dennis pizzat

paskaamyyvät

Pääsin sairaalasta edellispäivänä, olen siis toipilaana pyysin vaimoa tuomaan jotain helppoa syötävää. No jääkaapista löysin dennis-yrityksen pizzan, oli kova nälkä, lämmitin kyseisen tuotteen mikrossa. Alettuani "nauttimaan" piti hakea terävä veitsi, jotta sain sitä "kumista" pohjaa leikattua, täytteenä pizzassa oli jotain ketsupilla maustettua jauhelihaa, joka juuri ja juuri peitti sen pohjan. Sen maku oli jotain aivan käsittämätöntä paskaa, pari palaa söin ja heitin koko pizzan roskiin. On käsittämätöntä, että k-supermarket ottaa myytäväksi tälläisia tuotteita, pitäiskö vaihtaa kauppaa, jotta varmistuisi, ettei rahojaan saappaanpohjaan ruokana laittais

29

8632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oikeessa

      Käytiin työporukalla samana päivänä syömässä cittarin denniksessä ja illalla naantalin gebab-pitseriassa, ero oli Kuin yöllä ja päivällä. Eli en milloinkaan enää nokkaani pistä denniksen ruottolaan.

    • mikropitzanautuus

      Deniksen valmispitzat on kamalia ja hinta siihen nähden käsittämätön.
      Suosi kotimaista, Atria ja Saarioinen!

    • pizzamaisteri

      Yhden kerran erehdyin ostamaan tuollaisen. Enkä sen jälkeen ole ostanut. Kertonee kaiken "pizzan" laadusta.

    • kerrostalo.saneeraaja

      olen joutunut syömään useaan kertaan dennis pizzaa, koska se on ollut lähin ruokapaikka.
      voin kyllä yhtyä edellisiin, dennis pizza ei ole hyvää, toki on maukasta, liikaakin, mutta ri hyvää.

    • tehkäävittuite

      kai pyysit rahaa takaisin ja alennuksia ja lahjakortteja??

    • gfjfgj

      Vielä hirveämpiä ovat Saarioisen ylihintaiset pannukakkupohjaiset Pizza Pronto -roiskeläpät, joiden makua kuvaa sana "ummehtunut" parhaiten.

    • Tamperelainen75

      Turun alkuperäinen Dennis ON hyvä, nuo myöhemmin avatut paljon huonompia mitä olen usein ihmetellyt.

      • Tamperelainen_myös

        Olen samaa mieltä. Tampereella kävin kerran meidän Denniksessä mutta ero Turun vastaavaan on tosi iso enkä täällä toista kertaa mene. Hintalaatusuhde ei ollut oikein kondiksessa. No siellä on usein tyhjää, joka kertonee paljon paikasta. Jonotan jatkossakin Tampereen vanhimpaan pizzeriaan eli Napoliin, siellä ei pety koskaan.


    • Utelias20172

      Ensimmäistä kertaa ostin kaupasta Dennisin jauheliha- ja kinkkupizzat. Onnekdi laitoin lisätäytteitä kun näyttivät niin aneemisilta. Lisätäytteistä huolimatta aivan pahvikuivia känttyjä molemmat, en muistaakseni ole koskaan syönyt näin huonoja "pizzoja", pohja pahvia, täytteitä ei edes nimen vertaa ja juusto jotain synteettistä kumia. Kuinka tälläisiä saadaan myydä k-kaupassa ja pettää asiakasta 100-0 ? En TODELLAKAAN OSTA MITÄÄN DENNISIIN viittaavaa ikinä, se on tällä kokemuksella todistettu. Aivan ala-arvoinen tuote, suoraan roskiin, ei sitä syönyt koirakaan...
      Petoksen raja on uhkaavan lähellä kun näitä myydään ihmisen ravinnoksi.

    • Dennisonparas

      Idiootit täällä kommentoimassa. Syökää te vain niitä Lidlin paskapitsoja kun muuhun ei ole varaa.

      • Tavallinenkuluttaja

        Aivan totta Dennis jauhelihapihvit täyttä paskaa


    • tomaatilla

      Dennis pizzat ovat sen verran luotaan työntävän näköisiä etten vahingossakaan osta... Yleensä teenkin pizzan itse.. Tai ostan pizzeriast5a perhepizzan josta osan laitan pakkaseen odottamaan seuraavaa syöntikertaa.

    • Dekniskdjf

      Denniksen pakastepizzat, ne missä läski ruma ukko kannessa, on ihan ok. Ne toiset ei-pakasteversiot missä piirretty karikatyyri taas totaalista jätettä.

      • ekajavikakerta

        Pizzan irvikuvia ne sontaläjät, joiden pakkauksessa se läski ukko irvistää.


    • Jammutäti

      Ostin supermarketin tarjouksesta noita denniksen ei pakaste versioita, ja täytyy sanoa että uunissa lämmitettynä on suurinpiirtein parasta valmispitsaa mitä olen syönyt. Turhan vähän täytettä, mutta maku hyvä, melkein kuin suoraan pizzeriasta.
      Ne denniksen pakaste versiot taas ovat kuvottavinta mitä olen syönyt, mausta tulee mieleen sen kannessa olevan läskin äijän hikinen partavesi. Ihmettelen oikeasti menevätkö ne muka kaupaksi, mutta ilmeisesti jotkut pervot niitä ostavat.

      • aaqq

        Samaa mieltä, osittain. Pakastetuista ei kokemusta, mut denniksen valmispizzat uunissa käytettynä todellakin kuin pizzeriasta.


      • Anonyymi

        Mitäs helvettiä? Ei-pakastelätyt maistuvat oksennukselle! Pakastettuja voi vielä syödä, kun lisää itse vähän täytteitä purkista.


    • detu

      kaikki muut pizzat kelpaavat, mutta ei tuon tyypin yrityksen valmistamat

    • Karjala pieras paras pitsa.

    • Anonyymi

      Itse ostin tänään Dennis jauheliha valmispizzan paikallisesta s-marketista ja lämmitin sen ja leikkasin ja sitten tuli se ikävä vaihe kun löysin sieltä karvoja... siis hyi vittu.
      En tule enää ikinä ostamaan tätä kyseistä paskaa, enkä myöskään suosittele muille sen ostamista.

      • Anonyymi

        Ootko varma ettei ne karvat tulleet siitä kun haudutit kikkeliäsi sen pizzan päällä?


    • Anonyymi

      Älä skakaa,skruudaa gutaa lättyy!!

    • Anonyymi

      En voi suositella näitä kaupasta ostettuja Denniksen pizzoja. Tänään ostin pitkästä aikaa sellaisen ja annoin niile vielä mahdollisuuden. Makuasiat ovat henkilökohtaisia, mutta tämä syömäni pizza oli maultaan surkea. Ei todellakaan enää jatkoon..

      • Anonyymi

        Jotkut persut niitä kuitenkni yhä ostelee, koska muuten olisivat poistuneet markkinoilta aikoja sitten kannattamattomina


    • Anonyymi

      Dennis on myynyt sekä pizzeriansa että valmispizzansa tuotemerkin. Eivät ole enää sitä, millä maine luotiin. Dennis tuli markkinoille uudella tuotenimellä joku vuosi sitten. Ne ovat alkuperäistä laatua.

    • Anonyymi

      Noi Dennis valmispizzat on jäätävää skeidaa. Ostat kerran ja ei enää ikinä. Miten voikin olla noin pahan makuinen ja kuminen.

    • Anonyymi

      Joskus vuosia sitten kävin dennisillä pari kertaa eri pitsat maistamassa ja siinä kastikkeessa oli outo maku mikä häiritsi, ihan kuin maksaa olisi ollut. Söin ainakin puolet kun en halunnut hukkaan jättää ja odotin aina että onko seuraava suupala erilainen jos siinä oli jotain sattumia

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ihan skeidaa.

    • Anonyymi

      Suomen parhhat aidot italialais pizzat DENNIKSELLÄ se on sit oma mioka jos ton lämmitää mikrossa siit saa parhaan vain uunissa lämmittäin kunnon pohja noissa sellainen kun pitääkin en itse osta noit saarioisten pannukakkupizoja jota pelkää jauhomössöä pohja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe