

      Onko kukaan IKINÄ kuullut yhdenkään naisen sanovan kiinnostusta herättäväksi, jos kuulee miehen olevan karavaanari? Viittaus veneeseen todistettavasti tehoaa ainakin joskus.

    • Venemies

      Venemiehet käy veneillään enimmäkseen paikoissa, joissa ei vapaita naisia liiemmälti käy. Jonnekin saariston kyläsatamiin naiset ei omatoimisesti löydä. Vene kannattaa siis ottaa puheeksi maissa baarissa, jos meinaa jotain tehoa saavuttaa. Kesällä voi tietysti ehdottaa loppuillasta tutustumista veneeseen. Näin syksyllä en sitä suosittele.

      • jano on ja lähde

        Panomiehet käy enimmäkseen paikoissa, joissa on misuja ja vettä.


    • Arcus281

      Edelleen sitä saa baarista helpoimmin. M.O.T. Miten veneellä tai vaunulla saa???

      • Oma vika jos...

        Kyllä Arcuksellakin pitäisi irrota, jos baaristakin saa.
        Mitä, jos siivoaisit sen?


      • T-38583
        Oma vika jos... kirjoitti:

        Kyllä Arcuksellakin pitäisi irrota, jos baaristakin saa.
        Mitä, jos siivoaisit sen?

        Kerro mihin ajan sen, niin ajan heti


      • Hiukan myöhäistä nyt
        T-38583 kirjoitti:

        Kerro mihin ajan sen, niin ajan heti

        Hankoon, Hankoon...


      • mölli

        Minä saan molemmissa yhtä hyvin. Sama akka eri paketissa.


      • Melkein yhtä hyvin
        mölli kirjoitti:

        Minä saan molemmissa yhtä hyvin. Sama akka eri paketissa.

        Melkein kerran kesällä ja melkein talvella?


    • KiiMasa

      80-luvun karvamatto beikku ja suorat putket, voiko siitä yksikään mimmi olla innostumatta!!!

      • kasari takaisin

        Ei yksikään, joka oli parikymppinen 80-luvulla.


      • Teijo Meriotso
        kasari takaisin kirjoitti:

        Ei yksikään, joka oli parikymppinen 80-luvulla.

        Kummatko lie saa paremmin kahelit vaiko viisaat?


      • T-38583
        Teijo Meriotso kirjoitti:

        Kummatko lie saa paremmin kahelit vaiko viisaat?

        Oikeasti, siloin saa kun menee rehellisesti pöytään, kättelee ja esittelee itsensä. Se voi johtaa vaikka mihin, sen koin viime viikonloppuna Turun Seurahuoneella


      • ihan mitä vaan
        T-38583 kirjoitti:

        Oikeasti, siloin saa kun menee rehellisesti pöytään, kättelee ja esittelee itsensä. Se voi johtaa vaikka mihin, sen koin viime viikonloppuna Turun Seurahuoneella

        Sut heitettiin ulos?


    • Merten GayMaster

      Purjeveneellä on irronnut peppua mukavasti poikaporukoissa. Kummasti vetää purkkarit tuota tiettyä väkeä ympärilleen.

      • käsityöläiset hommis

        Mä luulin, että purkkareista on kiinnostunut ennen kaikkea käsityön ystävät, etenkin puuveneistä.


    • A' la' tuubi

      Aina olen kuvitellut että jossain saaressa seireenit minua kiihkeänä odottavat.
      10 vuotta meni eikä seireenin seireeniä sattunut kohdalle. Sitten huomasin että rantakalliolla istuu kaksi naista.... olisikohan peräti seireeneitä. Ajoin lähemmäksi ja menin maihin.
      Paskanlatvat, siellä oli ikivanha kummitätini siskonsa kanssa tulossa mustikasta. Alkoivat vielä minua sättimään lähes sireenin ulvontaan verrattavalla kimityksellä että taas sitä on lähdetty vesille lotikehtamaan ja vaimoraukka kuuraa kotona ronttakenkieni jättämiä jälkiä lattioista.
      Sepä niistä sireeniseireeneistä.
      Kotona oli kuitenkin lämmin vastaanotto ja saunanjälkeen oli tarjolla ihan muutakin kuin se ikuinen yksi saunaolut.
      Se, kumpaa sain, torttua vai rullasylttyä, jätän omaksi tiedokseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe