Luottaisitko

Aviovaimo

Aviomies laitteli noin vuoden sähköpostia koulu"kaverille", sit tuli tekstarit ja puhelut ja lopulta tänäkesänä sit tapailut. Mitään ei kuulemma tapahtunut. Tätä kaikkia tehtiin siis salassa kunnes narahdus kävi. Toinen osapuoli on lähes teinityttö jolla kuulemma oli ruusuiset kuvitelmat. Kotona vannotaan rakkautta ja keikutaan eronpartaalla .

14

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujihjkml

      Ruusuiset kuvitelmat, mistä?
      Että miehesi on unelmien prinssi ja eroaa sinusta, vai..?

      • Aviovaimo

        Havitteli ilmeisesti havitteli minun paikkaani


      • ujihjkml
        Aviovaimo kirjoitti:

        Havitteli ilmeisesti havitteli minun paikkaani

        Ahaa... Miehesi siis sanoi näin käryn käytyä? Kai kysyit, että mihin tämä toinen nainen mahtaa moiset kuvitelmat perustaa..? Tuskin sinäkään alkaisit havitella kenekään "paikkaa", jollei sen "paikan" saatavilla olosta olisi ainakin vihjattu..?

        Miehesi vaikuttaa tavalliselta vellihousulta: käryn käytyä yrittää selittää asiat itselleen suotuisasti: toinen osapuoli oli se aktiivisempi ja "kova luulemaan", ja että sinua on aina rakastanut ja rakastaa, "mutta en oikein tiedä, mikä minuun meni"...

        No, voi olla, että käry säikäytti miehen perin pohjin... Mutta mikä takaa, ettei muulloinkin mopo karkaa käsistä..?


      • Aviovaimo
        ujihjkml kirjoitti:

        Ahaa... Miehesi siis sanoi näin käryn käytyä? Kai kysyit, että mihin tämä toinen nainen mahtaa moiset kuvitelmat perustaa..? Tuskin sinäkään alkaisit havitella kenekään "paikkaa", jollei sen "paikan" saatavilla olosta olisi ainakin vihjattu..?

        Miehesi vaikuttaa tavalliselta vellihousulta: käryn käytyä yrittää selittää asiat itselleen suotuisasti: toinen osapuoli oli se aktiivisempi ja "kova luulemaan", ja että sinua on aina rakastanut ja rakastaa, "mutta en oikein tiedä, mikä minuun meni"...

        No, voi olla, että käry säikäytti miehen perin pohjin... Mutta mikä takaa, ettei muulloinkin mopo karkaa käsistä..?

        Juu kyllä minä kysyin perusteita mutta hänestä kuulemma vain tuntui siltä. Unohdin krrtoa että neitokaisella on poikaystävä koka on autuaan tietämätön tästä koko asiasta. Mikään ei takaa minun mielestä etteikö asia toistuisi hetken päästä , mutta toisaalta en ole varma jatkostakaan kun tuntuu että en tästä ylipääse.


      • ujihjkml
        Aviovaimo kirjoitti:

        Juu kyllä minä kysyin perusteita mutta hänestä kuulemma vain tuntui siltä. Unohdin krrtoa että neitokaisella on poikaystävä koka on autuaan tietämätön tästä koko asiasta. Mikään ei takaa minun mielestä etteikö asia toistuisi hetken päästä , mutta toisaalta en ole varma jatkostakaan kun tuntuu että en tästä ylipääse.

        Johtuisiko siitä, että mies on antanut ymmärtää jotain..? Ja nyt satuilee sinulle, että "vain tuntui siltä", kun ei uskalla kertoa totuutta - vaan kuvittelee pienessä mielessään antavansa sinulle juuri sellaisia vastauksia kuin luulee sinun haluavan kuulla... Varmaan tuo yhteydenpidon salassa pitäminenkin johtui siitä, että halusi "säästää" sinua miettimästä, onko sen takana jotain muutakin kuin vain kaveeraamista..?

        Vaara tosiaan pyörii, että tilaisuus tekee miehestä "varkaan" ja joudut jonkin ajan kuluttua uudelleen saman asian ääreen. Savun hälvettyä mies luottaa saavansa sinulta anteeksi toisenkin kerran...

        No, voihan olla, että olen turhan skeptinen... Sen verran vain saanut "sitä itteensä" silmille, että on tehnyt epäluuloiseksi. Jotenkin miehesi ei vaikuta aidosti olevan pahoillaan tapahtuneesta / ota vastuuta siitä, että on pahoittanut tuolla mielesi...


      • Aviovaimo
        ujihjkml kirjoitti:

        Johtuisiko siitä, että mies on antanut ymmärtää jotain..? Ja nyt satuilee sinulle, että "vain tuntui siltä", kun ei uskalla kertoa totuutta - vaan kuvittelee pienessä mielessään antavansa sinulle juuri sellaisia vastauksia kuin luulee sinun haluavan kuulla... Varmaan tuo yhteydenpidon salassa pitäminenkin johtui siitä, että halusi "säästää" sinua miettimästä, onko sen takana jotain muutakin kuin vain kaveeraamista..?

        Vaara tosiaan pyörii, että tilaisuus tekee miehestä "varkaan" ja joudut jonkin ajan kuluttua uudelleen saman asian ääreen. Savun hälvettyä mies luottaa saavansa sinulta anteeksi toisenkin kerran...

        No, voihan olla, että olen turhan skeptinen... Sen verran vain saanut "sitä itteensä" silmille, että on tehnyt epäluuloiseksi. Jotenkin miehesi ei vaikuta aidosti olevan pahoillaan tapahtuneesta / ota vastuuta siitä, että on pahoittanut tuolla mielesi...

        Tiedän kyllä että osa tarinasta on aivan varmasti selvää sontaa. Minulla on vaan tapana kääntää tällaisissa asioissa joka kivi ja huomaan kyllä kun tarina alkaa poiketa aiemmin kerrotusta. Hänellä on oikeasti sellainen tapa että yrittää suojella mutta samalla paeta noloista tilanteista. Ota siitäki nut sit selvää. Olisko vaan helpompi lähteä lipettiin


      • udkpolklw
        Aviovaimo kirjoitti:

        Tiedän kyllä että osa tarinasta on aivan varmasti selvää sontaa. Minulla on vaan tapana kääntää tällaisissa asioissa joka kivi ja huomaan kyllä kun tarina alkaa poiketa aiemmin kerrotusta. Hänellä on oikeasti sellainen tapa että yrittää suojella mutta samalla paeta noloista tilanteista. Ota siitäki nut sit selvää. Olisko vaan helpompi lähteä lipettiin

        Pois vaan. Luottamus menetetty. Ja jos toinen ei edes kadu?


      • Aviopuoliso
        udkpolklw kirjoitti:

        Pois vaan. Luottamus menetetty. Ja jos toinen ei edes kadu?

        Kyllä hän katuu ja on valmis ammattiavun kautta selvittämään tilannetta. Minulla vaan on itsellä niin pirun hankalaa olla normaalisti kun se ei käy kuin nappia painamalla. Välillä on hyviä päiviä ja sit muistuu kaikki taas mieleen. Välillä haluan erota sitten taas en. Parantaakohan aika yhtään tätä tilannetta?


      • Aviovaimo
        Aviopuoliso kirjoitti:

        Kyllä hän katuu ja on valmis ammattiavun kautta selvittämään tilannetta. Minulla vaan on itsellä niin pirun hankalaa olla normaalisti kun se ei käy kuin nappia painamalla. Välillä on hyviä päiviä ja sit muistuu kaikki taas mieleen. Välillä haluan erota sitten taas en. Parantaakohan aika yhtään tätä tilannetta?

        Ei parantanut aika tätä tilannetta mutta siinä mielessä kyllä että kypsyttää ajatukseen erosta ja omasta itsestäni huolta pitämisestä .


      • miss marple
        Aviovaimo kirjoitti:

        Ei parantanut aika tätä tilannetta mutta siinä mielessä kyllä että kypsyttää ajatukseen erosta ja omasta itsestäni huolta pitämisestä .

        Eipä aika paranna .itselläni 2 vuotta miehen valehtelusta ja pettämisestä .Nyt itselläni asuntopaperit vetämässä .En ole kertonut tästä sit kerron kun muutto päivä koittaa .Mulla ja meidän 5 tytöllä alkaa uusi parempi elämä (2 tyttöä ja 2 kissaa 1 koira ).


      • miss marple
        Aviovaimo kirjoitti:

        Ei parantanut aika tätä tilannetta mutta siinä mielessä kyllä että kypsyttää ajatukseen erosta ja omasta itsestäni huolta pitämisestä .

        Pidä huolta itsestäsi, itse en sitä tehnyt .Ainut vinkki mitä annan on mikään ei kuitenkaan muutu .TSEMPPIÄ


    • yök

      Miehet tekee tuota siis kertoo että huonosti menee ja ihan kohta erotaan, ja vaimo ei anna ja se on aina kiukkuinen ja on se vaimo varmaan pettänytkin. Ja nyt minä miesparka kaipaan kainaloa ja tukea ja apua ja hoivaa ja mukavasti pientä pimpsaa.

      ihan oikeasti vaikka olen nainen niin en ikinä usko että eikö mies olisi ollut se alotteelinen voima ja kasvattanut nuorennaisen haaveita.

      Jos parisuhteessa oleva mies ei osaa olla txtailematta ja vehtailematta, niin se on parempi lähettää vapaaksi heti

      • pelkkää leikkiäkö?

        Läheneekö tulevaisuudessa suhteen laatu, kun on reilun parin vuoden ajan soiteltu ja jutut käyvät hyvin yksiin? Tosi harvoin on tavattu monenkin syyn takia. Tarkoittaako samantyyliset mielipiteet ennen pitkää yhteiseen tulevaisuuteen tähtäämistä eli hiljaa hyvä tulee- mallilla? silloin tällöin jopa toivotaan aikaa puhelulle, että voidaan rauhassa keskustella. Voiko mies pelkästään haluta puhua naisen kanssa vuosikausien ajan ilman seksuaalisuuden väriä vai tuleeko kaikki aikanaan kuten ennen maailmassa oli tapana? Ennen vanhaan keskusteltiin ja tutustuttiin jopa useiden vuosien ajan, jos mies ja nainen asuivat kaukana toisistaan.


      • Omatunto
        pelkkää leikkiäkö? kirjoitti:

        Läheneekö tulevaisuudessa suhteen laatu, kun on reilun parin vuoden ajan soiteltu ja jutut käyvät hyvin yksiin? Tosi harvoin on tavattu monenkin syyn takia. Tarkoittaako samantyyliset mielipiteet ennen pitkää yhteiseen tulevaisuuteen tähtäämistä eli hiljaa hyvä tulee- mallilla? silloin tällöin jopa toivotaan aikaa puhelulle, että voidaan rauhassa keskustella. Voiko mies pelkästään haluta puhua naisen kanssa vuosikausien ajan ilman seksuaalisuuden väriä vai tuleeko kaikki aikanaan kuten ennen maailmassa oli tapana? Ennen vanhaan keskusteltiin ja tutustuttiin jopa useiden vuosien ajan, jos mies ja nainen asuivat kaukana toisistaan.

        Mielestäni ei. Kyllä nykyään on tapana edetä asiassa vähän nopeammin riippuen tietysti mitä on hakemassa, mutta jos kumppania etsitään niin eiköhän sitä olla aika nopeasti kahvittelua ehdottamassa. Tietysti se vähän voi toisia rajoittaa jos osapuolet ovat varattuja mutta liekö silläkään nykyään niin väliä. Ei se oma kumppani paljon jää vaivaamaan jos ollaan helposti vietävissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe