Israel poikotti on ristiriidassa Siunatkaa, että Siunauksen

Siunataan Israelia

perisitte Jumalan ilmoituksen kanssa:

Otetaas vielä kerran Utöyan saaren puhuttelevat tapahtumat puhuttelevat.

Uutistiset leimasi tekijän fundamenttalisti kristityksi. Mutta tekijä oli okkultisti vapaamuurari.

No miksi Jumala salli tämän tapahtua? Sana sanoo: Väkivalta on jumalamuuden vitsa.

Katsotaan ensin taustoja.

Saarella vietettiin palestiina solidaarisuus päivää ja sanomalehtikuvissa demari nuoret heiluttelivat kylttejä, joissa norjalaisia kehoitettiin boikotoimaan Israelia.

Raamattunsa tuntevalle Israelin ystävälle tällaisten tapahtumien yhteys ei yllätä:

Et voi samanaikaisesti boikotoida Israelia ja turvata Israelin Jumalan varjeluun pahan voimia vastaan.

Nimim. Cay Jesus vastasi: Kyllä sen verran minuakin puhuttaa, mutta isku olisi pitänyt toteuttaa edellisenä päivänä,

jolloin siellä oli vihaa Israelia iltamat ja todellakin Israel viha oli edellisen illan teema, jolloin ministerikin siellä vieraili. Vieraita oli myös fatahin nuorisojärjestöstä.

41

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bää

      asiallinen aloitus. ihminen ei todellakaan voi palvella kahta herraa. Israelin Jumalaa sekä lusiferia.ei todellakaan voi siunata palestiinaa ja odotella samaan aikaan Jumalan siunauksia elämäänsä.

      • David Visov

        hyvä lepo sinulle haudassa


      • makkabi

        Teikäläisillä on kuitenkin eri J-a (siis kristinuskon jumala poikineen ja muine virityksineen) kuin juutalaisilla,se tosiasia asettaa viestisi sisällön hiukan outoon positioon,kun kuitenkin kommentoit tällä nimenomaisella uskontopalstalla.
        Eivät juutalaiset ole kristittyjä (eivät yleensä myöskään läheskään niin tyhmiä kuin monet teikäläisistä jatkuvasti kuvittelee),eivätkä kristinuskoiset ole juutalaisia ("messiaanisista" on täysin turhaa höpöttää,he ovat kääntyneet kristinuskoon ja ovat siten kristittyjä).


      • Shalom
        makkabi kirjoitti:

        Teikäläisillä on kuitenkin eri J-a (siis kristinuskon jumala poikineen ja muine virityksineen) kuin juutalaisilla,se tosiasia asettaa viestisi sisällön hiukan outoon positioon,kun kuitenkin kommentoit tällä nimenomaisella uskontopalstalla.
        Eivät juutalaiset ole kristittyjä (eivät yleensä myöskään läheskään niin tyhmiä kuin monet teikäläisistä jatkuvasti kuvittelee),eivätkä kristinuskoiset ole juutalaisia ("messiaanisista" on täysin turhaa höpöttää,he ovat kääntyneet kristinuskoon ja ovat siten kristittyjä).

        Sikäli oikea palsta, että monet luterilaiset ovat Israel poikotoimassa Israelia.
        Kaikista aktiisivin tässä poikottiasiassa on ollut KUA jota evlut kirkkomme rahoittaa merkittävästi. Toivottavasti kirkon jäsenet kuitenkin ymmärtävät mistä on kysymys eivätkä henkilökohtaisesti osallistu mihinkään Islael poikotteihin.


      • pro Israel
        Shalom kirjoitti:

        Sikäli oikea palsta, että monet luterilaiset ovat Israel poikotoimassa Israelia.
        Kaikista aktiisivin tässä poikottiasiassa on ollut KUA jota evlut kirkkomme rahoittaa merkittävästi. Toivottavasti kirkon jäsenet kuitenkin ymmärtävät mistä on kysymys eivätkä henkilökohtaisesti osallistu mihinkään Islael poikotteihin.

        KUA on ollut rahoittamassa myös Hamasia.Miksi? Osaatko sanoa?


      • Shalom
        pro Israel kirjoitti:

        KUA on ollut rahoittamassa myös Hamasia.Miksi? Osaatko sanoa?

        Koska KUA:n johto on arabi mielinen ja Israel vastainen.
        Kannattaa etsiä johtajansa lausuntoja netistä. Miksi hän on tämän tien valinnut, en tiedä.


    • KTS (Ei kirj.)

      Saaren nuorilla oli lähtökohtana parantaa maailmaa rauhanomaisesti ja puolustaa mm. palestiinalaisia kaikkea sortoa vastaan.

      Tämä oli Jumalan mielen mukaista toimintaa toki jota saatana vihaa.

      Saatana hyökkäsi breiviikin kautta saarelle yrittäen tukahduttaa Jumalan mielen mukaisen toiminnan mutta epäonnistui.

      Norjan nuoriso tukee nyt ENTISTÄKIN enemmän palestiina-solidaarisuus toimintaa ja hyvä niin!

      ERINOMAISTA!

      • viking line

        Aivan oikein!
        Mutta miten saa nämä debilit ymmärtämään todella mitä ja miksi maailmassa tapahtuu?Propagandaa on aivopessyt tehokkaasti .Tai sitten on näitä loputtomia jumalan julistuksia ....


    • bää

      niin ja sitä syvempää hautaa kaivavat itselleen tää norjan nuoriso. eka kerta ei ilmeisesti käynyt tarpeeks kipeesti.

      • KTS (Ei kirj.)

        Eli kannatat saatanan toimintaa etkä Jumalan oikeudenmukaista ja vanhurskasta linjaa.

        Olet kaivanut itsellesi jo haudan joten piä hyvänäsi.

        meillä on toinen tie!

        HYVÄ!


      • bääbää

        oletko bää lähdössä ampuumaan ja kaivamaan hautoja?


    • bää

      näätkös onneton kts, mikä raunio kasa gaza nykyään on, jota niin kovasti tuet täällä. raamattu sanoo: he repivät itsensä pahoin repiessään Israelia. gaza on finito. rauniokasa. mitäpä oli sraelia vastaan. näin käy kaikille muillekkin.

      • hyih...

        Sinä bää olet .......


      • Aeroflot
        hyih... kirjoitti:

        Sinä bää olet .......

        bää & hyih...

        Te olette molemmat saman sontakasan itä- ja länsilaita.Samaa scheissea joka tapauksessa,huomasittepa sen sitten itse,tai ette (oletan että ette).


    • bää

      lue Raamatusta sakarja 12:3

      • Ajankohtista asiaa

        "Sakarja:12 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä. Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

        Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan. Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.

        Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa." Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.

        Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.

        Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

        Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa. Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen."

        Ylistys Hebrealaisten Jumalalle!


      • näin se menee
        Ajankohtista asiaa kirjoitti:

        "Sakarja:12 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä. Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

        Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan. Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.

        Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa." Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.

        Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.

        Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

        Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa. Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen."

        Ylistys Hebrealaisten Jumalalle!

        Kiitos muistutuksesta. Tärkeät niin ajankohtaiset jakeet.


    • volunteist

      No voi,voi...vieläkö jaksat jauhaa tätä baska?

    • muuttukaa

      "niin ja sitä syvempää hautaa kaivavat itselleen tää norjan nuoriso. eka kerta ei ilmeisesti käynyt tarpeeks kipeesti."

      Noin se on!

      Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä. Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.

      Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin ( baal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

    • KTS (Ei kirj.)

      Meidän kristillinen velvollisuutemme on toki aina asettua oikeudenmukaisuuden puolelle eikä fanittaa jotakin jengiä.

      Myös ex-arkkipiispa Jukka Paarma on ihmetellyt eräiden suomalaisten "kristittyjen" kritiikitöntä Israel- kuvaa Palestiinasta ja varoittaa seurakuntalaisiaan unohtamasta palestiinalaiskristittyjä, jotka ovat olleet keskeinen osa Palestiinan kysymystä jo liki 2000 vuotta.

      Ihminen on arvokas. Kun tämä muistetaan, myös ihmisten välisistä eroista voidaan keskustella, arkkipiispa Jukka Paarma sanoo. Hän on voimakkaasti puolustanut sorrettua, pientä ihmistä niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

      Kaikki arkkipiispalle viime kuukausina tulleet viestit eivät kuitenkaan ole yhtä hyväntahtoisia. Varsinkin Paarman Lähi-itää koskevat kannanotot ja pohdinnat ovat saaneet eräät ihmiset takajaloilleen. On katsottu, että Paarma puolustaa palestiinalaisia ja arvostelee Israelia.

      - Nimenomaan Israel-asia on kaikkein eniten synnyttänyt keskustelua ja mielipiteitä. Itseäni on oikeastaan hämmästyttänyt yllättävän runsas myönteisen palautteen määrä.

      - Mutta tietysti on kielteistäkin palautetta tullut. Siihen lienee vaikuttanut myös se, että kannanottoni on osin ymmärretty tai tulkittu väärin. Ehkä Helsingin Sanomien jutussa otsikoilla ja kuvateksteillä asiaa oli myös vähän kärjistetty, sanoo arkkipiispa Paarma,

      - Omasta mielestäni puhuin hyvin tasapuolisesti ja puolueettomasti. Tietyt piirit tulkitsivat minun hyökkäävän toista osapuolta eli Israelia vastaan, kun minun pääpointti oli, että uskonnollisilla syillä Israelin politiikan puolustaminen ei onnistu. Joillain Vanhan testamentin yksittäisillä kohdilla ei voi puolustella selvää epäoikeudenmukaisuutta tai ylivaltaa. Molempia osapuolia - ja ylipäänsä kaikkia valtioita ja niiden politiikkaan - on voitava arvioida samanlaisilla humaaneilla oikeudenmukaisuuden periaatteilla ja mittapuilla.

      - Tämä oli minun viestini. Meillä on tiettyjä uskonnollisia piirejä, jotka eivät tätä siedä kuulla. Niille Israel on erikoisasemassa. Halusin tuoda esiin, että tämä näkemys ei ole kristillinen kanta.

      HYVÄ!

      • ateisti

        Paarma ei moiti musli palet vainoavat palekristittyjä.


      • KTS (Ei kirj.)
        ateisti kirjoitti:

        Paarma ei moiti musli palet vainoavat palekristittyjä.

        Kannattaisi kysyä asianosasisilta paikan päällä eikä hevosmiesten tietotoimistolta.

        Palestiinalaiskristittyjen ongelma ei ole islamissa, vaan Israelissa:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZdaWyFVKy4A

        Niinsevaanmenee


      • 1+11
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kannattaisi kysyä asianosasisilta paikan päällä eikä hevosmiesten tietotoimistolta.

        Palestiinalaiskristittyjen ongelma ei ole islamissa, vaan Israelissa:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZdaWyFVKy4A

        Niinsevaanmenee

        Palestiinalaiset ovat pöllöjä, eivät tajua, että he ovat turvassa vain Israelin sisällä, ei ulkona, tai itsenäisenä.

        Johtuu maailman juutalaisvastaisesta probagandasta, siitä antisemitismin levityksestä. Nämä ovat kaiken aikaa tukeneet toimia, jotka tähtäävät palestiinalaisten tuhoutumiseen, ei säilymiseen. Tukeneet vaikka Hamasia katkeruudesta, että juutalaiset eivät kääntyneet kristityiksi ja ristin voitto jäi saamatta.

        Viha on sokaisuut heidät niin, että heistä on tullut sokeita sokeiden taluttajia.


      • mörkökangas
        1+11 kirjoitti:

        Palestiinalaiset ovat pöllöjä, eivät tajua, että he ovat turvassa vain Israelin sisällä, ei ulkona, tai itsenäisenä.

        Johtuu maailman juutalaisvastaisesta probagandasta, siitä antisemitismin levityksestä. Nämä ovat kaiken aikaa tukeneet toimia, jotka tähtäävät palestiinalaisten tuhoutumiseen, ei säilymiseen. Tukeneet vaikka Hamasia katkeruudesta, että juutalaiset eivät kääntyneet kristityiksi ja ristin voitto jäi saamatta.

        Viha on sokaisuut heidät niin, että heistä on tullut sokeita sokeiden taluttajia.

        Olet pitkälti oikeassa,luulisin niin.


      • Shalom
        1+11 kirjoitti:

        Palestiinalaiset ovat pöllöjä, eivät tajua, että he ovat turvassa vain Israelin sisällä, ei ulkona, tai itsenäisenä.

        Johtuu maailman juutalaisvastaisesta probagandasta, siitä antisemitismin levityksestä. Nämä ovat kaiken aikaa tukeneet toimia, jotka tähtäävät palestiinalaisten tuhoutumiseen, ei säilymiseen. Tukeneet vaikka Hamasia katkeruudesta, että juutalaiset eivät kääntyneet kristityiksi ja ristin voitto jäi saamatta.

        Viha on sokaisuut heidät niin, että heistä on tullut sokeita sokeiden taluttajia.

        Palet ovatkin vain Hamasin pelinappuloita Israelia vastaan. Sääli sitä tavallista kansaa kun eivät tätä tiedä.


    • 14+13

      Huvittavaa sekin, että Tuomioja yritti aikaansaada boikottia, että Israelille ei saa myydä aseita ja nyt Meillä lisätään puolustusmäärärahoja, kun Venäjä pelottaa.

      Siitäpä taas saimme nenillemme ...heh heh. Ja kalliiksi tulee.

      • tropicwood

        Aseita Israelilleko?Suomi? Mitä järkeä olisi kieltää myymästä hiekkaa Saharaan tai öljyä Saudeihin? Israel on aseiden ja etenkin asejärjestelmien viejä,ei ostaja. Israelilainen aseteknologia on maailman huippua tänä päivänä.


      • 19+5
        tropicwood kirjoitti:

        Aseita Israelilleko?Suomi? Mitä järkeä olisi kieltää myymästä hiekkaa Saharaan tai öljyä Saudeihin? Israel on aseiden ja etenkin asejärjestelmien viejä,ei ostaja. Israelilainen aseteknologia on maailman huippua tänä päivänä.

        tropicwood

        KTS osaa varmaankin vastata tähän ihmettelyyn, hän on suuri Tuomiojan kannattaja näissä ulkopoliittisissa kysymyksissä, ja varsinkin Israelin boikotti-opeissa.

        Hehän uskoivat toisaalta että koko Lähi-itä rauhoittuu, jos Israelille asetetaan pakotteita, kuten vaikka hedelmien tuontikielto.
        Se taisi ollakin voimassa jonkin aikaa, koska kaupoista katosivat Israelin hedelmät, mutta tilanne vain paheni Lähi-idässä, ja nyt kaikki syyrialaiset ovat kohta maanpaossa, yesidit ajettiin alas vuorilta ja Niinivestä, ja kurdit juoksevat karkuun, kuin muinoin ennen.

        Erottaako kukaan enää ketä on ketä ja kuka on ketäkin vastaan ja miksi, ruumiita tulee niin että taivaan linnut voi kutsua aterialle. "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan juhla-aterialle! 18 Saatte syödä kuninkaiden lihaa, sotapäälliköiden ja mahtimiesten lihaa, ratsujen ja ratsastajien lihaa, kaikkien lihaa, niin vapaiden kuin orjien, niin pienten kuin suurten."


      • mandela
        tropicwood kirjoitti:

        Aseita Israelilleko?Suomi? Mitä järkeä olisi kieltää myymästä hiekkaa Saharaan tai öljyä Saudeihin? Israel on aseiden ja etenkin asejärjestelmien viejä,ei ostaja. Israelilainen aseteknologia on maailman huippua tänä päivänä.

        Niin TAPPAJAT osaavat tehdä hyvä ase teknologia.Se on selkeä ja ymmärettävä mihin Israel pyrkii...Mutta älä unohtaa että sama ase voi kääntyä sinuakin päin eränä aurinkoisena päivänä.Olisitko ylpeä sitten israelin huippu aseteknologiasta?
        ASEISTÄ PITÄ RUVETA RIISUMAN ja Rakentaa RAUHA.Vain Rauha ja mol.puol.keskustelu/kompromisi auttaa tätä kyynistä sota.
        Miten ihminen voi nautti toisen ihmisen tappamisesta?Se on perversia.Psykopathit tiivistyvät joukossa ja muutuvat hysteeriseksi ..jopa jouko psykoottiseksi!Esimerkejä on runsaasti.Mutta ...ihminen ei oppi,


      • antiallah
        mandela kirjoitti:

        Niin TAPPAJAT osaavat tehdä hyvä ase teknologia.Se on selkeä ja ymmärettävä mihin Israel pyrkii...Mutta älä unohtaa että sama ase voi kääntyä sinuakin päin eränä aurinkoisena päivänä.Olisitko ylpeä sitten israelin huippu aseteknologiasta?
        ASEISTÄ PITÄ RUVETA RIISUMAN ja Rakentaa RAUHA.Vain Rauha ja mol.puol.keskustelu/kompromisi auttaa tätä kyynistä sota.
        Miten ihminen voi nautti toisen ihmisen tappamisesta?Se on perversia.Psykopathit tiivistyvät joukossa ja muutuvat hysteeriseksi ..jopa jouko psykoottiseksi!Esimerkejä on runsaasti.Mutta ...ihminen ei oppi,

        Jeps. Se ase kääntyy kaikkia niitä vastaan,jotka yrittävät tuhota Israelin. Ei kannata siis yrittääkään. Ei todellakaan,muuten. :D


    • 13+4

      Venäjän pelko on meille ihan oikeudenmukainen rangaistus, koska emme ole ymmärtäneet, tai halunneet ymmärtää, että Israelilla on suuri arabimaailma vihollisena ja uhkana, joka on tunkeutunut myös maan sisälle ja usein majoittunut palestiinalaisten koteihin ennen hyökkäystä.

      Heillä on muka oikeus yrittää tuhota Israel, koska heitä kohdellaan huonosti ja se on juutalaisten syy.

      Tosiasiallinen uhka islamille ovat ihmisoikeudet ja eritoten naisten oikeudet, joita he eivät halua sallia.
      Isän ja Pojan valta murenee, jos naisille myönnettään tasa-arvoiset oikeudet miehen kanssa esim, Lain edessä, joka on tärkeysjärjestyksessä ensimmäisellä sijalla.

    • 5+19

      KTS

      "Norjan nuoriso tukee nyt ENTISTÄKIN enemmän palestiina-solidaarisuus toimintaa ja hyvä niin! "


      Vai niin, minä taas luin, että Norja pyysi vihdoinkin anteeksi juutalaisten luovutuksia natsi-saksaan.

      • KTS (Ei kirj.)

        Se ei ole pois Palestiinan kansalta ja hyvä niin.

        ERINOMAISTA! HYVÄ!


    • 2+15

      Mikä on hyvä ?

    • tehkää oikein.

      Gazzaa auttavat tulevat menettämään kaiken, koska kirjoitettu on:

      Hän liittoutui tämän kanssa rakentaakseen laivoja, joiden oli määrä kulkea Tarsiiseen; ja niin he rakensivat laivoja Esjon-Geberissä.

      Mutta Elieser, Doodavahun poika, Maaresasta, ennusti Joosafatia vastaan sanoen: "Koska olet liittoutunut Ahasjan kanssa, on Herra särkevä sinun työsi." Niin laivat rikkoutuivat eivätkä kyenneet menemään Tarsiiseen.

      (Näin kävi kun Juudan kuningas, liitoutui jumalattoman Ahasian kanssa, joka oli jumalaton menoissaan.)

      Samoin tulee käymään tänäänkin, jos auttaa jumalattomia. Ainoastaan Jeesuksen seurakunnan uskovia ja Juutalaisia tulee auttaa. Ja muitakin vain seurakuntien kautta.

      • Shalom

        Niin, tuota olen miettinyt aikaisemminkin. Juutalaisille ensin, omat vanhemmat ensin, oma seurakunta ensin? Mikä se järjestys on..... Ja mihin kymmenykset ja mihin lahjat ja annit?


      • KTS (Ei kirj.)

        TÄYSIN VÄÄRIN!

        Meidät kristityt tunnistaa siitä, että me autamme ja siunaamme VIHOLLISIAMME!

        Matt
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

        Ihme lössiä!


      • makkabi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        TÄYSIN VÄÄRIN!

        Meidät kristityt tunnistaa siitä, että me autamme ja siunaamme VIHOLLISIAMME!

        Matt
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

        Ihme lössiä!

        Kyllä on huomattu.Teidät tunnistaa jeesustuputuksesta ja juutalaisten halveksimisesta. Pari vuosituhatta olette yrittäneet sitkeästi. Eipä onnistu! Am Israel Chai! :-D


    • Ensin Juutalaisille

      Kirkon ulkomaan apu on jo pitkään tukenut Israelia vastaan sotivia vihollisia,

      on Hebrealaisten Jumala sallinut kirkosta eron jatkua.

      Tänäkin vuonna kirkosta eroaa nelisenkymmentä tuhatta henkeä.

      Kirkkolaiva on karahtanut Jumalan vihollisjoukon mukana hisbollah karille.

      Jo Jasser Arafatia aikana KUA:pu ei kai koskaan ole antanut tukea Israeliin muuttaneita pakolaisia, mutta kyllakin jumalattomia terroria se on tukenut alusta asti.

    • Pasi Toivonen
    • OnVäärinTukeaGazzaa

      http://keskustlu.suomi24.fi/node/ 11881116

      Savonarola kysyi: "Oletko ratkaissut kysymyxen mix allah pitää niin huonosti huolen omista lapsista että ne joutuu tulla tänne Suomeen Jeesuxen suojaan ???

      Allahin asia on ruokkia muslimit. Mutta hän ei yksinkertaisesti siihen kykene, koska hänellä ei ole Poikaa! allah ei kykene ratkaisemaan lähi-idänkään ongelmaa, mutta Rauhan Ruhtinas Jeesus tuo sinne rauhan eikä neuvottele.

      Hän on se, jolla valta on ja jota kansat tottelevat.Niin he ollessansa koolla kysyivät Jeesukselta: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan"

      Nyt näyttää tulleen tuon aikakauden aatto.

      Aatto tosiaankin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on ollut hiljaa Jeesuksen Kristksen ylösnousemuksen jälkeen jo lähes 2000v

      Mutta Israelin Jumala astui näyttämölle v.1948 ja Israelin valtio on nyt tosiasia. Todella upeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe