PS Plusko pakollinen?

Kungpao

Oon kuullut että se on pakko ostaa, ilman sitä ei voi pelata? Paljon plus on hinnaltaan?

22

5487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luongohs

      Ps4:llä ps on pakollinen, jos haluaa pelata netissä, mutta esim netflixiä katselus ei tarvii sitä. Ja hinta on 50e/vuosi, 15e/3kk ja 5e/kk.

      • pc master race

        eli ei järkeä ostaa konsolia! Minä en osta ennen ku se on taas ilmainen ja jos ei muutu vanhaan ilmaiseen malliin niin en hommaa kokolaitetta koskaan!


      • romu koko laite
        pc master race kirjoitti:

        eli ei järkeä ostaa konsolia! Minä en osta ennen ku se on taas ilmainen ja jos ei muutu vanhaan ilmaiseen malliin niin en hommaa kokolaitetta koskaan!

        Itselläni tuo laite ja huonoksi totesin plussan takia.


      • Kokemusvalttia
        romu koko laite kirjoitti:

        Itselläni tuo laite ja huonoksi totesin plussan takia.

        En ite tajua nykyajassa sitä että pelejä ei osta enää pelata yksin.
        Ei tarvitse ps4:lle mitään plus palveluita että pelejä pystyy pelaamaan, jos netissä on pakko pelata, pelatkaa pc:llä, valikoimaa on enemmän ja pelit parempia.


      • KokemustaRiittää

        No, minä olen pelannut Final Fantasy XIV: A Realm Reborn peliä ilan ko plus palvelua, joten sitä ei vaadita kaikkiin peleihin mitkäö netissä pyörii, vain 1% luokkaa on pelit mitä plus palvelun vaatii netissä, joten älkää levittäkö väärää tietoa.


      • Hyvin toimii
        Kokemusvalttia kirjoitti:

        En ite tajua nykyajassa sitä että pelejä ei osta enää pelata yksin.
        Ei tarvitse ps4:lle mitään plus palveluita että pelejä pystyy pelaamaan, jos netissä on pakko pelata, pelatkaa pc:llä, valikoimaa on enemmän ja pelit parempia.

        Justiin sain oman nelosen ja se täyttää juuri sen tarpeen, johon sen ostinkin. Sillä voi pelata uusia pelejä, joita ei enää vanhoille koneille saa. Plussia en halua, kun en verkossa koskaan pelannut ilmaiseksikaan. En halua mitään urpo-oopperoita sähläämään peliäni, eikä noissa meikäläisen peleissä ole edes (luojan kiitos) mitään verkkopelejä. Ei edes kaksinpeliä.

        Eli, konsolilla voi pelata ilman plussaa, mutta verkossa ei voi pelata ilman plussaa. Taitaa olla jotain 50 euron luokkaa vuodessa tuo maksu.

        Ja mitä tulee tähän alituiseen rutinaan "sikakalliista" plussasta, niin kerrottakoon seuraavaa tuttavapiiristäni. Aikuiset maksavat ihan mielellään tuon summan. Siitä saa vastapalveluksena rauhallisemman ja asiallisemman pelikokemuksen, kun kaikki teinitollot ei mellasta siellä pelikentällä pelleilemässä joutavia. Eli siis jos haluat pelata verkossa, maksu on ainoastaan hyvä asia. Jos taas haluat vaan pelleillä netissä ja pilata toisten pelit, niin ei ihme, että pistää rutisemaan tuo "turha" maksu.


      • Anonyymi
        Kokemusvalttia kirjoitti:

        En ite tajua nykyajassa sitä että pelejä ei osta enää pelata yksin.
        Ei tarvitse ps4:lle mitään plus palveluita että pelejä pystyy pelaamaan, jos netissä on pakko pelata, pelatkaa pc:llä, valikoimaa on enemmän ja pelit parempia.

        Hei siitähän saa vuodessa 24-40 ilmaispelejä vuedassa!


      • Anonyymi
        Kokemusvalttia kirjoitti:

        En ite tajua nykyajassa sitä että pelejä ei osta enää pelata yksin.
        Ei tarvitse ps4:lle mitään plus palveluita että pelejä pystyy pelaamaan, jos netissä on pakko pelata, pelatkaa pc:llä, valikoimaa on enemmän ja pelit parempia.

        Haista sinä saatana vittu.


      • Anonyymi
        Kokemusvalttia kirjoitti:

        En ite tajua nykyajassa sitä että pelejä ei osta enää pelata yksin.
        Ei tarvitse ps4:lle mitään plus palveluita että pelejä pystyy pelaamaan, jos netissä on pakko pelata, pelatkaa pc:llä, valikoimaa on enemmän ja pelit parempia.

        Saatana turpa kiinni vitun tietäjä ps4 pelit on parempia saatana.


    • Ps4modelaattori

      Naurattaa ps4 haukkujat jotka ei konsolista tiedä mitään.
      Täälläkin moni väittää että plus-palvelu on pakko hankkia, ei pidä paikkaansa.
      Plus-palvelu on ainostaan palvelu, jolla ladataan ps3-ps4 markkinapaikasta pelejä jotka on määrätyn ajan käytössä ilman maksua, mikään nettipelaamiseen ei tarvita plus-palvelua ollenkaan.

      • Firestar

        Mä luin jostain että toi palvelu pitää hankkia, että voi pelata verkossa muita vastaan?? Onko todella näin??? Mutta jos ei halua verkossa pelata niin eihän tota palvelua tartte hankkia??? Ostat pelin kaupasta ja työnnät levyn laitteen sisään ja alat pelaileen, ei siihen mitään plus palveluita tartte.


      • hinkki liimatainen
        Firestar kirjoitti:

        Mä luin jostain että toi palvelu pitää hankkia, että voi pelata verkossa muita vastaan?? Onko todella näin??? Mutta jos ei halua verkossa pelata niin eihän tota palvelua tartte hankkia??? Ostat pelin kaupasta ja työnnät levyn laitteen sisään ja alat pelaileen, ei siihen mitään plus palveluita tartte.

        Plus tarvitaan jotta voit pelata netissä muita vastaan. Plus palvelua ei tarvita jos haluat pelata vain yksinpelejä. Siis rautalangasta, NHL 15 toimii jos pelaat yksin, NHL 15 onlinemuodot ei toimi.

        Plussan etuja on ilmaiset pelit, maksat vuodessa 50 euroa ja saat pelejä ilmaiseksi isommalla summalla. Mun mielestä aika hyvä diili. Toistaiseksi PS4:n ilmaispelit on sontaa kun ei laske Free to Play -pelejä tuohon mukaan.


      • Anonyymi
        Firestar kirjoitti:

        Mä luin jostain että toi palvelu pitää hankkia, että voi pelata verkossa muita vastaan?? Onko todella näin??? Mutta jos ei halua verkossa pelata niin eihän tota palvelua tartte hankkia??? Ostat pelin kaupasta ja työnnät levyn laitteen sisään ja alat pelaileen, ei siihen mitään plus palveluita tartte.

        Tarvitsee, jos haluat pelata verkossa niin toi plus jäsenyys on pakollinen.


    • daisarrriii

      Jos on esim ps3, ps4, vaikka vitakin, niin siinä saa aimo kasan pelejä ilmaiseksi (50 euron liittymisellä) vuodessa!

      • Totuus julki

        Ei ne ole "ilmaisia" pelejä, vaan maksat niiden pelaamisesta.


    • ConsolesarebetterthanPC

      Viestiketjun toinen vastaaja, nimimerkissäsi on virhe. Se on "PS4 Master Race" tai sitten saatoit tarkoittaa "PC Fucker Racea"

      • uhäh

        köyhät pikkulapset pelaa konsolilla


      • Anonyymi
        uhäh kirjoitti:

        köyhät pikkulapset pelaa konsolilla

        Vitun persereikä uhäh-nimimerkki, PlayStation Masterrace!!! Vitun pc-homo


    • pienituloinen.pelailija

      Jos ei osta plussaa niin tuleeko peleihin kuitenkin päivitykset ilmaiseksi?
      Olen joskus Kolmos-pleikalla pelaillut onlinessa mutta en kyllä kaipaa sitä kun kaikenmaailman häiriköt niissä mellastaa ja pilaa toisten pelit.
      Toisaalta nykypeleissä on muunkinlaisia pelejä jotka ehkä vaativat online yhteyden, esim. GT6 seasonal events oli osio pelissä mikä vaati verkkoyhteyden.
      Koska en omista PS4:sta, en tiedä miten uusi GT Sport toimisi ilman verkkoyhteyttä, onko siinä mitään tekemistä ilman verkkoyhteyttä tai ainakin maksullista Plussaa?

      Ei ole tulot nousseet niin paljoa että pystyisin maksamaan joka asiasta mitkä ennen oli ilmaisia. Sitämukaa kun kaikki muuttuu maksulliseksi mutta tulot eivät nouse, se vain kaventaa koko ajan vaihtoehtoja harrastuksille ja elämää ylipäätään. Alkaa vituttaa tämä nykymeno...

    • Anonyymi

      4.99€

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa se hinta on 646474838374646€

    • Anonyymi

      Saan PS plus ps4 ja,voin pelata NHL ja FIFA pelejä verkossa muita pelaajia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe