Vinkkejä Bangkokiin!

niceMatkaaja

15

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite olet .....

      Kun kirjoituksessa lukee -Kukaan ei pakota sinua astumaan huorabaariin-lopetin lukemisen. Prostituutio on laitonta Thaimmaassa, lain mukaan siis ne tytöt ei ole huoria

      • Tukataa

        Missä päin on Thaimmaa? Ehkä siellä on huorat "laittomia" mutta maailman suurimmassa bordellissa=Thaimaa on kaikki laillista ;)


      • Peräkammaristako

        Yksi asiallinen aloitus, ja joku peräkammarin pattislainen kaivaa horot esiin. Jos ei keskustelussa ole Nana tai Cowboy Street, on se näille äidin mamiksille aivan kauhea asia. On navetan amalia-possun jälkeen jokainen ihniskontakti on varmaan suuri juttu teille


      • HupaisaHeppu
        Peräkammaristako kirjoitti:

        Yksi asiallinen aloitus, ja joku peräkammarin pattislainen kaivaa horot esiin. Jos ei keskustelussa ole Nana tai Cowboy Street, on se näille äidin mamiksille aivan kauhea asia. On navetan amalia-possun jälkeen jokainen ihniskontakti on varmaan suuri juttu teille

        Se on sitten niin vallan hupaisaa, että meillä on hauskaa, mun muilla ei ole hauskaa.


    • pian lähden taas

      Kiitos. Luin mielenkiinnolla ja poimin pari vinkkiäkin. Olen reissannut Bangkokissa useamman kerran, mutta kaikissa maintsemissasi paikoissa en ole käynyt. Bangkok on niin iso :-)

    • nähty on

      Ihan peruskauraa, ei mitään uutta eikä ihmeellistä.
      Tuo kaikken voi lukea matkaoppasta tai nettin matkailusivustolta.

    • khun

      Perusturistin lista Bangkokista. Peräti 8 kertaa jo käynyt ja seonnut laskuista. Mitäköhän itselläni on käyntikertoja. Varmana lähemmäs sata.

      • Khun khun

        Oi tosi hienoa khun, olet käynyt usein. Olisiko sulla antaa jotakin parempia vinkkejä, joita ihan peruskävijä ei vielä tiedä? Kerro meille muillekin!

        Siis tällaisen netin vertais palstan tarkoitushan ei ole että haukutaan tai vähätellään sitä, joka jakaa omat vinkkinsä, vaan että jaetaan omia kokemuksia kaikkien muidenkin iloksi. Tämän olen itse ainakin oppinut aasialaisilta, jotka on yhteisöllisiä.

        Omasta mielestäni yksi parhaita alueita Bangkokissa on Chao Praya -joen varsi, kuninkaallisen palatsin ja isojen temppelien alue. Jokiveneellä yli, ja Thonburin puolella Wat Arunin temppelin takana on pieniä katuja ja vanhaa paikallista elämänmenoa, hyviä lounaspaikkoja.

        Niin joo se piti vielä kertoa, että olen käynyt Bangkokissa "ainakin kolmesti" :-)


    • Chang
    • Fxfcfcfcfcfc

      Bangkokissa on tasan kaksi hyvää asiaa. Soi Nana ja Soi Cowboy. Patpongille ei kannata mennä.

      • Fäffäf

        Mitä hyviä asioita sinun kotikylälläsi on hyvä äffä ?


    • santtu-1975A

      6/10 on noista alkuperäisen aloituksen paikoista tullut käytyä katsastamassa. Osa hyvinkin mielenkiintoisia ja toiset sitten vähemmän mielenkiintoisia.

      • MuutosOnAlkanut

        Tule Santtu useammin palstalle ja tehdään tästä pakkosyötöllä vähän asiallisempi.


      • santtu-1975A

        Ei taida minun aikani ja kärsivällisyyteni riittää tämän palstan asialliseksi saamiseen.
        Kommentoin niissä ketjuissa missä on jotain "järkeä" ja koitan pysytellä kokonaan poissa niistä ketjuista mitkä heti alusta ovat ala-arvoisella tasolla.


    • Seppo...Kalevi

      SeppoKalevi terve, ruokapaikkoihin liittyen. Soi 11 näyttäisi olevan kovasti remonttia tekeillä, mutta kadun perältä löytyy hyvä Intialainen ravintola Frazier’s Suiten 5 kerroksesta. Ja saman rakennuksesta katolta Rooftop baari Above Eleven. Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe