Tytöt ootte kauniita

luota itseesi

Nykyään kaikki nuoret pukeutuu samalla tavalla ja tytöilä on kaikilla samallaiset hiukset ja jätkät on vaa semmosten laihojen luuranko tyttöjen perässä nii siis tietysti massa teinien perässä ku ei aitoo naista oo nähnykkää kaikkilla tytöillä pitäs olla samanlainen talvi takki ja kengät ja pitkät hiukset ja vittu kohta kaikki puhuuki samalla tavalla mihin tää elämä on menny. Nuoret olkaa semmosii ku haluutte teijän ei tarvii pukeutuu samalla tavalla ku kaikki muut tuhat tyttöö teijän pukeutumis tyyli on osa teitä ja se näyttää muille ihmisille minkälainen ihminen oot. se on osa sua mihin on kaikki hauskat tyylit ja tyyli ideat menny ku kaikki tytöt on saman näkösii luokaa omii tyylejä ja näyttäkää erillaisilla väreillä ja muodoilla ketä ootte te ootte kauniita ja ihanii just semmosena ku ootte ei kaikilla tarvii olla saman värinen takki ja kengät. Ja se että nuret luulee että vaan laiha on kaunista on väärin koska aidolla naisella on muodot se ei oo pelkkää luuta ja nahkaa nainen on ällöttävä just sillon ku se on hirveen laiha. turhaa te kuvittelette että jätkät ei kiinnostu jos oot vähänki läski jostai kohtaa semmoset jätkät jotka ajattelee et tytön pitää olla hoikka ja niiku muutki massa tytöt ei ansaitse sua oot nii paljon arvokkaampi eli fuck it ota se donitsi kätee ja nauti nainen on ihminen jolla on muodot ei luuranko!! kaikki maaelman tytöt on kauniita ja arvokkaita just semmosina kun ne on. trust me jos jätkä haluu sut vaa sen takii milt näytät nii sit se ei sua ansaitse tytöt ansaitsette nii paljon enemmän. Love ya

36

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonymus

      tää on totta

      • Täällähän te syrjäytyneet taas vingutte


      • Näin se on
        jyyrgen kirjoitti:

        Täällähän te syrjäytyneet taas vingutte

        jyyyrgen palvon sinua nyt ja aina


    • girl.er

      Kiva jos olet tuota mieltä. Teini-iässä sitä yleensä ei osata olla järkeviä vaan ollaan ulkonäköpainotteisia idiootteja. Noh, poikaystäväni ei ole erityisen söpö mutta sitäkin mukavampi, ja hän pitää minusta juuri tällaisena. Normaalipainoinen, erikoisesti pukeutuva ja poikatyttömäinen tyttö, joka ei ole massaa nähnytkään. Ja minäkin pidän hänestä juuri sellaisena. Että jätkille myös terveisiä- olkaa sellaisia kuin haluutte. Itse en erota kolmea samantyylistä blondia ananaspäätä toisistaan, että sen mukaan kannattaa olla massaa. Erikoiset löytävät toisensa helpommin...

    • Siilis

      Kiitti, tää piristi mun päivääni ihan sairaasti. Mä oon aatellu vajaan kuukauden ny, et mä oisin jotenki erilainen, ku kaikki tuijottaa mua koulus ja näi. Nyt mä tajusin, et mähän oon erilainen, sekä sisält et ulkoo. Oon saanu kuulla kaikkee paskaa, myös ihmisiltä, joita oon luullu mun kavereiks. Mut mä en tuu muuttuun mikskään sen takii. Mä.. Mä en ees tiiä mitä mä voisin sanoo. Kiitos :)

      • grafitacer

        Kiva et aattelet tolleen :) Oot just hyvä sellasena ku oot, tapahtu mitä tahansa. Uskon aika vahvasti, että monet ovat kateellisia sun itsevarmuudelle ja koettavat vetää sut alas. Mut sellasia ihmisiä on aina ja tulee olemaan, ei sille mahda mitään. Jos joku, jolla on huono itsetunto tai jtn muuta, niin täs sulle pieni vinkki: Älä välitä vihaajista, oo sellane ku sä just ite haluut ja ignoraa kaikki vihaajat, koska ne ei oo sen arvosia että saisivat sun huomion. :) Mä itse ignoraan kaikki huomionhakuiset jonnet, jotka tulee vittuilemaan, koska mulla ei oo minkäänlaista tarvetta kiinnittää huomiota niihin. Tuhlaan mieluummin aikani sellasiin ihmisiin, jotka ovat aitoja. :D Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • pienenkylänmassatyttö

        Mä oon niin sanottu "massa tyttö" ja mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. Sitä paitsi kaikissa vaate kaupoissakin myydään "massa vaaatteita" asun pikku kylässä ja meidän kaikki koulun oppilaat on massaa, mut mitä siintä ei siinä oo mitään pahaa. Jos meidä koulussa joku ei ois "massa"sitä hakuttais syrjittäis ja naurettais sille. Mun mielestä kuka tahansa voi olla massa mutta uskokaa itteene! Jos et tykkää massa vaatteista ja tavaroista älä osta nii ja tuhlaa rahojas niihi. Yhtä hyvi voit mennä myö pikku kirppiksille ja löytää 1e paidan.


    • Auttakaa! =D

      Ite oon tälläne suht normi tyttö... Mei luokka on täynnä Sellasii massa tyttöjä joil on naama täynnä pakkelii naamatki iha ruskeet koska meikkivoiteet ymym.... Tää tuntuu epäreilulta et kaikki pojat ihastuu pakkelinaamoihi ja niihi tyttöihi ketkä pukeutuu samalla tavalla ja puhuu samalla tavalla.... Mmmm.... Käytän ite vaa ripsarii mut pitäskö mun laittaa enemmä meikkii et mul ois jotai mahiksii poikaa joho oon ihastunu?????!!!!

      • Yridänvainlohduttaa

        Tää on vähän kaksipiippuinen juttu mutta: Et tarvitse ketään joka ei edes huomaa sinua.


    • KyllästynytIdiootteihin

      Hauska sinänsä yrittää leikkiä maailmanparantajaa, mutta millä oikeudella nykyään hoikkia saa kutsua ällöttäviksi ja anorektisiksi luurangoiksi? Ei ne hoikatkaan aina ole sellasia vaan sen takia, että ne ois nälättänyt itsensä henkihieveriin. Miks ylipäätään toisen vartalosta tehdään niin suuri numero? Onko tässä taustalla joku oman olonsa parantaminen, kun peilikuvaansa ei olla tyytyväisiä?

      PS. Oletko käynyt peruskoulun? Tuo teksi oli ensinnäkin aivan paskasti kirjoitettu ja täynnä kirjoitusvirheitä. :)

      • huohhhh

        Samaa mieltä sun kans! Se on ilkeetä arvostella jonkun kehoa, oli sitten lihava tai laiha. Mun kaveri on luonnostaan hoikka ja alipainonen. Sitä haukutaan tikuks ja anorektikoks, joka loukkaa ihan yhtä paljon ku läskiks haukkuminen. Ja haloo, anoreksia on SAIRAUS, ei haukkumanimi, tollaset anotektikko-vitsit menee multa vähän ohi :-)


      • samaamieltä

        Oli tuossa tekstissä joitain ihan hyviä pointteja, mutta tuosta olen samaa mieltä kun aina haukutaan minkä painoinen onkaan. Laihoja haukutaan anorektikoiksi ja luurangoiksi ja miksiköhän kaikiksi :D Sitä en myöskään ymmärrä, kun ihmiset sanovat että oikeassa naisessa on mistä ottaa kiinni, tai että ei liian laihoja voi sanoa naisiksi. Miten se paino siihen liittyy onko nainen vai ei ? ja sitten kun on liian lihava niin on norsu tai läski jne.. Koittakaa päättää ihmiset! Ärsyttävää tuollainen kaksinaisuusmoraalisuus mitä tuosta kirjoittajastakin vähän huokuu. Otsikkona "tytöt ootte kauniita" mutta sitten tulee: "aidolla naisella on muodot se ei oo pelkkää luuta ja nahkaa nainen on ällöttävä just sillon ku se on hirveen laiha." Havaitsen jotai ristiriitaa.


      • huohhhhhhhh
        samaamieltä kirjoitti:

        Oli tuossa tekstissä joitain ihan hyviä pointteja, mutta tuosta olen samaa mieltä kun aina haukutaan minkä painoinen onkaan. Laihoja haukutaan anorektikoiksi ja luurangoiksi ja miksiköhän kaikiksi :D Sitä en myöskään ymmärrä, kun ihmiset sanovat että oikeassa naisessa on mistä ottaa kiinni, tai että ei liian laihoja voi sanoa naisiksi. Miten se paino siihen liittyy onko nainen vai ei ? ja sitten kun on liian lihava niin on norsu tai läski jne.. Koittakaa päättää ihmiset! Ärsyttävää tuollainen kaksinaisuusmoraalisuus mitä tuosta kirjoittajastakin vähän huokuu. Otsikkona "tytöt ootte kauniita" mutta sitten tulee: "aidolla naisella on muodot se ei oo pelkkää luuta ja nahkaa nainen on ällöttävä just sillon ku se on hirveen laiha." Havaitsen jotai ristiriitaa.

        nii ja sitten vielä kun sanotaan että kurvit on kauniita no, harmi aiheuttaa pettymys mutta kurvi on KURVI eli vaikka lantion ja takapuolen ja rintojen koko,(nyt en siis tarkota läskiä), kurvit ei oo sitä että oot painoltas nuoreen meikkavalaan luokkaa :)


      • huohhuohhh
        huohhhhhhhh kirjoitti:

        nii ja sitten vielä kun sanotaan että kurvit on kauniita no, harmi aiheuttaa pettymys mutta kurvi on KURVI eli vaikka lantion ja takapuolen ja rintojen koko,(nyt en siis tarkota läskiä), kurvit ei oo sitä että oot painoltas nuoreen meikkavalaan luokkaa :)

        siis miekkavalaan xddd


      • ni saatana
        huohhuohhh kirjoitti:

        siis miekkavalaan xddd

        Miekkavalaat on suht solakoita.


      • SAATANAN ANOREKTIKKO

        Oon ite kans huomattavasti alipainonen ja "hitaammin kehittynyt" kuin muut mut se johtuu jumalauta geeneistä. Jos voisin päättää ni oisin todellaki lihaksikkaampi ja muodokkaampi mut mun geeneillä reenaaminenkaa ei auta. Tää on just tätä et ihmiset ei tiiäkään kuin pahalta tuntuu ku joku sanoo sua anorektikoksi. Haloo anorektikoksi. Kasvakaa jo ihan tosissaa saatanan läskit tytöt jos luulette et meillä on helppoo ku ei oo läskii luiden ympärillä.


      • Bsbzb

        Jäi puolet lukematta tekstistä kun omi täyttä paskaa sisällöisesti ja ulkoisesti. Pilkuista ei ole kuullutkaan. Tosin siitä samaa mieltä että pidän kurvikaammista ja hieman pehmeämmistä tytöistä, mutta ei hoikissakaan mitään vikaa ole :)


    • Kuka haluu enää erottuu ku saa kuitenki kuulla vittuiluu ja sit ei ainakaa ketää kiinnosta

    • Oksettava luuranko

      Kirjoitat, että kaikki maailman tytöt on kauniita, mutta silti haukut laihoja tyttöjä/naisia ällöttäviksi?

      En ole omasta tahdostani laiha, ja mulle tuli ihan kamala olo kun luin tän. En haluaisi olla oksettava luuranko, kaikki pitävät mua kuvottavana kuten sä.
      Tajuutko sä ees ite mitä sä tohon kirjotit. Toivottavasti oot nyt tyytyväinen kun sait mut itkemään.

    • Oot ihana

      Oikeesti mulla tuli kyynel silmäkulmaan.. Toi sun ajattelutapa on ihana. :') Ite oon vähän pyöreempi tyttö ja mulla on ihan hirveesti paineita just mun koon takia. Tää piristi oikeesti! KIITOS ♥

      • curvygirls

        kumpabteitä olisi enemmän :3 olen tosin itse hoikka/laihahko ja pitkä poika :( tytöt eivät tykkää, varsinkaan pyöreämmät


    • niii

      Mihin ikinä meetkään, aina siellä on joku joka pitää sua rumana ja ei tykkää susta. Aina on sellanen. Ja aina on myös sellanen joka pitää sua kauniina. AINA.

    • adblockerZ

      Ei vittu oikeesti, tää, joka on ton kirjottanu on joku 12 vuotias tyttö, kun tollee aattelee. Miks tytöt ajattelee et pojat tykkää vaa työist jotka on vaa luuta ja nahkaa? Voi helvetti oikeesti, mun mielest just tollaset läskit mursut jolla on huono itsetunto, kun ei saa ketää, nii ne on menossa vähä väärää suuntaa. Pls, bitches miettikää ennen ku sanotte.

    • Tyttö15

      Täähän on asia, johon ei oo mielipidettä, joka miellyttäs kaikkia.
      Kaikkia ei voi miellyttää. Tärkeintä on olla omasta mielestään hyvännäköinen ja kaunis/komea. Siihenkin voi opetella :)
      Oli sitten laiha tai lihava, pitkä tai lyhyt, aina on niitä jotka eivät pidä sinusta, mutta samalla on myös niitä jotka pitävät.
      Ulkonäköpaineita on nyt ja on aina ollutkin. Nykyään ne vain alkavat vaikuttaa aikasemmin, kun nuoret lapset pääsevät nettiin liian aikaisin ja ajattelemaan "tuolta minunkin pitäisi näyttää" vaikka ovat vasta 10 tai 12 tai jotain sitä luokkaa. Odottaa, odottakaa, odottakaa. Kyllä te ehditte kokea sen murrosiän ja kroppa muokkautuu vielä. Kaikki ovat uniikkeja (enkä tarkota nyt sitä räppäriä hekoheko :D) ja kauniita/komeita omina itsenään :) Se pitää vain osata oikeasti sisäistää.

    • dkdkwkaögösöern

      Ai laihojenluurankojen...
      Ite olen synnyinnäisesti hoikka ja saanu huutoja jotka eivät niin positiivisia ole eikä tuskin tuu koskaa olemaan...

      • 14vgirli

        Ja olet nähtäväst sitä mieltä että laihoja voi haukkua vaikkamiksi ällöttäviä laihoja luurankoja... hah voi kiitos :,)tuli vähän kyllä loukattu fiilis ku jo käytävillä kuulee huutoja kuinka vitun ruma oon... en mä halunnu olla hoikka se vaa kuuluu muhu muug mu kaverit tarkkailee mitä ne syö mun ei oo koskaa tarvinnu en liho ja jos jotku miettii että se on hyvä asia nii ei oo saat kuulla pilkkausta käytävill jos oot hoikka vaikka et lauta olisikaan ja kyllä olen pitkä ikäisekseni hoikka että blondi enkä ole lautakaan ja ihan luonnollisesti ja mitä tosta voi olettaa et käytävill haukutaan... mut totuus on se että KETÄÄN ei hoikkia ei lihavia eik ketään ei ees normaali painosia saa haukkua mitenkään sen pitäis kuuluu perus käytös tapoihinkin


      • fe75j37

        Miksi ihmiset huutaisivat sinulle, koska olet laiha? Mikä ongelma sellaisilla kusipäillä oikein on?


    • Normaali=läski

      Kiitos!

    • iloinentyttö

      Mä oon niin onnellinen että joku puhuu tästä! Kiitos että otit tän asian ylös! :) Mä oon tyttö joka on teiniikänsä alussa. Murrosikä alkoi vähän aikaa sitte, muodot on alkanut tulla ja näi. Mulla oli aika huono itsetunto koska luulin että mä oisin läksi. Oli semmosia päiviäkin ku alko itkeä kun katsoi itseänsä peiliin. Oon normaali painonen. Mediassa näkee ja kuulee ku nuoret puhuu että tytöt jolla on vähän enemmän muotoja on läskejä. Me ei olla läskejä! Vaan kauniita omalla tavalla. :) Nyt huomenna pukeudun kuinka haluun kouluun. Ei tarvitse olla samanlainen!

    • murbsi

      "jätkät on vaa semmosten laihojen luuranko tyttöjen perässä"
      Ainakin meidän koulussa kaikki joilla on lihaa luiden päällä ovat varattuja. Laihoilla ei ole yleensä poikaystävää.

    • Jaa_JaaJaa

      Aina näissä "muodot kunniaan" kirjoituksissa ollaan iha kauhee ilkeitä niille luurangoille jotka ei voi päättää sitä. Kyl mäki voisin niitä muotoja haluta vaan ku ei vittu mikä auta. T: luuranko lauta ja vitu ruma henkilö :)

    • JaaJaaJaaJaaJaaJaa

      Ja joitaki ei vältämättä vaa jaksa kiinnostaa se pukeutuminen mikä johtaa siihen että ostaa kaupasta sitä mitä on myynnissä :))

    • TheBlueFlyingCamel

      Oletteko te vitun päävajaita?! Tekstin idea oli kertoa että tytöt/naiset on kauniita just sellasena kun ne on ja te täälä kitisette pienistä yksityiskohdista ja luultavasti olette käsittäneet asian väärin. Mutta näitten virheiden sijaan voisitte katsoa kokonaisuutta ja kaikkea sitä hyvää mitä tässä tekstissä sanotaan. Ja juuri samalla tavalla ihmisiä katsotaan nykyään. Nähdään vaan kaikki ne 'virheet' ihmisissä eikä nähdä yhtään sitä hyvää.

      Tästä huomaa kuinka vitun lapsellista porukkaa täälä pyörii.

    • Tyytyväinenitseensä

      Ite painan noin 50 kg ja oon lähes tulkoon lauta ja oon täysin tyytyväinen kroppaani. Sitä paitsi normaali syöminen ja herkuttelu EI lihota vaan ylensyönti lihottaa ja se on epäterveellistä.

    • Gena

      Ajatus on kiva, mutta kirjoitusvirheet...

    • kaikkiontäydellisiä

      Jokainen on täydellinen semmoisena kun on. Painolla ei ole mitään väliä, jos haluut liikkuu muodin mukana niin se on sun päätös ja jos et niin ei sil oo väliä.kaikki on yhtä kauniita :) oon ite vähän erilaisempi tyttö mut se ei oo estäny mua tekemästä mitään. Kaikille onnea etsiessä sitä omaa tyyliä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe