Oppia

ikä kaikki.....

Olen sinkkuelämää opetteleva nainen, takana hankala parisuhde ja isäsuhdekin ollut aikoinaan huono, joten itsetuntoni ei naisena ole sieltä parhaimmasta päästä.. Terapiassa käyn ja opettelen parisuhdekiemuroita ja miehiin tutustumista..

Ongelma on se, että luonani on käynyt yli vuoden aivan ihana mies, jonka kanssa puuhailtu kaikenlaista makuukamarissa pääasiassa.. Myös se ollut ongelma, että ollaan molemmat ujoja, eikä olla missään vaiheessa saatu puhuttua suhteestamme vaikka muuten kyllä jutellaan.. Mieskin on estynyt ja arka, ilmeisesti saanut pahasti siipeensä rakkaudessa.. No, tällä hetkellä mies on matkalla ja ehkä olisimme jopa yhdessä siellä, kun kesällä mies moneen otteeseen puhui matkakuumeestaan... No, kantapään kautta opin, että ehkä olisi kannattanut puhua miehen kanssa ja aion sen jatkossa tehdäkin...

No nyt sitten jokin aika sitten tapasin mukavan miehen, joka ilmaisi heti ihan suoraan halusta edetä kanssani ja ehkä jopa suhteen haluamisesta.. No, nyt kuitenkin haluaisin selvittää mitä tämä pitkään luonani käynyt mies ajattelee, että voisiko meillä olla jotain enemmänkin yhteistä... Onko kiristämistä, jos kerron miehelle, että on muitakin kiinnostuneita, että mitäs tehdään... Ja täytyykö minun kertoa tälle vasta tapaamalleni miehelle, että selvitän asian ensin tämän toisen kanssa..... Tiedän, että minua harmittaa, jos en saa suutani auki tämän pitkään luonani vierailleen kanssa.... Koska oletan, että meillä olisi voinut olla jotain enemmänkin, jos vaan olisimme uskaltaneet puhua.... Nyt on hyvät neuvot tarpeen, ennen kuin saan asiat enemmän solmuun näiden miesten kanssa....

17

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Ei kai se kiristämistä ole.. Varmaan kannattaa pelata mahdollisimman avoimin kortein kummankin kanssa....

      • mies kaks ysi

        Niin, enemmän taitaa olla kysymys mitä sinä haluat; Haluatko myös tämän vasta tapaamasi miehen kanssa suhdetta? Uskotko että se todella voisi toimia?

        Vähän kun kuulostaa siltä että, mies kuin mies joka on kiinnostunut, kelpaa suhteeseen.Ja valitettavasti, tälläiset suhteet satuttavat ehkä kaikkein eniten vain sinua itseäsi.

        Anyway, jos olet todella molemmista kiinnostunut suhde mielessä niin tämän pitemmän käyneen kanssa, sinun kannattaisi jutella asiat halki.Ja ilmaisu "tässä on muitakin jonossa" on hieman tylyä kuultavaa.Asiassa siis kannattaa edetä siten että, puhutte asioista erittäin suoraan vaikka ujostuttaisi kuinka.Sen jälkeen tiedät miten toimia.


    • 14+1

      Et ole ujo etkä suhteessa, vaan ajelehtiva panopuu. Haiskahtaa provolta. Kutsu molemmat miehet sänkyysi kerralla, siinä sopiva neuvo.

    • Oppia ikä kaikki....

      No, kuules sinä 14 1, että tässä kuules ihan kunniallisilla treffeillä toisen kanssa käydään ja toiseen olen armottomasti ihastunut... Eli sulla ei taida käydä flaksi lainkaan, kun näin katkerana täällä kirjoittelet...... = D

      • ai jai

        Jos itse olisin armottomasti ihastunut johonkuhun, en kyllä voisi ajatellakaan että hillun sängyssä jonkun toisen kanssa. Vaikka olisi miten pitkä panokaveruus takana.

        Jos siitä seksisuhteestasi olisi ikinä voinut tulla mitään syvempää, et varmaankaan olisi ihastunut toiseen mieheen. Nyt sitten oletat että jos vain seksipartnerisi olisi halukas suhteeseen, pystyt muka poistamaan ihastumistunteesi toiseen mieheen? Ei oikein todennäköistä.

        Sinuna laittaisin sen seksisuhteen poikki.


      • 12+8

        No jos on vuoden paneskeltu ilman että suhteesta puhutaan mitään, niin kyllä siinä aika ajelehtiva panopuu on. Ujo nainen ei sellaista harrasta, eikä "estynyt ja arka" mies.


    • Oppia ikä kaikki..

      No, kun olen armottomasti ihastunut tähän seksikamuun... Sehän se ongelma onkin ja haluaisin selvittää missä mennään.. Olen vasta kiinnostunut tästä toisesta, jota tapainen... Että teenkö väärin tätä uutta miestä kohtaan, jos selvitän asiat seksikamun kanssa....

    • iem123

      Minusta sinun ei kannata "kiristää". Miksi sinun pitäisi edes mainita toinen mies?

      Kysyt vaan, mitä tuo sinun petikamusi ajattelee suhteen tulevaisuudesta. Huomaa, että tämä uusikin mies saattaa puhua suhteesta ja sitoutumisesta ihan vaan saadakseen sinut antamaan seksiä.

      • Oppia ikä kaikki..

        Ajattelin ihan vaan rehellisyyden nimissä kertoa panokamulleni, että olen tavannut toisenkin miehen... En minä osaa valahdella.. Samalla voisin sanoa, että haluan kuitenkin selvittää asian panokamunkin kanssa... Siis tottakai haluan olla rehellinen, ettei panokamu ihmettele miksen pidä häneen enää yhteyksiä... Se vasta tylyä olisi, jos vaan hylkäisin toisen... Tai sitten toisaalta, onko parempi, etten puhu tästä uudesta miehestä panokamulle mitään, ennen kuin asiat oikeasti etenee siihen pisteeseen, että alkaa tämän uuden kanssa vaikka seurustella... Eli vähän on noloa, jos tämä homma karahtaa heti alussa kiville tämän uuden kanssa ja olen jo ehtinyt hyvästellä panokamunkin... Ehkä nyt kuitenkin maltti on valttia.... Niin ja mitä mieltä olette siitä, että tämä uusi mies ehdotti ekojen treffien jälkeen profiilin poistoa, mielestäni hän teki sen ihan vilpittömän oloisesti kuten ihastunut mies tekee.....


      • iem123
        Oppia ikä kaikki.. kirjoitti:

        Ajattelin ihan vaan rehellisyyden nimissä kertoa panokamulleni, että olen tavannut toisenkin miehen... En minä osaa valahdella.. Samalla voisin sanoa, että haluan kuitenkin selvittää asian panokamunkin kanssa... Siis tottakai haluan olla rehellinen, ettei panokamu ihmettele miksen pidä häneen enää yhteyksiä... Se vasta tylyä olisi, jos vaan hylkäisin toisen... Tai sitten toisaalta, onko parempi, etten puhu tästä uudesta miehestä panokamulle mitään, ennen kuin asiat oikeasti etenee siihen pisteeseen, että alkaa tämän uuden kanssa vaikka seurustella... Eli vähän on noloa, jos tämä homma karahtaa heti alussa kiville tämän uuden kanssa ja olen jo ehtinyt hyvästellä panokamunkin... Ehkä nyt kuitenkin maltti on valttia.... Niin ja mitä mieltä olette siitä, että tämä uusi mies ehdotti ekojen treffien jälkeen profiilin poistoa, mielestäni hän teki sen ihan vilpittömän oloisesti kuten ihastunut mies tekee.....

        Sitä tarkoitin, että kysy tältä Panokamulta, mitä hän ajattelee tulevaisuuden suhteen ennen kuin kerrot uudesta miehestä. Tällöin panokamultasi tulee ehkä rehellisin vastaus, kun ei kuvittele olevansa uhattuna. Jos samaan hengenvetoon kerrot toisesta ottajasta, luo se tilanteeseen heti toisenlaisen jännitteen.

        Jos koet tärkeäksi kertoa tästä uudesta, tee se kysymyksesi jälkeen. Voi olla, että ongelmasi ratkeaa itsestään, että panokamusi ei todellakaan halua sitoutua.

        Tuntuu kyllä, että pelkäät liikaa yksinjäämistä. Sinulla pitää olla koko ajan joku ja leikit tavallaan nyt ihmissuhteella. Mieti mitä itse haluat. Kumpi sinulle on tärkeämpi


    • Jos olisit todella ihastunut seksikamuusi niin kukaan muu ei kiinnostaisi sinua, ihan riippumatta siitä onko seksisuhteessanne mahkuja muuhunkin kuin vakihoitoon.

      Tämä uusi tyyppi on sinulle vain joku, jonka haluat varalle, jos nykyinen suhde karahtaa kiville. Ja kyseinen mies on heti ensitutustumisella alkanut puhua suhteesta - miten kukaan voi tietää haluaako suhteen ihmisen kanssa, johon on vasta tutustumassa? Ei ole puhtaat jauhot hänelläkään pussissaan.

      Haluat selvittää mitä seksikamusi ajattelee, joten selvitä. Sitä ennen älä lupaa toiselle yhtään mitään, ja JOS hän kysyy onko kuviossa muita niin kerro totuus.

      • Oppia ikä kaikki...

        Nimenomaan olen erittäin ihastunut seksikamuuni.. Mutta ikää alkaa itselläni olla jo sen verran, ettei näissä miesasioissa voi oikein aikailla... Eli sydän huutaa tämän seksikamun perään, mutta yritän olla järkevä ja tutustua tähän uuteen fiksuun ja asialliseen mieheen.... Mutta olisinko sitten onnellinen ihmisen kanssa, jonka kanssa suhde perustuu enemmän järkeen kuin tunteeseen... ?? Ehkä minäkin olen ansainnut ihmisen, johon rakastun ja ihastun kunnolla, olisipa hän nyt sitten seksikamuni tai joku muu... Mutta ihme hoppu tällä uudella ihmisellä on edetä kanssani tai no ainakin hän osoittaa kiinnostuksensa kunnolla.... Itse tosiaan haluan tutustua rauhassa ja pitää ainakin vielä jonkin aikaa avoimet kortit muuallekin... Mutta tämä uusi mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta ja on jo nyt osoittanut kaikin tavoin kunnollisuutensa... Jotenkin tuntuu väärältä häntä kohtaa ajatella muitakin... Mutta tosiaan ei kai kukaan voi tietää kun on vasta lyhyen aikaa tuntenut jonkun, että haluaako suhteen tämän kanssa vai ei......


    • senkin lut.ka

      Olet pelkkä lut.ka jakorasia. Panet monia miehiä ja sitten ihmettelet että pitääkö siitä kertoa jollekkin. Ota siis opiksi ja lakkaa jakamasta kaikille.

      • juuri noin

        Aivan. Olet ilmeisesti mies, kun uskallat kertoa karut tosiasiat.


      • ole sinä siveä

        Kantsis vähän varoa, naisistahan voi se lutkuus vaikkapa tarttua. Sitten on oma meisselisi rassannut jokaikistä jakorasiaa, ja saat sian maineen...


      • puhdas jätkä
        ole sinä siveä kirjoitti:

        Kantsis vähän varoa, naisistahan voi se lutkuus vaikkapa tarttua. Sitten on oma meisselisi rassannut jokaikistä jakorasiaa, ja saat sian maineen...

        Totta. Lutkan piIIussa muhii ties kuinka monen miehen lastit, joten sieltä voi tarttua vaikka mitä.


    • ;);)

      Kyllähän sinulla on oikeus valita noiden kahden miehen välillä.. Et ole tilivelvollinen kenellekään kun et seurustele vielä kummankaan kanssa... Tai voithan vielä jatkaa sinkkuelämää ja katsella muitakin.... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe