Miten saan talvikon?

Talvikkofani♥

Moikka! Oon melkein 11 ja mulla on ollu kaks gerbiilii ja täl hetkel kaks kesyrottaa (toinen on kyl siskoni) mut hoidan niitten häkin kyllä siskonikin puolesta... Mut niin mulla on kohta synttärit ja saan varmasti aika paljon rahaa joten maksaisin sen ihan ite. Tälkin hetkel on jo yli 100€.

Mut aattelin sitten rottien jälkeen et ottaisi talvikon. Oon lukenu niistä tosi paljon ja tehny vanhemmille jo kolme esitelmää. Mut ongelma on se, et äiti ei haluu puhua asiasta. Miten saisin äitin kuuntelemaan? Isikään ei kunnolla kuuntele.

Oon kertonu et hoitasin sen ite, maksaisin ite ja tekisin kaiken ite. Se asuis mun huoneessa jne. Mut just tää, miten saan vanhempani kuuntelemaan ja harkitsemaan asiaa?
Toivottavasti vastaat!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvikonomistaja

      Mulla oli ihan sama tilanne... :\ Kerro vanhemmillesi kuinka söpöjä ja vaatimattomia kavereita ne on :3 Näytä vaikka Googlesta kuvia ja tms... Äitini ainakin leppyi sillä tavalla XD

      • talvikonomistaja

        Se myös auttoi, kun rupesin vaan itsenäisesti katselemaan myytäviä hamsuja ja asumuksia! Eihän kukaan voi olla kieltäytymästä ottamasta niin ihanaa eläintä kun talvikko!ps. Kannattaa näytellä kuvia löytämistäsi hamsuista ;)


      • viestin aloittaja
        talvikonomistaja kirjoitti:

        Se myös auttoi, kun rupesin vaan itsenäisesti katselemaan myytäviä hamsuja ja asumuksia! Eihän kukaan voi olla kieltäytymästä ottamasta niin ihanaa eläintä kun talvikko!ps. Kannattaa näytellä kuvia löytämistäsi hamsuista ;)

        Kiitos molemmista viesteistä! Oli mukava lukea. Olen näytellyt nyt kuvia, kertonut värejä, hintoja yms. Äiti sanoi että saan varmaankin sitte rottien jälkeen! :D Mulla on jo duna, monta pesäkoppia, juomapullo, kaks ruokakuppia, "leluja", kukjetuskoppi ja paljon muuta. Eli oikeastaan kaikki mitä tarvii paitsi hamsu :) On jo aika varmaa, että saan sen rottien jälkeen! ♥ Kiitos sinulle!


    • Lavmytalvikko

      Mul meni näin: 5 vuotta taistelua, joskus 9v tienoilla äiti käski olemaan hiljaa enkä saa enää puhua hamstereista. Sitten aloin katsella koiria ja toisinaan puhuin hamsusta. No 13v synttärilahjaa kun kysyttiin, vastasin KOIRA TAI HAMSTERI! Iskä yritti 1000€, ilmoitin että ei. Sitten vielä 2000€. Ja sanoin, minulla on kaikkea paitsi lemmikki. Arvaa mitä mä sillä rahal tekisin? Ostaisin koiranpennun. No äiti oli sitö mieltä ettei koiraa, et se on liia iso asia. No sit sain hamsun :*

      • viestin aloittaja

        Haha :D Kiva kun kerroit oman tarinasi! :)


    • Apua eläoinrakas

      Mulla on aivan sama tilanne. Haluaisin 3 venäjänkääpiöhamsteri, mutta äiti ei oikein inostu kuuntelemaan. Mutta voisin itse alkaa säästämään kaikkeen tarvittavaan. :D


      Oman kanini kanssa ainakin ensin sanoin että jos sinä et osta kania minulle niin ostan sen itse. Sitten äiiti sanoi "No, jos sinä voit vannoa ettei minun sitä tarvitse sitten loppujen lopuksi hoitaa." Ja edelleenhän minä sitä hoidan :)

      Ja kun olen eläinrakas haluan kokemusta, lsöpöjä kasvoja ja ihanaia uusia ystäviä. Eläimille voi vain kertoa kaiken murheen. Hamsterit sopisivat huoneeni sisustukseekin täydellisesti

      • pumpulitalvikko

        En oikeen ymmärtänyt: "mulla aivan sama tilanne" "edelleen minä sitä hoidan" ja sitten "auttakaa miten aloitan keskustelun"??? Eli sulla on hamsu vai ei? Mut kiitos kun kerroit oman tarinasi meille :)


      • talvikkofani♥

        En oikeen ymmärtänyt: "mulla aivan sama tilanne" "edelleen minä sitä hoidan" ja sitten "auttakaa miten aloitan keskustelun"??? Eli sulla on hamsu vai ei? Mut kiitos kun kerroit oman tarinasi meille :)


      • Talvikkofani♥
        talvikkofani♥ kirjoitti:

        En oikeen ymmärtänyt: "mulla aivan sama tilanne" "edelleen minä sitä hoidan" ja sitten "auttakaa miten aloitan keskustelun"??? Eli sulla on hamsu vai ei? Mut kiitos kun kerroit oman tarinasi meille :)

        Ai anteeksi. Puhuttiin kanistasi. Luin jotenkin huolimattomasti. Ja en tiiä miks toi tuli kaks kertaa eri nimimerkillä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe