Räppää suolistolainen suohon.

Perusidea. Aloittakaa.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [Hüvä tätä tarvitsinkin; nyt on aika räpätä jokainen niin perusteellisesti että he ylistävät Herreään! Aloitan VeHistä, sitten siirryn nieriään ja sen jälkeen loput!]

      Epäilykseni mieltäni kiihottaa ja uusia salaliittoteorioita suoleen liihottaa.
      Oli ensiksi Herre ja nieriä samma personer; sitten muuttui valhe gamla pärs-Joner;
      oli kuulemma Herre nimeltään ja nieriä VeHkulista naiselta näytti, mutta Herre tämän hyväuskoisuutta hyväksikäytti!.

      Toiseksi keksi VeH-kulta uuden sadun; ei Korppi ka'onnut sittenkään, täss' on alku tarun:
      oli hän fluttershy-yey nimeltään; Korppi elää jee!
      Oli ponirunkkuja nyt kaksi ja heistä molemmista tuli VeHille flaksi;
      Katosipa Fluttershy, mutta Raippari säilyi ja "Korppi löytyi"!

      Olipa Assassinkin Siiliö taikka Hekekee, muttei varmaan mikään Kotkoo kummempi hirviö!

      On Nasse-setä varmasti Trotski; ne molemmat on naisia, mutt'ei mitään rehellisiä kuolevaisia! Ne VeHkulilta salaavat ja petoksen maljan avaavat! Sukupuolesi on nainen vaikka Herre toisin väittää; ehkäpä enemmän totuutta intuitioni näyttää!

      Kun yhtäläisyydet ajoissa hoksasin valheen kuplan heti poksautin:
      mutta för helvete Herre käänsi kansan luottamuksen puoleensa ja vakuutti "en ole nieriä, hän on ajattelussaan ympäripyöreä!"

      Niin paljon ne epäilykseni mieltäni virvoittaa; niistä lisää juttua kirvoitan ja suolistoon kaiken kirjoitan!

      • Juttuhan on näin, että VeH on vitun ihastunut minuun. Mutta ei myönnän itsellensä, että en ole Korppi, koska hän on saanut minut Korpin kuvaan.


      • *ablodeja*


      • XD Okei, parhaimpia kuulemiani räppejä.


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Okei, parhaimpia kuulemiani räppejä.

        Räppään nyt Kurpizzan pois suohon, mutta sitä ennen on tehtävä koululäksyt, jotka "unohtuivat" näin illalle, jotta saan kaikki paineet pihalle.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Räppään nyt Kurpizzan pois suohon, mutta sitä ennen on tehtävä koululäksyt, jotka "unohtuivat" näin illalle, jotta saan kaikki paineet pihalle.

        Okeis. Vastaan sitten jotain, ok?


    • [Tämä on jotta Nieriä/Trotski joutuu suohon! En aio lopettaa vielä tähän!]

      Olen Hesasta, enkä mistään Oulusta, mutta silti en pääse läpi peruskoulusta...
      On kieleni suomi, mari, aunus, italiaano, englanti ja svenka; mutta mielessäni on ainaisesti luomi, kari, anus, epäonnistunut keilakaato, "kell' on lantti?" (olen mielenköyhä) ja tajunnaltani olen vapaakasvatettu penska.

      Pappa kaatu sodassa, perkeleen valkoinen; olen itse henkilökohtaisesti vasemmistoloinen ja fyysisesti kiinalaisen työläisveljen kokoinen!

      On kansalla nälkä, mutta heille ainoastaan mielipiteitä jaan; ei autistia turhat itkut kiinnosta, eikä murhat paljoa innosta. Kansalta osakseni vihaa mä saan!

      En kerro sinulle sukupuoltani; pyydän poistu mun luotani!
      On ainut kaverini pikku-Lenin ja hänen kauniimpi nimi on kognitiivinen-dissonanssi, jolle ei vedä vertaa mikään luokan Anssi.

      On mielikuvitus kaverini saanut nimen mukaan tyypin jolta ei puuttunut vitutus;
      Sairastu Lenin aikoinaan kuppaan; missä hän vallankumouksen aikana suppaa?
      Toinen kaverini Marxi oli nimeltään, sen kanssa tahtoisin pellolla tenneltää!

      On Herre minua parempi; hän saa kohdella minua kuin Iivana tsuhnaa;
      kun itse minuun Hän siemenensä tuhlaa!

      Olen hedelmätön kohdu vailla vertaa, ei ole minulla takanani muuta kuin kymmenen psykologin kertaa:
      joitten takia en voinut opetella karjalaa; vaan pidä mennä oppimaan kabbalaa.

      [Kuka tulee seuraavaksi verbaalisesti piestyksi? Nå kuka?]

      • Sinä olet aivan liian ilkeä (ja nerokas!)


      • HeKeKee'd

        Minua et saa turpeeseen, olen aivan liian professionaalinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe