Saako Nauraa, No eilen nauroin

EtuOsassa

Eilen Budapestin kentällä kun olimme tekemässä lähtöä, kone rullattiin takaisin ruutuun ja kapteeni ilmoitti teknisestä viasta, ja että korjaaja tuisin puolessatunnissa paikalle ja että jos vika saadaan korjattua se kestää 1-2 minuuttia, jos ei joutuisimme odottamaan uuden koneen tuloa joitain tunteja... Lisäksi miehistö tarjoilisi juomia (ilmeisesti tässäkohtaa englanti petti, joko kuulon ymmärtäminen tai joku muu)
Suurin osa ihmisistä ryntäsi ilmaisen juomien toivossa eteen ja yksi meuhkasi jopa ihmisoikeuksien puolestakin... Lisäksi joku nainen mumisi että vähintä mitä voidaan tehdä on tarjota ilmaiset juomat... ( ja tietty 6 kaljaa olis heti vetäny)
Mikä ihme siinä on että heti pitää saada jotain ilmaiseksi kun tekninen vika tulee...
Taitaa olla enenmmänkin tapa näillä kerranvuodessa lentävillä...
No loppuhyvin kaikki hyvin ja vika korjattiin ja puolessa tunnissa oltiin taasilmassa...

En montaa minuuttia olisi enää kuunnellut sitä pelleä, vaan olisin löyny sen käteen 10000 HUF ja käskeny pitää pienempää suuta... :)

Todella fiksusti oli hoidettu Rynkyn puolelta...

5

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääk!

      Kuuluiko sieltä myös KÄÄK-fläp-fläp-fläp? Kahisivatko puankkanaamaisten siiderivalaiden tuulipuvut? Oilsiko kenties kannattanut lentää laatuyhtiön busineksessa?

    • kääk :ille

      olisiko pitänyt lentää laatuyhtiön busineksessa..... hmmm....

      Nyt kysynkin sinulta kääk

      - Miksi
      - Mikä on laatuyhtiö, ja mitkä on sen kriteerit, ja miksi ryanair ei mielestäsi ole laatuyhtiö

      muu sinun kommentointi ei minua liikuta, sillä pääsin paikasta a paikkaan b hyvin ja tälläkertaa se oli ryanair...

      ja ihan vaan mainitakseni etten ole mikään kerranvuodessa lentävä jonottaja (jos tajuat mitä tarkoitan) olen tänä vuonna tammi-syyskuu välillä lentänyt useamman lennon ryanairilla, finnairilla, turkish airlinesilla, cathaylla norwegianilla, air berlinillä sekä lufthansalla.

    • Ryynäskä

      Hyvin on toiminut Ryynänen niillä lennoilla joilla olen ollut matkustajana. Ei mitään valittamista, edes ahtaissa istumapaikoissa. Ihan riittäviä olleet ainakin mulle. Oikealla asenteella kun on likkeellä kaikki sujuu paremmin eikä niin potuta pienet asiat. Mutta jos ei passaa, lentää sitten jollain kalliimman yhtiön koneella jos vaikka siellä homma miellyttäisi enemmän. Aina näitä ihme teppo-ja teija- toppahousuja ollut näillä halpa lennoilla mutta minkäs teet..

    • Hyvä kertomus :)

      Repesin osittain hyvästä kirjoituksestasi :)))) Kiva oli nauraa kun muuten olin allapäin :)) Nauroin niin että alkkareihin tuli ilmeisesti ruskea viivakin :)))

    • mietinpä vaan,

      Miten voi luvata, että jos vika korjataan kestää vain 1-2 minuuttia, kun lentokone ei voi lähteä ennen kuin mekaanikko ltekee raportit ja lähettää ne eteenpäin?

      Ettei olis vaan keksitty juttu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe