Clash of clans

elisabethie29

Meniköhän tuo otsikon nimi oikein edes..
No ihan sama, pääpointti on nyt se että onko kenenkään täällä puoliso riippuvainen tuosta pelistä?
Mieheni on pelannut tuota reilun vuoden. On siis normaalisti työelämässä, mutta lähes kaikki muu aika menee tuon pelin kimpussa. Meillä on 3 lasta, käyn itse töissä. Kun mies tulee töistä, moikkaa nopeasti lapsia ja lösähtää nojatuoliin pelaamaan. Siinä pelaa siihen asti että tulee pikaisesti syömään (välillä ipad kädessä), tai käy ruokailun aikanakin monesti vilkaisemassa ipadia. Kun syönyt, menee takaisin pelaamaan. Käytännössä ilta menee siinä. Saatta käydä 5-10 min pois (tosin peli auki kokoajan) ja ehkä huomioi lapsia tai minua. Kantaa siis selvästi huonoa omaa tuntoa välillä pelaamisesta. Yritän välillä sanoa asiasta, mutta ei näe ongelmaa. Vanhin lapsistamme pelaa puhelimellaan samaa peliä. On suuri ristiriita, kun mies ärähtää pojalle että nyt pelit pois. Mutta itse jatkaa vaan pelaamista. Jotenkin tuntuu, että hän välillä esim. käy keittämässä kahvit, jotta pystyy taas hyvällä omalla tunnolla pelaamaan. Tämä on ihan älytöntä. Vapaapäivänä saattaa mennä pahimmillaan se 10 tuntiakin melkein tuossa pelissä. Rahaa ei ole onneksi isoja summia siihen laittanut (ainakaan tietääkseni). Mutta tuo kaikki turha aika. Miehellä on ollut masennusta ja mielenterveysongelmia. Sen takia en ole suuremmin metelöinyt asiasta, koska välillä tuntuu että parempi kun pelaa kuin että möykkää minulle jostain. Lapsia ei auta esim. läksyissä. Ei ole oikeasti läsnä. Tuntuu välillä että minulla on neljäs lapsi.
Aamulla ensimmäisenä täytyy käydä katsomassa peliä. Illalla viimeisenä täytyy pelata. Poissaolot pelistä ovat lyhyitä. Jos lähtee esim. ulos meidän kanssa, nopeasti takaisin pelaamaan.
Kuulostaako tutulta kenestäkään? Mikä avuksi?

6

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi000

      Et ole kuule ainoa. Jopa saunassa on peli mukana.

    • sukis79

      Tutulta kuullostaa :/ alkaa suhde painua väkisin ehtoopuolelle

    • tipi000

      Haluisin kuulla pikkasen et missä tilanteissa teitä ärsyttää pelaaminen... oon koittanu aatella et tää on miehelle harrastus. Parempi ku jokin muu... mutta...

      • Kyllästynyt

        Meilläkin on kolme lasta ja mies on pelannut peliä muutaman vuoden jo. Mikään ei saa häntä lopettamaan tai tajuamaan tilanteen vakavuutta. Koukuttaa erittäin voimakkaasti. Luulenpa että ennen pitkää ainoa asia jonka takia ollaan yhdessä ovat ihanat lapsemme joiden takia taistelem suhteessa viimeiseen asti! En edes kestä ajatusta erosta mutta jos oma mielenterveys alkaa kärsimään, se on kuitenkin numero 1.


    • kyllästynytmieheen

      Sama täällä. Itsekin pelasin peliä jonkin aikaa poikiemme seurana. Lopetin koska vei niin paljon aikaa. Mies pelaa edelleen. Neljä lasta ja koirat. Haluaisin että hän lopettaa muttei pysty????/

    • bpx6ri684s

      https://www.clashofstats.net/clans/8RGUPLCQ <-tuohon klaaniin kaikki innokkaat ja taitavat sotijat uutta voittoputkea rakentamaan! t. Timo Soini/Känkkäränkkä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe