lapset pelinappuloina

Joskus näin

61

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti itsekkin

      Hienoa että saadaan väärin kohdeltujen isien äänet kuulumaan. Äitiys on vahva ase, ja valitettavasti sitä käytetään väärin ja lapset kärsii.

      • monesti näin

        Niin on. On kokemusta sivusta, vaikka en olekaan isä jonka lapsen x-vaimo ns. vei kokonaan.

        Ei siinä paljon lasten isällä ole sanomista jos äiti haluaa omia lapset. Teetpä mitä tahansa niin aina väärin. Elatusmaksut ainoa yhteys lapseen ja ne ainoastaan ne on siltä isältä tärkeimmät.


      • tunnista vihollisesi
        monesti näin kirjoitti:

        Niin on. On kokemusta sivusta, vaikka en olekaan isä jonka lapsen x-vaimo ns. vei kokonaan.

        Ei siinä paljon lasten isällä ole sanomista jos äiti haluaa omia lapset. Teetpä mitä tahansa niin aina väärin. Elatusmaksut ainoa yhteys lapseen ja ne ainoastaan ne on siltä isältä tärkeimmät.

        Kun kohdataan vääryyttä ja valhetta, ei oikea asennoituminen todellakaan ole "Ei siinä paljoa ole sanomista. Paha voittaa kuitenkin."

        Totta kai voittaa niin kauan kuin rehelliset ja oikeudentuntoiset ihmiset alistuvat.

        Virkahallinnon sektoreilla on epäpätevyyttä, salailua ja perustelematonta pelkoa miehiä kohtaan, mutta... kyllä pitää huonosti omalla sukupuolellani mennä tässä maassa, jos se pitää asiantilaa korjaaamattomana. Suomi ei ole valmis ja taannoisen hullunmyllyn jäljiltä asiat pitää laittaa uudestaan järjestykseen.

        "The Only Thing Necessary for the Triumph of Evil is that Good Men Do Nothing"

        Luuletko, että naiset yksin nousevat valtionhallinnon valtaa ja voimaa vastaan? Vai odottaisivatko ne hyvät suomalaiset naiset, joita tässä maassa kuitenkin on vaikka miten paljon, tukea miehiltä? Niin, että yhdessä voidaan käydä virkakoneiston mielivaltaa vastaan.

        Eivät Suomen naiset sukupuolena ole yhdenkään erokamppailua läpi käyvän tai valheellisesti syytetyn miehen vihollinen, vaan edellä mainitut ihmiset, joilla on aivan liian paljon valtaa aivan liian vähäisin eväin.


    • Oisko satua koko

      Yleensä kun yksi mies kertoo oman tarinan, syyllistetään helposti kaikki äidit samanlaisiksi.
      Ei ymmärretä että se on hänen tarinansa ja syytä voi olla siinä miehessäkin.
      Monesti eron jälkeen miehet alkavat vasta kiinnostua lapsistaan, koska silloin on helppo syyllistää ja kiusata sitä ex vaimoa. Kun ei itse halua tapailla lapsia säännöllisesti syylistetään se ex vaimo ettei hän anna lapsia!!! Se on outoa.

      Jos miestä ei kiinnostanut lasten seura avioliitonkaan aikana, niin miten se kiinnostaa sitten eron jälkeen? Se on pelkkää kiusantekoa... on helppo ryhtyä uhriksi, ja saada syyt toisten niskaan.

      Jotenkin tässäkin kirjoituksesa paistaa läpi se että mies kerjää sitä sääliä ja kauhistelua ,- voi voi kun olet joutunut kärsimään, ja et voi kauhee millanen äiti, kaikki naiset on samanlaisia....!!!!

      Mäe n usko että paljonkaan tuossa jutussa on totta. Helppo aihe, jota on helppo värittää ja paisuttaa kuin lumipalloa.

      • kissa pöydälle

        Siis tuota noin mä olen nainen ja 20v. olen katsonut kun mun mieheni ex on manipuloinut lastaan isää vastaan.


      • Pysy erossa toisten
        kissa pöydälle kirjoitti:

        Siis tuota noin mä olen nainen ja 20v. olen katsonut kun mun mieheni ex on manipuloinut lastaan isää vastaan.

        Miten se liittyy sinuun? Olet heidän asiassa täyin ulkopuolinen! Ulkopuolinen ihminen saa toisten asiat sotkuun niin perusteellisesti, mutta sehän on kai tarkoitus.

        Älä puutu toisten asioihin.


      • vastuu
        kissa pöydälle kirjoitti:

        Siis tuota noin mä olen nainen ja 20v. olen katsonut kun mun mieheni ex on manipuloinut lastaan isää vastaan.

        Ai että ei kiinnostanu lapset liiton aikana ja vasta sitten eron jälkeen alkaa kiinnostaa.

        Eikös naiset valita kun isää ei kiinosta lapset milloinkaan. Varsinkin eron jälkeen että eivät välitä. Ristiriitaista.Sulla voi olla kiusaajamies ,mutta eivät varmaan kaikki.

        Ei tässä kaikkai äitejä syytellä, mutta joissakin perheissä erossa lapsia käytetään pelinappuloina ja se on touus.Se myös että äiti on vahvoilla kun niitä tapaamisia järjestellään olipa isä sitten miten hyvä tahansa niin . Vai meinaatko että kaikki miehet ovat vastuuntunnottomia.


      • .......
        Pysy erossa toisten kirjoitti:

        Miten se liittyy sinuun? Olet heidän asiassa täyin ulkopuolinen! Ulkopuolinen ihminen saa toisten asiat sotkuun niin perusteellisesti, mutta sehän on kai tarkoitus.

        Älä puutu toisten asioihin.

        Ei ketään ole ulkopuolinen joka seurustelee jommankumman vanhemman kanssa kukaan ei ole ulkopuolinen kodissaan !


      • tämä Lissulle
        Pysy erossa toisten kirjoitti:

        Miten se liittyy sinuun? Olet heidän asiassa täyin ulkopuolinen! Ulkopuolinen ihminen saa toisten asiat sotkuun niin perusteellisesti, mutta sehän on kai tarkoitus.

        Älä puutu toisten asioihin.

        Nii Lissu. On sanonta että, se koira älähtää johon kalikka kalahta ja uppos ja osui.


      • syytetty/syytön/syyl
        vastuu kirjoitti:

        Ai että ei kiinnostanu lapset liiton aikana ja vasta sitten eron jälkeen alkaa kiinnostaa.

        Eikös naiset valita kun isää ei kiinosta lapset milloinkaan. Varsinkin eron jälkeen että eivät välitä. Ristiriitaista.Sulla voi olla kiusaajamies ,mutta eivät varmaan kaikki.

        Ei tässä kaikkai äitejä syytellä, mutta joissakin perheissä erossa lapsia käytetään pelinappuloina ja se on touus.Se myös että äiti on vahvoilla kun niitä tapaamisia järjestellään olipa isä sitten miten hyvä tahansa niin . Vai meinaatko että kaikki miehet ovat vastuuntunnottomia.

        Hyvin harvoin isät nousevat puolustamaan oikeuksiaan. Syntyy helvetimoinen mekkala ja syyttely. Sanotaan että satua tai valehtelua jos isä kertoo mielipiteensä. Yleistetään siihen ja siihen. Jokaisella on oma tarinansa ja voidaanko aina sanoa että valhetta, valhetta vain. Ei mitenkään helppo aihe, ainakaan miehelle.


      • mäkäti mää plussa
        Pysy erossa toisten kirjoitti:

        Miten se liittyy sinuun? Olet heidän asiassa täyin ulkopuolinen! Ulkopuolinen ihminen saa toisten asiat sotkuun niin perusteellisesti, mutta sehän on kai tarkoitus.

        Älä puutu toisten asioihin.

        Lässy se plussailee omat kirjootuksensa. Heh. Ee kerkeekö kirjottaa niin jo samas plussa ilmestyy. miinusta koko emakko.


      • sorry vaan
        kissa pöydälle kirjoitti:

        Siis tuota noin mä olen nainen ja 20v. olen katsonut kun mun mieheni ex on manipuloinut lastaan isää vastaan.

        Nuorille naisille on niin helppo uskotella mitä sattuu. Sinulla on vielä paljon oppimista ja joku päivä et niin sinisilmäisesti usko kaikkea mitä *****nkipeä ukko selittää antaakseen hyvän vaikutelman.


      • Tasan käy
        sorry vaan kirjoitti:

        Nuorille naisille on niin helppo uskotella mitä sattuu. Sinulla on vielä paljon oppimista ja joku päivä et niin sinisilmäisesti usko kaikkea mitä *****nkipeä ukko selittää antaakseen hyvän vaikutelman.

        No jos sulle on tapahtunut niin ei voi mithän. Ei pidä lähteä joka miehen kelkkahan. Pidä silmäs auki ja housut kiinni. Helppoja naisia on jotka tarjoutuu mutta onneksi niitä ei ole jokapuolella. Huonoja miehiä on mutta onneksi ei ole jokapuolella.


      • Se on rakkautta oike
        Pysy erossa toisten kirjoitti:

        Miten se liittyy sinuun? Olet heidän asiassa täyin ulkopuolinen! Ulkopuolinen ihminen saa toisten asiat sotkuun niin perusteellisesti, mutta sehän on kai tarkoitus.

        Älä puutu toisten asioihin.

        Kyllä omaa miestä koskevat asiat kuuluvat vaimolle. Se on sitä parisuhdetta, jossa rakastetaan kumppania, ja jaetaan asioita puolisoiden kesken. Annetaan tukea ja kannustetaan vaikeissa asioissa.


      • sorry vaan
        Tasan käy kirjoitti:

        No jos sulle on tapahtunut niin ei voi mithän. Ei pidä lähteä joka miehen kelkkahan. Pidä silmäs auki ja housut kiinni. Helppoja naisia on jotka tarjoutuu mutta onneksi niitä ei ole jokapuolella. Huonoja miehiä on mutta onneksi ei ole jokapuolella.

        Ei olisi pitänyt sinunkaan. Parikymppisenä jonkun käytetyn ja kulutetun kanssa. Siinä meni elämäs ohi pukin kanssa. Olisit saanut varmaan jonkun rehellisen ja luotettavankin.


      • ukkoboys
        sorry vaan kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt sinunkaan. Parikymppisenä jonkun käytetyn ja kulutetun kanssa. Siinä meni elämäs ohi pukin kanssa. Olisit saanut varmaan jonkun rehellisen ja luotettavankin.

        Niin sorry. Ilmeisesti sait mitä tilasit. Itsehän sen sanoit.

        Sorry vaan mutta mulla on ihan ihhana mies. Ei hetken ihastus. On tässä pari skidiäkin ja oltu jo viis vuotta yhdessä. Eikä mikään vanhakaan . Ollaan hänen kanssaan melkein saman ikäiset. Valitan jos sul on ukki mukanasi. Itsehän sen olet ottanut.


      • niin siinä käy
        ukkoboys kirjoitti:

        Niin sorry. Ilmeisesti sait mitä tilasit. Itsehän sen sanoit.

        Sorry vaan mutta mulla on ihan ihhana mies. Ei hetken ihastus. On tässä pari skidiäkin ja oltu jo viis vuotta yhdessä. Eikä mikään vanhakaan . Ollaan hänen kanssaan melkein saman ikäiset. Valitan jos sul on ukki mukanasi. Itsehän sen olet ottanut.

        Minä puhuin isästäni, en miehestäni, tai edes ex-miehestäni.

        Sinä olet täys lapsi ja uskot mitä toinen suustaan suoltaa. Sulla siis parikymppisenä kaksi lasta ja olet ollut viisi vuotta yhdessä... No ei hyvin mene. Kohta sinäkin olet se entinen. Ja sitten ukkosi selittää jollekkin toiselle miten "hankala" sinä olet.


      • höhö
        niin siinä käy kirjoitti:

        Minä puhuin isästäni, en miehestäni, tai edes ex-miehestäni.

        Sinä olet täys lapsi ja uskot mitä toinen suustaan suoltaa. Sulla siis parikymppisenä kaksi lasta ja olet ollut viisi vuotta yhdessä... No ei hyvin mene. Kohta sinäkin olet se entinen. Ja sitten ukkosi selittää jollekkin toiselle miten "hankala" sinä olet.

        Miten niin parikymppinen. Mä en ole ikääni sulle kertonut. Taisit itse kertoa sen minulle. Vanha mies. Kai minä tiedän minkä ikäinen minä olen ja minkä ikäinen mun mies. OOtko joku selvännäkijä. Aika outo muutenkin. Mulle kyl et oo isästäs puhunu mitään. Jos oot puhunut niin seinälle vissiin. Lapsia mulla on, ne on ihan mun ja miehen ja hänellä on edellisestä yks. Mitä mä sulle selittään. Ihan outo tyyppi.


      • sinä myös :)
        höhö kirjoitti:

        Miten niin parikymppinen. Mä en ole ikääni sulle kertonut. Taisit itse kertoa sen minulle. Vanha mies. Kai minä tiedän minkä ikäinen minä olen ja minkä ikäinen mun mies. OOtko joku selvännäkijä. Aika outo muutenkin. Mulle kyl et oo isästäs puhunu mitään. Jos oot puhunut niin seinälle vissiin. Lapsia mulla on, ne on ihan mun ja miehen ja hänellä on edellisestä yks. Mitä mä sulle selittään. Ihan outo tyyppi.

        Sinä se vasta outo olet.


      • Hansvilivili
        kissa pöydälle kirjoitti:

        Siis tuota noin mä olen nainen ja 20v. olen katsonut kun mun mieheni ex on manipuloinut lastaan isää vastaan.

        Nuo lapset ovat jo aikuisia, melkein 3-kymppisiä. Voivat siis tavata isäänsä kuten haluavat. Eihän se tietenkään tuo takaisin menetettyjä lapsuus vuosia.


      • Hansvilivili
        sinä myös :) kirjoitti:

        Sinä se vasta outo olet.

        Et kyllä maininnut isää missään viestissä. Vittu ilet, vaikka itse ymmärsit väärin.


      • 30??????
        Hansvilivili kirjoitti:

        Nuo lapset ovat jo aikuisia, melkein 3-kymppisiä. Voivat siis tavata isäänsä kuten haluavat. Eihän se tietenkään tuo takaisin menetettyjä lapsuus vuosia.

        Niin kuten haluavat. Mutta jos on koko ikänsä kuulleet että isä on sitä mitä on ja manipuloitu vastaan. Siinä vuosissa on kiinni otettavaa. Lapsuus on tärkeää aikaa sekä isälle että lapselle.Haluaako moni aikuisena tavata isää jos on koko ikänsä luullut että on hyljätty.


      • Hansvilivili
        30?????? kirjoitti:

        Niin kuten haluavat. Mutta jos on koko ikänsä kuulleet että isä on sitä mitä on ja manipuloitu vastaan. Siinä vuosissa on kiinni otettavaa. Lapsuus on tärkeää aikaa sekä isälle että lapselle.Haluaako moni aikuisena tavata isää jos on koko ikänsä luullut että on hyljätty.

        Oletin että ovat siellä 3-kympin korvilla. Kun olet kerran 20 v seurannut äidin lapsilla pelleilyä. Ovathan he/lapsi kuitenkin syntynyt ennen teidän seurustelun alkua.


    • satua kirjoitat

      Provo! Ei se yleensä voin mene, puhut lapsen suulla, kun sulle on tapahtunut noin että kiusaat omaa lasta, ja luulet että kaikki äidit ja isät tekee niin. Ei tee. Puhu omasta puolestasi. Ei pidä yleistää.

      • vastaanotto klo 10

        Kirjoittaako lehdet provoja. Varsinkin aamulehti. Muista katsoa ne provoilut. Yleltä tänään.

        Ai sä palailit jo vastaanotolta.

        Ps. Mä en kiusaile kenenkään lapsia.


      • HÄH!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Satua kirjoitat.
        Mikä on sadun tarina kun ei tuosta sinun tarinastasi saa mitään selville. Siis kirjoiti että Provo ! Onko toi sun kirjoituksesi provo. Mitä lapsen suu puhuu ja kuka luulee että äidit ja isät tekee niin. Kuka ei tee. Kenen käsket puhua omasta puolestaan. Kukaa kiusaa omaa lasta. Kuka ei yleistää ? Häh !!! ?????


    • Purematta en niele

      Monesti mietin, miksi pahat puheet on helpompi uskoa vaikka ne olisi puuta heinää?

      Luulen, että seon vaan tapa että ihminen on sisimmässään paha toista kohtaan. Hän uskoo kaiken pahan mitä toisesta puhutaan ja sanotaan, muta ei koskaan hyvää?

      Mä luulen myös, että kyse on imasta istsestään, jos itsellä on ongelmia ei voi ymmärtää että toisella ei ole.Ja jos itsellä on ongelmia on kaikki muutkin pahoja.

      Tapana on vaan että kuka pahemmin pystyy loukkaamaan ihmistä sen parempi ihminen on.
      Jos keskittyisi vaan totuuteen ja siihen mikä on totta eikä uskoisi muita, asiat olisi erittäin hyvin. Mutta se on liikaa vaadittu, ainakin naisilta.

      • Kalahdus

        No niele sitten ja tukehdu. Miksi muuten esm. sinä et näe koskaan vikaa itsessäsi, ainoastaan muissa.
        Oletko huomannut että yrität satuttaa muita kun nautit siitä. Joillakin on vain sairas tapa tehdä sellaista.


      • Uusperheellinen

        "Mä luulen myös, että kyse on imasta istsestään, jos itsellä on ongelmia ei voi ymmärtää että toisella ei ole.Ja jos itsellä on ongelmia on kaikki muutkin pahoja."

        === Muista jatkossa lissulässy tämä lauseesi, kun haukut täällä uusperheenäitejä.


      • Vikoja on hyvälläkin
        Kalahdus kirjoitti:

        No niele sitten ja tukehdu. Miksi muuten esm. sinä et näe koskaan vikaa itsessäsi, ainoastaan muissa.
        Oletko huomannut että yrität satuttaa muita kun nautit siitä. Joillakin on vain sairas tapa tehdä sellaista.

        Olenhan sanonut, että meissä kaikissao n vikamme. Nyt on ollut kyse vaan perheemme rikkomisesta, jossa en ole ollut osallisena, se ei ollut minun ja lsteni vika. Me olisimme halunneet ptiää miehen perheessäämme aikoinaan,ero ei ollut minun ja miehen yhtienen, se ei ollut yhteinen päätös, siihen tuli vieras ulkopuolinen suttura väliin, joka sen aiheutti.
        Siitä olen puhunut ja kirjoittanut yhdestä asiasta, perhenrikkomisesta.

        Jos vikoja minusta etsii, omasta mielestä minun vikoja on, että olen lyhytjännitteinen, olen äkkipikainen, malttamaton, en ole keittiöihmisiä, en tutustu helpolla ihmisiin, olen vähän laiska, en tarvitse toimintaa joka hetki, toimin aika paljon omaehtoisesti, en kaipaa elämääni sääntöjä enkä kompromisseja kuin hyvin harvoin, olen rahallisesti erittäin tarkka, nuuka itara..olen liian täsmällinen, vihaan ylikaiken myöhäistelyä ja selän takana puhumista, raivostun nopeasti yks kaks, ja olen pitkävihainen. Jos on jotain valittamista, se sanotaan heti ja naamakkain, vaikka kuinka satuttaa tai ollaan ystäviä, en siedä salailua.

        Minulla on vinkani, nuo ovat minun vikojani. Varmasti on muitakin, mutta nuo tulivat ensin mieleen..

        En yritä satuttaa ketään, vaan keskustella asioista niinkuin ne on, enkä nauti siitä että joku ulkopuolinen ihminen rikkoi perheemme ja satutti lapsiani ja koko sukua..olen ihminen joka puolustaa perhettään ylitse muiden.

        Perheenrikkominen, sitä olen ajatellut monesti että minäkin voisin niin tehdä vaikka ksotaakseni.. ehkä vielä joskus, mutta sehän on sallittua ja sittenolisin sinunkin silmissäsi erittäin hyvä ihminen, sillä eihän se ole minun vikani, jos rikon jonkun perheen.


      • halit sulle
        Uusperheellinen kirjoitti:

        "Mä luulen myös, että kyse on imasta istsestään, jos itsellä on ongelmia ei voi ymmärtää että toisella ei ole.Ja jos itsellä on ongelmia on kaikki muutkin pahoja."

        === Muista jatkossa lissulässy tämä lauseesi, kun haukut täällä uusperheenäitejä.

        Kyllä mä muistan kaikki, ja seison aina sanojeni takana.


      • .........
        Vikoja on hyvälläkin kirjoitti:

        Olenhan sanonut, että meissä kaikissao n vikamme. Nyt on ollut kyse vaan perheemme rikkomisesta, jossa en ole ollut osallisena, se ei ollut minun ja lsteni vika. Me olisimme halunneet ptiää miehen perheessäämme aikoinaan,ero ei ollut minun ja miehen yhtienen, se ei ollut yhteinen päätös, siihen tuli vieras ulkopuolinen suttura väliin, joka sen aiheutti.
        Siitä olen puhunut ja kirjoittanut yhdestä asiasta, perhenrikkomisesta.

        Jos vikoja minusta etsii, omasta mielestä minun vikoja on, että olen lyhytjännitteinen, olen äkkipikainen, malttamaton, en ole keittiöihmisiä, en tutustu helpolla ihmisiin, olen vähän laiska, en tarvitse toimintaa joka hetki, toimin aika paljon omaehtoisesti, en kaipaa elämääni sääntöjä enkä kompromisseja kuin hyvin harvoin, olen rahallisesti erittäin tarkka, nuuka itara..olen liian täsmällinen, vihaan ylikaiken myöhäistelyä ja selän takana puhumista, raivostun nopeasti yks kaks, ja olen pitkävihainen. Jos on jotain valittamista, se sanotaan heti ja naamakkain, vaikka kuinka satuttaa tai ollaan ystäviä, en siedä salailua.

        Minulla on vinkani, nuo ovat minun vikojani. Varmasti on muitakin, mutta nuo tulivat ensin mieleen..

        En yritä satuttaa ketään, vaan keskustella asioista niinkuin ne on, enkä nauti siitä että joku ulkopuolinen ihminen rikkoi perheemme ja satutti lapsiani ja koko sukua..olen ihminen joka puolustaa perhettään ylitse muiden.

        Perheenrikkominen, sitä olen ajatellut monesti että minäkin voisin niin tehdä vaikka ksotaakseni.. ehkä vielä joskus, mutta sehän on sallittua ja sittenolisin sinunkin silmissäsi erittäin hyvä ihminen, sillä eihän se ole minun vikani, jos rikon jonkun perheen.

        Jos kyse on sinun perheen rikkomisesta niin miksi helvetissä yleistät ja kirjoitat monikossa sutturoista ja perheen rikkojista ???
        Ei kaikki isä uudet ole perheenrikkojia ei edes sutturoia. Entä äidin huoripukki, kukaan ei ole kirjoittanut etteikö äiti saisi alkaa uutta suhdetta eron jälkeen... ...no isänä sanon jollen minä saa seurustella eron jälkeen niin ei kyllä äitikään asuta uutta miestä ja vie häntä lasten lähelle ! Entä jos avioliitto on perhehelvetti jossa asiat pyörii vain toisen ympärillä ja tuttaviksi kelpaa ainoastaan toisen suku ja ystävät ja toisen vanhemmat ei saisi edes nähdä lastenlapsia,omia serkkujaan yms. Ja jos toinen on pelkkä piika/renki niin pitääkö lopettaa oma elämä ja elää kiusattuna loppu elämä.


      • paras äiti!
        ......... kirjoitti:

        Jos kyse on sinun perheen rikkomisesta niin miksi helvetissä yleistät ja kirjoitat monikossa sutturoista ja perheen rikkojista ???
        Ei kaikki isä uudet ole perheenrikkojia ei edes sutturoia. Entä äidin huoripukki, kukaan ei ole kirjoittanut etteikö äiti saisi alkaa uutta suhdetta eron jälkeen... ...no isänä sanon jollen minä saa seurustella eron jälkeen niin ei kyllä äitikään asuta uutta miestä ja vie häntä lasten lähelle ! Entä jos avioliitto on perhehelvetti jossa asiat pyörii vain toisen ympärillä ja tuttaviksi kelpaa ainoastaan toisen suku ja ystävät ja toisen vanhemmat ei saisi edes nähdä lastenlapsia,omia serkkujaan yms. Ja jos toinen on pelkkä piika/renki niin pitääkö lopettaa oma elämä ja elää kiusattuna loppu elämä.

        Lopeta kiroilu, en siedä sitäkään.

        Ei kaikki ei tietnkään ole, mutta niitä on ja joku täällä sanoi myös että perheenrikkojia ei ole!! Kyllä on aivan varmasti. Kyllä ihminen voi mennä tositen liittojen väliin, mutta sitä ei myönnetä. En ole asiassa yksin. Kun lukee lehtiä, niin kyllä julkisuuden henkilöissäkin tulee ilmi monesti kuinka joku meni väliin.. Kyllä on kyllä kyllä. Ei sitä voi keiltää. Sen uskoo vasta sitten kun se tulee omalle kohdalle.

        Aivan samoin jos olet työtön, se on vaan sun vikas että oot, tai että olet joitain muuta mitä muut eivät ole. Syy on vaan itsessään, eikä huomata että siinä on muillakin osansa, mutta joitakin ryhmiä on helppo syyllistää. Sen sijaan että ymmärettäisi ihmistä ja tuettaisi ja autettaisi, tai vaan kuunneltaisi, niin aletaan sättimään sitä ihmistä jolle on tuskaa aiheutettu.
        Pahantekijä ei sääliä kaipaa, apua kylläkin omiin tekohin ja ajatuksiin.

        Nyt ei ollut kyse perhehelvetistä tässä meidän tapauksessa, vaan siitä että perheemme rikottiin. Enkä pulustakkaan sitä että jos jollain niin on, ero on sitten oikein... jokainen päättää itse. Meillä sukua ei ole kadotettu, kaikki on tallessa, tuon asian takia mitään muuta ei muuttunut eikä kukaan menettänyt mitään muuta, kuin tuon miehen/lapset isän, ketään ei estetty näkemästä ketään, eikä miestä näkemästä lapsiaan, suku ja kaverit, ja tutut ovat yhä tallessa. Ainoa mikä estettiin ja mitä ei hyväksytty, oli se perheenrikkoja suttura, sitä emme ole kaivanneet emmekä laskeneet perheeseemme ja sukuun eikä lapsten lähelle.

        Ja mitä yleistämiseen tulee, sitä täällä tekee kaikki.


      • ........
        paras äiti! kirjoitti:

        Lopeta kiroilu, en siedä sitäkään.

        Ei kaikki ei tietnkään ole, mutta niitä on ja joku täällä sanoi myös että perheenrikkojia ei ole!! Kyllä on aivan varmasti. Kyllä ihminen voi mennä tositen liittojen väliin, mutta sitä ei myönnetä. En ole asiassa yksin. Kun lukee lehtiä, niin kyllä julkisuuden henkilöissäkin tulee ilmi monesti kuinka joku meni väliin.. Kyllä on kyllä kyllä. Ei sitä voi keiltää. Sen uskoo vasta sitten kun se tulee omalle kohdalle.

        Aivan samoin jos olet työtön, se on vaan sun vikas että oot, tai että olet joitain muuta mitä muut eivät ole. Syy on vaan itsessään, eikä huomata että siinä on muillakin osansa, mutta joitakin ryhmiä on helppo syyllistää. Sen sijaan että ymmärettäisi ihmistä ja tuettaisi ja autettaisi, tai vaan kuunneltaisi, niin aletaan sättimään sitä ihmistä jolle on tuskaa aiheutettu.
        Pahantekijä ei sääliä kaipaa, apua kylläkin omiin tekohin ja ajatuksiin.

        Nyt ei ollut kyse perhehelvetistä tässä meidän tapauksessa, vaan siitä että perheemme rikottiin. Enkä pulustakkaan sitä että jos jollain niin on, ero on sitten oikein... jokainen päättää itse. Meillä sukua ei ole kadotettu, kaikki on tallessa, tuon asian takia mitään muuta ei muuttunut eikä kukaan menettänyt mitään muuta, kuin tuon miehen/lapset isän, ketään ei estetty näkemästä ketään, eikä miestä näkemästä lapsiaan, suku ja kaverit, ja tutut ovat yhä tallessa. Ainoa mikä estettiin ja mitä ei hyväksytty, oli se perheenrikkoja suttura, sitä emme ole kaivanneet emmekä laskeneet perheeseemme ja sukuun eikä lapsten lähelle.

        Ja mitä yleistämiseen tulee, sitä täällä tekee kaikki.

        Niin perheen rikkojia ei ole läheskään niin paljon kuin väität (itse en tunne yhtään perheen rikkojaa eronneita kyllä) ja mitä julkkisten parisuhteisiin tulee niin sekin on julkisuus peliä.


      • Uusperheellinen
        paras äiti! kirjoitti:

        Lopeta kiroilu, en siedä sitäkään.

        Ei kaikki ei tietnkään ole, mutta niitä on ja joku täällä sanoi myös että perheenrikkojia ei ole!! Kyllä on aivan varmasti. Kyllä ihminen voi mennä tositen liittojen väliin, mutta sitä ei myönnetä. En ole asiassa yksin. Kun lukee lehtiä, niin kyllä julkisuuden henkilöissäkin tulee ilmi monesti kuinka joku meni väliin.. Kyllä on kyllä kyllä. Ei sitä voi keiltää. Sen uskoo vasta sitten kun se tulee omalle kohdalle.

        Aivan samoin jos olet työtön, se on vaan sun vikas että oot, tai että olet joitain muuta mitä muut eivät ole. Syy on vaan itsessään, eikä huomata että siinä on muillakin osansa, mutta joitakin ryhmiä on helppo syyllistää. Sen sijaan että ymmärettäisi ihmistä ja tuettaisi ja autettaisi, tai vaan kuunneltaisi, niin aletaan sättimään sitä ihmistä jolle on tuskaa aiheutettu.
        Pahantekijä ei sääliä kaipaa, apua kylläkin omiin tekohin ja ajatuksiin.

        Nyt ei ollut kyse perhehelvetistä tässä meidän tapauksessa, vaan siitä että perheemme rikottiin. Enkä pulustakkaan sitä että jos jollain niin on, ero on sitten oikein... jokainen päättää itse. Meillä sukua ei ole kadotettu, kaikki on tallessa, tuon asian takia mitään muuta ei muuttunut eikä kukaan menettänyt mitään muuta, kuin tuon miehen/lapset isän, ketään ei estetty näkemästä ketään, eikä miestä näkemästä lapsiaan, suku ja kaverit, ja tutut ovat yhä tallessa. Ainoa mikä estettiin ja mitä ei hyväksytty, oli se perheenrikkoja suttura, sitä emme ole kaivanneet emmekä laskeneet perheeseemme ja sukuun eikä lapsten lähelle.

        Ja mitä yleistämiseen tulee, sitä täällä tekee kaikki.

        Mihin sinä unohdat kokonaan unohdat sen miehesi osuuden asiassa.
        Vietiinkö hänet väkipakolla sinun luota?
        Tappeli vastaan ja silti vietiin, niinkö?
        Eikö edes yrittänyt tulla takaisin kun suttura vaikka nukahti?
        Eikö miehelläsi ollut mitään sanomista viemiseen?
        Vastaatko näihin kysymyksiin?


      • Uusperheellinen
        halit sulle kirjoitti:

        Kyllä mä muistan kaikki, ja seison aina sanojeni takana.

        Eli kun haukut meitä uusperheen äitejä täällä, myönnät samalla että sinulla on ongelmia ja ymmärrät että meillä toisilla ei ole. Kiitos!


      • vastuu sulla itsellä
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Eli kun haukut meitä uusperheen äitejä täällä, myönnät samalla että sinulla on ongelmia ja ymmärrät että meillä toisilla ei ole. Kiitos!

        Sinä olet itse vastuussa siitä mitä luet, mitä uskot ja tunnistatko itsesi niistä. Ei täällä kukaan henkilökohtaisia asioita osoittaen ketään tiettyä.
        Oma vika jos otat itseesi kaikki mitä täällä kirjoitetaan.


      • paras äiti
        ........ kirjoitti:

        Niin perheen rikkojia ei ole läheskään niin paljon kuin väität (itse en tunne yhtään perheen rikkojaa eronneita kyllä) ja mitä julkkisten parisuhteisiin tulee niin sekin on julkisuus peliä.

        Mistä tiedät ettei ole?

        En minäkään tunne yhtään uusioperheenläistä, ( joita ei ole) , en tunne yhtään pakolaista, en tunne yhtään amerikkalaista... eihän se sitiä riipu tunnetko vai et..

        Oli julkkis peliä tai ei, ei se minua liikuta, minua liikuttaa vaan oman perheen asiat ja että ne ovat hyvin.


      • kirjota asiallisesti
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Mihin sinä unohdat kokonaan unohdat sen miehesi osuuden asiassa.
        Vietiinkö hänet väkipakolla sinun luota?
        Tappeli vastaan ja silti vietiin, niinkö?
        Eikö edes yrittänyt tulla takaisin kun suttura vaikka nukahti?
        Eikö miehelläsi ollut mitään sanomista viemiseen?
        Vastaatko näihin kysymyksiin?

        Kyllä kyllä kyllä... ompa lapsellisia kyssäreitä.


      • Perheesirikkoja
        Vikoja on hyvälläkin kirjoitti:

        Olenhan sanonut, että meissä kaikissao n vikamme. Nyt on ollut kyse vaan perheemme rikkomisesta, jossa en ole ollut osallisena, se ei ollut minun ja lsteni vika. Me olisimme halunneet ptiää miehen perheessäämme aikoinaan,ero ei ollut minun ja miehen yhtienen, se ei ollut yhteinen päätös, siihen tuli vieras ulkopuolinen suttura väliin, joka sen aiheutti.
        Siitä olen puhunut ja kirjoittanut yhdestä asiasta, perhenrikkomisesta.

        Jos vikoja minusta etsii, omasta mielestä minun vikoja on, että olen lyhytjännitteinen, olen äkkipikainen, malttamaton, en ole keittiöihmisiä, en tutustu helpolla ihmisiin, olen vähän laiska, en tarvitse toimintaa joka hetki, toimin aika paljon omaehtoisesti, en kaipaa elämääni sääntöjä enkä kompromisseja kuin hyvin harvoin, olen rahallisesti erittäin tarkka, nuuka itara..olen liian täsmällinen, vihaan ylikaiken myöhäistelyä ja selän takana puhumista, raivostun nopeasti yks kaks, ja olen pitkävihainen. Jos on jotain valittamista, se sanotaan heti ja naamakkain, vaikka kuinka satuttaa tai ollaan ystäviä, en siedä salailua.

        Minulla on vinkani, nuo ovat minun vikojani. Varmasti on muitakin, mutta nuo tulivat ensin mieleen..

        En yritä satuttaa ketään, vaan keskustella asioista niinkuin ne on, enkä nauti siitä että joku ulkopuolinen ihminen rikkoi perheemme ja satutti lapsiani ja koko sukua..olen ihminen joka puolustaa perhettään ylitse muiden.

        Perheenrikkominen, sitä olen ajatellut monesti että minäkin voisin niin tehdä vaikka ksotaakseni.. ehkä vielä joskus, mutta sehän on sallittua ja sittenolisin sinunkin silmissäsi erittäin hyvä ihminen, sillä eihän se ole minun vikani, jos rikon jonkun perheen.

        Fiksu mies, kun sinut vaihtoi sutturaan. Olisipa ymmärtänyt ottaa lapset mukaan.
        Sinua ei halua kukaan.
        Epäkiihottava ällötys...tyhmäkin vielä :)


      • maailman paras äiti
        Perheesirikkoja kirjoitti:

        Fiksu mies, kun sinut vaihtoi sutturaan. Olisipa ymmärtänyt ottaa lapset mukaan.
        Sinua ei halua kukaan.
        Epäkiihottava ällötys...tyhmäkin vielä :)

        No oli hän fiksu mies, sen me kaikki tiedämme, siksi hänet niin moni halusikin, siitä olemme ylpeitä.
        Mutta oli niin fiksu että tajusi jättää lapset minun hoivaani, siinä teki myös fiksusti. Nyt olisi lapset varmaan hukkateillä, eikä olisi perheitä heillä eikä mulla lapsenlapsia, mistä lie palasiparat tekisivätkään, huh huh, onneksi tajusi jättää heidät minulle. Siitä olen kiitollinen, lapset ja koko suku myös.

        Ollan yhdessä ällötyksiä. Ollaan vaan... kiva lukea noita sun omituisia uhajuttuja... enempi ne naurattaa kun koukkaa... et siihen pysty.


      • Uusperheellinen
        kirjota asiallisesti kirjoitti:

        Kyllä kyllä kyllä... ompa lapsellisia kyssäreitä.

        Mikä oli asiatonta kirjoittamista?
        Omituinen mies oli, kun antoi itsensä viedä väkipakolla pois perheensä luota. Eikä koskaan päässyt karkaamaan takaisin. Niin suttura häntä valvoi.
        Kysymykset olivat aivan aiheellisia. Aikuinen mies pystyy päättämään itse mitä tapahtuu. Sinä syyttelet sutturaa ja miehesi on oli mielestäsi täysin syyntakeeton tapahtuneeseen. Oliko hän jonkin sortin vammainen? Holhouksessa?


      • se siitä seisomisesta
        vastuu sulla itsellä kirjoitti:

        Sinä olet itse vastuussa siitä mitä luet, mitä uskot ja tunnistatko itsesi niistä. Ei täällä kukaan henkilökohtaisia asioita osoittaen ketään tiettyä.
        Oma vika jos otat itseesi kaikki mitä täällä kirjoitetaan.

        Ja niin kääntyii lässyn takki taas....omat sanat kolahti omaan nilkkaan.


      • can you moron
        paras äiti kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ole?

        En minäkään tunne yhtään uusioperheenläistä, ( joita ei ole) , en tunne yhtään pakolaista, en tunne yhtään amerikkalaista... eihän se sitiä riipu tunnetko vai et..

        Oli julkkis peliä tai ei, ei se minua liikuta, minua liikuttaa vaan oman perheen asiat ja että ne ovat hyvin.

        Can you moron. Meitä ei enää liikuta sinun asiasi täällä. Sama tarina joka päivä vuosia. Vaihda levyä välillä.
        Tietääköhän sukulaisesi mitä sä täällä kirjoittelet. Varsinkin miehen suku. Olispa heille luettavaa.

        Sä muuten kirjoitit exmiehesi äidistä tai annoit ymmärtää että exmiehesi äiti on hylännyt poikansa. Aika inhottavaa tekstiä jos vielä sinä olet rikkonut pojan ja äidin välit.

        Hyvin harva äiti hylkää oman poikansa. Ei ainakaan poikansa avioeron takia. Jos sinä olet sen saanut aikaan suullasi olet tosiaan inhottava akka.

        Jos joku hylkää tuon syyn takia lapsensa, ei ole silloin ihmisenä minkään arvoinen.

        Jos sinun lapsesi olisi uskoton puolisolleen, hylkäisitkö sinä hänet ja viskaisit sinun perheestäsi pois.


      • ..........21
        maailman paras äiti kirjoitti:

        No oli hän fiksu mies, sen me kaikki tiedämme, siksi hänet niin moni halusikin, siitä olemme ylpeitä.
        Mutta oli niin fiksu että tajusi jättää lapset minun hoivaani, siinä teki myös fiksusti. Nyt olisi lapset varmaan hukkateillä, eikä olisi perheitä heillä eikä mulla lapsenlapsia, mistä lie palasiparat tekisivätkään, huh huh, onneksi tajusi jättää heidät minulle. Siitä olen kiitollinen, lapset ja koko suku myös.

        Ollan yhdessä ällötyksiä. Ollaan vaan... kiva lukea noita sun omituisia uhajuttuja... enempi ne naurattaa kun koukkaa... et siihen pysty.

        Ei et ole edes hyvä ihminen saatika kunnollinen äiti pelkkä äidin kuvatus


      • minäsitä ja tätä
        Vikoja on hyvälläkin kirjoitti:

        Olenhan sanonut, että meissä kaikissao n vikamme. Nyt on ollut kyse vaan perheemme rikkomisesta, jossa en ole ollut osallisena, se ei ollut minun ja lsteni vika. Me olisimme halunneet ptiää miehen perheessäämme aikoinaan,ero ei ollut minun ja miehen yhtienen, se ei ollut yhteinen päätös, siihen tuli vieras ulkopuolinen suttura väliin, joka sen aiheutti.
        Siitä olen puhunut ja kirjoittanut yhdestä asiasta, perhenrikkomisesta.

        Jos vikoja minusta etsii, omasta mielestä minun vikoja on, että olen lyhytjännitteinen, olen äkkipikainen, malttamaton, en ole keittiöihmisiä, en tutustu helpolla ihmisiin, olen vähän laiska, en tarvitse toimintaa joka hetki, toimin aika paljon omaehtoisesti, en kaipaa elämääni sääntöjä enkä kompromisseja kuin hyvin harvoin, olen rahallisesti erittäin tarkka, nuuka itara..olen liian täsmällinen, vihaan ylikaiken myöhäistelyä ja selän takana puhumista, raivostun nopeasti yks kaks, ja olen pitkävihainen. Jos on jotain valittamista, se sanotaan heti ja naamakkain, vaikka kuinka satuttaa tai ollaan ystäviä, en siedä salailua.

        Minulla on vinkani, nuo ovat minun vikojani. Varmasti on muitakin, mutta nuo tulivat ensin mieleen..

        En yritä satuttaa ketään, vaan keskustella asioista niinkuin ne on, enkä nauti siitä että joku ulkopuolinen ihminen rikkoi perheemme ja satutti lapsiani ja koko sukua..olen ihminen joka puolustaa perhettään ylitse muiden.

        Perheenrikkominen, sitä olen ajatellut monesti että minäkin voisin niin tehdä vaikka ksotaakseni.. ehkä vielä joskus, mutta sehän on sallittua ja sittenolisin sinunkin silmissäsi erittäin hyvä ihminen, sillä eihän se ole minun vikani, jos rikon jonkun perheen.

        Puhu vaan omasta perheestäsi. Jatkuvasti kuitenkin tulet eripersoonina keskusteluihihn pilkkaamaan, miksi rikoit ja ei kuulu sulle jne. tietämättä asianomaisen taustoja yms.

        Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä.

        Omasta mielestäsi olet oikeutettu miehesi tekojen tähden häiriköimään tällä palstalla ja monella muullakin palstalla. Häiritset ihan tahallasi ja jopa taidat nauttia siitä. Se ei ole tervettä, ei alkuunkaan.

        Narsisti nauttii huomiosta. Vaikka väärästä sellaisesta. Narsistille on vaikeaa jos hänet jätetään täysin huomiotta ja näin sinulle pitäisi tehdä. Jättää sinut huomiotta, ulkopuolelle, täysin oman onnesi nojaan, sekä palstalla ja muussakin elämässä jos livenäkin olet tuollainen mitä olet täällä itsestäsi näyttänyt.


      • Autan minkä voin sin
        minäsitä ja tätä kirjoitti:

        Puhu vaan omasta perheestäsi. Jatkuvasti kuitenkin tulet eripersoonina keskusteluihihn pilkkaamaan, miksi rikoit ja ei kuulu sulle jne. tietämättä asianomaisen taustoja yms.

        Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä.

        Omasta mielestäsi olet oikeutettu miehesi tekojen tähden häiriköimään tällä palstalla ja monella muullakin palstalla. Häiritset ihan tahallasi ja jopa taidat nauttia siitä. Se ei ole tervettä, ei alkuunkaan.

        Narsisti nauttii huomiosta. Vaikka väärästä sellaisesta. Narsistille on vaikeaa jos hänet jätetään täysin huomiotta ja näin sinulle pitäisi tehdä. Jättää sinut huomiotta, ulkopuolelle, täysin oman onnesi nojaan, sekä palstalla ja muussakin elämässä jos livenäkin olet tuollainen mitä olet täällä itsestäsi näyttänyt.

        """"Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä. """"

        Mitä sinä teet? Vääristelet ja puhut potaskaa minusta... ja monista muista täällä. Puhut vaikket tiedä meidän suvun ja perheen asioista yhtään mitään. Arvaat ja mustamaalaat ja puhut perättömiä... harmi ettei osu oikeaan.

        Onneksi olen kiinnostunut psykologiasta aina, joten pystyn ymmärtämään pahaa oloa pursuavaa ihmistä kuten sinua, joten saat heittää vaikka kuinka rankkaa tekstiä, niin en loukkaannu, se osoittaa vaan kuinka musta mieli ja paha mieli sinulla on ja isoja ongelmia. Hyvä vaan kun purat ne tänne ja kohde on oikea, sillä minä kestän ja kuuntelemalla, tosin täällä, lukemalla sinun tekstisi autan sinua pääsemään eroon pahasta olostasi.

        Halin sinua...


      • Kerro kerro kerro
        Autan minkä voin sin kirjoitti:

        """"Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä. """"

        Mitä sinä teet? Vääristelet ja puhut potaskaa minusta... ja monista muista täällä. Puhut vaikket tiedä meidän suvun ja perheen asioista yhtään mitään. Arvaat ja mustamaalaat ja puhut perättömiä... harmi ettei osu oikeaan.

        Onneksi olen kiinnostunut psykologiasta aina, joten pystyn ymmärtämään pahaa oloa pursuavaa ihmistä kuten sinua, joten saat heittää vaikka kuinka rankkaa tekstiä, niin en loukkaannu, se osoittaa vaan kuinka musta mieli ja paha mieli sinulla on ja isoja ongelmia. Hyvä vaan kun purat ne tänne ja kohde on oikea, sillä minä kestän ja kuuntelemalla, tosin täällä, lukemalla sinun tekstisi autan sinua pääsemään eroon pahasta olostasi.

        Halin sinua...

        Mitä psykologisi sanoo siitä että, syytät täällä KAIKKI UP:n äidit perheenrikkojiksi?
        Eikö psykologisi koskaan kerro sinulle, miten asiat ovat oikeasti? Antaa sinun elää harhakuvitelmissa.
        Mitä mieltä psykologisi on siitä että, et hyväksy exäsi osuutta eroon? Syytätä vain sitä naista?


      • Sisä Olet Hylätty
        Autan minkä voin sin kirjoitti:

        """"Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä. """"

        Mitä sinä teet? Vääristelet ja puhut potaskaa minusta... ja monista muista täällä. Puhut vaikket tiedä meidän suvun ja perheen asioista yhtään mitään. Arvaat ja mustamaalaat ja puhut perättömiä... harmi ettei osu oikeaan.

        Onneksi olen kiinnostunut psykologiasta aina, joten pystyn ymmärtämään pahaa oloa pursuavaa ihmistä kuten sinua, joten saat heittää vaikka kuinka rankkaa tekstiä, niin en loukkaannu, se osoittaa vaan kuinka musta mieli ja paha mieli sinulla on ja isoja ongelmia. Hyvä vaan kun purat ne tänne ja kohde on oikea, sillä minä kestän ja kuuntelemalla, tosin täällä, lukemalla sinun tekstisi autan sinua pääsemään eroon pahasta olostasi.

        Halin sinua...

        Miten niin monista muista. Olet väärässä. Mutta sinä puhut. kaikki sen tietää tääiiä netissä kuka Lissu on netissä, valitettavasti. Hali vaan itseäsi. Mulla on ihan muut halaajat. Mies , lapset ja ystävät . Sinulla ei ole miestä ja sitähän sinä täällä valitat.

        Miten sinä osaat kuunnella sujuvasti toista kun et täällä edes ymmärrä mistä monesti puhutaan. Puhut asian vierestä kun joku tekee aloituksen. Johan koulussa opetetaan että otsikon vierestä puhuminen on suurin virhe. Siitä tulee hylätty.


      • Voi sinua!
        Kerro kerro kerro kirjoitti:

        Mitä psykologisi sanoo siitä että, syytät täällä KAIKKI UP:n äidit perheenrikkojiksi?
        Eikö psykologisi koskaan kerro sinulle, miten asiat ovat oikeasti? Antaa sinun elää harhakuvitelmissa.
        Mitä mieltä psykologisi on siitä että, et hyväksy exäsi osuutta eroon? Syytätä vain sitä naista?

        Ompa katkeraa kirjoittamista! Mä olen ihan ymmälläni, ja mietin vaan hiljaa sinun tekstiäsi. Sinusta huokuu oikein uho ja viha ja mustaa mieltä...Saat minut ihan hiljaiseksi tuolla katkeruuden määrällä.

        En tiedä mitä psykologi sanoisi jos siellä kävisin, en osaa vastasta tuohon. Luennoilla meitä on niin monta monta... ettei siellä yksilöllistä keskustelua ehdi pitämään... mutta sinähän voisit mennä keskustelemaan ihan itse.

        Halin sinua... tsemppiä.. varmasti sinua helpottaa päästää tuo uho ulos itssstäsi...


      • .........
        Autan minkä voin sin kirjoitti:

        """"Sinulla on tapana tulla vääristelemään asioita, puhumaan asian vierestä, ymmärtämään jatkuvasti väärin ja kaikkea siltä väliltä. """"

        Mitä sinä teet? Vääristelet ja puhut potaskaa minusta... ja monista muista täällä. Puhut vaikket tiedä meidän suvun ja perheen asioista yhtään mitään. Arvaat ja mustamaalaat ja puhut perättömiä... harmi ettei osu oikeaan.

        Onneksi olen kiinnostunut psykologiasta aina, joten pystyn ymmärtämään pahaa oloa pursuavaa ihmistä kuten sinua, joten saat heittää vaikka kuinka rankkaa tekstiä, niin en loukkaannu, se osoittaa vaan kuinka musta mieli ja paha mieli sinulla on ja isoja ongelmia. Hyvä vaan kun purat ne tänne ja kohde on oikea, sillä minä kestän ja kuuntelemalla, tosin täällä, lukemalla sinun tekstisi autan sinua pääsemään eroon pahasta olostasi.

        Halin sinua...

        Ei lissu et ymmärrä mitään et ole maailman paras äiti et ole hyvä ihminen olet täysin hyvän vastakohta olet mitättömyys narsisti .


      • Anna aikaa itsellesi
        Sisä Olet Hylätty kirjoitti:

        Miten niin monista muista. Olet väärässä. Mutta sinä puhut. kaikki sen tietää tääiiä netissä kuka Lissu on netissä, valitettavasti. Hali vaan itseäsi. Mulla on ihan muut halaajat. Mies , lapset ja ystävät . Sinulla ei ole miestä ja sitähän sinä täällä valitat.

        Miten sinä osaat kuunnella sujuvasti toista kun et täällä edes ymmärrä mistä monesti puhutaan. Puhut asian vierestä kun joku tekee aloituksen. Johan koulussa opetetaan että otsikon vierestä puhuminen on suurin virhe. Siitä tulee hylätty.

        Kyllä me ollaan, me lasten kanssa tiedämme sen itsekin. Se on kurja tunne, mutta siitäkin selviää.
        On hienoa että tiedät kaikki ihmiset, laaja ystävä piiri on joskus hyvä joskus paha.

        Virhe? Mitä paha on virheissä ja epäonnistumisissa? Anna sinäkin lupa itsellesi epäonnistua ja tehdä virheitä, muutenhan et tiedä onnistumisistakaan. Ei ole vierhetöntä ihmistä.

        Enkä ole hylätty, sinä taidat olla. On hienoa keskustella ihmisten kanssa, vuorovaikutus on parasta, kipakat neuvottelut on antoisia... juuri tästä on myös kyse psykolgiassa, ja paljosta muusta, siksi se onkin niin kiehtovaa, saada ihminen avautumaan ja poistamaan sitä kautta pelkonsa Jokaselle täällä on paikka, hyville ja huonoille asioille, joita vaan pitää oppia käsittelemään. Kaikille emme voi mitään mutta joille voimme, pitää tehdä.

        Mutta kerroppa mistä täällä puhutaan?

        Politikointi on eräänlaista psykologiaa, siinä vaan puhutaan ja puhutaa samoija aioita vatvotaan vuodesta toiseen, ja yritetään kääntää ihmisten mieli tahtomaan suuntaan. Joskus pakolla ja kieroilullakin valitettavasti. Siellä valta sanelee ja kellä on valtaa, hän tekee mitä haluaa, eikä kysele, ei ajattele ketään kuin itseään miten siitä itse hyötyisi enempi. Siellä potkitaan jo maassa makaavia, eikä sääliä tunneta.


      • Hohoijaa
        Anna aikaa itsellesi kirjoitti:

        Kyllä me ollaan, me lasten kanssa tiedämme sen itsekin. Se on kurja tunne, mutta siitäkin selviää.
        On hienoa että tiedät kaikki ihmiset, laaja ystävä piiri on joskus hyvä joskus paha.

        Virhe? Mitä paha on virheissä ja epäonnistumisissa? Anna sinäkin lupa itsellesi epäonnistua ja tehdä virheitä, muutenhan et tiedä onnistumisistakaan. Ei ole vierhetöntä ihmistä.

        Enkä ole hylätty, sinä taidat olla. On hienoa keskustella ihmisten kanssa, vuorovaikutus on parasta, kipakat neuvottelut on antoisia... juuri tästä on myös kyse psykolgiassa, ja paljosta muusta, siksi se onkin niin kiehtovaa, saada ihminen avautumaan ja poistamaan sitä kautta pelkonsa Jokaselle täällä on paikka, hyville ja huonoille asioille, joita vaan pitää oppia käsittelemään. Kaikille emme voi mitään mutta joille voimme, pitää tehdä.

        Mutta kerroppa mistä täällä puhutaan?

        Politikointi on eräänlaista psykologiaa, siinä vaan puhutaan ja puhutaa samoija aioita vatvotaan vuodesta toiseen, ja yritetään kääntää ihmisten mieli tahtomaan suuntaan. Joskus pakolla ja kieroilullakin valitettavasti. Siellä valta sanelee ja kellä on valtaa, hän tekee mitä haluaa, eikä kysele, ei ajattele ketään kuin itseään miten siitä itse hyötyisi enempi. Siellä potkitaan jo maassa makaavia, eikä sääliä tunneta.

        Tässä tulee esiin lissun jakomielitautisuus:
        Joku: Sisä Olet Hylätty 2.10.2014 09:37
        Lissu: Kyllä me ollaan, me lasten kanssa tiedämme sen itsekin. Se on kurja tunne, mutta siitäkin selviää
        Lissu: Enkä ole hylätty
        Samassa kirjoituksessa....


      • Oletko teini?
        Hohoijaa kirjoitti:

        Tässä tulee esiin lissun jakomielitautisuus:
        Joku: Sisä Olet Hylätty 2.10.2014 09:37
        Lissu: Kyllä me ollaan, me lasten kanssa tiedämme sen itsekin. Se on kurja tunne, mutta siitäkin selviää
        Lissu: Enkä ole hylätty
        Samassa kirjoituksessa....

        Tuosta huomaa ettet sinä taas osaa ajatella, tulkitset asioita oman mielen mukaan ja niinkuin lapsi, lukee mitä on kirjoitettu mutta ei osaa vielä ajatella syvällisemmin.

        Selitänpä sinulle rautalangasta kun itse et ymmärrä lukemaasi.

        Me lasten kanssa tiedämme olevamme miehen/isän puolelta hylättyjä, meidät jätettiin kun suturat tulivat väliin ja veivät miehen/isän. Isä siis hylkäsi lapsensa ja vaihtoi sutturoihin, ja myös minut. Olemme sen hyväksyneet jo.

        Emme ole hylättyjä, meillä on toisemme, meillä on suku meillä on perhe, ystävät kaikki mitä aina on ollut, ne eivät ole kadonneet mihinkään. Kukaan muu ei meitä ole hylännyt ja jättänyt kuin mies/isä.

        Jos et ymmärrä kerro niin selitän.

        Sulla on kyllä niin kapea ajatus ja ymmärrys, että ihmetellä täytyy, mitä sinä teet täällä aikuisten palstalla?


      • Kiitos ja näkemiin
        paras äiti kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ole?

        En minäkään tunne yhtään uusioperheenläistä, ( joita ei ole) , en tunne yhtään pakolaista, en tunne yhtään amerikkalaista... eihän se sitiä riipu tunnetko vai et..

        Oli julkkis peliä tai ei, ei se minua liikuta, minua liikuttaa vaan oman perheen asiat ja että ne ovat hyvin.

        Sun perheesi ei ole uusperhe, joten voisitko häipyä täältä. Hoida ne yksinhuoltajaperheesi asiat siellä palstalla.


      • Hohoijaa
        Oletko teini? kirjoitti:

        Tuosta huomaa ettet sinä taas osaa ajatella, tulkitset asioita oman mielen mukaan ja niinkuin lapsi, lukee mitä on kirjoitettu mutta ei osaa vielä ajatella syvällisemmin.

        Selitänpä sinulle rautalangasta kun itse et ymmärrä lukemaasi.

        Me lasten kanssa tiedämme olevamme miehen/isän puolelta hylättyjä, meidät jätettiin kun suturat tulivat väliin ja veivät miehen/isän. Isä siis hylkäsi lapsensa ja vaihtoi sutturoihin, ja myös minut. Olemme sen hyväksyneet jo.

        Emme ole hylättyjä, meillä on toisemme, meillä on suku meillä on perhe, ystävät kaikki mitä aina on ollut, ne eivät ole kadonneet mihinkään. Kukaan muu ei meitä ole hylännyt ja jättänyt kuin mies/isä.

        Jos et ymmärrä kerro niin selitän.

        Sulla on kyllä niin kapea ajatus ja ymmärrys, että ihmetellä täytyy, mitä sinä teet täällä aikuisten palstalla?

        Joku:
        Vietiinkö hänet väkipakolla sinun luota?
        Tappeli vastaan ja silti vietiin, niinkö?
        Eikö edes yrittänyt tulla takaisin kun suttura vaikka nukahti?
        Eikö miehelläsi ollut mitään sanomista viemiseen?

        Jakomielinen lissu vastaa:
        Kyllä kyllä kyllä... ompa lapsellisia kyssäreitä
        Minä olen yhtä teini kuin sinä ydinperheellinen.


      • ............
        Oletko teini? kirjoitti:

        Tuosta huomaa ettet sinä taas osaa ajatella, tulkitset asioita oman mielen mukaan ja niinkuin lapsi, lukee mitä on kirjoitettu mutta ei osaa vielä ajatella syvällisemmin.

        Selitänpä sinulle rautalangasta kun itse et ymmärrä lukemaasi.

        Me lasten kanssa tiedämme olevamme miehen/isän puolelta hylättyjä, meidät jätettiin kun suturat tulivat väliin ja veivät miehen/isän. Isä siis hylkäsi lapsensa ja vaihtoi sutturoihin, ja myös minut. Olemme sen hyväksyneet jo.

        Emme ole hylättyjä, meillä on toisemme, meillä on suku meillä on perhe, ystävät kaikki mitä aina on ollut, ne eivät ole kadonneet mihinkään. Kukaan muu ei meitä ole hylännyt ja jättänyt kuin mies/isä.

        Jos et ymmärrä kerro niin selitän.

        Sulla on kyllä niin kapea ajatus ja ymmärrys, että ihmetellä täytyy, mitä sinä teet täällä aikuisten palstalla?

        Oletko narsisti etkö ymmärrä että kieltämällä lasten tapaamasta isää loukkaat lasten oikeuksia. Onneksi oikeus asteet ovat muuttamassa käytäntöjään ja kaltaistesi ihmisten suhteen ovat vaihtaneet lähivanhemman toiseen


      • hylätty
        Sisä Olet Hylätty kirjoitti:

        Miten niin monista muista. Olet väärässä. Mutta sinä puhut. kaikki sen tietää tääiiä netissä kuka Lissu on netissä, valitettavasti. Hali vaan itseäsi. Mulla on ihan muut halaajat. Mies , lapset ja ystävät . Sinulla ei ole miestä ja sitähän sinä täällä valitat.

        Miten sinä osaat kuunnella sujuvasti toista kun et täällä edes ymmärrä mistä monesti puhutaan. Puhut asian vierestä kun joku tekee aloituksen. Johan koulussa opetetaan että otsikon vierestä puhuminen on suurin virhe. Siitä tulee hylätty.

        Kun Otsikon vierestä kirjoitetaan tulee arvosanaksi hylätty. Ymmärrätkö. Miten osaat kuunnella kun kirjoitakin yleensä aloittajan Otsikon vierestä. Ymmärrätkö??? Mees kysyyn lapsosilta.


      • opipopoi
        Anna aikaa itsellesi kirjoitti:

        Kyllä me ollaan, me lasten kanssa tiedämme sen itsekin. Se on kurja tunne, mutta siitäkin selviää.
        On hienoa että tiedät kaikki ihmiset, laaja ystävä piiri on joskus hyvä joskus paha.

        Virhe? Mitä paha on virheissä ja epäonnistumisissa? Anna sinäkin lupa itsellesi epäonnistua ja tehdä virheitä, muutenhan et tiedä onnistumisistakaan. Ei ole vierhetöntä ihmistä.

        Enkä ole hylätty, sinä taidat olla. On hienoa keskustella ihmisten kanssa, vuorovaikutus on parasta, kipakat neuvottelut on antoisia... juuri tästä on myös kyse psykolgiassa, ja paljosta muusta, siksi se onkin niin kiehtovaa, saada ihminen avautumaan ja poistamaan sitä kautta pelkonsa Jokaselle täällä on paikka, hyville ja huonoille asioille, joita vaan pitää oppia käsittelemään. Kaikille emme voi mitään mutta joille voimme, pitää tehdä.

        Mutta kerroppa mistä täällä puhutaan?

        Politikointi on eräänlaista psykologiaa, siinä vaan puhutaan ja puhutaa samoija aioita vatvotaan vuodesta toiseen, ja yritetään kääntää ihmisten mieli tahtomaan suuntaan. Joskus pakolla ja kieroilullakin valitettavasti. Siellä valta sanelee ja kellä on valtaa, hän tekee mitä haluaa, eikä kysele, ei ajattele ketään kuin itseään miten siitä itse hyötyisi enempi. Siellä potkitaan jo maassa makaavia, eikä sääliä tunneta.

        Mun puolesta lue vaikka ympäristöhygienikoksi, ihan sama. Siitä huolimatta sinulla on suppea ymmärrys. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.


      • narsissi kuihtuu
        ............ kirjoitti:

        Oletko narsisti etkö ymmärrä että kieltämällä lasten tapaamasta isää loukkaat lasten oikeuksia. Onneksi oikeus asteet ovat muuttamassa käytäntöjään ja kaltaistesi ihmisten suhteen ovat vaihtaneet lähivanhemman toiseen

        Kyllä. Hän on narsisti. Sen takia lukee ??? psykologiaa että osaisi manipuloida paremmin. Hajottaa ja hallita

        Sopivasti hyppää ne kohdat yli johon ei osaa vastata. Narsisti olevinaan tietää ja näyttelee viisasta vaikka ei tiedäkään mitään.


      • lettutieteen vihtori
        paras äiti kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ole?

        En minäkään tunne yhtään uusioperheenläistä, ( joita ei ole) , en tunne yhtään pakolaista, en tunne yhtään amerikkalaista... eihän se sitiä riipu tunnetko vai et..

        Oli julkkis peliä tai ei, ei se minua liikuta, minua liikuttaa vaan oman perheen asiat ja että ne ovat hyvin.

        Et tietenkään tunne uusioperheenläisiä, kun sellaista perhemuotoa ei ole. Mutta se ettet tunne yhtään uusperheellistä, ei ole muutakuin näsäviisailua. Opetetaanko sitä psukolgian tunneilla?
        No, en minäkään tiedä yhtään ydinperhettä jossa ei ole isää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe