Olen Hottis.

Deal it.

Olen hottis 50v nainen ja se aiheuttaa kateutta muissa naisissa-jopa minua nuoremmissa. Olen aina pitänyt huolta ulkonäöstäni ja ruokavaliosta liikunnasta.Hyvien geenien ansiosta minulla on hyvä ja rypytön iho ja korkeat poskipäät ja todella pitkät sääret. ANTEEKISI vaan..Pituutta 178cm...painoa BMi 22...

68

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vaddu

      Kyllä helvetissä oon kade....oon ruma ja 155cm ja paksut tukkijalat--Bmi 30

    • <<<<<<

      Ihanaa.

      • ugfdlnj

        Mulla BMI 32, mä voitin.


    • Altet ego

      Olinkin muistavinani että adjektiivit Hottis ja Älykäs ovat toistensa vastakohtia ;)

    • Namisukkeli

      Nam.

    • Anteeksi, miksi?

      Mä olen persjalkainen rypyllinen 155 cm pätkis ja Hottikseksi on minuakin kutsuttu. :D

      Voi kiesus näitä..

      • komea mies

        Se hottikseksi kutsuminen lienee ollut ironiaa jota et oo tajunnut..


      • komea mies kirjoitti:

        Se hottikseksi kutsuminen lienee ollut ironiaa jota et oo tajunnut..

        Tämän Hottis-jutun olen tajunnut.. ;D sori vaan komea mies..


      • m.malgrande kirjoitti:

        Tämän Hottis-jutun olen tajunnut.. ;D sori vaan komea mies..

        hehhe, aika paha m.malgrande ;D Varmaan saatkin kuulla sen harva se päivä *kade* :/


    • Done and out

      Kovin on lattea provo, mutta koetan kuitenkin innostua.

      Korkeat poskipäät viittaavat itäisten arojen perimään. "Jopa"-sanan käytöstä voimme päätellä, että nuorempia kadehtijoita on kuitenkin vähän ja kaksikin riittää monikkoon. Painoindeksin perusteella olet ns. luuviulu, joille löytyy toki omat tykkääjänsä. Mutta onko asiat todella niin huonosti, että on itse määriteltävä oma haluttavuutensa? Se, että riittää jollekin toiselle objektiksi, antaa kuitenkin kovin vähän eväitä oman elämän tarpeisiin.

      • Alter ego

        Hyvä kommentti :)


    • vnbvnvnbvnbn

      Laita kuva, tai en usko että olet yhtään sen enempää kadehdittava kuin kukaan muukaan ikäisesi.

    • en ole hottis

      En aiheuta kateutta ulkonäön palvojissa. Olen 166 pitkä ja painan n.80 kg, bmi-täni en tiedä, ei kiinnosta. Osaan tehdä hyvää ruokaa, olen ahkera, olen mieleisessäni ammatissa erittäin viihtyisässä työympäristössä. Elän yksin koirieni kanssa, johtuukohan siitä etten ole pitkä ja laiha?

      • komea mies

        No takuulla!


    • kielikylpymaisteri

      makuasia.
      pieni,pyörähkö vaaleahko pikkuinen pullukka kääntää minun pääni.
      Aloittajan kaltaiset ovat plekkää i lmaa minulle.

    • trollei

      Tod.näk. aloittaja on noin 16-20 -v. työtön tai on/off opiskelija, tyttö tai poika, jonka mielipuuhaa on lähetellä eri palstoille näitä jonninjoutavia viestejä... kun ne olis edes hauskoja...

      • se Tavis

        Kyllä voin hyvin kuvitella että naisten silmät salamoi kateudesta kun Ap astuu heidän näköpiiriinnsä. Mutta miksi vihoitella? Me olemme kaikki erilaisia ja silti on turha kadehtia.


    • vaka vanha

      Saatat ollakin, ja sen lisäksi olet myös melkoinen ilkimys, heh.

    • Miusta on aina ihana lukea kun ihmiset on tyytyväisiä itseensä, hyvä sinä ;)
      Mutta nyt kerroit vaan jotain ulkoista. Et okeasti mitään itsestäsi.
      Jotenkin en näe syytä kadehtia sinua, enkä ketään muutakaan.
      Mie en ees muista mikä on bmi:ni enkä jaksa sitä nyt käydä missään laskemassakaan.
      Mutta pituuteni 152cm ja se on kyllä ihan riittävä :)
      Eikä ainakaan minulta tarvi anteeksi vilelä isoilla kirjaimilla pyytää :D se kuulostaa jotenkin epäuskottavalta.
      Mutta ihan hauskaa oli lukea, kiitos siitä :D

      • vaka vanha

        152 keittiöjakkara, normitalossa ylettyy ihan hyvin yläkaapeille ;)


      • vaka vanha kirjoitti:

        152 keittiöjakkara, normitalossa ylettyy ihan hyvin yläkaapeille ;)

        Keittiöjakkara pitäiskin hommata, nyt olen vaan tuolla tavallisella tuolilla noussut. Siitä on pikä pudotus alas ;)


      • ...
        tulisilla kirjoitti:

        Keittiöjakkara pitäiskin hommata, nyt olen vaan tuolla tavallisella tuolilla noussut. Siitä on pikä pudotus alas ;)

        Sivusta.

        Ei liity aloitukseen mitenkään. Mutta snadia kommenttia keittiöjakkaroista. On niitä itselläkin parit. Mutta ajatellut ostaa niitten tilalle sellaset lyhyet alumiinitikkaat, mallia rautakauppa, siis taitettavat työmaatikkaat. Asia toli aikanaan akuutiksi anopin osalta, sillä meni liikkuminen kehnkoksi ja tarvi jakkaraa just kaikenlaiseen yläkaappien yltämiseksi. Kaikki ns. "keittiöjakkarat" oli mun mielestä jotenkin vaarallisia, liukkaita, ei mitään tukea jne. Sellanen kolmiaskelmainen raksajakkara tosi hyvä, onpi tukea kun kiipeilee, ei tennarit lipsu askelmilla, ei jalat luista. Eikä muten maksa paljoakaan. Lisäksi taittuvat tietenkin jasaan, mahtuu pieneen tilaan jonnekin piiloon, kun niitä ei tarvita.

        Niettä ei mulla muuta kommentoitavaa ole, eikä aloitukseen mitään.

        =DW=


      • vaka vanha
        ... kirjoitti:

        Sivusta.

        Ei liity aloitukseen mitenkään. Mutta snadia kommenttia keittiöjakkaroista. On niitä itselläkin parit. Mutta ajatellut ostaa niitten tilalle sellaset lyhyet alumiinitikkaat, mallia rautakauppa, siis taitettavat työmaatikkaat. Asia toli aikanaan akuutiksi anopin osalta, sillä meni liikkuminen kehnkoksi ja tarvi jakkaraa just kaikenlaiseen yläkaappien yltämiseksi. Kaikki ns. "keittiöjakkarat" oli mun mielestä jotenkin vaarallisia, liukkaita, ei mitään tukea jne. Sellanen kolmiaskelmainen raksajakkara tosi hyvä, onpi tukea kun kiipeilee, ei tennarit lipsu askelmilla, ei jalat luista. Eikä muten maksa paljoakaan. Lisäksi taittuvat tietenkin jasaan, mahtuu pieneen tilaan jonnekin piiloon, kun niitä ei tarvita.

        Niettä ei mulla muuta kommentoitavaa ole, eikä aloitukseen mitään.

        =DW=

        Ne kaittiöjakkarat on tosiaan todellisia tappovehkeitä. Jostain muistan lukeneeni että on kotien vaarallisin kampe.


      • ... kirjoitti:

        Sivusta.

        Ei liity aloitukseen mitenkään. Mutta snadia kommenttia keittiöjakkaroista. On niitä itselläkin parit. Mutta ajatellut ostaa niitten tilalle sellaset lyhyet alumiinitikkaat, mallia rautakauppa, siis taitettavat työmaatikkaat. Asia toli aikanaan akuutiksi anopin osalta, sillä meni liikkuminen kehnkoksi ja tarvi jakkaraa just kaikenlaiseen yläkaappien yltämiseksi. Kaikki ns. "keittiöjakkarat" oli mun mielestä jotenkin vaarallisia, liukkaita, ei mitään tukea jne. Sellanen kolmiaskelmainen raksajakkara tosi hyvä, onpi tukea kun kiipeilee, ei tennarit lipsu askelmilla, ei jalat luista. Eikä muten maksa paljoakaan. Lisäksi taittuvat tietenkin jasaan, mahtuu pieneen tilaan jonnekin piiloon, kun niitä ei tarvita.

        Niettä ei mulla muuta kommentoitavaa ole, eikä aloitukseen mitään.

        =DW=

        Kyllä miekin suosisin jos nyt ostaisin just noita alumiinitikkaita, ja mieluummin vielä sellaisia mistä on hyvä ottaa kiinni.
        Päässä pyörii äkkiä kun nousee jonnekin, jopa noille tukeville tuolille joita nyt olen käyttänyt.
        Onneks miulla on suurin osa tavaroista ihan sillä korkeudella mistä yletän jopa lattialta.
        Osin syynä tähän koska yritän aina vähentää tavaroita joita en oikesti tarvitse.
        Kaksi kertaa vuodessa lähtee turhaa tavaraa roskiin.


    • huonosti on asiat

      Hieno homma!
      Kuitenkaan et ole ihmissuhteissasi päässyt tätä keskustelupalstaa pitemmälle.
      Sitä paitsi luulen, että sinulle tapahtui pieni kirjoitusvirhe:

      Piti varmaan olla "hottentotti", eikä meitä ihmissyöjät pahemmin inspiroi.
      Meidän muiden ei tarvitse edes liikkua tai huolehtia mistään ruokavaliosta, sillä meidän geeneihimme kuuluu jo luonnostaan kaikki kauneus ja suloisuus.

      Kokeile onneasi vaikka viinakaupan nurkalla.
      Siellä tuo satumainen kauneutesi näkyy peräti kahtena ja korkeat sääret pitkien poskipäitten kera herättää kateutta paikallisissa juoppolalleissa.

    • vaka vanha

      Meistä tulisi hyvä pari, eikö sitä sanota että vastakohdat täydentää toisiaan?
      Olen nimittäin susiruma, ollut pienestä asti, ja siitä johtuen en ole viitsinyt itseeni pahemmin panostaa, sillä paskastahan ei tule konvehtia vaikka mitä tekisi.
      Sulla on korkeat poskipäät eli olet lonttoposki, ja minulla taas pää on kuin potkupallo, ainoastaan nenästä voi päätellä että kuinkapäin pää sattuu kulloinkin olemaan.
      Jo isä sanoi mulle aikanaan että koita poika pärjätä vaikka sulle onkin jostain syystä koitunut matelijan geenit, ja inulla oli kanssa joskus BMW 520 mutta se oli niin paska auto että myin sen pois ja toista en osta.
      Aika kumma ettei kohtalo ole johdattanut meitä yhteen kun tähdet olisi kerrankin niin oikeassa järjestyksessä.

      • Kiitti massukivuista. :))


      • ,,,,,,,
        mii-su kirjoitti:

        Kiitti massukivuista. :))

        Et ole ainut. :))


    • e3433343

      Oot hottis ja naisin sua mielelläni. Nyt stondaa.

    • Rivien välistä voi lukea, että olet hyvin epävarma ihminen..

    • ????

      Ovatko esivanhempasi Laphista korkeine poskipäineen?

      • Deal it

        No ei ole..itään päin mennään. Kyllä valitettavasti naiset ovat kateellisia ja suorastaan mulkoilevat minua. Noo..en anna sen häiritä enää-elämänkokemusta sen verran jo. Se että joku on erinäköinen -antaa muka oikeuden toisille kommentoida ja ilkeillä. Esim. Juhlissa olimme ja istuin mieheni vieressä-eräs nainen alkoi äkäillä ja vihjailla että yritän saada miesten huomiota leikatulla ulkonäölläni! Voi hyvänen aika....Leikattu ei ole ja geeneille en voi mitään.Näin se on.


      • Deal it kirjoitti:

        No ei ole..itään päin mennään. Kyllä valitettavasti naiset ovat kateellisia ja suorastaan mulkoilevat minua. Noo..en anna sen häiritä enää-elämänkokemusta sen verran jo. Se että joku on erinäköinen -antaa muka oikeuden toisille kommentoida ja ilkeillä. Esim. Juhlissa olimme ja istuin mieheni vieressä-eräs nainen alkoi äkäillä ja vihjailla että yritän saada miesten huomiota leikatulla ulkonäölläni! Voi hyvänen aika....Leikattu ei ole ja geeneille en voi mitään.Näin se on.

        Ymmärrän sinua, koska jotkut naiset todellakin ovat kateellisia kanssasisariaan kohtaan. Itseään ei myöskään saisi kehua, näkeehän sen jo tästäkin ketjusta. Itsensä väheksyminen on ok, mutta kehuminen koetaan ylimielisyytenä.

        Kanna vaan edelleenkin itseäsi ylpeydellä, niin minäkin teen tällä varrella :D

        Itsensä arvostaminen on hieno juttu. :)


      • vaka vanha
        m.malgrande kirjoitti:

        Ymmärrän sinua, koska jotkut naiset todellakin ovat kateellisia kanssasisariaan kohtaan. Itseään ei myöskään saisi kehua, näkeehän sen jo tästäkin ketjusta. Itsensä väheksyminen on ok, mutta kehuminen koetaan ylimielisyytenä.

        Kanna vaan edelleenkin itseäsi ylpeydellä, niin minäkin teen tällä varrella :D

        Itsensä arvostaminen on hieno juttu. :)

        Höpö höpö, heh.
        Aloittaja on takuuvarmasti kirjoittanut kieli poskessa ja saanut juuri sellaisia kommentteja joita halusikin. Vaikka kateus on ihmisen peruspahe niin kukaan ei tuollaisen kirjoituksen perusteella ketään kadehdi, senkun kuittailee siten kuten oletetaan.


      • vaka vanha kirjoitti:

        Höpö höpö, heh.
        Aloittaja on takuuvarmasti kirjoittanut kieli poskessa ja saanut juuri sellaisia kommentteja joita halusikin. Vaikka kateus on ihmisen peruspahe niin kukaan ei tuollaisen kirjoituksen perusteella ketään kadehdi, senkun kuittailee siten kuten oletetaan.

        Höpö höpö itelles :) ja tsemppiä aloittajalle :)


      • vaka vanha
        m.malgrande kirjoitti:

        Höpö höpö itelles :) ja tsemppiä aloittajalle :)

        Haeppa aloittajaa jostain muusta tahosta ja hyppää vaikka siinä samalla pituutta..


      • vaka vanha kirjoitti:

        Haeppa aloittajaa jostain muusta tahosta ja hyppää vaikka siinä samalla pituutta..

        Miksi hakisin? Hae ite :)

        Usko tai älä (älä ihmeessä :)), että näillä tappijaloilla hyppäsin aikoinani lukion tytöistä pisimmälle pituushypyssä. Ai niin, kehuminen kielletty. :)


      • vaka vanha
        m.malgrande kirjoitti:

        Miksi hakisin? Hae ite :)

        Usko tai älä (älä ihmeessä :)), että näillä tappijaloilla hyppäsin aikoinani lukion tytöistä pisimmälle pituushypyssä. Ai niin, kehuminen kielletty. :)

        Se on kemia pitkällä kun pitkistä sääristä tulee näköjään tappijalat parissa päivässä.


      • vaka vanha kirjoitti:

        Se on kemia pitkällä kun pitkistä sääristä tulee näköjään tappijalat parissa päivässä.

        Muotoilenpa parin syvähengityksen jälkeen kysymykseni uudelleen. Mistä olet kehittänyt mulle pitkät sääret? :D


      • vaka vanha
        m.malgrande kirjoitti:

        Muotoilenpa parin syvähengityksen jälkeen kysymykseni uudelleen. Mistä olet kehittänyt mulle pitkät sääret? :D

        Ai ne kasvoi takaisin? ;)


      • vaka vanha kirjoitti:

        Ai ne kasvoi takaisin? ;)

        Mulla on pitkät sääret vain sinun päässäsi. :) Tässähän meinaa ihan hermostua, kun mun ihanien tappijalkojeni tilalle meinataan "asentaa" pitkiä sulosääriä. Hitto. ;)


      • vaka vanha
        m.malgrande kirjoitti:

        Mulla on pitkät sääret vain sinun päässäsi. :) Tässähän meinaa ihan hermostua, kun mun ihanien tappijalkojeni tilalle meinataan "asentaa" pitkiä sulosääriä. Hitto. ;)

        No selvisi se sitten viimein. Siis että miks minulla on suuri pää.


      • miisu ejk.
        m.malgrande kirjoitti:

        Ymmärrän sinua, koska jotkut naiset todellakin ovat kateellisia kanssasisariaan kohtaan. Itseään ei myöskään saisi kehua, näkeehän sen jo tästäkin ketjusta. Itsensä väheksyminen on ok, mutta kehuminen koetaan ylimielisyytenä.

        Kanna vaan edelleenkin itseäsi ylpeydellä, niin minäkin teen tällä varrella :D

        Itsensä arvostaminen on hieno juttu. :)

        Minä en oikein ottanut tosissaan koko aloitusta, sillä tällä foorumilla tämän tapaisia aloituksia tulee todella paljon. Aina tällaisissa aloituksissa nainen kehuu itsensä maasta taivaaseen ja samalla moittii, kun muut häntä kadehtii.


    • Hah !

      Jooo, hyvä, kuka sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

      • ehe heh

        Olet KADE!!!!


      • Ei tartte olla
        ehe heh kirjoitti:

        Olet KADE!!!!

        Miten niin?


    • Lumokki

      Herranen aika, olet takuuvarmasti kadonnut kaksoissisareni, niin samoissa mitoissa olemme, paitsi että minun ihoni on valkoinen kuin lumi, huuleni punaiset kuin veri ja hiukseni mustat kuin ebenpuu.mutta älä viherry kateudesta *muiskis*

    • leijoNatar

      Minä en kadehdi ketään. En ole laiha, vaan muodokas, en vaalea olen tumma, minulla on mies joka rakastaa minua, olen onnellinen. Jokainen saa olla sellainen ku on. Ja aika ikävä olis jos kaikki olis kuin samasta muotista valettuja. Mikä saa ihmistä ylpeilemään omalla ulkonäöllä? Ehkä sittenkin epävarmuus jostakin..

    • avosydän

      Kateus se vie kalatkin vedestä--sanoi vanha mummu aikoinaan..Ja kyllä sen näistä kirjoitetuista mielipiteistä huomaa.Annetaan niiden kauniittenkin olla ja tutustukaamme sellaisiin ihmisinä. Voitte yllättyä .

    • miten itsetunto?

      Onkohan sun itsetunto kunnossa, kun nostat itseäsi?
      Normaalin ja terveen naisen/ihmisen ei tarvitse nostaa itseään ja vaikka arvelisit että joku on kade, siihen ei tarvitse reagoida mitenkään. Ei varsinkaan jos kyse on ulkonäöstä. Tosi lapsellista. Aivan naiivia käytöstä sinulta. Mutta ehkä provo?

      • jaa-a

        Näinpä juuri. Mutta ehkä aloittajalla ulkoinen olemus on ainut, millä voi päteä.

        Luulisi, että 50 vuoden ikään mennessä olisi oppinut, mikä elämässä on tärkeätä ja mikä ei. Hyvin harvalla elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ulkonäkö on tuolla listalla ihan kärkipäässä - silloinkaan, kun se on kaikin puolin kunnossa.

        Minäkin pidän huolta ruokavaliostani ja liikunnasta, ja minulle tuottaa suunnatonta iloa, että sen seurauksena olen terve ja pirteä, mutta en tunne tarvetta miettiä, mahtaako joku kadehtia minua vai ei.

        Mutta ehkä aloitus tosiaan on provo.


      • kehujen varassa?
        jaa-a kirjoitti:

        Näinpä juuri. Mutta ehkä aloittajalla ulkoinen olemus on ainut, millä voi päteä.

        Luulisi, että 50 vuoden ikään mennessä olisi oppinut, mikä elämässä on tärkeätä ja mikä ei. Hyvin harvalla elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ulkonäkö on tuolla listalla ihan kärkipäässä - silloinkaan, kun se on kaikin puolin kunnossa.

        Minäkin pidän huolta ruokavaliostani ja liikunnasta, ja minulle tuottaa suunnatonta iloa, että sen seurauksena olen terve ja pirteä, mutta en tunne tarvetta miettiä, mahtaako joku kadehtia minua vai ei.

        Mutta ehkä aloitus tosiaan on provo.

        Valitettavasti jotkut elävät ns toisten kehujen varassa. Odottavat kehuja ja naiset eritoten ulkonäöstään. Sitten erikseen se ryhmä, jonka on kuulutettava ääneen mahdollisimman monelle, että hän sanoi että oletpa nuoren näköinen ja hyvän näköinen. Moni taas pitää moiset kehut omana tietonaan, eikä ole heti kertomassa
        kehumismielessä toiselle.

        Eräs nainen oli vuosikymmeniä sitten työtoverina, teki täysin muita töitä kuin itse mutta oli samassa yksikössä. Nainen oli perinteisen kaunis, vaalea ikään kuin missin oloinen ja pituinenkin oli.
        En muista, että kukaan olisi antanut naiselle suoraan kehumista ulkonäöstään.
        Sitten oli ollut naisten saunailta. Sieltä kuului jälkipuhetta, kuinka ko nainen oli humalassa huutanut , ettekö näe miten olen hyvännköinen !!

        Tulihan se sieltä, hänen taholtaan kun kukaan ei ollut sanonut. Voin että huvitti.
        Nainen lähti sitten pois ja tapahtui aika traagisia asioita hänen perheessään.
        Minusta on normaalia antaa kehua jostain yksittäisestä asiasta ja ihan jokaiselle tasapuolisesti, silloin tällöin. esim että oletpa nyt pirteän oloinen, onpa sinulla kiva uusi väri/kampaus hiuksissa. Onpa nätti asu jne... sellainen on ihan toivottavaa
        kun ajatellaan vaikka työyhteisön yhteen hiileen puhaltamista ja jaksamista. Kaikki tarvitsevat joskus jotain positiivista.Noita mm opetin aikoinaan.


    • mitäkä mies

      Kateus on katsojan silmissä :-D Naiset tuppaa kadehtmaan toisiaan,siitä ei sen enempää..Kauneus on katoavaa.mut rumuus senkun lisääntyy,eikä kukaan ole täydellinen vaikka siltä itsestä siltä tuntuisi niin kannattaako silti lietsoa vieläkin laajempaa kateutta :-/ Me miehet tietysti vähän naureskellaan sellaisille naisille jotka nostavat itsensä jalustalle ja muiden yläpuolelle,kauniimpana kuin ikätoverinsa
      Kuten alussa mainitsin olemme vapaita kaikki joltain osin.Toiselta voi puuttua hiukset ja toiselta hampaat,jopa jäseniä tai korkeat poskipäät mut jos aivot puuttuu niin silloin ei kauneudesta ole paljon hyötyä..Ihailun kohteena saat hyvinkin oleilla,mutta sen ääneen kirjoittaminen on mautonta skeidaa. Minun ihanne nainen on fiksu,kaunis,oikea keijukainen joka ei koskaan ylistä itseään mutta ottaa ilolla vastaan jos sanon hänen olevan tämän katsojan silmäkarkki
      Mies ei halua näyttelykarjaa vaan naisen jota ei pidä vahtia baarin nurkassa ja ennen vahtii kapan korpkirppuja kuin kiimaiaet kollit ja vailla omia aivoja hiihtelevän naisen.

      • Aikuinen mies

        Nainen ei ole karjaa. Et vaikuta fiksulta. Minulla kelpaisi hottis-minun itsetuntoni kestää sen. Kaikilla ei. Uskon kyllä että naiset on kateellisia kauniille ja 50 naiselle joka näyttää hotilta. Mutta se hottius voi olla sisäsitä varmuutta ja seksikkyyttä jota toisilla vaan luonnostaan on.


      • leijoNatar

        Kyllä! Oot niin oikeassa. Miehet osaa relata ja ovat aidosti kavereita. He ajattelevat asioita paljon yksinkertaisemmin, tarkoitan hyvällä tavalla, naiset miettii liian paljon kuin etsimällä etsii jotain negatiivista asiasta kuin asiasta. Monet miehet arvostaa paljon enemmän sitä mitä on korvien välissä, kuin pelkkä ulkokuori ja nainen joka on sinut itseensä kanssa sytyttää enemmän kuin se joka näkee itsessään vain huonoja puolia. Mutta ylimielisyys ei ole varmaan kovin kiihottavaa.
        Mutta.. meitä, ihmiset, on moneksi.


      • mitäkä mies
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Nainen ei ole karjaa. Et vaikuta fiksulta. Minulla kelpaisi hottis-minun itsetuntoni kestää sen. Kaikilla ei. Uskon kyllä että naiset on kateellisia kauniille ja 50 naiselle joka näyttää hotilta. Mutta se hottius voi olla sisäsitä varmuutta ja seksikkyyttä jota toisilla vaan luonnostaan on.

        En pidäkään itseäni kovin fiksuna..Eihän ole fiksua sanoa asioita suoraan päin näköä.Ei tietystikään voi yleistää niin että kaikki naiset olisi karjaa,mutta poikkeuksia on ja juuri sellainen hieho tai jo sukukypsä mansikki joka tuntee olevansa muita hotelli on fiksuudeltaan kaukana hotista.


    • jere yrmy

      Onhan meitä. Noilla kriteillä olen hottis mies. Tosin hoitamaton parta .

    • minä ja lihapiirakka

      Minä olen rehevän lihallinen nainen, mahdun seisomaan pöydän alle, mutten makaamaan.

      • i like pullero

        Pysy siellä ja ahmi lisää piirakkaa..


      • parempaa huomista
        i like pullero kirjoitti:

        Pysy siellä ja ahmi lisää piirakkaa..

        Johan oli huumorittoman ja ilkeän ihmisen parkaisu?


      • I don't like pullero
        i like pullero kirjoitti:

        Pysy siellä ja ahmi lisää piirakkaa..

        Et siis tunne edes Jussin laulamaa biisiä?


    • Hottentottis

      Ja et takuuvarmasti ole 50 vuotta - kukaan aikuinen hottis nainen ei kirjoittele tuollaisia, hohoh

    • Mua ei sitten mikään niin ärsytä kuin se, että jos ei pidä jonkun leuhkimisesta ym. niin sitten sitä ollaan niiiiin kateellisia. Iltiksessä on usein hoikkia kaunottaria kuvattuna ja jos siellä joku uskaltaa ilmaista, ettei typykkä ole niin kaunis kuin kehutaan, niin hetihän tämä kirjoittaja on sitten kateellinen. Minusta se on niin, että me kaikki nähdään asiat niin erilailla. Ihan kuin tykätään erillaisista vaatteista,sisustuksesta ym. niin saatetaan tykätä myös erinäkösistä ihmisistä.

    • Hävisikö muuten "with" sun nikistä? Kenenköhän kanssa se lähti..

    • mummumainen

      Seuraan työni puolesta ikäihmisiä. Yleensä 80;stä hamaan hautaan saakka. Meitä on silloinkin monennäköisiä, on perinteisiä ihania mummomaisia naisia ja sitten on jo iäkkäitä jotka säilyneet kasvoiltaan jotenkin nuorekkaana ja kauniina. Siellä elämän ehtoopuolella kaikista vähiten ulkonäöllä on merkitystä. Mutta kun alan miettimään ihmisten luonnetta ja luonteenpiirteitä niin niissä on paljon eroja ja valitettavasti nämä siloisen ulkokuoren omistajat ovat kaikista haastavimpia ihmisiä. Huomaa vielä iäkkäänä toisten hyväksikäyttö, itsekkyys, ahneus, ilkeys ja monet muut hankalat luonteenpiirteet, joten olen päättänyt jo nyt että haluan olla tavanomainen mummumainen vanhus sitten joskus ja olen sitä alkanut jo harjoittelemaan.

    • hoitaja z

      Ei voi yleistää. Kyllä ne perusmummut osaa olla ilkeitä ja hankalia. Seestynyt ja peruspositiivisuus säilyy loppuun asti ja näkyy ihmisessä vaikka sairaudet vie alaspäin.Toki pitää muistaa että jotkin sairaudet muuttavat persoonaa rajusti..mm aivokasvaimet.aivojen surkastumiset dementiassa jne..

    • Jaa-aa

      Niin, kumman kanssa mieluummin hengailisit, hyvännäköisen k***pään vai vähän rupsahtaneen mukavan ihmisen kanssa?

      • kivisetjasoraset

        MInä sanoisin Kiven sanoin: "Tyhmyydelle minä olen vihainen ja äreä kuin rakkikoira, mutta viisaus ei ole kaikille annettu."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe