Melkein 80 kiloinen nainen

R_an

Kun oli se keskustelu että voiko 75 kg nainen olla hyvän näköinen, niin katsokaas tätä naista: http://pinthefuckups.blogspot.fi/2014/09/klikkaa-ja-katso-mrvn-rohkeat-kuvat.html
Painaa melkein 80 kg ja on ihan *****n hyvän näköinen. Mikä on se ongelma että nainen määritellään painon kautta? Ja usein vielä ollaan ihan väärässä kun arvioidaan naisen painoa. Tuo nainen kuvassa voisi olla unelmanaiseni, mutta en julistaisi täällä sitä että vain 80 kg nainen on seksikäs.

75

4715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis on

      seksikkään naisellinen tuollainen on nainen sopisi vielä muutama lisäkilokin ja silti olisi haluttava tykkään l-xl naisista ja kelpaisi myös xxl nainenkin jos ei ole liian lihava

    • Ihraaaa

      Täh? Hänkö melkein 80kg? Ei voi ola. Itse painan 80 kiloa ja meitä kun vertaa vartalollisesti niin voisi kuvitella että painan häntä noin 50 kg enemmän. :D

      • 255555

        Pituusero? Eri kropan koostumus, eri suhteessa läskiä ja lihasta?


      • pieni ja siro, bmi19

        Voihan sillä olla pituutta jo sen 180 ja korsetti pitää vyötärön kapeena....Jos olisi pelkissä normi alusvaatteissa ja ilman meikkiä, tuskin olisi enää niin "vetävä". Jos itse painaisin edes tuon 75 kiloa olisin melkoinen valas.


      • asdfghjklöä
        pieni ja siro, bmi19 kirjoitti:

        Voihan sillä olla pituutta jo sen 180 ja korsetti pitää vyötärön kapeena....Jos olisi pelkissä normi alusvaatteissa ja ilman meikkiä, tuskin olisi enää niin "vetävä". Jos itse painaisin edes tuon 75 kiloa olisin melkoinen valas.

        Hahhah, korsetti ei pidä kenenkään vyötäröä kapeana jos sitä ei pidä päällä koko aikaa ja hän kertoo myös pituutensa.


      • Äly hoi!
        pieni ja siro, bmi19 kirjoitti:

        Voihan sillä olla pituutta jo sen 180 ja korsetti pitää vyötärön kapeena....Jos olisi pelkissä normi alusvaatteissa ja ilman meikkiä, tuskin olisi enää niin "vetävä". Jos itse painaisin edes tuon 75 kiloa olisin melkoinen valas.

        Miten joku voi olla noin idiootti? Siis tuo pieni ja siro tyyppi...BMI19 ei auta sua mitenkään, jos olet noin taukki!


    • mentori

      Poikkeuksia toki voi olla, mutta 80kg nainen on lähes aina ihan läski. Jos jostakin netistä löytyy muka kuva 80kg hyvänmuotoisesta naisesta, niin se ei tarkoita ette te porsaan näköiset akat, 80kg ruhoinenne siellä ruutujen takana olisitte hyvännäköisiä tai ei-läskin näköisiä. Tietäkää se.

      • curvy

        Tai sitten se nainen on hyvin treenattu ja rasva on jakautunut kauniisti. Ainakin on vaikeaa kuvitella itseöään läskiksi kun vyötärö on kapeampi kun monella 10 kg kevyemmällä.

        Haluaisimpa nähdä kun joku Suomi24:ssä anona kirjoittelemista harrastava tulisi haukkumaan minua porsaaksi, niin vain ei taida ikinä käydä :D


      • asdfghjklöä
        curvy kirjoitti:

        Tai sitten se nainen on hyvin treenattu ja rasva on jakautunut kauniisti. Ainakin on vaikeaa kuvitella itseöään läskiksi kun vyötärö on kapeampi kun monella 10 kg kevyemmällä.

        Haluaisimpa nähdä kun joku Suomi24:ssä anona kirjoittelemista harrastava tulisi haukkumaan minua porsaaksi, niin vain ei taida ikinä käydä :D

        älä selitä, läski säkin oot, paitsi omasta mielestäsi.


      • curvy
        asdfghjklöä kirjoitti:

        älä selitä, läski säkin oot, paitsi omasta mielestäsi.

        Ja sitten menen ja käytän samoja vaatteita kuin hoikat naiset, ja näytän paremmala kuin hoikat naiset. :) Paitsi enhän mä käytä, kun pitää koon 36-38 mekkoon ommella rintojen kohdalle venyke! ;)


        Läskit on niitä joilla on siideripömppis ja jenkkakahvat, ei niitä jotka juoksee 15 km ja urheilee.


    • joo'o

      Ei varmasti paina 80 kiloa.

      • Kysynvaan

        Miksi joku valehtelisi painonsa ylöspäin


      • TaukkiT

        TAUKKI! Tuolla kuvan naisella on paljon pituutta, ja hänellä on tietyntyyppinen vartalo, joten rasva jakautuu kauniisti ympäri kehoa! Tuon tyyppisen vartaloiselle tuommoinen on yleensä aivan normaalia, hän ei voisi elää päivääkään normaalia elämää jos haluaisi pitää jotain pikkuruista hoikkaa ihanne vartaloa yllä.. Herranjumala, aina voi jotain pientä parantaa, muttei kai sen tarvitse syödä ihmiseltä koko elämää.. ! Ei kilot kerro mitään!! Vyötärön ympärys on tärkein terveyden mittari, hän on 176cm pitkä niin jos vyötärön ympärys on korkeintaan 88cm eli 50% naisen pituudesta nainen on terve! Ja hieman alle on naisilla ihanne, mutta sen 50% yli kun mennään on vasta lihava!

        Painoindeksi on epäreilu, kuten myös naisten ihannemitat koska pituus yms lihasmassa, kaikki vaikuttaa enemmän kuin luulet!! Ihankuin 176cm naisella joku 60cm vyötärö olisi kovin monelle mahdollinen tai turvallinen!! Jos puhutaan jostain 160cm naisesta niin otetaan -50% niin ollaan jo 80cm joka yleensä ollut normaalin yläraja! Uuden tutukimusten valossa kuitenkaan ei näin ihan ole..
        Ja se on paras mittari jos mikä, mitä timmimpi keskivartalo sitä parempi..


    • ei ei

      Liian löysä minun makuuni.

    • Hin

      hyvännäköinen mutta myös pitkä

    • asdfghjklöä

      isokokoinen ja läskihän tuokin on. Ihan perceestä koko akka muutenkin.

    • joojoo18

      Täydellinen nainen, muttei tosiaan vaikuttanut 77 kiloiselta, tai sitten tossa kropassa on lihastakin.

    • Ilman tatskeja kiito

      Ei tuo nainen ole yhtään liian lihava. Oikein nätti on, varsinkin vartalo. Tatuoinnit vaan ällöttää.

      • Ohah

        Ei ole nätti vaan lumoavan kaunis


    • 76655566665556

      Riippuu tietty kuinka pitkä on, muutenkin ihmisen paino voi nopeasti muuttua muutaman kilon suuntaan jos toiseen ulkonäössä näkymättä.

    • Gfkfckcfkfck

      Arvioisin että painaa n. 65 kg.

    • maailmastahuolestunu

      Hei, kuin kehtaatte ekaksikin puhuu naisista ala-arvoiseen sävyyn! Jos haluutte sellasen laihan "mallin mitoissa" olevan naisen niin voitte melkein suoraan lähtee hakee niitä sairaalasta syömishäiriö osastolta. Teillä taitaa itellänne olla jotsin ulkonäköön liityviä ongelmia, se pari ylimäärästä kiloo kenties peittämässä vatsalihakset! Enkä ihmettele yhtään jos nykyään naisten on vaikea löytää sopivaa miestä, jos miehet ovat saastuneet tälläsin ajatuksin! Menkää kuule itteenne enne kun rupeette julkasee tollasii kommentei yli 70 kilosista naisista! Onko painolla mitään väliä jos se ei oo terveydelle haitallinen ja ihminen on onnellinen!!

      • piste

        Jos MIES itse on 90-100kg, miksei nainenkin saasilloin olla 75-80, häh? Toki ruipelo etsii toista ruipeloa, hyvä niin. Katso itse ensin peiliin ja vaa'an lukemiin, sitten vasta voit alkaa joko vinoilla, tai fiksuna tyyppinä kunnioittaa kaikkia erikokoisia ihmisiä - sukupuolesta, ulkonäöstä ja painoindeksistä riippumatta!


    • seriouslyy

      No onpa tällä lihatiskillä kuhinaa. Pistetäänkö jauhelihana, sisäfileenä vaiko ihan valmiina pyöryköinä?

      -___-

    • hastalavistan

      Hah, miehet (eikä liioin moni nainenkaan nykyään) ei tajua yhtään mitään, miltä näyttää minkäkin kokoinen nainen. Media on tehnyt tehtävänsä ja kutistanut käsityksemme normaalista vartalosta hyvin pieneen marginaalin sisälle.

      Maailma muuttuu koko ajan sairaammaksi, eikä se auta ketään, etenkään nuoria epävarmoja ihmisiä, että täysin terveitä vartaloita kritisoidaan ja luodaan lähes epärealistisia vaatimuksia.

      Toki jokainen voi viettää tunteja salilla ja syödä raejuustoa salaatilla, mutta monellekaan se ei ole oikeasti mitään kummoista elämää, vaan ihan suoraan sanottuna epävarmuuden tuomaa pakkoa näyttää joltain, mikä ei ole itselleen luonnollista.

      Ja turha kenenkään väittää että ihminen on luonnollisimmillaan kun se pitää tiukkaa kuria ja treeniä päällä, ei todellakaan ole. Eikä myöskään täysin mäkkisohvaperunana.

      • asdfghjklöä

        tyypillistä läskin akan selitystä, joka ei voi omille liikakiloilleen mitään huonon itsekurinsa takia.


      • TaukkiT
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tyypillistä läskin akan selitystä, joka ei voi omille liikakiloilleen mitään huonon itsekurinsa takia.

        Tietsä mitä olen aivan samaa mieltä hastalavistan kanssa, mutta olen itse kyllä pudottanut lähes 30kiloa ylimääräistä.. Eikä ollut edes kovin vaikeaa..


    • Kyllästynyt miehiin
      • asdfghjklöä

        mikä viisas tuo nyt on??! Ai viisas siksi kun huomiohuo_raa tyhjänpäiväisillä blogeillaan. Tuo tyhjänpäiväisten blogien pitäminen netissä on tämän päivän typerä ilmiö, eikä mitään muuta. Tuollaiset horinat et tee kenestäkään viisasta.


      • Kyllästynyt myös
        asdfghjklöä kirjoitti:

        mikä viisas tuo nyt on??! Ai viisas siksi kun huomiohuo_raa tyhjänpäiväisillä blogeillaan. Tuo tyhjänpäiväisten blogien pitäminen netissä on tämän päivän typerä ilmiö, eikä mitään muuta. Tuollaiset horinat et tee kenestäkään viisasta.

        Hän sentään vaikuttaa ihmisiin, toisin kuin sinä, joka tuhlaat aikasi tämän päivän typerään keskustelupalstajankkaukseen ;)


      • asdfghjklöä
        Kyllästynyt myös kirjoitti:

        Hän sentään vaikuttaa ihmisiin, toisin kuin sinä, joka tuhlaat aikasi tämän päivän typerään keskustelupalstajankkaukseen ;)

        vaikutin minäkin, koska vastasit viestiini.

        Ja millä tavalla tuo akka nyt muka vaikuttaa??! Ei paljon vakuuta, jos muutama tyhjäpää akka seurailee tuon "hienoa" blogia tyhjänpäiväisen elämänsä täytteeksi.
        Netti on täynnä toinen toistaan "viisaampia" blogin pitäjiä, joilla ei ole mitään todellista annettavaa yhtään kellekään. Tuollaiset tapaukset haluvat korostaa vain itseään laittamalla blogin pystyyn ja jaarittelemalla jotakin tosi "tärkeää" sinne. En yhtään ihmettelisi, vaikka kyseinen bloginpitäjä olisi tehnyt itse tämänkin ketjun aloituksen, puffatakseeen blogiaan. Itsensä jalustalle nostaminen on tämän päivän kansantauti no.1


      • yeahk
        asdfghjklöä kirjoitti:

        vaikutin minäkin, koska vastasit viestiini.

        Ja millä tavalla tuo akka nyt muka vaikuttaa??! Ei paljon vakuuta, jos muutama tyhjäpää akka seurailee tuon "hienoa" blogia tyhjänpäiväisen elämänsä täytteeksi.
        Netti on täynnä toinen toistaan "viisaampia" blogin pitäjiä, joilla ei ole mitään todellista annettavaa yhtään kellekään. Tuollaiset tapaukset haluvat korostaa vain itseään laittamalla blogin pystyyn ja jaarittelemalla jotakin tosi "tärkeää" sinne. En yhtään ihmettelisi, vaikka kyseinen bloginpitäjä olisi tehnyt itse tämänkin ketjun aloituksen, puffatakseeen blogiaan. Itsensä jalustalle nostaminen on tämän päivän kansantauti no.1

        Hän vaikuttaa sillä tavalla että kannustaa ja vahvistaa meidän naisten tervettä itsetuntoa tuomalla itse itsensä rehellisesti esille sellaisena kuin on, häpeämättä vaikka nykyyhteiskunta meitä painostaakin vain tiettyn ahtaaseen muottiin.
        Hän ei sano missään vaiheessa että kenenkään täytyisi olla tietynlainen, vaan kannustaa meitä jokaista naista hyväksymään ulkomuotomme. Jos on hoikka, niin olkoon ja jos on rotevampi, niin so what? Hän on räväkkä ja suorasanainen, sanoo ääneen sen mitä me kaikki ei välttämättä uskalleta ja se kannustaa meitä muitakin rohkaistumaan.

        Ja ei, hän ei ole ainut nainen joka niin tekee, mutta meistä osa samaistuu mieluusti häneen =) Jasiis siksi hän vaikuttaa, toisinkuin tuollainen negatiivinen nettirähisijä.


      • yeahk
        yeahk kirjoitti:

        Hän vaikuttaa sillä tavalla että kannustaa ja vahvistaa meidän naisten tervettä itsetuntoa tuomalla itse itsensä rehellisesti esille sellaisena kuin on, häpeämättä vaikka nykyyhteiskunta meitä painostaakin vain tiettyn ahtaaseen muottiin.
        Hän ei sano missään vaiheessa että kenenkään täytyisi olla tietynlainen, vaan kannustaa meitä jokaista naista hyväksymään ulkomuotomme. Jos on hoikka, niin olkoon ja jos on rotevampi, niin so what? Hän on räväkkä ja suorasanainen, sanoo ääneen sen mitä me kaikki ei välttämättä uskalleta ja se kannustaa meitä muitakin rohkaistumaan.

        Ja ei, hän ei ole ainut nainen joka niin tekee, mutta meistä osa samaistuu mieluusti häneen =) Jasiis siksi hän vaikuttaa, toisinkuin tuollainen negatiivinen nettirähisijä.

        Ja siis minä en ainakaan aio kenenkään miehen takia laihduttaa itseäni ns. ihanne mittoihin niin kauan kuin olen tässä painossani terve ja tyytyväinen =)
        Elämä on täynnä mukavampia asioita, kuin jatkuva painon tarkkailu, enkä todellakaan aio jäädä niistä paitsi!

        Onneksi omassa miehessäni on sen verran munaa että ei pelkää pehmeyttäni (siis just niitä läskejä), vaan suorastaan rakastaa pulleita reisiäni ja pyöreitä poskiani ;)


      • 19+12
        yeahk kirjoitti:

        Ja siis minä en ainakaan aio kenenkään miehen takia laihduttaa itseäni ns. ihanne mittoihin niin kauan kuin olen tässä painossani terve ja tyytyväinen =)
        Elämä on täynnä mukavampia asioita, kuin jatkuva painon tarkkailu, enkä todellakaan aio jäädä niistä paitsi!

        Onneksi omassa miehessäni on sen verran munaa että ei pelkää pehmeyttäni (siis just niitä läskejä), vaan suorastaan rakastaa pulleita reisiäni ja pyöreitä poskiani ;)

        No ei se nyt mitään munaa vaadi tykätä pulleammista naisista. Joillakin vain on sellainen maku. Sama kuin minä ilmoittaisin, että minullapa on munaa tykätä hoikista naisista.


      • asdfghjklöä
        19+12 kirjoitti:

        No ei se nyt mitään munaa vaadi tykätä pulleammista naisista. Joillakin vain on sellainen maku. Sama kuin minä ilmoittaisin, että minullapa on munaa tykätä hoikista naisista.

        siinäs kuulit, saata_nan läski.

        "yeahk" on vain taas yksi läski akka, jolla ei ole itsekuria pitää vartaloaan kuosissa ja tästä syystä seuraa ja ylistää jotakin itsestään melua pitävän läskin blogia.


      • ja pelle
        asdfghjklöä kirjoitti:

        siinäs kuulit, saata_nan läski.

        "yeahk" on vain taas yksi läski akka, jolla ei ole itsekuria pitää vartaloaan kuosissa ja tästä syystä seuraa ja ylistää jotakin itsestään melua pitävän läskin blogia.

        olet idiootti


      • KÖH
        asdfghjklöä kirjoitti:

        siinäs kuulit, saata_nan läski.

        "yeahk" on vain taas yksi läski akka, jolla ei ole itsekuria pitää vartaloaan kuosissa ja tästä syystä seuraa ja ylistää jotakin itsestään melua pitävän läskin blogia.

        asdfghjklöä ja tietkö mikä sä olet? trolli joka kaipaa ruokintaa.. tai sitten vain hirveä valittaja, vingut täällä ku joku akka.. sulla taitaa olla itelläs vaan huono itsetunto ku täällä vingut tollei


    • niin varmaan

      Painaa varmaan enemmänkin kuin se 80kg.

    • Samperi2014

      Moi! kertokaahan sisaret ja veljet ym. mikä on kun nykyään ei tavallinen suomalainen rehellinen nainen kelpaa? Vaan pitäisi olla mallimitoissa ja pitäisi olla kotoisin jostain muusta maailmankolkasta ku suomesta! Varsinkin pitäisi olla kiinalainen tai joku muu aasialainen nainen. Törmäsin tossa kesällä sellaiseen idioottiin ettei mitään rajaa..Syytteli vainoharhaisesti vkoloppuisin kaljoissaan ihan kaikesta mitä itse ei ollu tullu etes ajatelleeksi..Onneksi pääsin eroon ja toivottavasti pysyykin poissa...Kun mäkin olen laihduttanut 1,5 v. aikana 30 kg tosi isoista mitoista, ni olisi luullu löytyvän edes joku joka haluaisi olla kanssani. But no..kukaan ei vilkaisekaan muhun päin..aloittaessani laihdutuksen painoin 110kg. Nyt 80kg ja lisää tippuu koko ajan...Sen vielä sanon, ettei tunnu laihdutuksestakaan olevan mitään hyötyä parisuhde ym. rintamalla....tuntuu että seinät kaatuu päälle tästä yksinäisyydestä. enkä etes tiedä oliko tää oikea palsta tälle viestille vai olisiko pitäny jollekin toiselle palstalle laittaa. olen aika vihreä yleensäkin tietsikan käytössä...

      • mentori

        lihavat ei kelpaa, eikä pidäkkään kelvata, koska se on epätervettä. Hoikat naiset kelpaa, mutta heille ei taas tahdo suomalainen rehellinen mies kelvata. Aasialaiset naiset kelpaa lähinnä siksi, koska ovat hoikkia ja miehet kelpaavat heille, ilman mahdottomia kriteereitä.


      • jojh
        mentori kirjoitti:

        lihavat ei kelpaa, eikä pidäkkään kelvata, koska se on epätervettä. Hoikat naiset kelpaa, mutta heille ei taas tahdo suomalainen rehellinen mies kelvata. Aasialaiset naiset kelpaa lähinnä siksi, koska ovat hoikkia ja miehet kelpaavat heille, ilman mahdottomia kriteereitä.

        Ai siis aasialaisissa naisissa ei ole mitään muuta kuin hoikkuus? :D


      • mentori
        jojh kirjoitti:

        Ai siis aasialaisissa naisissa ei ole mitään muuta kuin hoikkuus? :D

        "hoikkia ja miehet kelpaavat heille, ilman mahdottomia kriteereitä"

        Miehet on aika vaatimattomia, toisin kuten naiset.

        Tuliko selväksi?


      • JOOjust
        mentori kirjoitti:

        "hoikkia ja miehet kelpaavat heille, ilman mahdottomia kriteereitä"

        Miehet on aika vaatimattomia, toisin kuten naiset.

        Tuliko selväksi?

        Jos on vaatimatonta sanoa tota alottajan kuvan naista lihavaksi, niin silloin olette aivan liian vaativia, koska tuo nainen ei kerta kaikkiaan ole lihava.. Ne miehet jotka tuota naista kehtaa kutsua lihavaksi ovat sairaita!! Muuttakoot sinne aasiaan, jossa naiset saa täysikäistyttyään lahjoiksi kauneus leikkauksia jotta saavat miehen.. Siellä joka toinen nainen vähintään on leikelty jostain kohtaa.. Siellä mitään luonnon kauniita naisia ole yhtään enempää kuin täälläkään..


      • tathöahf
        mentori kirjoitti:

        "hoikkia ja miehet kelpaavat heille, ilman mahdottomia kriteereitä"

        Miehet on aika vaatimattomia, toisin kuten naiset.

        Tuliko selväksi?

        Sinäkiin akka, älä puolustele miehiä.


    • Samperi2014

      mulla ei ole mitään ihme kriteereitä...enkä itsekään pidä itsestäni lihavana, koska tiedän kaikki vaarat mitkä johtuu lihavuudesta. Ja mulle kyllä kelpais rehellinen mies, nimenomaan rehellinen!!! Olen joskus painanut ainoastaan 50 kg, mutta johtuen eri sairauksista ja mulle määrätyistä paskalääkkeistä joidenka piti auttaa, raskaudestani ym. olen lihonut niihin mittoihin joissa olin n. 1,5 v. sitten. Mutta ei mikään anorektikkokaan ole tervettä. Tulee mieleen lähinnä haluavatko ukkelit sitten jotain pikkutyttöjä joilla ei ole persettä ja tissejä lainkaan?! Tällä hetkellä olen ihan mahdottoman katkera elämäntilanteestani johtuen. Ja sen sanon odottakaahan paskat ukkelit kun laihdun takaisin niihin ns. "sopiviin" mittoihin! Sitten on koston aika! ainakin niille jotka ovat minua loukanneet...

    • Samperi2014

      Ja sitä paitsi, tämä maailma on niin ulkonäkökeskeinen, että jos et ole joku beyonce tai marilyn monroe et kelpaa..Totta on että lihavuus on epätervettä, mutta ei siitäkään pitäisi kohtuuttomasti rangaista ihmistä eristämällä tämä muusta niin sanotusta kauniista maailmasta..Ja mitkähän on ne mahdottomat kriteerit? Mulle riittäis että ukosta olis edes johonkin esim. sängyssä ja saisi rakkautta ja hellyyttä ja normaalin elämän/lapsia esim. Onkohan ne mahdottomia kriteereitä suomalaisille miehille? Tai miehille yleensä? En ole koskaan pettänyt ketään kun olen ollut suhteessa vaan mua on aina petetty tai jätetty. Olen varmaan sitten tehnyt aina kaiken väärin tai olen liian kiltti. Kai se vika on sitten jossakin mussa...ed. suhteessa olin 9 v. enkä edes ajatellut pettäväni. Mies petti ja teki lapsen hädin tuskin 18 v. tytölle ja tunnusti vasta 6,5 v. jälkeen sen olleen hetken mielijohde!! että näin!

      • ...

        Tarpeeks kun kahlaa sikoja läpi nii kyllä vielä löytää sen fiksun miehen. Tiedän kokemuksesta.


      • asdfghjklöä
        ... kirjoitti:

        Tarpeeks kun kahlaa sikoja läpi nii kyllä vielä löytää sen fiksun miehen. Tiedän kokemuksesta.

        sen prosessin aikana naisesta tulee valitettavasti puhki run_kattu ho_ro. Ja se on ihan oikea rangaistus nirsoudesta.


      • JOOjust
        asdfghjklöä kirjoitti:

        sen prosessin aikana naisesta tulee valitettavasti puhki run_kattu ho_ro. Ja se on ihan oikea rangaistus nirsoudesta.

        Ja miehistäkö ei tule ihan samalaisia ku ne käy joka naisen läpi??


      • nnnihihihaifhoöa
        asdfghjklöä kirjoitti:

        sen prosessin aikana naisesta tulee valitettavasti puhki run_kattu ho_ro. Ja se on ihan oikea rangaistus nirsoudesta.

        Hei akat mentori ja asdfghjklöä! Menkää muualle saastuttamaan katkeruuttanne! Joku läski akka vei miehenne.


    • Samperi2014

      Ja mikähän olisi sopivan painoinen akkeli? Olisiko se sitten se n. 175 cm pitkä ja 45 kg painava luutarha? Siinähän vaan luut kolisee eikä mistään tule mitään varsinkin jos ukko on samaa lajia...johan kävisi kolina sängyssä esim. Heh, heh, hee, hee.....

      • "luukasa"

        Inhoan tota että pitää haukkua sitten hoikkia naisia luukasoiksi jos läski miellyttää! Eikö kaikki voisi olla kivoja!


    • Hemskatti2014

      Olen liki viiskymppinen ukkeli enkä ymmärrä tätä nykyajan naisihannetta jossa naisella pitää olla kuin teinipojan vartalo. Hyi helskatti sanon minä, onko nykyajan miehillä jotain homostelufantasioita? Aito, oikea nainen on rintava, persevä ja muualtakin muhkeamuotoinen jota haliessa ei tule mieleen pitelevänsä sylissään soppaluukasaa. Sitäpaitsi usein nämä ylihoikat naiset ovat joko kireitä kuin viulunkielet tai sitten niin hemmetin täynnä itseään kun olla voi.

      Naiset joilla on uhkeat muodot! Olkaa onnellisia ja ylpeitä naisellisuudestanne sillä kyllä teillä on paljon faneja. Jotkut naisista mitään ymmärtämättömät teitä voivat haukkua ja osa miehistä lähtee tähän mukaan vaikka oikeasti pitävätkin muodokkaista naisista, eivät vaan uskalla sitä tuoda julki.

      • asdfghjklöä

        tod.näk. lihavan naisen höpötystä.


      • Pehmeä muttei pullea
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tod.näk. lihavan naisen höpötystä.

        Ei välttämättä. On olemassa paljon miehiä, jotka todella tykkäävät enemmän "kun on mistä ottaa kiinni". Mutta on myös heitä, joiden mielestä "liha on maukkaampaa luun vierestä". Em. viitaten on täydellisen typerää yleistää mitään asioita eli tehdä sitä, mitä nämä palstat ovat pullollaan.


      • Hemskatti2014
        Pehmeä muttei pullea kirjoitti:

        Ei välttämättä. On olemassa paljon miehiä, jotka todella tykkäävät enemmän "kun on mistä ottaa kiinni". Mutta on myös heitä, joiden mielestä "liha on maukkaampaa luun vierestä". Em. viitaten on täydellisen typerää yleistää mitään asioita eli tehdä sitä, mitä nämä palstat ovat pullollaan.

        En ole nainen vaan kuten sanoin, liki viiskymppinen ukkeli. Olen elämäni aikana kokenut alle 50 kiloisista naisista yli satakiloisiin ja pahimmat kokemukset ovat tuolta asteikon alapäästä, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Vaikka pidänkin uhkeammista naisista niin jossain se raja tulee vastaan missä viehättävyys alkaa vähentyä painon noustessa korkeammaksi. Naisen luonne kuitenkin auttaa paljon pieniin fyysisiin virheisiin, mieluummin sitä ison ja mukavan naisen kanssa elää kuin kireähermoisen, hysteerisesti painoaan vahtivan naisen kanssa.


      • Älä yleistä !
        Hemskatti2014 kirjoitti:

        En ole nainen vaan kuten sanoin, liki viiskymppinen ukkeli. Olen elämäni aikana kokenut alle 50 kiloisista naisista yli satakiloisiin ja pahimmat kokemukset ovat tuolta asteikon alapäästä, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Vaikka pidänkin uhkeammista naisista niin jossain se raja tulee vastaan missä viehättävyys alkaa vähentyä painon noustessa korkeammaksi. Naisen luonne kuitenkin auttaa paljon pieniin fyysisiin virheisiin, mieluummin sitä ison ja mukavan naisen kanssa elää kuin kireähermoisen, hysteerisesti painoaan vahtivan naisen kanssa.

        Kaikki painoaan vahtivat pienemmän kokoiset naisihmiset eivät ole kireähermoisia hysteerikkoja.


      • asdfghjklöä
        Älä yleistä ! kirjoitti:

        Kaikki painoaan vahtivat pienemmän kokoiset naisihmiset eivät ole kireähermoisia hysteerikkoja.

        kuten jo edellä epäilin, niin saattaa olla lihavan naisen propagandaa..


      • HyväHemskatti

        Jaa.. Siksi olen saanut kehuja vain vanhemmilta miehiltä.. Nuoret miehet haukkuvat norsuksi (vaikka olen normaalipainoinen) ja vanhemmat miehet kaduilla katsoo ihmeissään kesällä kun kävelen ja sanoo "tuollainen naisen kuuluu olla", kehuvat aina minua kauniiksi.. nuoret miehet kutsuvat minua läskiksi norsuksi.. minulla on todella hoikka vyötärö, mutta muuten olen uhkeahko.. tän takia naiset sairastuu syömishäiriöihin.. just tän takia.. itekkin laihdutan hirveästi eikä kukaan sanonut muuta kuin "miten oot vieläki noin iso vaik syöt noin vähän" .. (ja painoindeksin mukaan olin jo alipainoinen..) ei minulta muodot kadonnut täysin kilojenkaan mukana.. ei se lantio siitä mihinkään katoa, tai hartia leveys, yms..


      • HyväHemskatti
        HyväHemskatti kirjoitti:

        Jaa.. Siksi olen saanut kehuja vain vanhemmilta miehiltä.. Nuoret miehet haukkuvat norsuksi (vaikka olen normaalipainoinen) ja vanhemmat miehet kaduilla katsoo ihmeissään kesällä kun kävelen ja sanoo "tuollainen naisen kuuluu olla", kehuvat aina minua kauniiksi.. nuoret miehet kutsuvat minua läskiksi norsuksi.. minulla on todella hoikka vyötärö, mutta muuten olen uhkeahko.. tän takia naiset sairastuu syömishäiriöihin.. just tän takia.. itekkin laihdutan hirveästi eikä kukaan sanonut muuta kuin "miten oot vieläki noin iso vaik syöt noin vähän" .. (ja painoindeksin mukaan olin jo alipainoinen..) ei minulta muodot kadonnut täysin kilojenkaan mukana.. ei se lantio siitä mihinkään katoa, tai hartia leveys, yms..

        tai ei oikeestaan muodot vaan luut..


    • Kokonaisuus

      Pitkä nainen voi tietenkin painaa enemmän eikä se vielä vartalolla näy. Toinen seikka on mihin kohtaa vartaloa ne kilot on kasaantuneet ja lisäks onko massa lihasta vai läskiä.

      • jojh

        Niin linkin naisella ne on osuneet ihan täysin oikeisiin paikkoihin mutta kun nykymaailma ei tajua että tissitkin painaa kun paino on muka aina vaan miinusta ja tissit plussaa.


    • Nätti

      Kyllä todellakin voi painaa n.80 kg.
      Itsekkin olen pitkä ja painan samoissa lukemissa ja kukaan ei ole sanonut läskiksi.
      Reidet ovat paksuhkot, niin kuin hänelläkin, takapuoli pyörreä, ei kuitenkaan kovin leveä, tissit ovat muhkeahkot.
      Niistä jo kertyy muutama kilo enemmän kuin näillä ylihoikilla naisilla.

      • Eli sinä kuulut sarjaa ihanatn muodokas aito nainen :)


    • läskit ämmät on

      Tosi ällöttäviä SIKOJA !!!!!!!!!!!!

    • Oikea Mies

      Onpa kuuma. En tuijota vaakaan.

    • hävetkää siat

      Täytyy kyllä sanoa että kyllä ihmiset on idiootteja. Häpeäisitte!

    • ei ole painolla väli

      painan 80 ja näytän laihemmalta, olen 168cm pitkä, joten kyllä tuo painaa enemmän, veikkaisin jo 90kiloa

      • ööliä

        hahhahhhaa niin varmaan, senkin sotanorsu


      • Joovwe

        Taitaa olla ruumiinkuvasi vääristynyt


    • Herätys ihmiset!

      Olen harrastanut pienen ikäni jalkapalloa ja sen ohella muuta urheilua. Olen aina ollut ruumiinrakeenteeltani isokokoinen. Olen 180cm pitkä sekä painan 80kg. Mielestäni olen "normaalipainoinen", jos sellaista määritelmää edes on olemassa. Ainakin tiedän, että olen itse tyytyväinen vartalooni.

      Tässä vielä kuvia minusta:

      http://aijaa.com/upld/
      http://aijaa.com/vJpLcs

      "Nainen on läski, jos se painaa yli 70kg." Tämän kaltaisesta kommentoinnista ei kannata harmistua. Itse ainakin olen ylpeästi 80 kiloinen.

    • Herätys ihmiset!
      • Eipä miulla muuta

        Sanoisin että hoikka. Eli kyllä 180 senttisen pitää vähintään 80 kg painaakin.
        Rohkeita tyttöjä täällä kun oman kuvansa laittavat !


    • niii!!!

      Nätti nainenhan tuo on, ja kyllä mentori eli asdfag panisi jos naisista tykkäisi!

      • Haistakaa

        Joo ja miten täällä on tällasia paska kasoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe