Kännykkäkailottajat lentokoneessa

molomolotiäksäninku

No ni. Nyt sitten katosi lentokoneen matkustusrauha totaalisesti, kun kännykkäkailottajat saavat molottaa asioitaan myös lentokoneissa. Toivottavasti joku fiksu lentoyhtiö alkaa myymään kännykättömiä lentoja.
Tähän saakka kännykkäterroristit on saaneet pitää valtaa busseissa, junissa, ravintoloissa ja kaduilla. Nyt se riesa on sitten vallanut myös lentokoneet, jotka ovat tähän saakka olleet jokseenkin rauhaisia saarekkeita siltä osin.
Olen pitänyt lentämisestä osin sen takia, että olen saanut muutaman tunnin ns omaa aikaa mielenkiintoisen kirjan parissa. Nyt on sekin ilo otettu pois.

26

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+18

      Ei se gsm verkko toimi yläilmoissa

      • kyje

        Tämä on kyllä valitettavasti väärää tietoa. Halutessaan koneen henkilökunta voi katkaista matkapuhelinyhteydet milloin tahansa. Koneissa sijaitseva tukiasema välittää matkapuhelinsignaalit joko satelliittiin tai maassa sijaitseviin linkkimastoihin. EU:n mukaan matkapuhelinsignaalit ovat lentokoneessa täysin turvallisia, eivätkä häiritse koneen navigaatiojärjestelmiä.
        Että kyllä toimii. Mutta olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa puhelimeen kailottajat ovat todella ärsyttäviä ihan missä tahansa paikassa.


    • nolooo

      Jep. Aloittajaa nolottaa rankasti. En ole aloittaja :) Onpa perin omituista, että pitää lähteä LENTOKONEESEEN saadakseen muutaman tunnin omaa aikaa.

    • herkkä hipiäiselle

      Viihdekeskuksen kuulokkeet korville, ei luulisi häiritsevän.

    • tyhmaohje

      Mutta kun ei siellä koneessa edelleenkää voi kännykällä soitella. Ei siellä ole GSM-verkkoa. Joten tuo viihdekeskussuositus oli pöljä ja tarpeeton.

      Nyt saatana valot päälle jo!

    • tiäksäninku

      Jopas maanpäälliset kännykkäkailottajat älähtivät. Ottaako pannuun kun löytyy yksi paikka maailmasta missä ei voi kailottaa henkilökohtaisia tyhjänpäiväisiä jorinoitaan. Kuinka kestätte istua lentokoneessa muutaman tunnin ilman kännykkää?

    • gsmgsm

      Ei se ole ainoa paikka, jossa ei voi puhua kännykään; mm sukeltaessa myös aika vaikeaa kännyköidä. Suurempi ongelma on tämän ketjun aloittajan kaltaiset tietämättömät torvelot.

      Siis aloitusviestin kirjoittaja on typerä ja osaamaton.

    • Haloo Haloo

      Mutta todella fiksu ja älykäs sinuun verrattuna.

    • tyhmaohje

      Voi sinua "Haloo Haloo" aka "molomolotiäksäninku". Menitpä avaamaan typerän ketjun ja nyt yrität paikkailla eri nimimerkeillä.

      Noloa.

    • höllö

      Eli kuka siellä on hölöttänyt ja mihin, kun ei GSM toimi? Skypessä wifin kautta? Vieruskaverille?

      • Minä meiltä

        Skypen kautta, facen kautta, sas:n omalla apilla... Vaihtoehtoja löytyy, jos puhelimessa puhua haluaa!


    • wifihomo

      Kokeile toki lentokoneen wifin kautta puhua skypellä. Ei onnistu minkään yhtiön yhteydellä.

      • Minä meiltä

        Kyllä vaan onnistuu! Etkö osaa? Kysy osaavilta.


    • Kuulosuojaimet

      Kuulosuojaimet.

      Minä saan lukea rauhassa kaksi tuntia ihan omassa kotona.

    • mikä puhelin missä

      Jos kirjasi on mielenkiintoinen, on ihan sama vaikka kaivinkoneet mylläisi ympärilläsi.

      Näitä provoja taitaa tehtailla ylläpito.

    • tyuiiu

      ap.lle.. Mene revaan kelaan asioitasi.

    • Boeing 737

      Moi, olen itse ollut ammattilentäjänä USA:ssa ja kyllä kännykät satelliittien kautta toimivat. Ikävää kuulla palautetta josta asiakkaat kärsivät. Mutta hyviä vaihtoehtoja on tullut. Napit korville, elokuvaa katasellessa pidemmillä lennoilla tai korvatulpat. Enempää en oikein osaa sanoa. Toivotan kuitenkin mukavia lentoelämyksiä!!!!!!!

      • Ja pyh!

        Lentokonetta rasittavampaa matkustustapaa saa hakea, eikä välttämättä edes löydä. Elämys se ei ainakaan ole, monta tuntia kököttää jossain helvetin kentällä turvatarkastajien vittuiltavana ja sitten putkessa jatkat kököttämistä ja syöt selluloosasta valmistettuja tai ainakin siitä valmisteltulta maistuvia "aterioita" kunnes taas maassa tullivirkailijoiden vittuiltavaksi. Kiitos ei!!! Ei ainakaan niin kauan kun MotoGuzzissa hevosvoimat on tallessa.


    • Se on se

      mötögyzzi vtun kätevä peli talviaikaan. Menen kuitenkin lentokoneella.

      • Kun heti lähtee

        niin ehtii hyvin maisemiin joissa jouluna ei ole lunta. Paluu yhtäaikaa joutsenten ja kurkien kanssa.


    • palikatelämään

      Hankkikaa elämä palikat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ruotsin kuningas

      Lentokone on joukkoliikenneväline. Piditte siitä tai ette. P.aska haisee ja balalaikka soi. Ei se ole mikään kirkko, jossa istutaan "oikein" suu kiinni ja katsotaan tiukasti eteenpäin. Tai saa niinkin tehdä. Tyyli on vapaa. Häpy ländings.

    • 0ll1

      Olen kuullut,että saksasta voi tilata sellaisia blokkereita jolla voi katkaista kännykkä verkon 100m sätellä.sitä kun painaa nappia niin puhelu katkeaa.kiva tehdä jäynää.

      • tyhmä olet

        Olet kuullut varmaan paljon muutakin mutta siihen se sitten jääkin. Ei ole olemassa eikä ainakaan myynnissä yksityisille.


      • Kaikki on
        tyhmä olet kirjoitti:

        Olet kuullut varmaan paljon muutakin mutta siihen se sitten jääkin. Ei ole olemassa eikä ainakaan myynnissä yksityisille.

        kaupan ihmiselle jolla on millä maksaa...


    • 0ll1

      Nykyisin löytyy vaikka minkälaista vempainta jolla voi häritä toisia ihmisiä,niinkuin nimimerkki kaikki on totesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe