Tämä räjähtää kohta käsiin

ei hyvä

Ja sinä tiedät sen. Ja arvaat sen. Ja siinä me sitten oltais, kaksi kädetöntä.

30

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikään ei räjähdä

      Mitään ei tapahdu, kaikki on ohi.

    • aika tyhmää_

      päästää asiat siihen jamaan.

      • Ap.

        Olisi. Ihan vtun tyhmää. Parempi olisi suunnata patoutumattomat energiat suureen, kaiken voittavaan, intohimoiseen alkuräjähdykseen, jonka jälkeen sylikkäin maatessamme maailmakin makaisi mallillaan. Ainakin hetken verran.


    • Räjäytä mut.
    • UskoToiv

      Minä olen ihan sinut koko pallon kanssa, ei räjähdä kunhan peitän hiukseni ulos astuessani. Mitä miettii Päivi? Haluaisko joku mun tossuihin?

    • en kestä

      näitä väkivaltaisia vertauskuvia! ihan sairasta...

    • kauhuskenaariot

      Mikä räjähtää käsiin? Ja mikä olisi pahinta lopputuloksessa?

      • Ap.

        No mikähän se olis? On uusiutuva luonnonvara. Ja vähän valhettelin aloituksessa, tuskin jäisimme kädettömiksi. Ai mut pirulauta, mä olen väärällä palstalla!


      • Ping pong
        Ap. kirjoitti:

        No mikähän se olis? On uusiutuva luonnonvara. Ja vähän valhettelin aloituksessa, tuskin jäisimme kädettömiksi. Ai mut pirulauta, mä olen väärällä palstalla!

        "Uraani" halkeaa ja tuottaa "lamppuun" valkeaa


      • ;))
        Ap. kirjoitti:

        No mikähän se olis? On uusiutuva luonnonvara. Ja vähän valhettelin aloituksessa, tuskin jäisimme kädettömiksi. Ai mut pirulauta, mä olen väärällä palstalla!

        Käy peseen kätesi..


      • kauhuskenaariot
        Ap. kirjoitti:

        No mikähän se olis? On uusiutuva luonnonvara. Ja vähän valhettelin aloituksessa, tuskin jäisimme kädettömiksi. Ai mut pirulauta, mä olen väärällä palstalla!

        Mikä olis oikea palsta? Kyllä tuo aika ikävältä kuulostaa. Sitä itteäänkö tarkoitat;)? mitäs aiot tehdä asialle?


      • Ap.
        kauhuskenaariot kirjoitti:

        Mikä olis oikea palsta? Kyllä tuo aika ikävältä kuulostaa. Sitä itteäänkö tarkoitat;)? mitäs aiot tehdä asialle?

        Elämän eliksiiriä tarkoitan, sellaista terveysvaikutteista jonka hän tarjoilee hmmm tietynlaisesta graalin maljasta. Ikävä sitä joten kai oikea palsta kumminkin.


      • Oivoi...
        Ap. kirjoitti:

        Elämän eliksiiriä tarkoitan, sellaista terveysvaikutteista jonka hän tarjoilee hmmm tietynlaisesta graalin maljasta. Ikävä sitä joten kai oikea palsta kumminkin.

        Läikkyy kohta yli, pitäskö tehdä jotain asialle?


      • Siitä sitten vaan
        Ap. kirjoitti:

        Elämän eliksiiriä tarkoitan, sellaista terveysvaikutteista jonka hän tarjoilee hmmm tietynlaisesta graalin maljasta. Ikävä sitä joten kai oikea palsta kumminkin.

        https://www.youtube.com/watch?v=ZcI70JHZvhk


    • Miss you like crazy

      Räjähtäskin käsiin. Kuka voi sanoa lopputuloksesta, miksi se ei voisi ollakin hyvä? Kahdessa rikkinäisessä yhdessä enemmän voimaa, kuin kahdessa yksinäisessä yksin.

    • Jep.

      Koska oikea vastaus on selviytyminen.

    • miss you....

      Ikävää että koet minut tuhoavana
      miksi?

    • me2....

      Niin siinä käy. What to do?

    • Meneehän se aika

      näinkin, sitä odotellessa.

      • Räjähdystäkö?

        Mitä?


      • Sitäpä juuri,
        Räjähdystäkö? kirjoitti:

        Mitä?

        vai mitä kuvittelit? Sit voiskin olla hetken tyyntä.


      • Uusi lataus
        Sitäpä juuri, kirjoitti:

        vai mitä kuvittelit? Sit voiskin olla hetken tyyntä.

        Toivottavasti et joudu odottamaan kauan.


    • bambukeppi

      Multa loppuivat pitovoimat, taidan ottaa kaverilta lainaksi . kiiiiitos, palautan kun kerkeen:)

    • ...

      Oltaisiin varmaan ihan mahdottomat yhdessä: kumpikaan ei anna periksi, liian samanlaisia kai... Räjähtelisi liikaa, ei siinä ns. hyvässä mielessä mitään pahaa ole (huoh), mutta pahassa mielessä kylläkin... johtaa hulluuteen.

    • Miss ya.....

      olis ihanaa päästä räjähtelemään toisen samanlaisen kaa
      tulta ja tappuraa
      ja ajattele sitä sovinnon tekemistä
      jos teksi niin paljon sovintoo ettei ehdi tulee hulluksi
      ei johtaisi muuta kuin toisenlaiseen hulluuteen ;)

      • cant miss ya anymore

        En taho räjähdellä sittenkään kanssas!!!
        sä satutit mua niin syvästi enkä ole vieläkään toipunu. :'( oisin antanut sulle koko minäni ja oisin jaksanut antaa sinullekin voimaa kun sulla on vaikeat ajat. sä sait mut uskomaan johonkin ihmeelliseen ja sitten mä tajusin mitä teet. Et vaikuta sellaiselta että nautit toisen tuhoamisesta mutta niin sinä teet. enkä ole ainut sulla on useita. kuinka monen kanssa oletkaan tehnyt tuon saman? mun syli on tyhjääkin tyhjempi ja sydän vereslihalla. Kannattiko? Voitko nyt paremmin?


    • herää kysymys

      Mitä sä teit sille ku se on vihanen?

    • hahmossa ihmisen

      ei me nyt sentäs ihan kädettömiä olla saati jalattomia :D

    • Yks nainen

      Voi teitä katkeria! Joskus ihmiset tekee virheitä, ne ei välttämättä tarkoita sitä mitä tulee lopputulokseksi. Tai uskallusta puuttuu jos toisen tunteista ei ole varma. Syyt voi olla monet, oma suhdehistoria joka estää sillä hetkellä sitoutumasta tai luottamasta. Antakaa anteeksi. Puhukaa sen ihmisen kanssa joskus jos mahdollista. Jatkakaa eteen päin. Katkeruudesta ei seuraa mitään hyvää. Asioiden hyväksymisestä ja itsensä hyväksymisestä alkaa aurinkoinen tulevaisuus. Mä luulen satuttaneeni joskus toista enkä ole keksinyt sopivaa tapaa pyytää anteeksi eikä uskallus riitä kun voi tulla väärinkäsityksiä, enkä enää tiedä onko asialla toiselle merkitystäkään. Siksi sanon: jatkakaa eteen päin.

    • puhtaat kädet

      päästä käsi irti siitä ja suunta se vaikka kohti tapettia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe