Uusi blogi Alanyasta

Hyviä kokemuksia

Hei, aloin kirjoittaa uutta blogia kokemuksistani Alanyassa ja Turkissa 2013-2014. Asuin siellä kolme kuukautta. Ajattelin päivittää blogia tästä eteenpäin säännöllisesti. Huomasin, että ehkä matkailijat tarvitsevat tietoa Alanyasta.

Tervetuloa sivustolle:

https://turkishexperiences.wordpress.com

60

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfddswdew

      Kaipaisin miehen kirjoittamaa blogia Alanyasta. Tämä on tätä samaa seksimatkailuun perustuvaa saastaa, kuten kaikki muutkin Turkki-aiheiset blogit.

      • terveisii Turuust

        Onnea vaan valitsemallesi tielle ja paljon pölyttynyt kaappisi paukatkoon salaisuutensa esille.


      • Mun ruskee renksu

        Mä niin kaipaan salskeaa Tomppaa vierellein, aaaahhhhh.


    • dick4u

      Kyllä on köyhä elämä, en muuta sano.
      Toivottavasti sinäkin löydät sieltä oman kamelikuskin.

    • Turkishexperienves

      Kiitos paljon palautteesta, millaiset teidän bloginne on?
      Voisinko käydä tutustumassa?

      Valitan etten voi muuttaa sukupuoltani teidän mieliksenne, mutta emmekö me nk. länsimaissa olekin sivistyneitä ja tasa-arvoisia ihmisiä?

      • dfdsfsds

        Sitä tasa-arvoisuutta voit harjoitella aluksi niiden turkkilaisten miesten kanssa. Köyhempien kansojen mieskansalaisten ostaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö on alistamista, törkeintä mahdollista toisen ihmisarvon ignooraamista. Todella kaukana tasa.arvoisuudesta. Että voisi aloittaa vaikka sopusuhtapariskuntien muodostamisella ja sitten siitä pikkuhiljaa vaan lahjominen ja miesten ostaminen loppumaan, niin kyllä se siitä.


      • Ärsyttää!
        dfdsfsds kirjoitti:

        Sitä tasa-arvoisuutta voit harjoitella aluksi niiden turkkilaisten miesten kanssa. Köyhempien kansojen mieskansalaisten ostaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö on alistamista, törkeintä mahdollista toisen ihmisarvon ignooraamista. Todella kaukana tasa.arvoisuudesta. Että voisi aloittaa vaikka sopusuhtapariskuntien muodostamisella ja sitten siitä pikkuhiljaa vaan lahjominen ja miesten ostaminen loppumaan, niin kyllä se siitä.

        Voi luoja. Arvatkaapa onko mulla joskus elämäni aikana ollut paljon miehiä tarjolla, mutta kun ei seksi kiinnosta.

        HUOH!

        Että se siitä teidän vaihdantataloudesta jotain asiaa kohtaan.


      • alaniatar
        Ärsyttää! kirjoitti:

        Voi luoja. Arvatkaapa onko mulla joskus elämäni aikana ollut paljon miehiä tarjolla, mutta kun ei seksi kiinnosta.

        HUOH!

        Että se siitä teidän vaihdantataloudesta jotain asiaa kohtaan.

        Ja sen huomaa jutuistakin jo että seksi ei kiinnosta.


    • ...

      Samaa mieltä dsfddswd:
      Pitäisi olla miehen kirjoittama blogi.

    • Alkaa jo naurattaa

      Valitan kun ette te saa mitä te haluatte, maailma menee omaa rataansa : ).

      Palstan viranomaisilta ??? kysyisin, saako Alanyasta kirjoittaa edes blogia, ettei siitä joku teistä hermostu?

      • dsffef

        Sama toiminta, kuin suomalaisilla naisilla on Alanyassa, niin johtaisi kotimaassamme rikosoikeudelliseen edesvastuuseen ja julkiseen häpäisemiseen mm. prostituoidun palveluiden ostamisesta ja pedofiliasta. Turkissa se on suomalaisille sallittua toistaiseksi, turkkilaisetkin myötähäpeävät ja paheksuvat suomalaisnaisten tyhmyyttä.


      • Eikö teitä hävetä
        dsffef kirjoitti:

        Sama toiminta, kuin suomalaisilla naisilla on Alanyassa, niin johtaisi kotimaassamme rikosoikeudelliseen edesvastuuseen ja julkiseen häpäisemiseen mm. prostituoidun palveluiden ostamisesta ja pedofiliasta. Turkissa se on suomalaisille sallittua toistaiseksi, turkkilaisetkin myötähäpeävät ja paheksuvat suomalaisnaisten tyhmyyttä.

        Väitätkö että olen legginssi lortto ja huora? Kerropa mikä sinun nimesi on niin tiedän minäkin kenet kierrän kaukaa. On aika helppoa aikuisella kun voi puskista huudella ja ilmoitella Turkin viranomaisille ketä haluaa huorana ja työluvattomana vosuna.

        Onhan se ollut pikkaisen suuri järkytys huomata, että joillakin ventovierailla on reviiriä minun yksityiselämääni asti ja vielä TURKISSA!


      • sdsdd
        Eikö teitä hävetä kirjoitti:

        Väitätkö että olen legginssi lortto ja huora? Kerropa mikä sinun nimesi on niin tiedän minäkin kenet kierrän kaukaa. On aika helppoa aikuisella kun voi puskista huudella ja ilmoitella Turkin viranomaisille ketä haluaa huorana ja työluvattomana vosuna.

        Onhan se ollut pikkaisen suuri järkytys huomata, että joillakin ventovierailla on reviiriä minun yksityiselämääni asti ja vielä TURKISSA!

        Tällä palstalla kirjoitellaan nimimerkeillä, joko rekisteröidyillä tai rekisteröimättömillä sekä huudellaan puskista. Tämä palsta on juuri sitä varten. Kun ja jos se ei sovi, niin ei täällä ole pakko kenenkään luuhata kuten sinä. Jos haluat omilla nimillä käytävää keskustelua, niin kaikin mokomin voit perustaa sellaisen palstan. Olisikohan siellä itsesi lisäksi ketään muuta?


      • Kyssä vaan
        sdsdd kirjoitti:

        Tällä palstalla kirjoitellaan nimimerkeillä, joko rekisteröidyillä tai rekisteröimättömillä sekä huudellaan puskista. Tämä palsta on juuri sitä varten. Kun ja jos se ei sovi, niin ei täällä ole pakko kenenkään luuhata kuten sinä. Jos haluat omilla nimillä käytävää keskustelua, niin kaikin mokomin voit perustaa sellaisen palstan. Olisikohan siellä itsesi lisäksi ketään muuta?

        No nyt kuulostaa taas siltä että tuli sentään joukkoon koko internetin keksijä, suuri skandihurrikomentaja, jonka miehinen mies ei halua Alanyaan länsimaalaistuneita Suomi-hu***, sen verran piioista pitää huolta pitää, etteivät he halua sentään vieraan maan miestä. Suorastaan itämaan tietäjää!

        Eikö sinulla seiso?


      • ja sitten
        Kyssä vaan kirjoitti:

        No nyt kuulostaa taas siltä että tuli sentään joukkoon koko internetin keksijä, suuri skandihurrikomentaja, jonka miehinen mies ei halua Alanyaan länsimaalaistuneita Suomi-hu***, sen verran piioista pitää huolta pitää, etteivät he halua sentään vieraan maan miestä. Suorastaan itämaan tietäjää!

        Eikö sinulla seiso?

        hieman totuutta peliin: skandinaavimiehet ovat mailman suvaitsevimpia tässä suhteessa.

        Turkkilaiset muslimit ovat mailman suvaitsenmattomimpia naistensa suhteen ja kunniamurhat kuuluvat heidän kulttuuriinsa.

        Mutta tietenkin suomalaismiehiä haukutaan ja muslimeja kehutaan.

        Se on se kuuluisa naisen logiikka.

        Nainen on naiselle susi.


    • Hullut

      Haluan todella tietää ketä te hullut jotka jahtaatte suomalaisia naisia siellä Alanyassa olette. Olen omalla rahallani maksanut siellä oleskelun ja yksikään sekunti ei kuulu teille mitä siellä teen. Lisäksi, voitteko kertoa että millä oikeudella te menette toisen ihmisen asuntoon jonkun kiinteistövälityksen avaimilla sisälle?

      Turkin viranomaiset eivät ole kertaakaan olleet minuun yhteydessä koko oleskeluni aikana. Ei ole tullut yhtään soittoakaan että haluaisivat tarkistaa paperini.

      Sen sijaan näin kyllä muutaman täyskahelin siellä paikallisen sotilaspoliisin valvonnan alla, kun oli mennyt länsipropagandalla provoilu pikkaisen liian pitkälle. Turkin poliisit ja viranomaiset olivat ihmeen suvaitsevaisia näitä tosi hulluja kohtaan. Mikä teitä vaivaa?
      Ettekö te jumalauta käsitä, että siellä on rajan takana sota. Sinne ei enää mitään
      skandihurreja komentajia tarvita yhtään kappaletta. Turkin viranomaiset kyllä tietävät ja saavat itse päättää mitä tekevät tilanteessaan.

      • Mitä ikinä

        käytätkin, se ei sovi sinulle.


    • härregood

      Mitähän sinä voisit antaa extraa. Siia tietoa alanyasta.
      Olet oikein jopa kolme kuukautta siellä luuhaillut.

      • Härregud

        Siis mitä se sulle kuuluu jos olen siellä kolme kuukautta ja kirjoitan Alanya-aiheista blogia. Astuinko jonkun skandihurrikomentajan varpaille tämän takia. Valitan,
        Turkissa on enemmän asukkaita kuin koko Pohjoismaissa yhteensä, onko kellekään tullut mieleen, että siellä riittää salskeita miehiä NATO-komentajiksi omasta takaa. Ei sinne tarvi pikkukoirankusettaja- lottia kukaan tiedustelemaan.

        Oletteko koskaan huomanneet, että teidän amatöörityylinne naurattaa. Mielestäni turkkilaisilla on todella hyvä pokka. Itse repesin aika monta kertaa kun näin niitä pikkukoirankusettajalottia. Ihan niinkuin ei kukaan huomaisi että siellä on tosi vosu puskissa kyttäämässä.

        Sinun pikkukoirankusetukset ovat nanosatelliitilla ihan omia tarpeitasi myöten tarjolla koko maailmalle, miksi sinun pitää asua tai matkustaa siellä Turkissa vaikka vihaat turkkilaisia?


    • Hästens

      Sinun lotta-asentosikin on tiedossa nanosatelliiteilla, että mitäs turhaan edes pukeudut siellä Turkissa. Jopa tämä seuraava kuninkaallinen asento saatiin selville nanosatelliitilla, eikä siellä tarvinnut ympäristössä yhtään korvaa höröstellä, koiraa kusettaa, tai skandaalilehteen kirjoittaa. Huom:

      Kaarlen ja Silvian pizza- yhdyntä hoviväen edessä. Jos et tiedä mikä se on niin katso:

      http://carolaekrem.wordpress.com/2012/10/07/

      Tykkäätkös enemmän tosta vai Suomi-huoran ilmiantopuuhista.

    • Alanya home

      Hyvä blogi ja hienoa että olet jaksanut kirjoittaa ja jakaa sen meille muillekin. Täällä Alanya -palstalla on tietyt meuhkaajat - älä välitä heistä. Kiihtyvät vaan jos saavat huomiota, ihan kuten lapset =)

    • Kolay gelsin

      Kirjoittele vain blogiasi. Täällä vain EI SAA SANOA MITÄÄN POSITIIVISTA Turkista. Kuten näet. Tämä on eräiden valloittama Turkin vastainen palsta. Ja kirjoittamalla enkuksi sait varmaan monen sapen kiehumaan :D Eräät menevät ja tekevät, toiset vain naputtavat nurkissa itkuvirsiään tänne käymättä koko maassa edes. Heidän pitäisi saada kyllä ihan oma palstansa, ovat sen NIIN ansainneet :) Koko elämä Turkki-palstalla länkyttämisessä.

    • sddasdd

      Mielenkiintoisempi ja lukijoilleen antoisampi blogi olisi kun kirjoittaisit vaikka jonkun äidin elämästä epäsuhtaparina turkkilaisen miehen kanssa. Nousu siitä infernaalisesta onnesta siihen katastrofaaliseen tuhoon, kliimaksina päälle se, kun rahat ja varat on huijattu ja varastettu. Mies on luonnollisesti kadonnut ja löytänyt itselleen jonkun uuden uhrin imuroitavaksi. Nämä jutut joista kirjoitat, niin on kirjoittanut jo tuhat muutakin. Voisit vaikka copypastata, niin ei tarvitse nähdä vaivaa.

      • dasdasdasjne.

        Sähän voit omasta elämästäsi tehdä plokin , vaikka tossahan ne sun elämäsi kohokohdat tulikin , asdas vai sasdas vai dasedds?Kuka sitä lukis?Ei kukaan.


    • Kiitos paljon

      Kenenkään ei ole pakko tehdä mitään. Voitte ystävällisesti ohittaa myös tämän viestin, jos ette ole kiinnostuneita.

      • asdas

        Ei olla. Yksi paskimmista blogeista ja blogiaiheista ikinä. Jos on itse aivopesty ja mennyt sekaisin, niin ei kannata siitä alkaa muille kirjoittamaan. Itseäsikin hävettää, kun totuus Alanyasta ja turkkilaisista paljastuu. Pessimistisintä skenaariota vaan kehiin, niin ei ole kovin suuri pettymyksen taso aikanaan.


    • ähläm sähläm

      Onhan se kivaa ajankulua pitää plogia.
      En näe silti järkeväksi pitää suomalaiselle sivustolle paiskattua mainosta englanninkielisestä plogista joka on nyt jo osoittautunut pelkäksi mainoskikkailuksi.
      Kauan ei todella tarvinnut lueskella kun tämänkin tarkoitusperä tuli selväksi.
      Jatka silti vaikka tuo kielikysymys plokkaa suurimman osan ulos.

    • Järkyttävää

      Minusta koko ajan suurin pelon aihe on se, ettei törmää näihin hulluihin, jotka kuvittelevat että heillä on enemmän valtuuksia kuin turkkilaisilla viranomaisilla.

      Entäs internet, kuka siitä päättää, mistä täällä saa keskustella ja mistä ei. Mielisairaus on sekin, että on tuollainen kontrollifriikki, millainen lapsuus sulla oli skandihurrin kapiaisisäsi tossun alla. Hakkasiko päivittäin uneen?

      • winopää.

        Olen sivullisena seuraillut kirjoituksiasi sinä joka nyt kirjoitit Järkyttävää txtin alle.
        Hakeudu lääkäriin, eipä tässä muuta.


      • Suuri ja mahtava ...
        winopää. kirjoitti:

        Olen sivullisena seuraillut kirjoituksiasi sinä joka nyt kirjoitit Järkyttävää txtin alle.
        Hakeudu lääkäriin, eipä tässä muuta.

        Fobako se tuli kesken Eduskuntavaalikampanjan palstalla jöötä pitämään. Eikö mennyt oman poliittisen mielipiteen mukaan?


    • F u

      No sieltä tuli oikein vanha suomalainen W- kirjain. Kyllä te olette eteviä. Suunnitteletko seuraavaa false flag- operaatiota Missä olisi seuraava maa, jonka pitäisi itsenäistyä niin, että tietenkin oma kapiaissukusi lähtee pahimpia mekkaloita ensin pakoon Sveitsin pankkitileille myytyään ensin sopivat asekaupat. Sitten voikin tulla ostamaan kiinteistöjä ja määräilemään sekä hoitamaan alkuasukkaat pois tieltä huumeilla, alkoholilla ja lääkkeillä.

      Olette te niin pirun eteviä tappajia, että tosi on, pitäisi jo löytyä lääkäri, joka selittäisi, miten tuollaiset psykopaatit pystyvät jatkamaan sukupolvesta toiseen samalla linjalla.

      Suksikaa sanonko keskenänne jonnekin viden autiolle saarelle kiusaamasta rauhaa rakastavia ihmisiä.

      • bullseye..

        Osui ja upposi...hullu mikä hullu.


    • -.,-.,,.-

      HIRVEETÄ SAASTAA KOKO BLOGI----------

    • ####

      Nmim: Hyviä kokemuksiä.
      Luin ja katselin kuvat blogistasi oli aivan siisti kirjoitus
      ilman törkeyksiä tai loukkauksia.
      Täällä keskustelupalstalla sinussa on sen sijaan herännyt henkiin
      se toinen minä , joka blogissasi jäi hieman piiloon.

    • Hyviä kokemuksia

      Hei,

      En ymmärrä tätä keskustelua lainkaan. Ilmoitin tänne että olen avannut uuden blogin.
      Kiitos kaikista kommenteista.

      Ihmisillä on näköjään tarvetta avautua. Tiedoksi, etten ollut Alanyan suomalaisten kanssa erityisesti tekemisissä. Joitakin näin hyvin vähän ohimennen tosi harvoin.

      • Kristallistako.

        Mistä tunnistat alanyan suomalaisen, eli alsun.
        Olisin kiitollinen tiedosta.


    • Hyviä kokemuksia

      En tunnista ketään mistään, mutta oletin että osa tänne kirjoittavista voi olla siellä asuvia, koska ainakin se, että näitä juttuja kun seuraa tällä palstalla herää sellainen ajatus.
      Esim. se että tietyistä kommenteista kuultaa selvästi läpi että joku seuraa Alanyasta käsin ketä siellä käy.

      Enhän minä tunne yhtään suomalaista Alanyasta, olen vain nähnyt muutaman ohi mennen. Ei sen perusteella voi sanoa että tuntisi sieltä ketään. Olin koko ajan turkkilaisten kanssa tekemisissä, eikä minulla käynyt kuin turkkilaisia vieraita.

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Onko sinulla pieni koira.

      • ---

        Niin , se pieni koirahan on ollut perinteisesti se merkki siitä asiasta!


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Ovatko kuvat vuokra-asunnosta ja onko lupa levitellä kenenkään asunnosta kuvia nettiin.

      • ???

        Anteeksi, oletko järjissäsi? Pitäisikö kysyä lupa jos laittaa jostain asunnosta kuvia nettiin, jota vuokraa?

        Oikeasti, on niin monia ihmisiä, joilla pitäisi vain hakeutua ammattiauttajalle. Kateus on niin räikeää että huh huh.


    • Olet bimbo.

      Mistähän sinuakin pitäisi kadehtia musujen lakeija.

      • pysy peräkylällä

        Tuo nyt on törkeää rasismia ja ihmisoikeuksien vastaista kommentointia. Sinun ei kannata ainakaan matkustaa missään.


    • Alanya home

      Minulla ei ole koiraa, mutta asunto Alanyassa on.

      • Koiraihminen 1

        Ei ole koiraa.
        Hommaa kurdi-poika itsellesi se vastaa suomenpystykorvaa.
        Tosin muuten on hyödyttömämpi.


      • Ja huonommin
        Koiraihminen 1 kirjoitti:

        Ei ole koiraa.
        Hommaa kurdi-poika itsellesi se vastaa suomenpystykorvaa.
        Tosin muuten on hyödyttömämpi.

        koulutettu ja tyhmempi...


    • Aian yksin rauhassa

      Kyllä on hienoa olla luotaan karkoittavan asiallisen näköinen. Asiallisesti käyttäytyvä suomalainen keski-ikäinen nainen Turkissa yksin matkalla jo viisi kertaa. Ja aina olen saanut kulkea, ruokailla ja nukua yksinäni. Ei ole koskaan Turkin mies puhutellut saati seuraani yrittänyt. Kyllä on ollut helppoa ja turvallista nauttia kulttuurista, ruuasta...
      Näkökykyni on Suomessa optikolla tutkittu: Kaiki kunnossa.
      Turkissa olen aina kohdannut asiallista kohtelua.

      • Sinkkumies !

        Ainako oot yksin nukkunut ?
        On siinä suomettarella käynyt kettumainen flaksi .


    • Huonompaan suuntaan.

      Turkkilaiset juustot ovat aivan vitsi. En ole löytänyt vuosienkaan aikana kunnollisia juustoja.
      Turkkilaiset eivät ilmeisesti osaa tehdä juustoja.
      Sama koskee leikkeleitä, ei niin mitään kunnollista.
      Viineistä on löytynyt jokin kunnollinen mutta pääsääntöisesti viinit platkuja sekä ilman mitään potkua.
      Lisäksi alanyan kaltaiselta bilehile turistirysältä on turhaa odottaa mitään sykähdyttäviä elämyksiä.
      Kaikenkaikkiaan alanya on tylsääkin tylsempi lomakohde, ei se sinun blogikirjoittelustasi paremmaksi muutu.
      Minulla sattuu olemaan vuosien kokemus alanyasta eikä se puhumalla eksoottisemmaksi tule muuttumaan.
      Nykyään on vaistottavissa vielä lisääntyvä vihamielisyys turisteja kohtaan.
      Kaikkia sääntöjä ja muuta tehdään kokoajan lisää matkustajien kiusaamiseksi.
      Suuntaus oli välillä parempi mutta taas huononemaan päin.
      Nykyisellä poliittisella johdolla ei ole käsitystä mitä saavat aikaan tekemällä turistien olemisen turkissa jatkuvasti vaikeammaksi laskettamalla heillä päiviä miten pitkään voi maassa olla ja oleskelulupien hinnat hinattiin reippaasti rahastustarkoituksessa ylös.
      Hyvin pian ihmiset alkavat äänestää jaloillaan turkkilaisten päättäjien toivomusten mukaan.

    • Hyviä kokemuksia

      Huonompaan suuntaan nimimerkille:

      Koska olet asunut Alanyassa/Turkissa useita vuosia, olisi toki kiinnostavaa lukea ajatuksiasi. Jos sinulla on blogi, linkitätkö osoitteen tänne? Seuraan monia turkkiaiheisia blogeja tällä hetkellä.

    • Ei jaksa.

      Linkitä sinä turkkiaiheisia blogeja tänne lisää.
      Oletettavasti ne ovat teinityttöjen lomaromanssiblogeja.
      Mielestäni sinun blogisi on pelkkää mainoskikkailua joka menee mauttomuuden rajoilla.
      Viisastele nyt seuraavaksi missä minun blogini on.
      Sinulla on jollain tapaa oma lehmä ojassa näitä jatkuvia ylistysvirsiä laatiessasi turkin ylivoipaisuudesta lomakohteena.

    • Hyviä kokemuksia

      Haepa jostain näyttöä, missä olen kehunut Turkin ylivoipaisuutta lomakohteena?

      Voit toki miettiä, eikö muka saa kehua, jos tykkää jostain asioista toisessa maassa. Turkissa tykkäsin monesta asiasta. Tykkään Suomessakin monista asioista, tämähän on kotimaani, jossa pysyvästi asun.

      Sinä taidat olla joku niistä elähtäneistä sinkkunaisista siellä Alanyassa, joka on liian yksinäinen oman hirveän luonteen ja luotaan työntävän ulkoisen olemuksen takia. Et ole Suomessakaan varmaan kovin kysyttyä seuraa. Suomalaiset eivät myöskään halua pahalle tuulelle jonkun läpimädän vanhan ämmän takia.

      Suosittelen, että hoidat pääsi kuntoon ja lopetat särkemästä tuolla "olen kaikkien anoppi ja lottien lotta" itsellesi vieraiden yksityishenkilöiden elämää. Olet ruokottoman loukkaava.

      SINÄ OLET SE ONGELMA: kukaan ei kutsu sinua kylään Alanyassa koska vihaat siellä kaikkea sen takia ettei sinusta välitä Suomessakaan kukaan. Olet läpimätä haiseva vanha ämmä. Tiedän että olet vanha ämmä, koska miehet eivät kirjoita sosiaalista paskaa netissä jatkuvasti. Miehillä on silti joku hyvän maun raja.

      Valitan, kukaan muu ei auta sinua kuin sinä itse. Ensiksi voisit hävitä tältä palstalta.

    • Hyviä kokemuksia

      SINÄ OLET SE ONGELMA.

      Asumiseni aikana Alanyassa tapasin tasapainoisia eri-ikäisiä suomalaisia pariskuntia ja joitakin yksittäisiäkin henkilöitä, joilla oli realiteet elämästä oman mittapuuni mukaan todella hyvin kunnossa. Heillä on ollut hyviä ja huonoja kokemuksia Turkissa asuessaan.

      SINÄ OLET SE JOLLA ON ONGELMA.

      Olen myös turkki-blogien kautta seurannut onnellisten eri maista kotoisin olevien pariskuntien elämää. Minulla ei ole tarvetta puuttua kenenkään tekemisiin, miksi sinulla on?

      SINÄ OLET SE ONGELMA, SINULLA EI OLE OMAA ELÄMÄÄ, SINÄ VAANIT JA KIUSAAT TOISIA IHMISIÄ, KOSKA HALUAT HUOMIOTA.

      OLET SAIRAS. LOPETA HARJOITTAMASI VÄKIVALTA TOISIA IHMISIÄ KOHTAAN, JOITA ET EDES TUNNE!!!!!!!!

      • Forumin säännöt

        kieltävät huutamasta isiolla kirjaimilla.

        Tämä koskee myös muslimien horoja.

        Olet ongelma joka kaipaa hoitamista.


    • Ruskea teehetki

      Muslimien horo.

      No tuo ei todellakaan minua vaivaa. En tiedä montako ruotsinkielistä äärioikeistolaista maailmassa vaikuttaa. Ehkä tasan kaksi, nekin pettivät aikoinaan Saksan, joten aika pirun kylmää kyytiä tässä maailmassa teillä.

      Olisin todella tyytyväinen, jos te mielisairaat, jotka kuvittelette netissä hallitsevanne sieltä pikku atk-päistänne koko maailmaa, kävisitte välillä ulkoilemassa.

      Teitä on tasan kaksi. Sillä ei kaadeta yhtään keskuspankkia maailmassa ja ruotsinkielisillä äärioikeistolaisilla kannattaa rasvata se ruskea reikä, että pysyy suhteet edes Walesiin kunnossa. Hop hop töihin siitä.

      • Opetelkaa tavoille

        Luetteko te muuten yhtä tärkeintä blogia maailmassa. Suosittelen lukemaan sitä, sitä kirjoittaa ihminen, joka on joutunut vainonne kohteeksi.

        Luetteko muuten uhrienne omaisten facebook-sivuja ja muistokirjoituksia teidän uhreillenne. Suosittelen.

        Lukekaa myös Breivikin isän kirjoittaman kirja.

        Teitä on tasan kaksi, ette muuta maailmaa, ette saa maailmaa sairaan mielenne mukaiseksi. Opetelkaa suvaitsevaisuutta.


    • Huutomerkki

      Ja vielä kakulle kirsikka. Miten kehtaat haukkua turkkilaisten kanssa seurustelevia tai naimisissa olevia ihmisiä muslimien horoiksi. Millä oikeudella sinä haukut turkkilaisia miehiä? Onpa aika uskaliasta, sanon nyt että nauran seuraavan kerran kun näen kaltaisiasi Turkin viranomaisten käsittelyssä. Jättäisivät tuollaiset mätisäkit suoraan rajalle. Teillä ei ole mitään oikeutta sekaantua toisen valtion sisä- tai ulkopolitiikkaan! Varsinkin ruotsinkielisillä äärioikeistosekopäillä, joita on maailmassa tasan kaksi, vai onko kolme Breivik mukaan laskettuna.

    • hoijaa ja puunuijaa

      Alkoipa kova älämölö kun huomautin koko blogin olevan mainoskikkailua.

      • Hyi helvetti

        Väkivallanhan ruotsinkielinen äärioikeisto on aina osannut. Ampui suomalaisia sisällisodassa joukkohautoihin. Itse ottanut suomalaisilta sukunimet ja teeskentelee maailmalla etnisesti suomalaista.

        Varsinainen false flag -operaatio.

        Mene pois, mene jonnekin, missä sinun kotisi on, ehkä se on siellä sen toisen äärioikeistolaisen sekopään luona.


    • Mikä mätisäkki

      Sitten vielä vähän kuorrutusta lisää.

      Yksinkertainen syy, miksi haluan oppia tuntemaan turkkilaista kulttuuria on kielipolitiikka. Kyllähän Suomessakin, kun olemme eurooppalaisia, pitäisi oppia esimerkiksi turkin kieltä toisena kielenä kuin ruotsin kieltä, sillä turkin kieli on yksi suurimmista eurooppalaisista kielistä.

      Onko vielä jotain kysyttävää, vai joko linkität sen "Asunut Alanyassa kolme vuotta ilman minkäänlaista onnistumista sosiaalisissa suhteissa"- blogisi.

      Totta kai olen kiinnostunut lukemaan, miksi et pidä turkkilaisista juustoista ja viineistä tai yleensä mistään, mutta silti asut Turkissa.

      Ah.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe