niinelovierii

uskomatonta999

Miten aika voi mennä noin nopeasti?! Aina sanon, et tulin kaapista reilu 10 vuotta sitten. Tänään Estonian uppoamisesta tuli 20 vuotta, joten mun lesbous on ollu ilmoilla vissiin 25. Oonko todella niin vanha?!!!

9

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärän7

      Mulla oli sama kriisi, kun WTC iskuista oli kulunu 10 v. Ajattelin, että onko siitä niin kauan, kun opiskelin Mikkelin Ammattikorkeessa. Koeta vaan kestää. Kaikki me vanhetaan, mutta mieti mistä kaikesta paskasta ei tarvii enää kärsiä! Kyllä se keski-ikä on se paras ikä.

    • älävalehtele

      Onko siitä oikeasti jo 20 vuotta! Joo vanhoja ollaan..

    • aikakuluu.

      Joo jännä juttu, miten vuodet vaan vierii... Kauankos siitä tsunamista onkaan? Niihin aikoihin tapasin eksäni...

    • Usrzgglxlg hl

      Miten noi vuodet menee noin nopeesti? Kyllä mua vaan häiritsee! Muistan vielä Tshernobylin! Vanhuksia ollaan...

    • estonia555

      20 Vuotta!! Et ole tossias!??!!!

    • 1.11

      Millaista oli tulla kaapista neljännesvuosisata sitten?
      Itse olin silloin yläasteella ja totaali-ihastunut naisopettajaan. En ollut kaapissa enkä ulkona, olin vain oma itseni. En osannut ajatellakaan, että tunteissani olisi jotain "paheksuttavaa" tai salattavaa. Opin peittämään itseni vasta muutama vuosi myöhemmin.

      • älävalehtele

        Itse asiassa se oli yllättävän kuvutonta. Onneksi mulla oli kaverit ja perhe, jotka suhtautu hyvin ja sillon ei ollu nettiä jossa olis haukuttu


      • voi niitä aikoja

        Voi sitä aikaa kun ei ollut nettiä! Aivan ihanaa, aika vierähti oikeissa asioissa oikeiden asioiden ja ihmisten parissa eikä virtuaalimaailmassa. Miksi nykyään voimakkaita rakastumisia aina vähätellään ja kuvataan ne ihastumisina? Eikö uskalleta nykyään enää puhua rakastumisista tai rakkaudesta?


    • Toi on totta, että jossain vaiheessa kaikki asiat ja jutut on tapahtuneet noin 10 vuotta sitten.
      Todellisuudessa kaikki on tapahtunut ikuisuus sitten, jopa oma syntymä :O

      Nykyään on ilo, kun muistaa eilisen päivän, mutta siitäkin osaa olla pirun kiitollinen ja toisaalta
      - miksi muistella eilistä, kun huominen on vielä edessä ja huomenna voi törmätä juuri siihen ihanaiseen, josta 10 vuotta sitten ei osannut edes unelmoida :)

      Vai oliks se 20 vuotta??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe