Vino Show

TOSITUOHTUNUT!

Olin todella pettynyt ensimmäiseen jaksoon. Voisin jopa sanoa sitä ihan paskaksi. Todella törkeää johdattaa ihmisiä väärin ohjelman mainoksilla: Luulin että koko ohjelma olisi täynnä sketsejä kenollaan olevissa lavasteissa, mutta ei. Ohjelman lopussa oli vain yksi ainoa sketsi ja sitä tosiaan piti odottaa yli tunti. Muu oli ihan skeidaa. Leikkejä ja sananselityksiä voin tehdä kavereiden kanssa itsekin. Olihan ne nyt ihan ok, mutta odotuksiini ei vastattu. Olen kovasti tuohtunut.

Ohjelman mainokset ja nimi ovat vain ihmisten kiusaamiseksi tehty, että joutuu väkipakolla katselemaan muuta täytetoimintaa odottaessa ohjelman oikeaa antia.

Mitä ootte mieltä?

35

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaadin laatua

      Katson parempia ohjelmia, joten en tiedä moisesta muuta kuin ärsyttävät mainokset.

    • Tosin itse olen huom

      Totta, mainos antoi olettaa muuta. Mutta totuus oli että koko ohjelma oli matkittu Putouksesta, joka on taas matkittu Spede Showsta...

      Miksiköhän mainoksissa ei näytetty noita tosihauskoja sanaselityksiä yms....

      • AAUAA

        Vai että matkittu Putouksesta.... kas kun Putous on suomalainen formaatti, ja Vino Show kansainvälinen (mm. Ranska, USA, Australia, Ruotsi......). Paljon on sitten maailma ottanut mallia meidän Putouksesta ja Spedestä! =D


    • dflfkösdkfö

      Totta. Surkea pettymys lähes koko ohjelma. Liian usein näyttelijöiden improt ja sanaselitykset menivät navanalijutuiksi, mikä kyllä syö pohjaa ohjelman tasosta hyvin pitkälti...

    • iijioiofrefw

      Sama juttuhan on ollut mm. ohjelman Vain elämää kanssa. mainokset antaisi olettaa että tähdet (Kuten Popstars-Jenni) esittäisi toisten biisejä, silti kuitenkin yli puolet ohjelmasta on muuta lätinää

      • Ettäkö ihan pelkkää

        Kyllähän tuo on pyörinyt jo kolme vuotta, että ei ihan uutena asiana ole voinut kellekään tulla...


    • Tuskin koskaan

      Onko tämä ensimmäinen "viihdeohjelma" jossa ei ole Aku Hirviliemeä.
      Tuleeko myöhempiin jaksoihin?Aku on liian harvoin telkkarissa.

      • asdjflösdlfjl

        Juu, ei ollut Akua, mutta olihan siinä sentään Akun vaimo *lol*, joten Hirviniemet oli kyllä edustettuina ;)


      • Fani_77

        Kai siellä kuitenkin Janne Kataja on?


    • Uskon että huomenna

      Uskon että huomenna alkava "sketsisarja" "posse" tekee saman, eli 90% ohjelmasta pelkkää rupattelua.

      Tosin Vinon mainokset antoi olettaa aivan muuta... Eipä ole eka kerta, eikä viimeinenkään, kun ohjelman "pääidea" onkin vain parin minutin sketsi

    • Totta, sketsi kesti

      Totta, sketsi kesti alle 6 minuttia. Ja ekat mainokset kuukausien ajan antoi olettaa juurikin että koko ohjelma perustuisi tuohon

    • qwetrghy768

      Tätä samaahan on jatkunut kymmeniä vuosia, eli samaa kaavaa mukaillen kuin muutkin saman tyyppiset ohjelmat. Tämä alkoi (ideoiden ja plagiaattien kierrätys) Nyhjää tyhjästä. Sen jälkeen viihdeohjelmissa ei ole nähty mitään uutta.

    • pikku kakkonenko

      ainut mikä minua tässä ohjelmassa ihmetytti,oli se,että katsomossa oli niin paljon lapsia.minusta tuo ei ollut pätkääkään lasten ohjelma.

      • kettu vinossa

        Kuulin eilen, että 9- ja 11-vuotiaat sukulaistytöt ovat innoissaan tästä sarjasta. Ei ole minunkaan mielestä lapsille sopiva ohjelma, ainakaan katsomani pätkien perusteella. Toisaalta lapset törmäävät nykyään TV:ssä ja netissä paljon pahempiin juttuihin.


    • ketä kiinnostaa?

      surkea surujen fennovitsi ohjelma, rasittava ja hurri huumori ?
      muka fiksua , liian ajateltua hurrien pskaa! kaikki esiintyjät kaksikielisiä teko hauskoja , näin meillä nauretaan fiksusti! haistakaa pitkä pska! surkeita suru huumori letkautukisia suomeksi! täysin huumorintajutonta soopaaa!
      voisi loppua!
      tätä pakko hurrihuumoria sitten ällöjen suru juontajien suomennettua jonnen joutavaa pskaa!näiltä on huumori kadonnut jo lasten kehässä, eikä uudistusta näy, kun hurrien tylsä tekohauskuus ei ole muuttunut 100-vuoteen!
      ovat ylen pakkotyöllistettyjä, pakkohuumori, jota ei edes huumoriksi tajuas ellei näytteliät tekonaurais joka kohdassa, että fennot tietäis missä on vitsi?
      kaikkea soopaa nyky-yhteiskunnassa voidaa tuottaa vain kielipolitiikan takia!
      rahaaa meneee! ei haittaa kun menee budjetista ja muutama suru saa helpon liksan fennojen veroeuroilla , ilman vastinetta?
      itkettää prkele!

    • hkjhkj

      Muutaman jakson jälkeen ohjelma on parantunut. Kiva katsella sunnuntaina krapulassa.

      Laulutehtävät voisi kyllä jättää pois...

      • hkhhkhk

        Ja juontaja on mainio. Ei voi kun nauraa tuota tyyppiä...


    • Ohjelmaa tullut tänään yli tunti, ja ei yhtään sketsiä vinolla seinällä, vaikka mainokset antoi olettaa että se on juurikin se ohjelman idea...

      Nyt menossa joku hauska sanaselitys...

    • skhetshiii

      Nykyäänhän pitäisi olla jotain duutsonihuumoria ennenkuin ihmiset tajuaa sen. varmaan olisi "hauskaa" kun tuossakin lentäisi kakut naamaan tai lätsähtäisi vesiämpäri päähän...ihan mukavaa että hiukan erilainen ohjelma. Valitettavasti se ei avaudu kaikille...

      • No kun ei ole erilaisuutta.. Ainut erilaisuus on se vino huone, jonka pitäisi mainosten ja ohjelman nimen mukaan olla se pointti...

        Nuo sanaselitykset yms. on niiiiiiiiiiiiiin kulunutta....


    • wegreyhtrj

      Aika puuduttavaa olisi katsoa improvisaatioteatteria puolitoista tuntia vinossa huoneessa. Ei toimisi. Hyvä vaan että lopun kymmenen minuuttia vain vinoa huonetta, muuten ohjelma paikoin erittäin viihdyttävä ja improvisaatioon tukeutuva visailu aina hauskempaa kuin käsikirjoitettu typerä Posseilu tai Duudsonit-lapsipelleily. Ainakin tässä formaatissa tulevat ne näyttelijän kyvyt todella esille.

      • Miksi sitten mainoksissa ennen ohjelman alkamista ei näytetty noita hullunhauskoja sanaselityksiä tms....


    • Oi miksi

      Itsekin todella pettynyt. Siellähän se vino huone näkyi taustalla ekat 1,5 tuntia... ja siihen se jäikin, paiti lopun 5 minsaa

      Siis todella surkeaa, miksi katsojille tehtiin näin

    • jotainrajaa

      Siis mitä ihmettä!! Ihmiset vinkuu, että heidät on petetty kun vinolla lattialla ei tehdäkään koko showta - onko ihmiset täällä todella näin rajoittuneita? Haloo Suomi! Vino voi nimenä liittyä huumorityyliinkin. Vinoa huumoria vinolattiasketsit = Vino show!

    • Viime jaksossa kävi taas sama juttu. Vinossa huoneessa hienot maatilavan lavasteet... ainut vaan että ne oli ekat 1h 20min aivan tyhjillään... Siis oikeesti, ikinä ennen ei ole mainokset johtanut näinpaljon harhaan.... Jopa sanaselitykset sai enemmän TV-aikaa

      • bored

        Älä jaksa trollata. Toi on jo käynyt vanhaksi...


      • bored kirjoitti:

        Älä jaksa trollata. Toi on jo käynyt vanhaksi...

        Niin on, jaksosta toiseen jatkuu sama pelleily... Ehkä jo ensijaksossa on sitä mitä on luvattu.... ehkä


    • Tänään tuli radio su

      Tänään tuli radio suomipopilta ohjelman mainos. Jopa RADIOmainoksessa annettiin olettaa että ohjelman pointtina on tuo vino huone...

      Aika paha kusetus... tai ei tiedä vaikka ens jaksossa päästäisi jo asiaan

    • Reilua pell

      En ymmärrä tätä kritiikkiä.

      Ohjelmia ja elokuvia on tapana MAINOSTAA juurikin niillä "toimintakohtauksilla" eli en näe mitään huijaamista missään kohdin.

      Miltä näyttäisi esim. James Bondin mainos jossa olisi 3 minuttia herkkää rupattelua? aivan....

      Entä miltä näyttäisi viihdeohjelman mainos jossa on sanaselityksiä... Ei miltään

      Tosin siinä olen samaa mieltä, että ohjelman ennakkomainokset antoi olettaa muuta, mutta eiköhäs tämäkin jää yhden kauden ihmeeksi...

    • OON VINOSSA!

      Mun mielest hyvä sarja! :) Mä ainakin tykkään ainakin vinosta houneesta. :)
      Minttu Mustakallio on ainakin hyvä ja Eero Ritala taas on söpö. :3

    • skeida3

      Mitään "skeidaa" tämä ei todellakaan ole! Olet itse tainnut joutua mainonnan uhriksi. Suosittelen että jatkossa keskityt ohjelmiin, jotka ovat sinun mielestäsi katsomisen arvoisia. Itsestäni olisi todella kiusallista katsoa kaatuilevia ihmisiä vinossa huoneessa koko tunti. Vai mitä mieltä itse olet? SKEIDAAAAAAA meneppä itse kokeilemaan vinoa huonetta. Et taitaisi edes minuutin verran pysyä siellä tolpillasi.
      ;-)

    • outoliini

      Parempi olisi vielä jos näkyisi kuinka kallellaan se lattia on niin olisi hauskempaa. Jostain syystä mä pidän tästä sarjasta....

    • Pysyis kotonaan!

      Suu selällään virnottava Aku Hirviniemen vaimo, tökkää jo niin paljon, etten viitsi katsoa koko ohjelmaa!

    • Nyyh...

      Vino Show nauratti meikäläistä mutta nyt sekin loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe