Näky seurakunnasta

Jukka Rokka

Näky Lopun ajan seurakunnasta.

Näin edessäni patsaan. Se oli kuin Danielin näkemä kuvapatsas, mutta tämä näkemäni kuvasi Kristusta ja seurakuntaa. Tämän patsaan pää säteili rakkautta. Ruumis näytti vahvalta ja voimakkaalta. Sydämen kohdalle ilmestyi sana alkuseurakunta.

Ruumis näytti vahvalta ja elinvoimaiselta, mutta sitten vatsan kohdalle ilmestyi kirjoitus roomalaiskatolinen kirkko. Mutta nyt koko vatsa joutui kuin synnytyskipuihin ja se muuttui visvaa valuvaksi paiseeksi; ja totisesti, siitä syntyi ulkopuolisen voiman vaikutuksesta eläviä lapsia. Mutta sitten tapahtui kauheaa: nämä syntyneet lapset joutuivat kidutettaviksi ja niitä tapettiin. Mutta jatkuvista vainoista huolimatta synnytys kivut jatkuivat. syntyi sanoja: luterilaiset, anglikaanit, presbyteerit, episkopaalit, metodistit, baptistit, helluntailaiset ym.
Ja pää itki.
Yhtäkkiä kävi pamahdus ja se sai liikettä luihin. Käsivarret alkoivat liikkua huitoen sinne tänne. Samoin jalatkin alkoivat käydä, mutta nekin vetivät eri suuntiin. Koko ruumis näytti kuin repeilevän kappaleiksi, sillä nyt ruumiiseen ilmestyi sinne tänne kiskovia jalkoja ja käsivarsia sadoittain. Ja ne kaikki olivat toinen toistensa tiellä, eikä matka edistynyt. Päästä valui kyyneleet, kun koko ruumis oli kuin rikkirevittyä runneltua lihaa. Pää itki, sillä olivathan kristityt itse ristiinnaulinneet Herransa ruumiin, repineet pyhien seurakunnan. Se oli täynnä oppia, riitaa, kateutta, vihaa.

Nyt ilmestyivät sanat: Pyhä Henki ja karisma. Liittykää toisiinne rakkauden sitein, sillä olettehan samaa ruumista, kaikui pään vaativana huutona. Ihmeekseni näin, että yhä uudet ja uudet jalkaparit alkoivat astua tasatahtia. Ja samalla nämä tasatahtiset, kuin näkymättömän voiman kautta alkoivat irrottautua tästä lahoamaisillaan olevasta ruumiista, jonka yhtäkkiä huomasin olevan ilman päätä. Se oli päätön ruumis . Samalla näin näiden tasatahtiin päässeiden muodostaneen todellisen ruumiin joka näky nyt kiinteästi liittyneenä päähän.

Päästä lähtenyt rakkauden virta pesi pois kaiken lian ja saastan. Kaikki haavat ja vammat, jotka kuin kirouksena laskeutuivat tuon vanhan kirkkokuntaruumiin ylle, saaden senkin käymistilaan. todellinen Kristuksen ruumis seisoi ylväänä, päähän liitettynä, kuin jotain odottaen. Ja nyt sen ylle sidottiin leveä kultainen vyö, jossa luki: rakkaus täydellisyyden side.

Tämä täydellisyyden side, rakkaus, liitti yhteen kaikki patsasruumiin eri osat: lihaksiston, luuston, elimistön, uudestisyntyneen ruumiin. Ja niinpä tähän elävään patsaaseen ilmestyi sanat: Kristuksen ruumis, Jumalan seurakunta. Ja sen rinnalla seisoneeseen, eri uskontojen kuolleista luista koostuneeseen kyhäelmään, joka ulkonaisesti näytti mahtavalta, mutta sisältä oli täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa kirjoitettiin sanat: Suuri Babylon. Ja sitä katseli kauhistuneena synnytyskivuissaan kiemurteleva vaimo Israel. Yhtäkkiä kävi kuin väkevä tuulispää, joka tempasi ylös tämän Hengestä syntyneen, Herransa tuloa odottavan Kristusruumiin, joka oli lopullisesti liittyvä päähän.

Alhaalla maan kansat vaikeroivat, ja siellä kuului myös viimeinen uloskäsky, koskien Israelia ja kaikkia vielä jäljellä olevia pyhiä: Tyhmät neitsyeet lähtekää siitä ulos, minun kansani, ettette tulisi osallisiksi hänen synteihinsä ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. " Ilm 18: 4.

Näin tulee tapahtumaan lopun ajassa. Tämä prosessi on jo itse asiassa alkanut. Kahteen suuntaan, toisaalta Kristuksen ruumiin ennalleen asettamisprosessi ja toisaalta suuren Bapylonin valheprosessi, joka myöskin menee huippuunsa. Todelliset Kristuksen ruumiin jäsenet yhtyvät kaikista piireistä päähänsä, Jeesukseen, Messiaaseen; ja valhenäkynä, suuri Bapylon, tullaan alistamaan Rooman paavin hallintaan. NÄIN KAHTIAJAKO tulee tapahtumaan.
Mutta kiitos olkoon Jumalalle, niin kuin olemme tutkineet, suuri Bapylon kokee tuomion ja taivaassa pidetään kiitos Jumalanpalvelus sen johdosta, kun Herra lopullisesti ottaa vallan pyhiensä kanssa. Ilm. 19: 11 - 20: 6; Dan 7: 23 - 27.

15

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti se toteutuu

      Vanha proifetia, mutta jospa sen aika jo olisi tullut. Kesti Jesajan ennustus Jeesuksesta satoja vuosia. 53 luku.

      • täysin totta

        Ap olisi voinut kertoa, että tuo teksti ei ole hänen omaansa ! Jukka Rokka kuoli -02.

        "Jukka Rokka
        Juho Jukka Rokka (1. kesäkuuta 1913 Uusikirkko – 20. marraskuuta 2002 Lahti[1]) oli suomalainen helluntailiikkeen lähetyssaarnaaja ja kirjailija.
        Rokka toimi lähetyssaarnaajana Japanissa 1950-luvulla."

        http://www.armo.info/profetiat.html

        "-Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin.
        Tähän hätääni Herra sanoi:
        "Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

        Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut.
        "Apua ei tule Idästä , eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra.
        Kääntykää kansana Minun puoleen!...
        Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi,
        Minä pelastan, Minä parannan haavat. Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella."

        "Katso minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"

        Vaimoni heräsi ja kysyi: - Jukka mikä sinua vaivaa...? Katsoin kelloa.
        Se oli tasan 7.00. Näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin.
        Kerroin näyn vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli.
        Sitten nousimme ylös vuoteesta Herraa kiitellen."

        Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001 Jukka Rokka, Lähetyssaarnaaja, kirjailija

        Täysin tottahan tuo ap:n kertoma Jukka Rokan näky on . Aika jossa elämme on juuri tuon kaltainen.
        " Pää itki, sillä olivathan kristityt itse ristiinnaulinneet Herransa ruumiin, repineet pyhien seurakunnan. Se oli täynnä oppia, riitaa, kateutta, vihaa."


      • kii5
        täysin totta kirjoitti:

        Ap olisi voinut kertoa, että tuo teksti ei ole hänen omaansa ! Jukka Rokka kuoli -02.

        "Jukka Rokka
        Juho Jukka Rokka (1. kesäkuuta 1913 Uusikirkko – 20. marraskuuta 2002 Lahti[1]) oli suomalainen helluntailiikkeen lähetyssaarnaaja ja kirjailija.
        Rokka toimi lähetyssaarnaajana Japanissa 1950-luvulla."

        http://www.armo.info/profetiat.html

        "-Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin.
        Tähän hätääni Herra sanoi:
        "Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

        Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut.
        "Apua ei tule Idästä , eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra.
        Kääntykää kansana Minun puoleen!...
        Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi,
        Minä pelastan, Minä parannan haavat. Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella."

        "Katso minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"

        Vaimoni heräsi ja kysyi: - Jukka mikä sinua vaivaa...? Katsoin kelloa.
        Se oli tasan 7.00. Näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin.
        Kerroin näyn vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli.
        Sitten nousimme ylös vuoteesta Herraa kiitellen."

        Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001 Jukka Rokka, Lähetyssaarnaaja, kirjailija

        Täysin tottahan tuo ap:n kertoma Jukka Rokan näky on . Aika jossa elämme on juuri tuon kaltainen.
        " Pää itki, sillä olivathan kristityt itse ristiinnaulinneet Herransa ruumiin, repineet pyhien seurakunnan. Se oli täynnä oppia, riitaa, kateutta, vihaa."

        >>>Kääntykää kansana Minun puoleen!...
        Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! >>>

        Miten minä muka voin päättää kenenkään puolesta yhtään mitään, ja miten kukaan muukaan voi päättää, mihin hänen naapurinsa turvautuu ja kenen puoleen kääntyy, jos nhyt sattuu uskomana mihinkään? Miten tämä kansana kääntyminen käytännössä toteutetaan, kun kaikki vastaa vain itsestään?

        Niin, ja koeteltiinko tämä profetia silloin aikanaan?


      • ed.
        kii5 kirjoitti:

        >>>Kääntykää kansana Minun puoleen!...
        Minä vapautan teidät tästä
        uhkaavasta vaarasta...! >>>

        Miten minä muka voin päättää kenenkään puolesta yhtään mitään, ja miten kukaan muukaan voi päättää, mihin hänen naapurinsa turvautuu ja kenen puoleen kääntyy, jos nhyt sattuu uskomana mihinkään? Miten tämä kansana kääntyminen käytännössä toteutetaan, kun kaikki vastaa vain itsestään?

        Niin, ja koeteltiinko tämä profetia silloin aikanaan?

        Aina voi rukoilla, niin itsen kuin muiden puolesta, että Jumala antaisi mielenmuutoksen.


    • Uutisia seurakunnan

      Toteutumassa on.

    • poppaukko

      Melkoisen hallusinaation on joku kokenut. Että kaikenlaista. Turha ennustella, eletään ja pidetään tontti puhtaana. Aikanaan nähdään, miten käy.
      En pidä siitä että uskovaiset puhuu kristuksen ruumiista. Sekö on se pääasia, evankeliumi?
      Maailmassa riittää ennustajia, povaajia ja poppaukkoja. Jotkut tykkää harrastella niiden uskomista. Onnea ja menestystä.

    • Totta on.

      Olen lukenut tuon profetian jo 1980 luvulla. Se on Jukka Rokan.

    • Jeesuksen nimessä...

      Missähän ne kaikki muut tähän kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi".riittävää, Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa rakentamaan kutsutut on. Jo vuosikausia täälläkin julkisesti Jeesuksen nimessä perään kuulutellut, ei vain kuulu eikä näy.

    • Usko totuuteen

      Uskon Raamattuun. En usko kirkon opetuksiin.
      Jukka Rokan näky on paljolti Raamattuun pitäytyvä, ei kuitenkaan kokonaan.

      • kii5

        Minustakin tuossa on jonkin verran fuulaa. En kyllä niele purematta.


    • uskossa . .
      • se on loppu nyt

        Tein sen jo eilen.


    • Jalka kipsissä

      Miksi ne sanovat ajatuksiansa näyksi? Tekeekö se asian pyhemmäksi?

      • Hkllöö

        Näky on näky. Ja ajatus on ajatus. Itse en ole saanut näkyjä Jumalalta, unia kylläkin. Jumalalta saadut unet ovat aivan erilaisia kuin oman pään tuottamat unet. Jumala on samalla myös selittänyt minulle näyttämänsä unet. Ymmärtääkseni näky on tosiaan jotain jonka Jumala jollekulle näyttää.

        Jumala on Pyhä. Olisi ehdottoman väärin väittää jotain oman pään tuotosta Jumalalta saaduksi. Raamattu myös kehottaa meitä koettelemaan kaiken. Tämä tarkoittaa sitä että jos joku saa Jumalalta jotain sen pitää olla Raamatun kanssa yhteneväistä. Jos ei ole, niin ihminen puhuu puppua, omiaan, vaikka väittäisikin sanomaa Jumalalta tulleeksi. Luullakseni tällöin on kyse lähinnä voimakkaista ajatuksista, joita ko. Ihminen ei erota, ovatko lähtöisin Jumalasta vai omasta päästä.

        Vastaus lienee siis että sana "näky" ei tee jostain asiasta pyhää. Näkyä täytyy kuulijan verrata Raamatun sanaan ja jos sekä näyssä että Raamatussa on sama sanoma voidaan näkyä pitää totena.

        Eräs tärkeä asia mielestäni on myös se että liian herkästi ei tosiaankaan pidä mennä väittämään Jumalan puhetta kuulevansa ja sitä muille välittävänsä. Jos on epävarma asiasta, onko tämä nyt oman pään tuotosta vai Jumalan puhetta voi senkin sanoa suoraan ja sitten kertoa itse asian.


    • tuttu asia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe