Thomas Cook

YX hönö kyselee

Moro!

Taas tyhmiä kysymyksiä jos nyt joku viitsisi asiallisesti vastata.

Kiinnostaisi tietää minkälainen lentoyhtiö Kanarialle olisi tarkoitus päästä.

Aamulento, minkälainen ruoka aamulennolla, olen tilannut normaalin aterian jostakin luin että on kylmäateria siis leipää ja leikkeleitä pitääkö paikkansa. Onko aivan surkea vai täytyykö kotona syödä aamu-yöstä tuhti aamiainen. Tai onko kentällä siihen aikaan mikään ravinteli auki noin 5 - 6 aamulla. Ateriaväli pitäisi pysyä tasaisena.

Juomat ruuan kanssa täytyy ostaa ilmeisesti itse mikä tarjonta ja mitähän maksaa.

Kulkeeko Taxfree kärry eli voinko ostaa kosmetiikkaa yms. ilman että varaan ennen lentoa istuimelle.

Sorry että kyselen ehkä tyhmiä, mutta en ole ennen tilauslennolla matkustanut aina
Finskin reittilennolla.

Muutenkin olisi kiva kuulla kertomuksia lennosta niin hyvässä kun pahassa.

48

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      "Kiinnostaisi tietää minkälainen lentoyhtiö Kanarialle olisi tarkoitus päästä"...Ei tuo lause oikein aukea, mutta ruoka "normaalia" lentokoneruokaa, ainahan ne juomat täytyy maksaa ja Taxfreekärry tulee ja menee... ;-))

      • YX Hönö edelleen

        Sorry,
        oletin että lentoyhtiön nimi aukeaa otsikosta, siis Thomas Cook Airlines.


    • 5+11

      Kentällä on varmaan 24/7 avoinna lähtöselvitystasolla oleva kahvila, ja kansainvälisellä puolella jo tohon aikaan useitakin paikkoja. Kannattaa tankata siinäkin joku välipala, vaikka ne kalliita ovatkin. Thomas Cookin lennoilla ei saa syödä omia eväitä vaan kaiken pitää olla koneesta ostettua/ennalta tilattua.

      Juomakärryt kiertää ahkeraan ja moni hakee lisää virvokkeita käytävän päästä, ainakin peräosassa näytti viimeksi olevan se myyntipiste. Sekä snäkseistä että juomista oli hyviä tarjouksia, samoin kosmetiikasta ja karkeista ym. Kyllä niitä etukäteispusseja aina näkee penkeillä, siitä vaan jos viitsii kantaa. Paikan päältä saa kaikkea kuitenkin.

      Ihan hyvät kokemukset tosta yhtiöstä, kiva henkilökunta lennoilla, kaikki toimi hyvin.

      • yv tyhmä vain kysyy

        Saako finskin lennoilla syödä omia eväitä??


    • Näin oN

      Thomas Cookin lomalennot ovat aivan samanlaisia kuin finskin, sillä erotuksella ettei Cookilla ole vanhoja vittumaisia mummoja töissä :)

      • paljon_lentänyt

        tuskin ihan näin on, ainakin minulla ( parikymmentä kertaa käyttänyt Thomas Cookia ) on palvelu olllut parempaa kuin keskiverto Finskilennoilla, ja näitä vittumaisia emoja löytyy Finskiltä enemmän, johtunee siitä, että heillä on nykyään saneeraukset meneillään.


    • Näin oN

      Tyyli on vähän kuten eräällä provoilijalla, mutta vastaan sen takia jos teillä on kyseessä diapetes/sokeritauti.
      Ensinnäkin kannattaa ja pitää syödä terveellinen aamupala kotona, koska teidän pitää olla kentällä kaksi tuntia ennen koneen lähtö ja se kone lähtee 7.05? Siitä lähtö ajasta menee vielä reilusti yli tunti ennen kuin saatte syötävää ja Thomas Cookilla on tähän mennessä ollut aina lämpimät ateriat, niin myös aamiaisella (munakasta, nakkeja jne) Kahvi tai sisältyy sisältyy aterian hintaan ja muut juomat ostat itse. Hinnat per juoma (siis alkoholi pitoiset) ovat 5€ luokkaa ja vesi-limsa sen 2€.

      Lento on muuten ihan samanlainen kuin finskillä eli tuttua hommaa.

      Taxfree kärry kulkee ja siitä voi ostaa näitä kosmetiikka, tuoksuja ja alkoholia, mutta kärry myynnissä on rajoitettu valikoima.

      • Aamunälkä

        Kärrymyynnistä voi tavara loppua kesken. Jos haluaa jotain tiettyä tuotetta kannattaa tilata se koneeseen. Sitä ei ole pakko ottaa, lopullisen ostopäätöksen voi tehdä koneessa. Aamulennolla tarjotaan lämmin aamiainen, yleensä jotakin munakokkelia, mehua, leipää, juustoa jne. Juomia voi ostaa kärrystä kun se kiertää tai hakea emoilta.

        Kannattaa syödä ennen lähtöä ja silti varata lentoateria jos ateriavälit ei saa venyä pitkiksi. Mun mielestä aamupala lennolla saisi olla hieman tukevampi, siitä jää aina vähän nälkä. Myöhemmällä lennolla tarjottavalla aterialla kyllä saa vatsansa täyteen.

        Helsinki-Vantaalla on aina kahvila auki, sieltäkin saa kyllä jotain syötävää.


    • lonkero5

      lentoyhtiö on hyvä ja henkilökunta palvelualtis.ruoka on parasta mitä itse olen lennoilla syönyt olkoonkin että siitä pitää maksaa mutta toiset piilottavat hinnat muihin kuluihin Thomas Cookin taxfree on halvin lentoyhtiöistä joita suomesta lähtee

    • hyviä kokemuksia

      Ihan hyvät kokemukset ko. yhtiön lennoista. Taxfree etukäteen ostettuna on monipuolisempi kuin koneen valikoima. Ruoka on maukasta. Juomat edullisempia kuin Finnairilla ja palvelu rennompaa. Ota jotain naposteltavaa mukaan, sitä saa ostettua vaikka kentältäkin. On baareja auki tuohonkin aikaan.

    • laukkuasiaa

      Kun matkustaa alle 2v kanssa, saa hänellä olla 10kg matkatavaroita. Eli voiko ne tavarat jakaa vanhempien laukkuun vai pitkääkö pienellä olla oma laukku?

      • hyviä kokemuksia

        Laukkujen enimmäispainot ja mitat löytyy netistä niiden sivuilta tai matkanjärjestäjän sivuilta. Kyllä ne pitää olla erillisessä laukussa, mikäli vanhempien laukkujen enimmäispaino täyttyy.


    • Keuho

      Halpalentoyhtiö muiden halpisten joukossa, eipä näissä nyt juuri niin eroa ole. Kaikilla näillä halpisyhtiöillä alkaa olla siisteys kohdillaan ja koneet uudehkoja.

      Ruoka maksaa joka paikassa ja kaikki ne perille vie.

      Tuo lentoemojen ikä ja hymyily nyt on lähinnä urbaani legenda. Jollekin hyvä palvelu on yhtä kuin lentoemännän hyvmy, toiselle lentokenttäpalvelut, kolmannelle ruoan taso ja sen hinta/ilmaisuus.

      Jos olet lentänyt Norwegianilla, niin Thomas Cook ei siitä juuri eroa. Paitsi että nettiä ei ole ja penkit ei ole tumman siniset. Vessassa käynti on ilmaista molemmissa....vielä.

      • ei ummarra

        Mikä on halpalentoyhtiön ja lentoyhtiön ero?


      • Mårtten
        ei ummarra kirjoitti:

        Mikä on halpalentoyhtiön ja lentoyhtiön ero?

        Halpalentoyhtiön ominaisuuksia: Lipun hintaan kuuluvat ateriat, asiakaspalvelu kentillä, tankkauspysähtelyt, pikkukentät kaupunkien laitamilla, ääretön oheispalveluiden trokaaminen ja lisämaksuttomat matkalaukut. Näin niinkuin alkuun.

        Lisää tietoa innokkaille budjettiluokan matkailusta:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Low-cost_carrier


      • ei ummarra
        Mårtten kirjoitti:

        Halpalentoyhtiön ominaisuuksia: Lipun hintaan kuuluvat ateriat, asiakaspalvelu kentillä, tankkauspysähtelyt, pikkukentät kaupunkien laitamilla, ääretön oheispalveluiden trokaaminen ja lisämaksuttomat matkalaukut. Näin niinkuin alkuun.

        Lisää tietoa innokkaille budjettiluokan matkailusta:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Low-cost_carrier

        Eihän enää minkään yllämainitun lentoyhtiön lipun hintaan kuulu ateriat. Ne poistuu ensi kesänä Finnairilltakin. TC:lla, TUI:lla, Norwegianilla jne. ne on lisämaksullisia ollut jo kauan.
        Eli kerro mikä EI ole halpalentoyhtiö. Lomalennoista täällä kaiketi kuitenkin keskustellaan, koska aloittaja on menossa Kanarialle.
        Esim. Norwegianilla on eri luokituksella myytäviä lentoja, joustavia(todella kalliita) ja niitä edullisia, joista ei saa rahoja takaisin, jos matka peruuntuu eikä matkalaukku sisälly hintaan..


    • Asioista tietävä

      Todetaan nyt sen verran ettei Thomas Cook kuulu samaan halpalento ketjuun, kuin finnair ja Norwegian!

      • Niinkö...?

        Mitä helvettiä? Mistä lähtien Finnair on ollut halpalentoyhtiö?


      • Tason mittausta

        Norwegain palkittiin viikolla 41 Euroopan parhaana lentoyhtiönä mm palvelun/koneiden tasokkuudeesta ja lentoaikataulujen täsmällisyydestä... Siis halpalentoyhtiö? Aika hyvä saavutus -eikö vain? Mitä sai Sas, ThomasCook, Finnair......no eivät ala-arvoisia arvosteluja nekään, mutta missään kateogoriassa eivät voittopisteitä.


    • YX Hönö

      Kiitos paljon asiallisista vastauksista.

    • Fincheap

      Samaa ne kaikki, finskillä ei ehkä tyrkytetä jotain arpaa jne. ihan jees lentoja ollut kanarialle menty ja tultu.

      Paluumatakan eväät tasoa Kanaria ei ihan finnairin keittiötä mutta alas menee, ei ehkä Hytösellä mutta sehän syö työpaikkkaruokaloissa kehuen ne maasta taivaaseen ihan livenä nähty ja siten jostain se itkuisesta kolumnista ihmetelty.

    • HolaLola

      Palasin 27.9 Tjäreborg/Thomas Cookin lennolla Hesaan. Tavaraa saa olla yhteensä 20kg lukee kaikkien tilauslentojen ohjeissa. Koskaan käsimatkatavaraa ei ole punnittu, vaikka matkustanut yli 50 kertaa. Mutta nyt punnittiin muovikassini, jossa oli 2 syystakkia, lippis, kaulahuivi, ruissämpylät muutama banaani,omena, jotka oli tarkoitus syödä konetta odottaessa ja vajaa vesipullo oli tarkoitus juoda ennen turvatarkastusta. Lisäksi oli painava kamera. Liaäpainoa/ylipainoa tuli siis 3 kg. Piti maksaa 3x5€=15€ ylipainosta. Törkeetä toimintaa!!! Ensikerralla Laitan kaikki vaatteet päälle ja tavarat taskuun, jolloin 0€. Kone tuli tunnin myöhässä kun oli myöhästynyt edelliseltä keikalta. Lähti myös reilun tunnin myöhässä. Ilmoittivat, että Farossa on poikkeuksellisesti välilasku, jossa tankkasivat ja ottivat sieltä ruoka ym. huollon. Ehkä siksi, että ei tarvitse maksaa kaikille ateriaa Las Palmasin kentällä kun lähtö olisi myöhästynyt yli 2 tuntia, mikä edellyttää ilmaisen aterian. Farossa sitten seistiin paikoillaan yli tunti. Matka hesaan venyi 6 tunnin sijasta yli 7 tuntiin. On siinä istumista. Vesipullo törkeen kallis koneessa 3€. Olut taisi olla 4€. Paukut taisi olla 6€. Hesan kentällä vesipullo 0.5l R-kioskissa 2.5€ ja Palmasin kentän 0.5l automaatissa 1,4€. Vesi/limut kannattaa ostaa aina kentältä, sillä joskus on käynyt niin, että ne on loppunut kesken!!! Lämmin ateria mennentullen. Ateriaan ei kuulu nestettä! Kahvi/tee kuuluu. Lisäsämpylän saa myöhemmin.Niskatyynyt ja huovat ilmaisia (joillakin yhtiöillä maksullisia) Ateriat pitää tilata aina (ennakkoon) varauksen yhteydessä 9€/ateria. Tavallinen tai erityisateria. Minä tilaan aina diabetesaterian 9 €, kun siihen ei sisälly ällöttävän imeliä leivonnaisia ja vanukkaita. Thomas Cook on hieman sellainen "Halpalentoyhtiö",
      jolle voi sattua myöhästymisiä tiukan aikataulun vuoksi. Yleensä olen aina lentänyt suoran lennon kanarialle ja tässäkin koneessa polttoaine olisi riittänyt, jos se olisi tankannut Las Palmasissa.

      • Hola-lolalle

        Et kai oikeesti ollut viemässä koneseen omaa (hana) vesipulloa ja omia eväitä .... Kuten ruissämpylöitä - - - siis Canarialta! Kerro mistä sieltä saa sellaisia? Kiinostaa tietää, koska tahtoisin sellaisia ostaa ollessani siellä taas talvella viikkoa. Kokeile vapaasti laittaa vesipullo ym "omat eväät" piällystakin taskuun ennen turvatarkastusta - - - suosittelen. Siis oppia ikä kaikki - niin se maailma muuttuu.


    • Näin oN

      HolaLola tiedoksi että kotona se vesi on kaikkein halvinta, noin 4,5€ per kuutio (1000l) ;) Vai meinaatko että lentoyhtiö on hyväntekeväisyys järjestö?
      Ihan tiedoksi että niin myös muut yhtiöt ovat myöhässä esim tui ja norski oikein tunnettuja 24-48h myöhästymisistä, milloin Floridassa, milloin Thaimaassa, milloin Las Palmasissa jne..
      Mistä tiedät ettei tankattu jo Las Palmasissa? Kaikilla lentoyhtiöillä hyvin tiukat ilmailua koskevat lait näistä asioista.
      Kannattaa ostaa matkatavaroihin sellainen 100g paina vaaka jolla voit punnita tavarasi, sillä kaiken minkä käsissäsi kannat on matkatavaroita ja punnitaan ja se on Las Plamasin kentällä hyvin yleistä.
      Norskilla ylipainomaksu on 11€/kg eli siellä olisit maksanut 33€ ja finskillä maksat 10€/kg eli 30€

      Tunti on aika vähäinen määrä tässä elämässä!

    • xmxmxm7

      Ne kyllä sano, että nyt tankataan ja pitäkää varauloskäytävät ja käytävät vapaina. Älkää muodostako jonoja vessojen eteen. Varotoimi siltä varalta, että jos syttyy tulipalo, niin matkustajat saadaan äkkiä ulos varauloskäytävistä.

    • Captein

      Eikö muita ohjeita tullut?

    • siberia

      Mä kerron yhden tarinan joka panee nämä tunnin tai kahden myöhästymiset oikeeseen mittasuhteeseen minä olin töissä neuvostliiton aikaan töissä Siperiassa ja siellä oli länsimaalaisille tapana antaa palkinto ja päästä sotsiin lomalle,minä sain sellaisen matkan ,ja ihmettelin kun lento kesti niin pitkään ,sen mä näin kun välilaskulla tankattiin,sitten tuli ensimmäinen kuulutus että laskeudutaan las palmasiin , ja matka jatkuu afrikan puolelle, ei jatkunut, tuli sellainen hyökkäys koneeseen ainakin kymmenen turvamiehen voimin ja tilanne päättyi siihen. olen kysellyt lähetystöstä tietääkö ne mitään tästä tilanteesta , mutta ne vaikenee. olin ainut suomalainen sillä lennolla . oli oiken jännittävä loma las palmasiin-

    • lummikki ja 7...

      Just juu et Sotshi ja Las Palmas ja Neuvostoliitto... ja afrikka ja sit vähän stolichnaya lisää...

      • Faroonko

        Olin vuosi sitten Apollomatkoilla Gran Canarialle. Meillä oli mennessä välilasku Faroon, yllättäen tankkaus siellä. Ihmettelenkin, ovatkohan tällaiset tankkauksen yleistyneet Kanarian lennoilla, kukaa tietää?


    • matkustavainen meniä

      Tietyt lentoyhtiöt lentää pienillä Boeing 737 koneilla ja jos joutuvat myrskyn takia kiertämään tai on kovempi vastatuuli, niin välitankkaus Farossa pakollinen.

    • Mike__78

      Kysyn itseltäni, miksi vaivaudun edes kirjoittamaan tänne. Eipä voi muuta todeta, kuin sen että jälleen kerran ne, jotka asioista vähiten tietävät ovat eniten äänessä.

    • Eve1955

      Ensinnäkin Thomas Cook ei ole halpalentoyhtiö. Siellä kaikki pelaa hienosti. Viimeksi matkustin Finnairilla, eikä siellä ollut edes mitään monitoreja eikä mitään myyntikärryjä. Ei mitään kuulutuksi. Ainoa huono asia, että thomas cookilla matkatavarat max 20 kg. Tykkään tosi paljon.

    • Eve1955

      Noin 10 vuotta Thomas Cookia. Ei koskaan välilaskuja. Ehkä sitten jos lähdette maaseutukentältä pienemmällä koneella, mutta ei koskaan Helsingistä.

    • lomahullu

      moi.olen myös lentänyt useamman lentoyhtiön koneilla ja tänä kesänä ekakertaa thomas cookin yhtiön koneella ja täytyy sanoa että kärkeen meni,paras tähän astisista,siisti,paras palvelu ja myyntikärryt kulki koko ajan ja lentokone ruoka oli todella hyvää,tilasin tax free ostokset etukäteen ja omalla paikalla odotti ja kaikki oli mitä tilasin,noista laukkupainoista sen verran haluan tarkentaa että jos teitä on 4henkilöä niin laukkujen yhteispaino ratkaisee eli 4henkilöllä saa olla 80kg tavaraa laukussa eli silloin tulisi se 20kg per laukku mutta jos 4henkilön laukkumäärä on vaikka kolme laukkua niin yksi laukku voi painaa 32kg,eli se koko porukan laukkujen yhteispaino ratkaisee eli laukkupaino henkilömäärän mukaan.

    • Hyvinmeneenäin

      Thomas coocilla gruziin aina .hyvin pelaa kaikki.joulukuussa taas puerton kaduille.

    • Anonyymi

      Oletko zikasairas pienipää Antigue kuulolla? Mikä on kut et enää trollaa Eläkepapan kanssa?

      • Anonyymi

        Täällä antiikki. Kuulolla ollaan. En näin kesällä jaksa trollata kun kausi on ohi ja täällä ei ole lukijoita. Talvella taas trollataan papan kanssa kun kausi alkaa.
        Päivystän silti palstalla jos joku minut mainitsisi. Olen aina ihan liekeissä kun joku mainitsee nimeni. Sama juttu Eläkepapalla.
        Viikon loma Maspalomasin vehreään paratiisiinkin sujui oikein hyvin.

        Nyt mukavaa illanjatkoa kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä antiikki. Kuulolla ollaan. En näin kesällä jaksa trollata kun kausi on ohi ja täällä ei ole lukijoita. Talvella taas trollataan papan kanssa kun kausi alkaa.
        Päivystän silti palstalla jos joku minut mainitsisi. Olen aina ihan liekeissä kun joku mainitsee nimeni. Sama juttu Eläkepapalla.
        Viikon loma Maspalomasin vehreään paratiisiinkin sujui oikein hyvin.

        Nyt mukavaa illanjatkoa kaikille!

        Oot sää kyllä ihan mahoton trolli Antigue. Kohtahan te taas pääsette trollaamaan Eläkepapan kanssa kuin kausi ihan pian alkaa. Elokuussa jo alkaa lomalaiset menemään Maspalomasin vehreään paratiisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sää kyllä ihan mahoton trolli Antigue. Kohtahan te taas pääsette trollaamaan Eläkepapan kanssa kuin kausi ihan pian alkaa. Elokuussa jo alkaa lomalaiset menemään Maspalomasin vehreään paratiisiin.

        Näin on! Ihan kohta taas trollataan Eläkepapan kanssa 24/7 vuorotellen.

        Nyt mukavaa illanjatkoa kaikille!
        Tulkaahan Annan palstalle lukemaan ja kommentoimaan matkablogiani.


    • Anonyymi

      Ootko Eläkepappa kuulolla?

      • Anonyymi

        Täällä ollaan. Seuraan lätkämatsia mutta sivusilmällä katson tännekin josko joku minunkin nimen mainitsee. Eilen on Antigue mainittu ja olen hieman mustasukkainen siitä. Kiitos että kyselit minusta. Mukava näin yksinäiselle papalle jolla ei ole mitään elämää että joku mainitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan. Seuraan lätkämatsia mutta sivusilmällä katson tännekin josko joku minunkin nimen mainitsee. Eilen on Antigue mainittu ja olen hieman mustasukkainen siitä. Kiitos että kyselit minusta. Mukava näin yksinäiselle papalle jolla ei ole mitään elämää että joku mainitsee.

        Katsoitko Eläkepappa matsia? Suomi pelaa finalissaaaaaaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko Eläkepappa matsia? Suomi pelaa finalissaaaaaaaaa!

        Katsoinhan minä. Tosin päivystän tällä palstalla jatkuvasti niin en jaksa lähteä baariin juhlimaan. En jaksa puhelimella trollata baarista kuten Antigue tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoinhan minä. Tosin päivystän tällä palstalla jatkuvasti niin en jaksa lähteä baariin juhlimaan. En jaksa puhelimella trollata baarista kuten Antigue tekee.

        Olet sinä Eläkepappa kyllä uskomaton päivystämään palstalla. Maltatko nukkua ollenkaan kun täällä vaan pyörit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä Eläkepappa kyllä uskomaton päivystämään palstalla. Maltatko nukkua ollenkaan kun täällä vaan pyörit?

        Laitan yöllä aina kellon soimaan muutamaan eri kertaan. Tulen yöllä katsomaan palstaa jos joku olisi minut maininnut. Useimmiten vain Antiguesta kirjoitetaan. Harmittaa suuresti kun minua ei niin usein mainita :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan yöllä aina kellon soimaan muutamaan eri kertaan. Tulen yöllä katsomaan palstaa jos joku olisi minut maininnut. Useimmiten vain Antiguesta kirjoitetaan. Harmittaa suuresti kun minua ei niin usein mainita :(

        Hanki eläkepappa elämä!


    • Anonyymi

      Pian me taas aloitetaan Kuparipannubaarin trollaukset ystäväni A:n kanssa.
      Pysykäähän kuulolla kaikki ystävät....

      • Anonyymi

        Sinulla ei taida paljoa ystäviä täällä olla


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe