Romanien seksuaalisuus

:))

Miksi romaneissa esiintyy paljon homoseksuaalisuutta?

50

2819

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaalo of finland

      Olisko pukeutumisella osuutta asiaan. Onhan tuo miesromanien pukeutuminen kuin Tom Of Finland kuvissa. Jatsarisaappaat, kireät suorat housut, nahkapusakka ja ajurinhattu. Lisäksi monella hyvin hoidetut pulisongit ja viikset mitkä ovat gaypiireissä kova sana.

      En ihmettelisi vaikka Tom Of Finland kuvien malleina olisi ollut romaneja.

      • Hoh hoijaa...

        Eihän romaneilla ole kireitä housuja. Käsittääkseni myös viikset yms. on kiellettyjä (romanit voi korjata jos olen väärässä), ainakaan itse en ole koskaan nähnyt viiksekästä romani -miestä.

        Aloittajalle sellainen kysymys, että onko sinulla paljonkin "omakohtaista" kokemusta mihin perustat väitteesi, vai mistäs tuon käsityksen olet saanut? ;)


      • kalapuikkokaalee
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Eihän romaneilla ole kireitä housuja. Käsittääkseni myös viikset yms. on kiellettyjä (romanit voi korjata jos olen väärässä), ainakaan itse en ole koskaan nähnyt viiksekästä romani -miestä.

        Aloittajalle sellainen kysymys, että onko sinulla paljonkin "omakohtaista" kokemusta mihin perustat väitteesi, vai mistäs tuon käsityksen olet saanut? ;)

        Viiksekkäitä romaneita ovat esim:

        http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvPgEdJXm-FR2JD2OWf3le5xWH7qeL44kgoD0QLvIKJZyMftZ-Sw


        http://www.viikkoset.fi/Etusivu/12298268.jpg

        http://kuvat.kaleva.fi/default/8b13a500-2af4-11e1-b229-12314303c108/large-20070628-070628manne.jpg


      • uolevi-------------
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Eihän romaneilla ole kireitä housuja. Käsittääkseni myös viikset yms. on kiellettyjä (romanit voi korjata jos olen väärässä), ainakaan itse en ole koskaan nähnyt viiksekästä romani -miestä.

        Aloittajalle sellainen kysymys, että onko sinulla paljonkin "omakohtaista" kokemusta mihin perustat väitteesi, vai mistäs tuon käsityksen olet saanut? ;)

        On viiksejä, jollain naisillakin


      • huono homma
        kalapuikkokaalee kirjoitti:

        Viiksekkäitä romaneita ovat esim:

        http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvPgEdJXm-FR2JD2OWf3le5xWH7qeL44kgoD0QLvIKJZyMftZ-Sw


        http://www.viikkoset.fi/Etusivu/12298268.jpg

        http://kuvat.kaleva.fi/default/8b13a500-2af4-11e1-b229-12314303c108/large-20070628-070628manne.jpg

        Hoi! eipä ollut naisella viiksejä,hoi miksi?


      • hoi,aito mustalainen

        Hi,hoi,Tuo oli kyllä isäs näköinen hoi.


      • Anonyymi

        Tiedä häntä!


      • Anonyymi
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Eihän romaneilla ole kireitä housuja. Käsittääkseni myös viikset yms. on kiellettyjä (romanit voi korjata jos olen väärässä), ainakaan itse en ole koskaan nähnyt viiksekästä romani -miestä.

        Aloittajalle sellainen kysymys, että onko sinulla paljonkin "omakohtaista" kokemusta mihin perustat väitteesi, vai mistäs tuon käsityksen olet saanut? ;)

        Kulmahousut on kiihottavia!


    • dimitri.

      ei kuulu kaaleile homo hommat. kaavojen touhut jääkön tinaloille ei tarvita sukua häpäsemää että jeeno jeenon kanssa makaa.

    • tullaan tutuiksi

      Missä romani homot tapaa toisia homoja? En ole ainakaan Herculeksessa, Vogue Saunassa tai Keltaisessa ruusussa nähnyt romani homoja.Onko romani homoilla joku privaatti tapaamispaikka?

    • gaykaalo

      Tuntemani nuoret homokaaleet asuvat puolisonsa kanssa samassa taloudessa. Onneksi kulttuuri muuttuu tässäkin asiassa ja ihmiset saavat elää onnellista elämää sellaisina kuin ovat :-)

      Vanhemmat kaalohomot säälittää, hirveää salailla omaa seksuaalisuuttaan vuosikymmeniä :-( Eikä homomiehen KULISSIvaimon osakaan mukava ole

    • kunnioitavanhempaasi

      Kiitos tästä keskustelusta. kiitos tästä vaikka tarkotus ja vastaukset on tosia tai ei.. tabut on tabuja ja faktat on fakoja. samalla tavalla molemmat omiaan. Toivon sydämmestäni, olet mitä tahansa mieltä, että keskityt asiaan, todella.

      on aina kyse yksilön hyvinvoinnista, toisen kunnioituksesta ja etenkin sen vanhemman kunnioituksesta oli hän kulississa tai ei, on hän mikä tahansa. meidän pitää aina kunnioittaa toista. jumala on kaikkien kanssa, jokaisen ja kaikkien oma jumala. Romaneilla lesbous ja homous kaipaa vapautta. olen itse lesbo

      • miranda.

        ei juulin kuulu juulin kanssa maata.nii ku sanot kunioittaisit vanhempias ja lopettaidit noi lesbon touhut.ei ne tee kunniaa sun vanhemille tai suvulle. usko nyt ettet joudu liian syväle synnin maailmaan.


    • kkeemmnnsjd

      Tabut on tabija ja fajtat on faktoja.

      Erittäin hyvin sanottu.

      Tietty prosentti KAIKKIEN KANSOJEN jäsenistä on homoseksuaaleja. Tämän tosiasian kieltäminen uskonnon perusteella ei poista tosiasiaa. Homoseksuaalit ihmiset, nuoret ja vanhemmat, kärsivät kun heidän herkintä puoltaan väitetään synniksi ja heitä itseään siis saastaiseksi.

      Tuomitsijat tekevät "syntiä", eivät homoseksuaalit!!!

      Vanhuksissa on homoseksuaaleja aivan yhtä paljon kuin nuorimmissa. Miksi homoseksuaaleja vanhuksia ei kunnioiteta??

    • tsihko

      Homoseksuaalisuus ei ole "tauti" vaan ihmisen myötäsyntyinen ominaisuus. Se joka kunnioittaa ihmistä ja antaa arvon jokaisen ihmisen mahdollisuudelle onneen ja hyvinvointiin ei tuomitse homoseksuaalisuutta sen kummemmin kuin vasenkätisyyttäkään.

      Uskonto ja sen aikaansaama julma moralismi ja tuomitseminen on ihmiskunnan suurin ja suurinta surua aiheuttava synti.

    • huh huh sentää

      Kaaaleen naiset pitää nykyään kajeeita koti orjina. Mikä villitys tämäkin on???

    • rakkauvellasulle

      Olen tehnyt työtä ammatissa jossa oon saanu kohata paljon ihmisiä joilla on hyvin erilaisia sosiaalisia taustoja. Oon sitä kautta oppinu ymmärtämään transvestiitteja. Heitä en koskaan sen enempää oo ajatellu. Homous ja lesbous on tullut vastaan kanssa. Ihmiset voi pahoin. Yhteiskunta, asenteet, laki, kulttuuri, yhteisöt...kaikki muuttuu. Ikävimmät kohtaamiset on olleet eläke ikäisten miesten kanssa, nyt 60-80-vuotiaiden miesten kanssa jotka elää avioliitossa naisten kanssa ja kantaa kulissia vaikka oikiasti heitä kiinnostaa miehet ja toinen korostunu on transseksuaalit miehet jotka ovat samaa ikää.

      Voi rakkaat veljet ja siskot. antakaa meijän jokaisen elää mahdollisimman hyvin ja huolehtikaa itestänne. ihmislajille ei tuomihteminen missään muotua kuulu. avaa sydän

    • Tiedetään

      Lesboja on kans hameet päällä.

    • Ontotuussiinä

      Tottaha se on

    • Rankat.jutut

      tai kaaleet ei ainakan omista sekxi asioita kirjottas. On rankat jutut

    • Anonyymi

      Jag tycker inte pojkarna. Sarita är min tjenare.

      • Anonyymi

        Det blev mycke intressant eller hur

        Danderydin teuvo


    • Anonyymi

      olen luullut että romanit eivät puhu rumia, eivät sano rumia sanoja, eivät kiroile . Olen luullut että he kunnioittavat vanhempia ihmisiä. On surullista kun niin ei olekaan.

    • Anonyymi

      Veijo Baltzar on ainakin heterosexuelet.

      • Anonyymi

        ja kipa meni kommentoimaan ettäon saanu jo tappouhkauksia kun sano jotain. mää en tosta baltzarista tiiä mittää muutkun että joku akka siellä on apuna ollu.
        rohkee nainen se kipa ite oon pelkuri siihen verrattuna . en koko verikostoasiasta puhu tai sukujen välisestä vihasta kun romaneitten kaa pääasiassa.onhan valkolaiset jo tajunnu kun moni liikkuu romaneitten kanssa että sellasta se varjopuoli on ja muutkin varjopuolet


    • Anonyymi

      Jag är inte bög. Jag tycker Sarita.

    • Anonyymi

      Näin avoimen seksuaalisuuden aikana kaaleitten pitäis olla ylpeitä perinteikkäästä jeenoilukulttuurista, ja tehdä siitä julkista. Vai vieläkö näitä juttuja piilotellaan leimautumisen pelossa?

    • Anonyymi

      Pieni geenipooli, mikä tarkoittaa sitä, että tietyt ominaisuudet yleistyvät pienessä piirissä.

      Asiaan vaikuttaa myös homokielteisyys vahvasti, miettikää nyt itse: jos kukaan homo ei uskalla elää homon elämää niin tämä joutuu elämään heteron elämää ja saamaan lapsia, joille homouden geenit siirtyvät eteenpäin.
      Kaikki kertaantuu pienessä porukassa.

    • Anonyymi

      Pieni geenipooli, mikä tarkoittaa sitä, että tietyt ominaisuudet yleistyvät pienessä piirissä.

      Asiaan vaikuttaa myös homokielteisyys vahvasti, miettikää nyt itse: jos kukaan homo ei uskalla elää homon elämää niin tämä joutuu elämään heteron elämää ja saamaan lapsia, joille homouden geenit siirtyvät eteenpäin.
      Kaikki kertaantuu pienessä porukassa.

      • Anonyymi

        Tutkimuksen mukaan suurimmaksi osaksi romanit miehet on kaappihomoja. Jos ei sitten kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan suurimmaksi osaksi romanit miehet on kaappihomoja. Jos ei sitten kaikki.

        Ja minkä tutkimuksen mukaan? Laita tietolähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkä tutkimuksen mukaan? Laita tietolähde.

        Oliskohan kyseessä se hevosmiesten tietotoimisto?


    • Anonyymi

      Mie oon ajasaavo jeeno ja kaikki jotka tunnen on ajasaavoja. Myö leikitään pippeli leikkejä ja koinitaan rinsaa.

      • Anonyymi

        Siullahan on samat harrastukset kuin miullakin. Mie muuten olin ennen hetero mutta eheytyin homoksi kun kuulin Päivi Räsäsen puheita. Kiitos Päivi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siullahan on samat harrastukset kuin miullakin. Mie muuten olin ennen hetero mutta eheytyin homoksi kun kuulin Päivi Räsäsen puheita. Kiitos Päivi!

        Tuuhan sie Rakas meijän kerhoon. Täälä myö harrastetaan kivoja jeenojuttuja. Esimerkiksi peelohippa, siinä yksi jahtaa muita ja yrittää tuikata peelon rinsaan.


    • Anonyymi

      Napakymppi ohjelmassa ei koskaan ollut romaneita kilpailemassa. Mikä johtui siitä että työkaverit ei ilmoittaneet.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe