Millainen olisi unelmatreffisi?

Siinä se

Kuvitellaan että saat yhden illan aikana ihan mitä haluat, miten treffit menisi?

Minulla: Miehellä olisi yksityislentokone. Se hakisi minut Vantaalta. Lentokoneessa matkalla kohti Pariisia, ottaisimme porekylvyn lentokoneen ammeessa, juotaisiin samalla maailman kalleinta shampanjaa ja söisin parasta suklaata.
Pariisiin saavuttuamme, menisimme hienoimman hotellin sviittiin, jossa vaihtaisin iltapuvun päälleni: http://2.bp.blogspot.com/-43t1qODs678/Ta20KIKfVsI/AAAAAAAAA7E/OEQe-vG4gis/s1600/carrie sex and the city 5.png

Hotellin katolle saapuisi helikopteri, joka veisi meidät linnaan jossa on huikeimmat juhlat ikinä. Kaikki olisi kalleinta mitä maailmalta löytyy.

Juhlien jälkeen linna jäisi meidän kahden käyttöön yöksi. Sänky olisi tehty joutsenen muotoon.

http://www.google.fi/search?hl=fi&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513&site=webhp&tbm=isch&sa=1&ei=FNAmVMvYKeHqyQOH0ICoBA&q=swan bed&oq=swang bed&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0i19l5.2992.9828.0.12903.34.22.0.1.1.11.346.4776.0j5j12j4.21.0....0...1c.1.54.mobile-gws-serp..24.10.2370.3.5ZveY7G1SBY

Ja se mies olisi Channing Tatum:

http://www.google.fi/search?hl=fi&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513&site=webhp&tbm=isch&sa=1&ei=XdEmVP32EYqfygPt04CoCw&q=channing tatum&oq=channin&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0l5.77210.81455.0.85172.15.10.0.2.2.0.638.1547.0j3j0j1j0j1.5.0....0...1c.1.54.mobile-gws-serp..8.7.1640.3.iO2wOeCbPYw

65

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neljälitraaviinaa

      Itse menisin alkoon, ja ottaisin sieltä suomi viinaa 4 pulloa ja sitten kotiin nussimaan ja ryyppäämään.

    • Mies31v.

      Joku ihana kanssani istumaan tuohon pihan puistopenkille.

      Siinä se.

    • Iso ero

      Miesten ja naisten unelmatreffien ero: Miehet haluavat mennä jonnekkin vain naimaan. Heti.
      Naiset haluavat kaikkea extraa ennen panoa.

    • Riikinkukko

      Naisille tulee halpa olo jos ne viedään suoraan panolle. Pitää olla kosiskelua sitä ennen. Vaikka kummatkin tietää mitä varten siellä treffeillä ollaan.

      • idiootinvarma

        Eivät kaikki käy treffeillä panoa hakemassa, kannata pitää mielessä kun turhaan pröysäileet ens kertaa.


    • neiti x

      Unelmatreffini olisi Lapissa jossain ylellisessä mutta maalaisromanttisessa/erähenkisessä mökissä, jossa kuitenkin kohtuu iso kylpyamme/poreamme, jossa mahtuisi 2 henkilöä kylpemään samaan aikaan ja ihan sauna. Sitten hyvää, mutta melko yksinkertaista ruokaa. Shamppanjasta en pidä, mutta suklaajälkiruoka on oltava. Ja sitten seksiä porontaljan päällä takkatulen loimussa.

      Naiseksi olen ehkä turhan vaatimaton täydellisten treffien suhteen. :/

    • Ikisinkku M

      Tässä avauksessasi jälleen kerran näkyy useiden naisten utopistiset unelmat jotka ei koskaan toteudu mutta estävät tavallisempien unelmien toteutumisen. Minulle itselle riittäisi että nätti, kiva lapseton nainen tulisi treffeille tänne minun luo tai minä menisin hänen luo, juteltaisiin ja tutustuttaisiin, ihastuttaisiin ja rakastuttaisiin. Siinä se kaikessa yksinkertaisuudessaan eikä siihen mitään hienoja puitteita tarvita, se ihminen on tärkein kuitenkin.

    • Siinä se.

      Hyvää keskustelua viinilasin äärellä liiaksi kiihtymättä, mutta kipinöiden. Loppuillasta toisiinsa nojailua kadunkulmassa, katulampun alla, ehkä pieniä suukkoja tai katseen takaa lupaus niistä. Molemmat yöksi omaan kotiinsa, hymyillen ja tiettyä kutitusta tuntien, siinä se.

    • pitkätukkahevari

      Viinaa ja heviä.

    • SekaSikiö

      Ihan sama missä ne treffit olisivat. Ihan sama mitä meillä olisi päällämme. Ihan sama kuinka pitkään ne kestäisivät.
      Mutta haluaisin niiltä unelmientreffeiltä tietynlaista "tunnetta".

      Ihan esimerkkinä;
      Pidettäisiin toisiamme kädestä. En ole koskaan pidellyt miehen kättä romanttisessa mielessä, jossa tunne olisi aidosti molemminpuolinen.
      Tulisi välillä hiljainen hetki, kun vain istuisimme jossain. Se hetki ei kuitenkaan olisi yhtään vaivautunut vaan onnellinen ja tyyni. Hankala kuvailla. En vain ole henkilö, joka koko ajan on selittämässä, vaan nautin myös hiljaisista hetkistä.
      Olisi myös hetkiä, jolloin voisi nauraa vapautuneesti eikä koko ajan olisi jännittynyt ilmapiiri miettien mitä nyt tehdä tai sanoa.
      Treffien lopuksi molemmat olisivat (sanoen tai ilman) tyytyväisiä treffeihin ja halu nähdä uudestaan olisi suuri. Ja haikein mielin joutuisimme molemmat toteamaan, että treffit olisivat ohi, mutta odotettaisiin innolla uusintaa.
      Ja niin edelleen.

      Jotain tuollaista.
      Ihan sama olisiko treffeissä mitä ohjelmana, mutta kunhan tunnelma olisi ihastunut, avoin, mukava, rento jne...

      • Siinä se

        Olen koko ajan luullut että olet mies. Yllätys tämäkin.


      • SekaSikiö
        Siinä se kirjoitti:

        Olen koko ajan luullut että olet mies. Yllätys tämäkin.

        Tai sitten olen homoseksuaali.
        No hehe.. No nyt tiedät. Toivottavasti tieto oli kovinkin arvokas ja saat uusia näkökulmia kommentteihini, kun ne tulevatkin naisen suusta.


      • Siinä se
        SekaSikiö kirjoitti:

        Tai sitten olen homoseksuaali.
        No hehe.. No nyt tiedät. Toivottavasti tieto oli kovinkin arvokas ja saat uusia näkökulmia kommentteihini, kun ne tulevatkin naisen suusta.

        :D
        Ei ole ollut ongelmia niellä kommentteja tähänkään asti.


      • Gentle Man

        Naiset tuntuvat olevan hyvin erilaisia kuin miehet - treffeillä hyvin tärkeää on puitteet, mitä tapahtuu ja missä järjestyksessä. Miehet ovat yksinkertaisempia: 99% on siitä kiinni millainen nainen on, muilla asioilla ei ole niinkään merkitystä.

        Mutta ne unelmatreffit olisivat yhäkin lammen rannassa laavulla, ihan perus romanttista touhua ilman sen kummempaa ohjelmaa. Haetaan polttopuita, sytytellään nuotio ja laitellaan ruokaa. Istutaan katselemassa auringonlaskua nuotion liekkien loimutessa ja veden liplattaessa.

        Koska tämä saattaisi olla naisen mielestä tylsää, kaivatun tunteiden vuoristoradan luomiseksi kaverini lavastaisivat matkalla laavulle metsän hirviön hyökkäyksen. Minä sankarina taltuttaisin monsterina esiintyvän parhaan ystäväni, toki varoen likaamasta uutta kauluspaitaani.

        Näin minä miehenä saisin haluamani treffit, ja nainenkin saisi mahdollisesti kaipaamansa elokuvan jossa on johdanto, jännät paikat ja onnellinen loppu. Ja tietysti mies ohjaajana, käsikirjoittajana ja pääosan esittäjänä ;)


      • Varmaan 100 %:sti minunkin unelmatreffit. Paikalla ei ole merkitystä, tekemisellä ei ole merkitys vaan juuri noilla kuvaamillasi tuntemuksilla.


    • neiti ruiskukka

      Itse seura on tärkeämpää kuin se missä ollaan ja mitä tehdään. Paikan ei kuitenkaan toivoisi olevan mikään maailman pahin ja meluisin räkälä.. Joku yhteinen tekeminen tai luonnon keskellä samoilu luo kiireettömän, rauhallisen ja mahdollisesti myös romanttisen tunnelman.. Omalla tavallaan tällainen sateinen, pimeä ja kolea sää on mahtava, jota ois kiva tunnelmoida kahdestaan jossain. Tai pimeässä autossa moottoritiellä painella johonkin vailla päänmäärää ja jutella matkalla ummet ja lammet. Pimeä auto on näin syksyisin oikein hyvä treffipaikka.. jos ei oo bensaa liikkua mihinkään niin istuu vaikka paikallaan niin kauan kuin tarkenee ja ikkunat peittyy jäähileeseen :) treffien jälkeen voi sitten miettiä äänen perusteella oliko seuralainen mahdollisesti eläkeikäinen papparainen vai rippikouluikäinen poika :)

      • Sinä iltana sain

        Neiti kuvailee kuinka hän oli moottoritiellä takapenkillä hommissa miespuolisen kanssa kun toinen ajoi ja matkan päätteeksi ei tiennyt ajoiko autoa eläkeikäinen papparainen vai rippikouluikäinen poika.


      • neiti ruiskukka
        Sinä iltana sain kirjoitti:

        Neiti kuvailee kuinka hän oli moottoritiellä takapenkillä hommissa miespuolisen kanssa kun toinen ajoi ja matkan päätteeksi ei tiennyt ajoiko autoa eläkeikäinen papparainen vai rippikouluikäinen poika.

        Joku taas tulkitsee näitä kirjoituksia miten haluaa :).. Ehkä se olikin Robin mopoautoineen.


    • 3+17

      Unelma treffit ois sellaiset, että tulis juttuun omana itsenään ja ei tarviis vaikeilla mitään, tai ujostella kummankaan. Sisällöllä nyt ei niin kamalasti väliä.

    • -M-

      Nuoruutta ei saa takaisin, mutta siitä voi haaveilla. Kesä, pikkukaupungin laivaranta ja kaksi nuorta laiturin päässä juttelemassa. Tyttö uittaa jalkojaan vedessä, poika yrittää olla miehekäs vaikka jännittää aivan järjettömästi. Silloin oli edessä sekä elämä että parisuhde. Nyt ei ole enää yhtä paljon edessä parhaassakaan tapauksessa, mutta unelmatreffeillä palaisin edes hieman vastaaviin tunnelmiin.

    • kiltti atm

      Unelmatreffini olisi sellaset että menisimme naisen kanssa essolle kahville, juteltais tunti ja sit lopuks nainen kertois että tykkää minusta ja haluaa tavat uudestaan.

      • Ikisinkku M

        Taidat olla vähän yksinkertainen kun voihan sitä unelmoida mutta essoja ei ole enää ja tuskinpa treffein takia niitä aukaisevat, päivitä toiveesi abc:lle.


    • Ensin nussitaan, sitten juodaan kahvit jälkiruoaksi ja tilataan pitsat ja mutustellaan niitä samalla kuin katsoaan jotain leffaa. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä.

      • 12+2

        Ei oikein eka treffeillä taideta suoraan samantien ainakaan mennä yleensä nussimaan :D


      • 12+2 kirjoitti:

        Ei oikein eka treffeillä taideta suoraan samantien ainakaan mennä yleensä nussimaan :D

        Eihän tässä nyt mitään realismista puhuttukaan. :D


    • muijasta mittaa

      Salimuijan kans salille, ja treenattaisiin niin kauan, että kumpikin oksentaa. Kyykkyä ja mavea. Siiderivalaat ja pakkeliprinsessat älkää vaivautuko. Unelmadeittini olisi Jen Selter.

    • ätmi

      Eka pelattais Time Crisis 4 ja sitten Tekken Tag Tournament 2.

    • Erilainen haave

      Sellaisen normaalivartaloisen fiksun naisen kanssa kahville. Ei tarvitse olla pukeutunut erityisen naisellisesti. Voi olla hieman nörtti, hipsteri tai vaikka ostanut vaatteensa kirppiseltä.
      Saa olla hieman ujokin, mutta kun alan jutella hänelle niin hän vastaa ja uskaltaa sanoa mielipiteensä.

      Heti ensi hetkestä lähtien meillä synkkaa ajatusten tasolla ja alkaa kehittyä inside-huumori.

      Voimme katsella toisia istuvia tai ohikulkevia ihmisiä tavallaan kuin ulkopuolisina koska meillä on yhteinen juttu ja se on jotakin sisäistä mitä olemme huomanneet toisissamme.

      Tärkeintä on siis se että jopa siinä tylsältä äkkiseltään vaikuttavassa kahvilassa löydämme puheenaiheita ja sitä kautta myös sitä kipinää. Kun katsomme toisiamme silmiin niin tiedämme että se on siellä eikä siihen tarvita mitään kuutamoserenadeja eikä edes kosketusta, katse riittää koska se tiedostaa että toinen on samanlainen.

      Tietysti kyseessä on haave koska naiset odottavat että mies flirttailee ja nainen saa keimailla sekä mennä johonkin syömään ja esittää tätä uros/naaras tanssia koska muuten ei ole kemioita.

      Vaikea on löytää naista joka tästä ymmärtäisi.
      Kaikki on suurimmalle osalle naisista peliä ja leikkiä joissa on jotkut säännöt ja kyse on tunteista joita saa aikaiseksi halvalla temppuilulla.

      Liekö yllättävää että minulla on ollut naispuolisia ystäviä joiden kanssa on "clickannut" tuolla tavoin, mutta niistä ei ole koskaan tullut muuta kuin sitä kaveruutta?

      Ei, koska miehen pitää pyrkiä siihen että haluaa työntää molonsa naisen sisään koska muuten nainen ei syty.
      Se miesapina joka taas haluaa työntää molonsa naisen sisään, mutta jonka kanssa naisella ei ole mitään yhteistä juttua niin nainen syttyy.

    • erkki-täti

      Ei ainakaan aloittajan treffit. Miksi pitäisi ensin käydä kylvyssä lentokoneessa, sitten mennä hienoon sviittiin vaihtamaan vaatteet ja sieltä sitten singahtaa kopterilla johonkin muualle?

      Maailman kallein shampanja on sitä hylkyshampanjaa Ålandilta, eli ei mitenkään hyvää.

      Unelma olisi yksinkertaisuudesta ja helppoudesta. Että huomaisi viettävänsä aikaa jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voisi olla yksinkertainen ja viihtyä. Ei pelejä tai testaamista, vaan hyväksyvää läsnäoloa kaikin aistein.

      • Erilainen haave

        Näkee että olet jo varmaan vähän vanhempi naishenkilö.

        Nuoret naiset odottaa räiskettä ja sitten jotkut odottaa jotain kypsää teatterinäytelmää.


      • erkki-täti
        Erilainen haave kirjoitti:

        Näkee että olet jo varmaan vähän vanhempi naishenkilö.

        Nuoret naiset odottaa räiskettä ja sitten jotkut odottaa jotain kypsää teatterinäytelmää.

        Taidan olla samaa ikäluokkaa monen palstavakkarin kanssa, eli siinä 40.

        Mutta shampanjasta tiedän enemmän kuin aloittaja:D


      • Erilainen haave
        erkki-täti kirjoitti:

        Taidan olla samaa ikäluokkaa monen palstavakkarin kanssa, eli siinä 40.

        Mutta shampanjasta tiedän enemmän kuin aloittaja:D

        Arvasin että olet jotain 40.

        20 vuotiaana naiset haluaa niitä superkemia treffejä ja
        30 vuotiaana sitten jotain lässynlää statusteatteria.

        Harmi ettei 40 vuotiaat naiset kiinnosta pätkääkään.


      • erkki-täti
        Erilainen haave kirjoitti:

        Arvasin että olet jotain 40.

        20 vuotiaana naiset haluaa niitä superkemia treffejä ja
        30 vuotiaana sitten jotain lässynlää statusteatteria.

        Harmi ettei 40 vuotiaat naiset kiinnosta pätkääkään.

        Itsekin olen kiinnostunut vain suurinpiirtein oman ikäluokkani miehistä.

        Ihan luonnollista.


      • Erilainen haave
        erkki-täti kirjoitti:

        Itsekin olen kiinnostunut vain suurinpiirtein oman ikäluokkani miehistä.

        Ihan luonnollista.

        Olen kiinnostunut lähinnä parikymppisistä naisista.
        Oman ikäluokkani 30-vuotiaat ovat jo aika nahistuneita tai odottavat noita tylsiä statusjuttuja. Moni tuossa iässä leikkii "aikuista" vaikka todellista kypsyyttä kuten tuossa kuvailit miten suhtaudut treffeihin ei ole.

        Sama siis pyrkiä niihin parikymppisiin joilla on vielä nuoruuden energiaa eikä ole lähdittyä "olen aikuismainen täti ja siitä ylpeä" linjalle.


      • erkki-täti
        Erilainen haave kirjoitti:

        Olen kiinnostunut lähinnä parikymppisistä naisista.
        Oman ikäluokkani 30-vuotiaat ovat jo aika nahistuneita tai odottavat noita tylsiä statusjuttuja. Moni tuossa iässä leikkii "aikuista" vaikka todellista kypsyyttä kuten tuossa kuvailit miten suhtaudut treffeihin ei ole.

        Sama siis pyrkiä niihin parikymppisiin joilla on vielä nuoruuden energiaa eikä ole lähdittyä "olen aikuismainen täti ja siitä ylpeä" linjalle.

        Parikymppisenä ihminen on usein aika raakile. Mutta lykkyä pyttyyn! On heissäkin poikkeuksia.

        Mutta jos et ole vielä omaasi löytänyt, niin kehottaisin tädin tiedoilla katsomaan omaa ympäristöä ja omaa itseä hyvin tarkasti. Onko nuottasi oikeilla vesillä? Onko oma kuvastuksesi oikeasti sitä mitä näet?


      • 16+10
        erkki-täti kirjoitti:

        Parikymppisenä ihminen on usein aika raakile. Mutta lykkyä pyttyyn! On heissäkin poikkeuksia.

        Mutta jos et ole vielä omaasi löytänyt, niin kehottaisin tädin tiedoilla katsomaan omaa ympäristöä ja omaa itseä hyvin tarkasti. Onko nuottasi oikeilla vesillä? Onko oma kuvastuksesi oikeasti sitä mitä näet?

        Parikymppiset ovat raakileita totta kai. Mutta nimim. Erilainen Haave on täysin oikeassa siinä että nuoruuden energiaa riittää, ovat hauskoja, kokeilunhaluisia suurin osa kieltämättä on seksikkäämpiä kuin vanhemmat. Ja kyllä, sillä on merkitystä: 30v ja 40v täditkin muistelee vähän millä kriteereillä miehiä valittiin silloin kun valittavia oli joka sormelle ;)

        30 naisissa on paljon turn-offeja:

        - statuksen perään haikailu
        - liika vakavuus ja luulot omasta tasosta/sivistyneisyydestä
        - rutiinimaisuus...näin seurustelu toimii, nämä vaiheet mennään läpi jne
        - vaatimuslistat...miehen pitää olla tätä ja tätä ja tätä
        - sarjatreffailu, kokeillaan mahdollisimman montaa miestä samanaikaisesti kuin oltaisiin autokaupassa
        - ajatus että juoksut on juostu, hauskaa pidetty, nyt elämä on pelkkää tylsää arkea
        - yh tai kiire hankkia lapsia biologisen kellon tikittäessä

        Mulla ei ainakaan klikkaa oman ikäisten kanssa. Ja ennen kuin lyhyttukkainen ylipainoinen tätiosasto hyökkää: työpaikka, omistusasunto ja seurustelukokemusta löytyy.

        Ainoa mikä puuttuu on hyvä nainen. Hyvä = mukava, rehellinen, hauska, seksikäs. Sellainen jonka kanssa elämä on h-a-u-s-k-a-a. Jos sinusta elämän kuuluu olla hauskaa vain nuorena, et ole minua varten.


      • neiti ruiskukka
        16+10 kirjoitti:

        Parikymppiset ovat raakileita totta kai. Mutta nimim. Erilainen Haave on täysin oikeassa siinä että nuoruuden energiaa riittää, ovat hauskoja, kokeilunhaluisia suurin osa kieltämättä on seksikkäämpiä kuin vanhemmat. Ja kyllä, sillä on merkitystä: 30v ja 40v täditkin muistelee vähän millä kriteereillä miehiä valittiin silloin kun valittavia oli joka sormelle ;)

        30 naisissa on paljon turn-offeja:

        - statuksen perään haikailu
        - liika vakavuus ja luulot omasta tasosta/sivistyneisyydestä
        - rutiinimaisuus...näin seurustelu toimii, nämä vaiheet mennään läpi jne
        - vaatimuslistat...miehen pitää olla tätä ja tätä ja tätä
        - sarjatreffailu, kokeillaan mahdollisimman montaa miestä samanaikaisesti kuin oltaisiin autokaupassa
        - ajatus että juoksut on juostu, hauskaa pidetty, nyt elämä on pelkkää tylsää arkea
        - yh tai kiire hankkia lapsia biologisen kellon tikittäessä

        Mulla ei ainakaan klikkaa oman ikäisten kanssa. Ja ennen kuin lyhyttukkainen ylipainoinen tätiosasto hyökkää: työpaikka, omistusasunto ja seurustelukokemusta löytyy.

        Ainoa mikä puuttuu on hyvä nainen. Hyvä = mukava, rehellinen, hauska, seksikäs. Sellainen jonka kanssa elämä on h-a-u-s-k-a-a. Jos sinusta elämän kuuluu olla hauskaa vain nuorena, et ole minua varten.

        Kaikki iästä huolimatta ovat raakileita. Tuskinpa kukaan voi itseään täysin valmiiksi ja täydelliseksi ihmisenä kutsua. 60-80 v. mielestä ne 40 v. ovat raakileita. Eikä kehitys välttämättä ole aina parempaan suuntaan iän lisääntyessä, jos antaa esim. kyllästyneisyyden ja kyynisyyden ottaa vallan. Lapsilla on monia hienoja ominaisuuksia, jotka monet aikuisena kadottaa.


      • kunhan kysyn
        16+10 kirjoitti:

        Parikymppiset ovat raakileita totta kai. Mutta nimim. Erilainen Haave on täysin oikeassa siinä että nuoruuden energiaa riittää, ovat hauskoja, kokeilunhaluisia suurin osa kieltämättä on seksikkäämpiä kuin vanhemmat. Ja kyllä, sillä on merkitystä: 30v ja 40v täditkin muistelee vähän millä kriteereillä miehiä valittiin silloin kun valittavia oli joka sormelle ;)

        30 naisissa on paljon turn-offeja:

        - statuksen perään haikailu
        - liika vakavuus ja luulot omasta tasosta/sivistyneisyydestä
        - rutiinimaisuus...näin seurustelu toimii, nämä vaiheet mennään läpi jne
        - vaatimuslistat...miehen pitää olla tätä ja tätä ja tätä
        - sarjatreffailu, kokeillaan mahdollisimman montaa miestä samanaikaisesti kuin oltaisiin autokaupassa
        - ajatus että juoksut on juostu, hauskaa pidetty, nyt elämä on pelkkää tylsää arkea
        - yh tai kiire hankkia lapsia biologisen kellon tikittäessä

        Mulla ei ainakaan klikkaa oman ikäisten kanssa. Ja ennen kuin lyhyttukkainen ylipainoinen tätiosasto hyökkää: työpaikka, omistusasunto ja seurustelukokemusta löytyy.

        Ainoa mikä puuttuu on hyvä nainen. Hyvä = mukava, rehellinen, hauska, seksikäs. Sellainen jonka kanssa elämä on h-a-u-s-k-a-a. Jos sinusta elämän kuuluu olla hauskaa vain nuorena, et ole minua varten.

        Mikä on sinusta sellaista hauskaa, johon parikymppinen lähtee mukaan, mutta 30 ei?


      • kunhan kysyn
        kunhan kysyn kirjoitti:

        Mikä on sinusta sellaista hauskaa, johon parikymppinen lähtee mukaan, mutta 30 ei?

        Ja paljonko itsellä on ikää?


      • Erilainen haave
        16+10 kirjoitti:

        Parikymppiset ovat raakileita totta kai. Mutta nimim. Erilainen Haave on täysin oikeassa siinä että nuoruuden energiaa riittää, ovat hauskoja, kokeilunhaluisia suurin osa kieltämättä on seksikkäämpiä kuin vanhemmat. Ja kyllä, sillä on merkitystä: 30v ja 40v täditkin muistelee vähän millä kriteereillä miehiä valittiin silloin kun valittavia oli joka sormelle ;)

        30 naisissa on paljon turn-offeja:

        - statuksen perään haikailu
        - liika vakavuus ja luulot omasta tasosta/sivistyneisyydestä
        - rutiinimaisuus...näin seurustelu toimii, nämä vaiheet mennään läpi jne
        - vaatimuslistat...miehen pitää olla tätä ja tätä ja tätä
        - sarjatreffailu, kokeillaan mahdollisimman montaa miestä samanaikaisesti kuin oltaisiin autokaupassa
        - ajatus että juoksut on juostu, hauskaa pidetty, nyt elämä on pelkkää tylsää arkea
        - yh tai kiire hankkia lapsia biologisen kellon tikittäessä

        Mulla ei ainakaan klikkaa oman ikäisten kanssa. Ja ennen kuin lyhyttukkainen ylipainoinen tätiosasto hyökkää: työpaikka, omistusasunto ja seurustelukokemusta löytyy.

        Ainoa mikä puuttuu on hyvä nainen. Hyvä = mukava, rehellinen, hauska, seksikäs. Sellainen jonka kanssa elämä on h-a-u-s-k-a-a. Jos sinusta elämän kuuluu olla hauskaa vain nuorena, et ole minua varten.

        "30 naisissa on paljon turn-offeja:

        - statuksen perään haikailu
        - liika vakavuus ja luulot omasta tasosta/sivistyneisyydestä
        - rutiinimaisuus...näin seurustelu toimii, nämä vaiheet mennään läpi jne
        - vaatimuslistat...miehen pitää olla tätä ja tätä ja tätä
        - sarjatreffailu, kokeillaan mahdollisimman montaa miestä samanaikaisesti kuin oltaisiin autokaupassa
        - ajatus että juoksut on juostu, hauskaa pidetty, nyt elämä on pelkkää tylsää arkea
        - yh tai kiire hankkia lapsia biologisen kellon tikittäessä"

        Erinomaisesti tiivistetty.

        Komppaan. :)


      • Erilainen haave
        kunhan kysyn kirjoitti:

        Mikä on sinusta sellaista hauskaa, johon parikymppinen lähtee mukaan, mutta 30 ei?

        Vastaan tästä sivusta että se ongelma on että sen 30 kanssa missään ei tunnu olevan hauskaa.

        20 on paljon viriilimmän ja spontaanimman oloinen vaikka jo missä tahansa käydessä.

        Kaiken lisäksi kokemuksensa myötä 30 nainen kuvittelee suhteestaan ja itsestään kaikenlaista, mm. älykkyydestään kun on jo nyt niin kokenut ja itsekritiikin puute loistaa poissaolollaan.
        Naisesta tuossa iässä on usein tullut juuri se tylsimys josta naiset aina moittivat miehiä parikymppisenä.


      • Erilainen haave
        erkki-täti kirjoitti:

        Parikymppisenä ihminen on usein aika raakile. Mutta lykkyä pyttyyn! On heissäkin poikkeuksia.

        Mutta jos et ole vielä omaasi löytänyt, niin kehottaisin tädin tiedoilla katsomaan omaa ympäristöä ja omaa itseä hyvin tarkasti. Onko nuottasi oikeilla vesillä? Onko oma kuvastuksesi oikeasti sitä mitä näet?

        "Parikymppisenä ihminen on usein aika raakile. Mutta lykkyä pyttyyn! On heissäkin poikkeuksia."

        Ajatus nimenomaan siitä että 30 vuotiaana ihminen ei ole enää "raakile" vaan aikuinen on se rasittava puoli. Sinäkin tunnut antavan tätinä ohjeita aivan kuin tietäisit ja tuntisit kaiken. En halua seurustella sellaisen kanssa.

        "Mutta jos et ole vielä omaasi löytänyt, niin kehottaisin tädin tiedoilla katsomaan omaa ympäristöä ja omaa itseä hyvin tarkasti. Onko nuottasi oikeilla vesillä? Onko oma kuvastuksesi oikeasti sitä mitä näet? "

        Kuvastukseni mistä? Siitä mitä olen fyysisesti vai psyykkisesti?
        Fyysisesti näytän ikäistäni hieman nuoremmalta, käytökseltäni olen lähempänä omaa ikääni. Psyykkisesti olen varmaan vanhempi kuin ikäni.

        Nuotat ei ole riittävästi vesillä se täytyy myöntää ja siihen pitäisi tehdä muutos.


    • lottamari<3

      Tänään oli lähellä unelmatreffit.

    • anelmaunelma

      Mullei oo mitään unelmadeitti/mies/suhde/kosinta/häät/perhe etc-kaavioita päässä, ei ole koskaan ollut, enkä ole oikein sellaisia osannut kaivatakkaan. Kiva, kun asiat tulee vastaan sellaisenaan. Kamalaa, jos olisi päässä se unelma, eikä todellisuus vastaisi niitä. Luulen, että unelmointi tekisi minusta tyytymättömämmän.

    • _Sinkkunelli_

      No joo, onhan Pariisi aivan yliveto, mutta... Yhdyn kyllä sikäli miesten mielipiteisiin, että se henkilö olisi tärkein. Mietin tätä ja toki joku ihana ympäristö ja mielenkiintoinen tekeminen olisi kivaa, mutta jos treffien aikana huomaisi ettei tämä olekaan Se ihminen, niin menisihän siitä koko touhusta hohto.

      Oikeastaan kaikista parasta ehkä olisi, ettei olisi mitään treffejä edes sovittukaan. Tapaisi sattumalta sen kiinnostavan tyypin, jota on ohi mennen nähnyt jossain ja hiukan tutustunutkin. Vaihdettaisiin ensin muutaman sana, mutta juttu jatkuisi spontaanisti, eikä siitä näyttäisi tulevan loppua. Ex tempore lähdettäisiin käymään syömässä, kahvilla tms., jonka jälkeen ei vaan tekisi mieli vielä luopua toisen seurasta ja sitten keksittäisiin vielä jotain muuta tekemistä, olkoon sitten taidenäyttely, keikka, kävely jossain tai pubiin kaljalle. Ihan sama, kunhan olisi "se juttu" meidän välillä. Että haluaa oppia tuntemaan toisen paremmin, ajatukset sopivat yhteen ja ilmassa on sähköä. Toivoo koko ajan, että toinen ottaisi vaikka kädestä kiinni ja siitä tulisi maailman ihanin fiilis, kun tajuaisi että molemmat ovat löytäneet jotain ainutlaatuista. Ja sitten tulisi se ensimmäinen suudelma, jonka jälkeen ajattelee ettei enää halua koskaan edes häivähtävän hetken verran olla kenenkään muun miehen sylissä.

      Voih, tuleepas haikea olo, kun alkaa tällaisia miettiä. Utopiaahan tuo on, sen verran realisti olen, mutta kun kysyttiin unelmista, niin tuo voisi olla jotain sinne päin.

      • 6+9

        Sinun kanssa jos erehtyisin joskus treffeille, niin se ois mun painajainen :D


      • lottamari<3
        6+9 kirjoitti:

        Sinun kanssa jos erehtyisin joskus treffeille, niin se ois mun painajainen :D

        Uskon, että kenen tahansa täällä olevan kanssa treffit olisivat painajainen :D


      • _Sinkkunelli_
        6+9 kirjoitti:

        Sinun kanssa jos erehtyisin joskus treffeille, niin se ois mun painajainen :D

        Kerro toki miksi se olisi niin hirvittävää? :)


      • Ikisinkku M
        lottamari<3 kirjoitti:

        Uskon, että kenen tahansa täällä olevan kanssa treffit olisivat painajainen :D

        Koska te palstan naiset olette ahdaskatseisia juntteja te ajattelette heti noin negatiivisesti kaikista/kaikesta. Itse taas olen sitä mieltä että monenkin palstan naisen kanssa treffit sujuisi varmaan ihan mukavasti. Ei välttämättä ehkä kaikkien kanssa kipinöisi mutta ihan hauskan illan voisi silti viettää, ehkä jopa lottamarin kanssa. olisi hauskaa kun muistaisi hankkia näyttävän kultaketjun kaulaan :D


      • Täytyy sanoa, että myös nämä - kuten myös SekaSikiön treffit - ovat samanlaiset kuin omat unelmatreffini.
        Jonkinlainen molempien treffien kombinaatio.

        Tuota ensisuudelmaa en kyllä ensimmäisillä treffeillä haluaisi, sen paikka omasta mielestäni ja itseäni ajatellen, on useamman treffin päästä.


      • femnerd kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että myös nämä - kuten myös SekaSikiön treffit - ovat samanlaiset kuin omat unelmatreffini.
        Jonkinlainen molempien treffien kombinaatio.

        Tuota ensisuudelmaa en kyllä ensimmäisillä treffeillä haluaisi, sen paikka omasta mielestäni ja itseäni ajatellen, on useamman treffin päästä.

        Sinkkunellin treffejä tarkoitin tässä.


      • _Sinkkunelli_
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Koska te palstan naiset olette ahdaskatseisia juntteja te ajattelette heti noin negatiivisesti kaikista/kaikesta. Itse taas olen sitä mieltä että monenkin palstan naisen kanssa treffit sujuisi varmaan ihan mukavasti. Ei välttämättä ehkä kaikkien kanssa kipinöisi mutta ihan hauskan illan voisi silti viettää, ehkä jopa lottamarin kanssa. olisi hauskaa kun muistaisi hankkia näyttävän kultaketjun kaulaan :D

        No ainakin omalta osaltani olen yrittänyt täällä sanoa monestikin, että älkää itse tehkö itsestänne "ätmejä". Uskon, että täällä on montakin ihan kivaa ja fiksua miestä, joka on vain omien mielikuviensa vanki ja erilaisella asenteella alkaisi asioita tapahtua.

        Negatiivisesti ajattelen naisvihasta ja kerronkin sen, koska se on asenne, joka ennen pitkää tulee esille ja estää naisen saamisen. Siksi on ihan oma etunne, että ajattelette asioita uudelleen.

        Lisäksi olen yrittänyt lukemattomia kertoja kertoa, että muunlaisiakin naisia on olemassa kuin ne joista eniten olette kiinnostuneita eli pinnalliset pissikset, joiden mieskuviot on -ainakin mielikuvissanne- kuin Räikkösen renkaat: erittäin lyhyt käyttöikä ja kaikki menossa vaihtoon samaan aikaan, kun ovat palveluksensa suorittaneet.


    • tavis mies

      abc:lle kahville ja ajelemaan johonkin ja siitä alkaisi yhteis elo ei mitään sen ihmeempää

    • Kіs-kіsu

      Harmi kun ei viitsi kertoa ihan tarkkaan ettei kukaan tunnista, todellisuus on tarua ihmeellisempää. On niin friikkejä ja myös glamourisia treffejä ollut, että jos ihan jatkossa vaan syömään ja siitä baariin. Miehen olisi hyvä olla päättäväinen, ei mitään vätystelijää joka ei osaa tilata drinkkiä, jos sille sanoo, että mikä vaan käy.

      • baari on koti

        baariin vaan oletko alkoholisti vai alkoholin suurkuluttaja ja sen kanssa treffit kellä tilipäivä


      • Kіs-kіsu
        baari on koti kirjoitti:

        baariin vaan oletko alkoholisti vai alkoholin suurkuluttaja ja sen kanssa treffit kellä tilipäivä

        Huono survey, ei ole sopivaa vaihtoehtoa.


      • Ikisinkku M
        baari on koti kirjoitti:

        baariin vaan oletko alkoholisti vai alkoholin suurkuluttaja ja sen kanssa treffit kellä tilipäivä

        Kis-kisulla on missiona käydä miehen lompakon päälle treffeillä niin siksi ei koti-ilta mukavan miehen kera leffan ja viinilasillisen tai parin seurassa kelpaa, siksi hänet pitää viedä jonnekin pintapaikkaan ensin murkinoimaan ja sitten vielä baariin. Olisi kai se ihan ok mutta jos valinnan jättäisi ihan kiusallani kyllä tilaisin sitten drinksuksi jotain alkoholitonta kis-kisulle :)


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kis-kisulla on missiona käydä miehen lompakon päälle treffeillä niin siksi ei koti-ilta mukavan miehen kera leffan ja viinilasillisen tai parin seurassa kelpaa, siksi hänet pitää viedä jonnekin pintapaikkaan ensin murkinoimaan ja sitten vielä baariin. Olisi kai se ihan ok mutta jos valinnan jättäisi ihan kiusallani kyllä tilaisin sitten drinksuksi jotain alkoholitonta kis-kisulle :)

        Rahan pitää liikkua. Taantuma on ohi sillä samalla hetkellä, kun suomalaiset tämän tajuaa. (Yksi harvoja asioita, jossa voi todeta että venäläiset on fiksumpia.)


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Rahan pitää liikkua. Taantuma on ohi sillä samalla hetkellä, kun suomalaiset tämän tajuaa. (Yksi harvoja asioita, jossa voi todeta että venäläiset on fiksumpia.)

        Pöh, ei se yhteiskunta sillä tavalla pyöri että Kis-kisua ja muita naisia ravintoloissa kuljetetaan syömässä ja juomassa. Parempi on varautua pahimpaan, kalliin ravintolajuottamisen sijaan istua iltaa kynttilänvalossa, tarjoilla kotieväitä ja telkkaria viihdykkeeksi :)


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Pöh, ei se yhteiskunta sillä tavalla pyöri että Kis-kisua ja muita naisia ravintoloissa kuljetetaan syömässä ja juomassa. Parempi on varautua pahimpaan, kalliin ravintolajuottamisen sijaan istua iltaa kynttilänvalossa, tarjoilla kotieväitä ja telkkaria viihdykkeeksi :)

        Nyt oot kyllä väärässä. Yhteiskunta pyörii nimenomaan niin, että pörrätään ravintolassa.


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nyt oot kyllä väärässä. Yhteiskunta pyörii nimenomaan niin, että pörrätään ravintolassa.

        Enpä usko, kalsarikännäily ja kotiviinitehtailu ne lamasta nostaa:

        http://yle.fi/elavaarkisto/poiminnat/kotiviini_porisi_lama-suomen_kodeissa_100174.html

        Niin sitä vain silloinkin Suomi lamasta nousi omatoimisuuden avulla, vai eikö muka noussut?

        Pitääkin alkaa harkitsemaan josko alkaisi opettelemaan tuota kotiviinihommaa, kutsun sinut sitten treffeille kun eka satsi valmistuu :D

        Hyvää yötä nyt, kauniita unia, viinipullon kuvia :)


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Enpä usko, kalsarikännäily ja kotiviinitehtailu ne lamasta nostaa:

        http://yle.fi/elavaarkisto/poiminnat/kotiviini_porisi_lama-suomen_kodeissa_100174.html

        Niin sitä vain silloinkin Suomi lamasta nousi omatoimisuuden avulla, vai eikö muka noussut?

        Pitääkin alkaa harkitsemaan josko alkaisi opettelemaan tuota kotiviinihommaa, kutsun sinut sitten treffeille kun eka satsi valmistuu :D

        Hyvää yötä nyt, kauniita unia, viinipullon kuvia :)

        Eih! Ei enää ikinä kotiviiniä. Se on jäänyt menneeseen aikaan, syystä. Mutta hyvää yötä, eikä mitään viinipullon kuvia vaan jotain mukavampaa...


    • hallo

      Ihanat treffit olisi kiertely luonnontieteellisessä museossa, kakkupaloille ja skumppalasillisille, kävelyä puistossa tähtitaivaan alla. Olisi aika bueno :)

      Unelma treffit olisi sellaiset missä löytäisin tulevan mieheni jonka kanssa olla yhdessä elämämme loppuun saakka. Saas nähdä :(

    • panoeinari

      No sellaiset treffit että lopuksi pääsee panee niin saaaaatanasti!!

    • POKS sanoo pimppi!

      Tapaisin baarissa blondin teinineitsytnaisen, sanoisin hänelle "Assalam booty babe! Menemä panema!" Ja jotenkin päätyisimme hänen neukkukuutioonsa nussimaan, sillä minun kaltaisteni miesten kanssa ne asiat vain tapahtuvat.

      Poksauttaisin hänen immenkalvonsa niin että veri roiskuu neukkukuution kattoon ja oikein runttaamalla runttaisin ja jörnimällä jörnisin paljaalla ykköseen, kakkoseen ja kolmoseen.

      Sitten pyyhkisin spermaisen, verisen, paskaisen ja pilluliman tahriman mulkkuni verhoihin, joisin jääkaapista kaikki siiderit, vääntäisin vessanpönttöön valtavan paskaläjän ja jättäisin vetämättä. Lähtiäisiksi sanoisin että en taatusti pane käytettyä huoraa toista kertaa, kävelisin nuhjaantunut huppari päällä Volkswagen Golf jyystöautooni ja ajaisin tieheni teininaisen jäädessä kaihoisasti katselemaan perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe