Voi nainen sinua pientä

m<3n

pöhköä kullanmurua. Luultavasti yrität sitä uudestaan. Miksi? No siksi koska olet hukassa, etkä tiedä mitä teet.

Pitäisiköhän meidän miettiä, että josko se olisi joku toinen tapa olla ja elää, joka kantaisi paremmin? Ihan kaikella rakkaudella tämä.

75

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjsfifugdru

      Meinaatko jotain äänestysjuttua? Tuskin, älä nyt ihan idiooottina pidä.

    • fsgdjfog

      mitä hän yrittää uudelleen?benji hyppyä? kouluun hakemista? moon walkia? jotain miestä? oikeanlaisen koostumuksen sisältämää kastiketta?

    • Sanonko jotain muuta

      Onpa kiva juttu...

    • AP.

      Sanon vaan nainen, että ei näin. Näin ei pidä elää.

      • Niinhän se oli.

        Et antanut muuta mahdollisuutta.


      • 4+6

        vaikkei tää minulle olekaan, vastaan silti...
        no ei tod pidä elää näin. alan elää muutoin sitten, kun saan korjattua erään asian. sitten voin elää jälleen normaalia elämää.....

        Ja sinulle AP haluan sanoa, että auta sinä sitä omaa pöhkköäsi oikeille urille. Minä aion selättää tämän jutun yksinäni, koska en vain saata kohdata ketään juuri nyt....


      • AP.
        Niinhän se oli. kirjoitti:

        Et antanut muuta mahdollisuutta.

        Ei sun elämä ole kiinni mun antamista mahdollisuuksista. Ei sun pidä pyöriä mun ympärillä kuin joku kiertotähti. Meillä on ihan selkeät roolit, joiden mukaan mennään. Sit jos haluaa niihin rooleihin muutosta, niin sitten pitää tehdä oikea aloite.


      • odottele vain...
        AP. kirjoitti:

        Ei sun elämä ole kiinni mun antamista mahdollisuuksista. Ei sun pidä pyöriä mun ympärillä kuin joku kiertotähti. Meillä on ihan selkeät roolit, joiden mukaan mennään. Sit jos haluaa niihin rooleihin muutosta, niin sitten pitää tehdä oikea aloite.

        jäähän sitten vain odottelemaan "mies" aloitteita! ;)


      • Kiinnostaa..
        AP. kirjoitti:

        Ei sun elämä ole kiinni mun antamista mahdollisuuksista. Ei sun pidä pyöriä mun ympärillä kuin joku kiertotähti. Meillä on ihan selkeät roolit, joiden mukaan mennään. Sit jos haluaa niihin rooleihin muutosta, niin sitten pitää tehdä oikea aloite.

        Ei tietenkään ja missä määrin sinä olet se antava osapuoli jos minä sen aloitteen tekisin?


      • ed.
        AP. kirjoitti:

        Ei sun elämä ole kiinni mun antamista mahdollisuuksista. Ei sun pidä pyöriä mun ympärillä kuin joku kiertotähti. Meillä on ihan selkeät roolit, joiden mukaan mennään. Sit jos haluaa niihin rooleihin muutosta, niin sitten pitää tehdä oikea aloite.

        Miten sitten toimin? Ja minkälainen on oikea aloite?


      • AP.
        odottele vain... kirjoitti:

        jäähän sitten vain odottelemaan "mies" aloitteita! ;)

        En varmasti jää. Ihmiset tekee mitä parhaaksi näkee. Siinä ei odotteluilla ole mitään virkaa.


      • AP.
        Kiinnostaa.. kirjoitti:

        Ei tietenkään ja missä määrin sinä olet se antava osapuoli jos minä sen aloitteen tekisin?

        Antava?


      • Ota tai jätä.
        AP. kirjoitti:

        Antava?

        Niin, se on sellainen sanonta, mutta en minä sulta ole mitään kerjäämässä :D


      • mitä sä luulit
        AP. kirjoitti:

        En varmasti jää. Ihmiset tekee mitä parhaaksi näkee. Siinä ei odotteluilla ole mitään virkaa.

        mitä ne tekeepisit?aloitteet on miehen vastuul, no sitte naisen jos nainen jätti tai anto pakit.


      • mietis tätä
        Ota tai jätä. kirjoitti:

        Niin, se on sellainen sanonta, mutta en minä sulta ole mitään kerjäämässä :D

        tuskin se haluaakaan mitään kerjäämistä, ootko pikkasen sairastunu tohon naisee, siis onko teillä joku irl elämän konnektion, jos sulla on pahaolla sen seuras älä oo enää siihen yhteyksis aloita uusi elämä, mut tolla menolla sä pilaat ittes ihan kokonaan ja jos se naine tietäs mitä tääl kirjoittelet se pitäis sua melko pimeenä, siis et et oo iha kunnossa, tuski kiinnostus sust enää, sillä saattaa olla ihaeri kuva susta mitä tääl oot!


      • Vissiero
        mitä sä luulit kirjoitti:

        mitä ne tekeepisit?aloitteet on miehen vastuul, no sitte naisen jos nainen jätti tai anto pakit.

        Niin, on miehiä ja MIEHIÄ :DD


      • Niin.
        mietis tätä kirjoitti:

        tuskin se haluaakaan mitään kerjäämistä, ootko pikkasen sairastunu tohon naisee, siis onko teillä joku irl elämän konnektion, jos sulla on pahaolla sen seuras älä oo enää siihen yhteyksis aloita uusi elämä, mut tolla menolla sä pilaat ittes ihan kokonaan ja jos se naine tietäs mitä tääl kirjoittelet se pitäis sua melko pimeenä, siis et et oo iha kunnossa, tuski kiinnostus sust enää, sillä saattaa olla ihaeri kuva susta mitä tääl oot!

        En ole ap.kirjoittaja.... Kirjoitin miehelle..


      • AP.
        mitä sä luulit kirjoitti:

        mitä ne tekeepisit?aloitteet on miehen vastuul, no sitte naisen jos nainen jätti tai anto pakit.

        Älä opeta mua. :D Aloitteet on ihmisen vastuulla. Sen vastuulla, joka ollut hankalampi ja ilkeämpi.


      • AP.
        Ota tai jätä. kirjoitti:

        Niin, se on sellainen sanonta, mutta en minä sulta ole mitään kerjäämässä :D

        Siis totta kai tulee aika, jolloin annetaan. Mitä sä nyt sitä mietit?


      • huoks....
        AP. kirjoitti:

        Älä opeta mua. :D Aloitteet on ihmisen vastuulla. Sen vastuulla, joka ollut hankalampi ja ilkeämpi.

        Tässä tapauksessa olet ollut todellakin se hankalampi ja ilkeämpi, hankala ja ilkeä. Mene itseesi. Mieti miten olet käyttäytynyt, mitä puhunut ja miten toiminut. Osaatko katsoa omaa toimintaasi puolueettomasti itsesi ulkopuolelta??


      • AP.
        huoks.... kirjoitti:

        Tässä tapauksessa olet ollut todellakin se hankalampi ja ilkeämpi, hankala ja ilkeä. Mene itseesi. Mieti miten olet käyttäytynyt, mitä puhunut ja miten toiminut. Osaatko katsoa omaa toimintaasi puolueettomasti itsesi ulkopuolelta??

        Siis tämä nainen on antanut pakit, ja seurustelee. Jotain lähentymistä on kuitenkin nyt. Kypsään ikään ehtinyt nainen. Niin kuin sanoit, pakit antanut tekee aloitteen. Jos seurustelee, niin sitä suuremmalla syyllä.


      • uutta matoa........
        AP. kirjoitti:

        Siis tämä nainen on antanut pakit, ja seurustelee. Jotain lähentymistä on kuitenkin nyt. Kypsään ikään ehtinyt nainen. Niin kuin sanoit, pakit antanut tekee aloitteen. Jos seurustelee, niin sitä suuremmalla syyllä.

        Pakit on pakit, mitä vielä oottelet???!!


      • ........
        AP. kirjoitti:

        Siis tämä nainen on antanut pakit, ja seurustelee. Jotain lähentymistä on kuitenkin nyt. Kypsään ikään ehtinyt nainen. Niin kuin sanoit, pakit antanut tekee aloitteen. Jos seurustelee, niin sitä suuremmalla syyllä.

        Tuskin antanut pakkeja edes.


      • AP.
        uutta matoa........ kirjoitti:

        Pakit on pakit, mitä vielä oottelet???!!

        En mä mitään odottele. Elän elämääni. Pakit on pakit. Aivan.


      • sanottu nyt

        Ei näin, näin ei pidä elää.


    • sivuhuomautus

      On sulla ap alentuva suhtautuminen naiseen "pöhkö kullanmuru"

      • Mä Kunkku?

        Sama tökkäs mullekin.


    • Jotain erilaista,

      ole ollut. Hyvin muistissa mitä oli ja mitä taphtui, joten täysin aiemmasta poikkeavaa, se entisyys kun muotoutui jo rutiiniksi, kunnes,,,,,,,,,,,,,,,,,,no muistat kyllä.

      • Eräs sekopää

        Niin muistan, omalta osaltani...mutta mitä sinä muistat?


      • Jotain erilaista,
        Eräs sekopää kirjoitti:

        Niin muistan, omalta osaltani...mutta mitä sinä muistat?

        Koko geissin, mitään siihen lisäämättä, mitään siitä poisjättämättä,,,


      • Tuli mieleeni.
        Jotain erilaista, kirjoitti:

        Koko geissin, mitään siihen lisäämättä, mitään siitä poisjättämättä,,,

        Niinpä, totuus...vai mitä ajattelit?


      • Jotain erilaista,
        Tuli mieleeni. kirjoitti:

        Niinpä, totuus...vai mitä ajattelit?

        Nimenomaan totuus,,, Miten se yllättikään, ja mitä siitä huolimatta vaikka se mitä sain tietooni, minut syyllistettiin kaiken esiintonkimisesta, mitä en todella tehnyt!
        Toisinpäinhan sitä tonkimista on ollut, mutta harhautuneita kommentteja ja tulkintoja siitä on tullut.


      • Arvelin vaan.
        Jotain erilaista, kirjoitti:

        Nimenomaan totuus,,, Miten se yllättikään, ja mitä siitä huolimatta vaikka se mitä sain tietooni, minut syyllistettiin kaiken esiintonkimisesta, mitä en todella tehnyt!
        Toisinpäinhan sitä tonkimista on ollut, mutta harhautuneita kommentteja ja tulkintoja siitä on tullut.

        Siis jos olet saanut tietosi jotain jolla on merkitystä niin etkö voisi keskustella siitä hänen kanssaan? Onko pakko hehkuttaa täällä sitä jos se kuitenkin on sellainen olennainen tieto joka mietityttää?


      • Jotain erilaista
        Arvelin vaan. kirjoitti:

        Siis jos olet saanut tietosi jotain jolla on merkitystä niin etkö voisi keskustella siitä hänen kanssaan? Onko pakko hehkuttaa täällä sitä jos se kuitenkin on sellainen olennainen tieto joka mietityttää?

        Miksi oletat, mitä sillä oletuksella haluat kertoa?
        Kerroinko niistä, mitä sain tietää, jos niin on niin poimi noista aiemmista minun kirjotuksistani.
        On monta asiaa mitkä siinä mietityttää, ja tiedän sen, että vaikka kysyisinkin, niin koskaan en rehellistä vastausta saa. Kokemuksesta tiedän, kysyin, ei vastausta, joten ne mitä minulle kerrottiin on totta.


      • selvääkin selvempi
        Jotain erilaista kirjoitti:

        Miksi oletat, mitä sillä oletuksella haluat kertoa?
        Kerroinko niistä, mitä sain tietää, jos niin on niin poimi noista aiemmista minun kirjotuksistani.
        On monta asiaa mitkä siinä mietityttää, ja tiedän sen, että vaikka kysyisinkin, niin koskaan en rehellistä vastausta saa. Kokemuksesta tiedän, kysyin, ei vastausta, joten ne mitä minulle kerrottiin on totta.

        Pettämätöntä päättelyä, selkeästi.


    • älä jaksa

      Provosi toimivat ainoastaan heikosti.

    • neuvoksi sulle

      Vinkiksi että naiset eivät pidä vähättelystä. Sä oet mies muuttumassa rumaksi ja katkeraksi, varo ettet sairastu pahoin, kukaan nainen ei huoli liian pimeetä miestä!

      • AP.

        Musta rumaa saa tekemälläkään.


      • oothan ruma
        AP. kirjoitti:

        Musta rumaa saa tekemälläkään.

        Miksi sitten teet näitä provoja kun ei sitä naista taida olla olemassakaan, haluut vain kuvitella niin, jäitkö menneeseen kii, haluisitko et sua joku nainen viel rakastaa vai niin...


      • Sekaantuu keskustelu
        AP. kirjoitti:

        Musta rumaa saa tekemälläkään.

        Sisäinen rumuus pilaa ulkoisen kauneuden/komeuden, näin se vaan on


      • kallllee
        AP. kirjoitti:

        Musta rumaa saa tekemälläkään.

        jos on henkisesti ruma ,ei pintakiilto paljo pelasta !


      • Antaa mennä.
        Sekaantuu keskustelu kirjoitti:

        Sisäinen rumuus pilaa ulkoisen kauneuden/komeuden, näin se vaan on

        Sit vaan sitä sisäistä kauneutta metsästämään. Hopi hopi.


    • aika kortilla

      Arvaan. Kostoa? Älä huoli, et oo sen arvoinen, vastaan pöhkösi puolesta, näin hän luultavasti ajattelee.

    • hgfnhvmkbmkj

      Mitä yrittää? Ei muutes yritä mitään, eikä ole yrittänykään ainakaan 3 vuoteen.

    • huoks.....

      Jollakin ei oikein leikkaa, miksihän ap. luulee taas liikaa ja menee metsään? Kannattaa keskustella sen ihmisen kanssa kelle tuon aloituksen suuntasit, niin saisit oikeaa tietoa, eikä tarvisi omien luulojen kanssa elää.

      Ymmärrät joitain asioita niin pieleen kuin vai voi, johtunee sun aiemmasta suhdehistoriasta yms.

      • AP.

        Oli vain epäluuloinen koepallo. Anonyymi viesti. Ei sen vakavampaa. En voi tietää, mikä on homman nimi. Naiset vaan yleensä pelaa, vaikka niitä kiinnostaisi ihan oikeastikin. Niin se tekee tämäkin nainen.


      • Kuka lie?
        AP. kirjoitti:

        Oli vain epäluuloinen koepallo. Anonyymi viesti. Ei sen vakavampaa. En voi tietää, mikä on homman nimi. Naiset vaan yleensä pelaa, vaikka niitä kiinnostaisi ihan oikeastikin. Niin se tekee tämäkin nainen.

        Kerropa millai pelaa.. Oikeassa elämässä vai täällä palstalla? Vai molemmissa? Pyydä häneltä selitystä irl, äläkä tee päätelmiä jotka ei johda mihinkään :)


      • pöljä

        Tämähän on taas niin selvästi vanha tuttu skitso-aloitusten tekijä :)


      • kunnon Casanova:)

        Luultavasti ei uskalla edes puhutella naista, jos vastaan tulee katsoo poispäin tai alas ja illalla tulee tänne uhoamaan miehisyyttään :). Olisko näin? Tää kiestyyppi tiedetään.


      • AP.
        Kuka lie? kirjoitti:

        Kerropa millai pelaa.. Oikeassa elämässä vai täällä palstalla? Vai molemmissa? Pyydä häneltä selitystä irl, äläkä tee päätelmiä jotka ei johda mihinkään :)

        Nyt vois joku rauhoittua! Tyhmä on se, joka vaan posottaa silmät ummessa. :D Ei ole mitään hätää! Meillä on nyt paremmat välit hänen kanssa. Ollaan aikuisia ihmisiä (yli 40 vuotiaita), ja osataan keskustella asioista.


      • 77777777777
        AP. kirjoitti:

        Oli vain epäluuloinen koepallo. Anonyymi viesti. Ei sen vakavampaa. En voi tietää, mikä on homman nimi. Naiset vaan yleensä pelaa, vaikka niitä kiinnostaisi ihan oikeastikin. Niin se tekee tämäkin nainen.

        Pakit on pakit ja kiinnostus näytetään. Voitsä uskoa että naisetkin jopa osaa näyttää HALUTESSAAN?


      • Okei.
        AP. kirjoitti:

        Nyt vois joku rauhoittua! Tyhmä on se, joka vaan posottaa silmät ummessa. :D Ei ole mitään hätää! Meillä on nyt paremmat välit hänen kanssa. Ollaan aikuisia ihmisiä (yli 40 vuotiaita), ja osataan keskustella asioista.

        Mites tuo ikä ny liittyy tähän, sehän on vaan numeroita ;) ja minä olen kyllä rauhoittunut....ihan saletisti...toki ymmärrän iän mukanaan tuoman kokemuksen ja jonkinlaisen viisaudenkin mutta se että jos tuon ikäiset eivät ymmärrä puhua asioita halki poikki ja pinoon niin missä on menty vikaan... Siinähän sitä molemmat sitten mietitte ;)


      • outooooo
        AP. kirjoitti:

        Nyt vois joku rauhoittua! Tyhmä on se, joka vaan posottaa silmät ummessa. :D Ei ole mitään hätää! Meillä on nyt paremmat välit hänen kanssa. Ollaan aikuisia ihmisiä (yli 40 vuotiaita), ja osataan keskustella asioista.

        Mitä täällä oot jos keskustelu sujuu???


      • Ehkä tän vuoksi
        outooooo kirjoitti:

        Mitä täällä oot jos keskustelu sujuu???

        Tuota itsekin miettinyt..tulee mieleen Anja Niskasen biisi ollaan hiljaa vain... :D


      • AP.
        Okei. kirjoitti:

        Mites tuo ikä ny liittyy tähän, sehän on vaan numeroita ;) ja minä olen kyllä rauhoittunut....ihan saletisti...toki ymmärrän iän mukanaan tuoman kokemuksen ja jonkinlaisen viisaudenkin mutta se että jos tuon ikäiset eivät ymmärrä puhua asioita halki poikki ja pinoon niin missä on menty vikaan... Siinähän sitä molemmat sitten mietitte ;)

        Ei sitä kasvotusten vaan kaikkea sanotakaan. Ei hän varmaan täällä ole, aktiivinen yrittäjä kun on. Tuskin aikaa palstailla.


      • AP.
        outooooo kirjoitti:

        Mitä täällä oot jos keskustelu sujuu???

        Ajatusten purkua...


      • Minä en.
        AP. kirjoitti:

        Ei sitä kasvotusten vaan kaikkea sanotakaan. Ei hän varmaan täällä ole, aktiivinen yrittäjä kun on. Tuskin aikaa palstailla.

        Jaa, mitäs hän yrittää?


      • p:llä alkaa?
        pöljä kirjoitti:

        Tämähän on taas niin selvästi vanha tuttu skitso-aloitusten tekijä :)

        Eikö se uskalla enää olla täällä sillä vanhalla nimimerkillä? Tainnut nainen karata jo paremmille apajille ja tämä vielä täällä epätoivoisena yrittää :D


      • mitävittuasää
        AP. kirjoitti:

        Ajatusten purkua...

        mun on TOSI VAIKEA uskoa että sä olet yli 40-vuotias!!!!!!!!!!


      • Ujo-Hilja
        77777777777 kirjoitti:

        Pakit on pakit ja kiinnostus näytetään. Voitsä uskoa että naisetkin jopa osaa näyttää HALUTESSAAN?

        Ei kaikki osaa, ihan näin sivusta kommentoin. Itse ainakin menin nuorempana ihan lukkoon mitä kiinnostuneempi olin. Ei toiminut mutta muutenkaan en osannut toimia. Onneksi elämä opettaa ja tuo rohkeutta. ;)


    • ...

      No yritän mennä eteenpäin, varmaan hyvällä tavalla sun mielestä... ;P

    • AP.

      Herranen aika, mikä soppa tästä syntyi!

      • ...

        ???


      • örkki

        Kato vaan peiliin ,näät siellä pääkokin ! Tai et sittekään nää,vaikutat niin sokealta !


      • pääkii

        Olipas yllätys,tätähän sinä toivoit !


    • ....................

      Hyvin muistuu taas mieleen miksi tää palsta on syvältä ja miksi täällä tulee paska olo. Idioottien temmellyskenttä.

    • Viesti aloittajalle

      Eli olet jo ihan täysin kiinni pihkassa hiuskarvaasi myöten pöhköön kullanmuruusi.

      • Joku.

        Minustakin näyttää siltä ;)


      • Solmussa?
        Joku. kirjoitti:

        Minustakin näyttää siltä ;)

        Sitä se rakkaus teettää...


    • luja

      Umpisolmussa

    • Pölhölä=Bemböle

      Monet ihmiset ovat todella hukassa omassa päässään. Eivät löydä tietä ulos sieltä. Ymmärsikö kukaan mitään?

    • kiukuttaako?

      Provota jaksat mies, mitenkäs se oma elämäsi sujuu, ihanko sinkkuna pysynyt tämän ajan.. Eikös se ole sitten sinunkin syy jos nainen on "hukassa" ja seikailee sumeessa viidakossa, vai oletko mies ollenkaan, alkujaankaan???Taidat olla sellainen ikuinen rakastaja joka ei saa mitään irl aikaiseksi, irti päästäminen on vaikeaa kun game overit tuli jo ennen kun kaikki alkoikaan vai ?!

    • Y====B

      MIES olet idiootien idiootti nyt sillä peruna nuijalla olisi työtä

    • sivullinen vaan

      Kaikkihan täällä on hukassa.. Ei kai nyt kukaan tosissaan kuvittele, että tavoittaa hänet. Mut söpösti ajateltu silti..

    • pelimies oot

      Mä en tykkää susta aapee! Sä pelaat naisilla. Sen huomasin jo ensi hetkestä lähtien!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe