Uusi ProAve

Tosi hyvä !

Yleensä luotettavalta taholta saadun tiedon mukaan uusi ns. "Avensis" tulee olemaan mallimerkiltään ProAve. Se tullaan valmistamaan PSA:n Ranskan tehtailla ja uusi Toyotan Avensiksen seuraaja perustuu samaan tekniikkaan Citroen C5:n ja Peugeot 408:n kanssa. Autoa markkinoidaan mielenrauhaa omistajalleen tuottavana aitona Toyotana samalla markkinointimallilla kuin Toyota ProAceakin. Taksipiirien odotetaan kiinnostuvan uudesta vaihtoehdosta eritoten diesel-tekniikkansa ansiosta.

26

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juku pliut

      Hinnat kohalleen, niin johan käy kauppa.

    • prooooman

      Mitenkäs ne rapeiden ranskalaisten sähköviat??

      Ainiin mutta Proave varmaan kasataan salaisilla ja hyper eristetyillä omilla linjoilla Toyotan osista ja japanilaisilla työntekijöillä??!

    • Niin varmaan joo ! Petteri on taas näyttänyt älykkyytensä....Tai sen puutteen!

      • gorillapappa

        Kyllä näin on kun corollapappa oli luottomyyjältä tämänkin jo kuullut jotta aito Toytota se ProAve on eikä mikää euro rottelo jossa on kaikenmaailman räksätyksiä ja pappa kertoi sen kun tavattiin huolto-asemalla ja tuuleteltiin takaluukkua vaikka minä kyllä sanoin jotta ei vesi sade ehkä niin hyvää tee kun ei ole edes järvi vettä.

        Mutta kuulemma oli Toyota ostanut halvalla fransmanneilta aihion ja oli ne myyneet kun firma on pahassa raha pulassa ja sitten oli Toyota jalostanut siitä aidon Toyotan ja laittanut nippondenson sähkö osat ja japanilaiset nivelet ja kaikki kaasu neste jouset joita Citikassa on oli heitetty pois ja tilalle oli tullut ylpeydellä valmistettua japanilaista teräs jousea. Ja tietysti ne ajo ominaisuudet on kanssa laitettu Toyotan hyväksi havaitulle tasolle eikä ole mitään turhaa pehmeyttä ProAvessa niinkuin on niiden patonki äijien ranskan rutkuttimissä vaan aito ja jämäkkä on ProAve.

        Nyt on vain pelko että viini päissään autoja kasaavat ranskalaiset voivat hävyttömästi kopioida kaikkia Toyotan hienoudet mutta kun on oma linjasto jonne ei pääse kuin japania puhuvat aidot japanilaiset niin ei siitä varmaan pelkoa.


      • ProAvenisti
        gorillapappa kirjoitti:

        Kyllä näin on kun corollapappa oli luottomyyjältä tämänkin jo kuullut jotta aito Toytota se ProAve on eikä mikää euro rottelo jossa on kaikenmaailman räksätyksiä ja pappa kertoi sen kun tavattiin huolto-asemalla ja tuuleteltiin takaluukkua vaikka minä kyllä sanoin jotta ei vesi sade ehkä niin hyvää tee kun ei ole edes järvi vettä.

        Mutta kuulemma oli Toyota ostanut halvalla fransmanneilta aihion ja oli ne myyneet kun firma on pahassa raha pulassa ja sitten oli Toyota jalostanut siitä aidon Toyotan ja laittanut nippondenson sähkö osat ja japanilaiset nivelet ja kaikki kaasu neste jouset joita Citikassa on oli heitetty pois ja tilalle oli tullut ylpeydellä valmistettua japanilaista teräs jousea. Ja tietysti ne ajo ominaisuudet on kanssa laitettu Toyotan hyväksi havaitulle tasolle eikä ole mitään turhaa pehmeyttä ProAvessa niinkuin on niiden patonki äijien ranskan rutkuttimissä vaan aito ja jämäkkä on ProAve.

        Nyt on vain pelko että viini päissään autoja kasaavat ranskalaiset voivat hävyttömästi kopioida kaikkia Toyotan hienoudet mutta kun on oma linjasto jonne ei pääse kuin japania puhuvat aidot japanilaiset niin ei siitä varmaan pelkoa.

        Joko ProAve on ennakkomyynnissä? Ostan kyllä näkemättä ja ajamatta, niin kova on luotto aitoon Toyotaan.


      • semipro2015
        ProAvenisti kirjoitti:

        Joko ProAve on ennakkomyynnissä? Ostan kyllä näkemättä ja ajamatta, niin kova on luotto aitoon Toyotaan.

        Miksei tästä Aven korvaajasta ole mitään noilla autosivustoilla? Uudesta Camrystä on kyllä.


    • Pate Pankavaarasta

      Miksi minun luottomyyräni on ollut hiljaa. Minä luulin häntä parhaaksi ystäkseni tässä pahassa maailmassa ja nyt minua ollaan jymäyttämässä. Yritetään kaupata nykyistä avensista kertomatta että 01.04.2015 julkaistaan uusi jumalainen proave. Kyllä minä nyt niin pahoitin mieleni.

      • gorillapappa

        Syvästi minä paheksun tuollaisia huijari luotto myyriä eivät sellaiset huns votit ansaitse alku peräistä luotto myyrä titteliä kun tuollaista hupun puppua ovat sinulle syöttäneet ja kyllä pitäisi Toyotan maahan tuojan ottaa pois tuollainen arvo nimi mokomalta huijarilta. Mutta se voi johtua siitä kun Toyota kauppa käy niin kuumana että saranat ei meinaa kestää osto ryntäystä ja ovat varmaan joutuneet palkkaamaan tässä syvässä ahdinkossa jonkun yli mielisen liitu raita jolpin joka aikaisemmin on myynyt euro rotteloita jonkun lasi palatsin avo konttorissa. Kyllähän se on niin jotta tuollaisia ikäviä tilasto poikkeamia voi sattua mutta siitä huolimatta Toyota on yli voimainen valmistaja auto markkinoilla ja Toyota liikkeestä saa parasta palvelua sitä eivät tilasto poikkeamat horjuta ja olen varma että vastuullisena valmistajana Toyota korjaa tämänkin ikävän tapahtuman.


    • Pate Pankavaarasta

      Jo helpotti gorillapappa, kiitos. Palkkasin Jussi Vareksen Åbosta selvittämään asiaa, tämä niljake joka yritti tunkeutua perheeseemme luottomyyränä olikin ruoja sitikkakauppiaan napalanko.

      • vares tietää

        Vareskin tietää että kusipäät ajaa audilla. Katso elokuva kaidan tien kulkijat.


      • gorillapappa

        Kiitosta kiitoksista kun nyt vaan meikäläinen vaatimattomalla 47 vuoden Toyota kokemuksella jotakin tästä asiasta tietää ja jos en itse tiedä käyn corolla papan tai sen luotto myyrän juttusilla kahvi kupposella selvilttämässä kaikki huippu salaiset Toyota asiat. Mutta kovin olen mina iloinen puolestasi kun ymmärsit palkata tuon yksityis etsivän joka taitaa olla itsekin Toyota miehiä tai ei Vares varmaankaan ole erehtynyt ikinä euro rotteloita ostamaan kun sehän on melkein oikeus tieteen kardi naali vai mikä se nyt on kun mina en näitä sivistys sanoja ihan aina muista vaiko onko se nyt tementia josta minun luotto lääkäri mainitsi ja se kanssa on varmasti joku hupun pupun vanaattinen euro autoilija kun meinasi pahulainen kirjoittaa lausunnon, joka veisi minulta ajo kortin mutta mina sanoin jotta älä joppi rupea tuolle linjalla kun vasta kävin uuden Corollan tilaamaassa ja aion ajaa vielä monta vuotta.
        Ja oikeassa olin taas kun jäin lääkäri aseman taakse kyttäämään niin eikös tämä koni tohtori kävellyt patonkin purijoiden tekemään ranskan rutkuttimiseen ja kaiken huipuksi auto oli se kaikkein huono laatuisin ranskan pulla eli Renault ja mina sanon jotta semmoinen on varmaan joku vale lääkäri ja silloin revinkin sen lääkärin lausunnon ja maksu lapun palasiksi kun mina en huonosta laadusta maksa enkä huonoja palveluja käytä kun sitä on Toyota autoilijana tottunut huippu laatuun.


    • ei hdi:lle

      Tuleeko se aidolla Toyota-dieselillä? En luota rankskalaisiin moottoreihin, nuo hdi-koneet on aika ongelmallisia ja niitä nyt on muissakin kuin ranskalaisissa.

      • HDi on hyvä

        Ei onneksi. Toyotan dieseleillä ei tunnetusti tee mitään. Nuo HDi koneet ovat lujia ja taloudellisia.


      • ei hdI:lle
        HDi on hyvä kirjoitti:

        Ei onneksi. Toyotan dieseleillä ei tunnetusti tee mitään. Nuo HDi koneet ovat lujia ja taloudellisia.

        No milläs koneilla tulee, toivottavasti ei vain tuo 1.6 hdi, josta on aika paljon juttua ollut, että ei niin hyvä. Isommat kai parempia, mutta kun taitavat olla poistumassa PSA:n valikoimista.


      • miel. hybridi
        ei hdI:lle kirjoitti:

        No milläs koneilla tulee, toivottavasti ei vain tuo 1.6 hdi, josta on aika paljon juttua ollut, että ei niin hyvä. Isommat kai parempia, mutta kun taitavat olla poistumassa PSA:n valikoimista.

        Ne D4D-koneen viat on jo saatu korjattua, uusissa on rakennetta paranettu. Eli ihan luottopeli on Tojo-dieseli. Mulle ainakin kelpaisi mielummin Tojon koneella kuin ranskalaisella mutta kannattaako dieseliä edes harkita jos ProAvesta on hybridimalli ja niissä Tojo on vahvoilla. Lähes dieselin kulutus ilman dieselveroa, niin mihin ihmeeseen tarvii dieseliä?


      • miel diesel
        miel. hybridi kirjoitti:

        Ne D4D-koneen viat on jo saatu korjattua, uusissa on rakennetta paranettu. Eli ihan luottopeli on Tojo-dieseli. Mulle ainakin kelpaisi mielummin Tojon koneella kuin ranskalaisella mutta kannattaako dieseliä edes harkita jos ProAvesta on hybridimalli ja niissä Tojo on vahvoilla. Lähes dieselin kulutus ilman dieselveroa, niin mihin ihmeeseen tarvii dieseliä?

        Hybrideillä ei tee mitään. Sekasikiöitä ovat. Tuo PSA:n diesel on paljon kestävämpi kuin Tojon ja taloudellinen.


    • panssarikakkori

      Tosi upea uutinen - tämän mukaan on tulossa ensimmäinen Toyota , jossa on ajo-ominaisuudet jotakuinkin kunnossa !
      No jo oli kyllä aikakin !

    • Kaasunestejousitus ?

      Saisko ilman rautajousia. Alkaa kiinnostamaan.

      • gorillapappa

        Johan minä sanoin jotta mitää kaasu neste jousia ei aitoon Toyotaan laiteta nehän vuotaa kaikki nesteet maahan ja auto on ihan lysyssä ja kyllä Toyotan insinörit tietää jotta kaikki ranskalainen hapatus pitää poistaa kovalla kädellä ja laitta tilalle ylpeydellä valmistettuja laatu osia jotka on maailman luotettavimman auto merkin arvoisia.


    • osssss

      Lieneekö misukat alla? Meinaan kun ranskalainen kuitenkin on.

      • gorillapappa

        Ei laiteta ProAveen mitään ranskalaisia halpa renkaita vaan aidot japanilaiset ritkestonet niin on minullakin ollut jokaisessa Corollassa ja muita renkaita en kelpuuta ja sen olen aina sanonut luotto myyrällekin jotta pitää huolta että jokaisessa minun uudessa Corollassa on ritkestonet ensi asennus renkaina.

        Kävinkin taas pikaisesti pulla kahveilla luotto myyrän luona ja kerroin miten paljon uusi ProAve on alkanut kiinnostamaan Toyota kansaa ja sitten puhuttiin hinnoittelusta ja kuulin jotta hinnat julkistetaan jo loka kuun lopussa vaikka vasta 1.4. 2015 on auton virallinen julkistaminen ja ensimmäiset toimitukset ovat asiakkailla ennen juhannusta.
        ProAven ennakko myynti hinnat ovat noin 2000 euroa korkemmat kuin vastaavien Citikoiden ja Pösöjen mutta se johtuu siitä että auto on aito Toyota ja siinä näkyy Toyotan yli vertainen osaaminen ja tinkimätön laatu ja maksaahan se kun halpa hintaiset euro osat on korvattu japanilaisilla laatu osilla ja samalla on ohjaus keometria muutettu Toyotan stantaarien mukaiseksi.


      • Suosittelen
        gorillapappa kirjoitti:

        Ei laiteta ProAveen mitään ranskalaisia halpa renkaita vaan aidot japanilaiset ritkestonet niin on minullakin ollut jokaisessa Corollassa ja muita renkaita en kelpuuta ja sen olen aina sanonut luotto myyrällekin jotta pitää huolta että jokaisessa minun uudessa Corollassa on ritkestonet ensi asennus renkaina.

        Kävinkin taas pikaisesti pulla kahveilla luotto myyrän luona ja kerroin miten paljon uusi ProAve on alkanut kiinnostamaan Toyota kansaa ja sitten puhuttiin hinnoittelusta ja kuulin jotta hinnat julkistetaan jo loka kuun lopussa vaikka vasta 1.4. 2015 on auton virallinen julkistaminen ja ensimmäiset toimitukset ovat asiakkailla ennen juhannusta.
        ProAven ennakko myynti hinnat ovat noin 2000 euroa korkemmat kuin vastaavien Citikoiden ja Pösöjen mutta se johtuu siitä että auto on aito Toyota ja siinä näkyy Toyotan yli vertainen osaaminen ja tinkimätön laatu ja maksaahan se kun halpa hintaiset euro osat on korvattu japanilaisilla laatu osilla ja samalla on ohjaus keometria muutettu Toyotan stantaarien mukaiseksi.

        Ottamaan ne lääkkeet jo !


      • d4d on kaputt
        gorillapappa kirjoitti:

        Ei laiteta ProAveen mitään ranskalaisia halpa renkaita vaan aidot japanilaiset ritkestonet niin on minullakin ollut jokaisessa Corollassa ja muita renkaita en kelpuuta ja sen olen aina sanonut luotto myyrällekin jotta pitää huolta että jokaisessa minun uudessa Corollassa on ritkestonet ensi asennus renkaina.

        Kävinkin taas pikaisesti pulla kahveilla luotto myyrän luona ja kerroin miten paljon uusi ProAve on alkanut kiinnostamaan Toyota kansaa ja sitten puhuttiin hinnoittelusta ja kuulin jotta hinnat julkistetaan jo loka kuun lopussa vaikka vasta 1.4. 2015 on auton virallinen julkistaminen ja ensimmäiset toimitukset ovat asiakkailla ennen juhannusta.
        ProAven ennakko myynti hinnat ovat noin 2000 euroa korkemmat kuin vastaavien Citikoiden ja Pösöjen mutta se johtuu siitä että auto on aito Toyota ja siinä näkyy Toyotan yli vertainen osaaminen ja tinkimätön laatu ja maksaahan se kun halpa hintaiset euro osat on korvattu japanilaisilla laatu osilla ja samalla on ohjaus keometria muutettu Toyotan stantaarien mukaiseksi.

        Siinä se on. Taksimiesten uusi suosikki. ProAve eikä enää dieselien laukeamisia Avensiksen tyyliin.


    • Banzai

      Toyotan perinteitä kunnioittaen retrorikkestonet aidot ristikudosrenkaat, saa sitten aina tarvittaessa pinnata kummikorjaamolla, eivät pidä mutta eivät kulukkaan. Ajo-ominaisuudet toyotan suomentaipaleen alkuajoilta meno on kuin villinlännen vankkureissa. Varttuneimmilla kuskeilla tulee tippasilmään kun palaa nuoruuden villeihin aikoihin.

    • 508

      Eikös se ole 508? Ei kai mitään 408-mallia ole Pösöllä ainakaan Euroopassa.

    • Kiina-auto 408

      408 on Kiinassa esitelty malli, ei kaiketi aiota tuoda Eurooppaan. ProAve tuskin perustuu siihen vaan europösö 508 on perusta, jos kerran tehdään PSA:n Euroopan tehtailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe