Klarna ja sen tili

mykkis111

Tilasin joskus kesällä tavaroita ja laskun tultua valitsin tilimaksun. Maksoin
pari erää ja yritin sen jälkeen tehdä uuden ostoksen, monta kertaa. Aina
vastaus oli sama: Klarna ei voi hyväksyä maksutapaa.
Ihmeellistä, käsissäni oli siis tili, jolle ei voi tehdä ostoksia, silti hallinnointi-
kustannuksia meni joka kuukausi 4 euroa. Eikä kokonaisvelkakaan ollut
kuin joitakin kymppejä.
Klarna on kusetusta. Äänestän jättämällä loppuvelan maksamatta, minulta
ette kuseta enää senttiäkään.

17

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klarnan lasku vain k

      Nordeä on Klarnan takana. Jos jätät loppuvelan maksamatta nekylläjärjestövöt sulle niin paljonlisäkustannuksia että kyllä kaduttaa ettå joskus valitsitsen maksuvaihtoehdon. Paras neuvo maksa pois äkkiäja unohda Klarna sen jälkeen

    • mykkis111

      Ei se haittaa. Lopputulos on kuitenkin se, ettei ne saa senttiäkään.

      • %^^~|[] <>{} @#&*-+

        Klarna taisi jo tirtää, minkä sortin kaverista on kysymys.


      • niimpäniin
        %^^~|[] <>{} @#&*-+ kirjoitti:

        Klarna taisi jo tirtää, minkä sortin kaverista on kysymys.

        Ai. no minkä sorttinen? kerro nyt muillekin kun tunnut itse tuntevan tyypin.


      • %^^~|[] <>{} @#&*-+
        niimpäniin kirjoitti:

        Ai. no minkä sorttinen? kerro nyt muillekin kun tunnut itse tuntevan tyypin.

        Sen sorttinen, että jättää helposti maksamatta.


      • niimpäniin
        %^^~|[] <>{} @#&*-+ kirjoitti:

        Sen sorttinen, että jättää helposti maksamatta.

        No miten se sitten ylipäätään sai edes avattua tilin?
        Ja miten voit itse edes tietää/väittää että hän on jotain jättänyt maksamatta? itse kertoo kuitenkin eriä jo lyhentäneensä. haloo?


      • %^^~|[] <>{} @#&*-+
        niimpäniin kirjoitti:

        No miten se sitten ylipäätään sai edes avattua tilin?
        Ja miten voit itse edes tietää/väittää että hän on jotain jättänyt maksamatta? itse kertoo kuitenkin eriä jo lyhentäneensä. haloo?

        Se että joutuu/haluaa maksaa muutaman kympin ostoksen osamaksuna, kertoo suuresta köyhyydestä. Ap kirjoitti: "Lopputulos on kuitenkin se, ettei ne saa senttiäkään." Klarna oli siis aivan oikeassa aavistaessaan, minkäsorttinen heppu on kyseessä.

        "No miten se sitten ylipäätään sai edes avattua tilin? "

        En tiedä. Ehkä hänelle annettiin aluksi tili vain matalalla luottorajalla. Eli Klarna ei varsinaisesti nähnyt hepun pääkopan sisälle, vaan heidän tietokoneohjelmansa luokitteli hepun köyhäksi ja kipeäksi, jonka kanssa on syytä olla varovainen. Heillähän on kymmeniä-, jollei satojatuhansia asiakkaita, joista on kertynyt runsaasti erilaisia profiileja.


    • niimpäniin

      Nyt mars kuluttajaoikeusneuvojan puheille puh. 029 553 6901. Klarnahan on jo valmiiksi heidän syynissä joten voi hyvinkin olla että ottavat asiasi sen suurimmitta viivytyksiä käsittelyynsä.

      • KlarnaarnralK

        No tässä ei oikein ole Klarnassa mitään hämärää,ne ei vain halua myöntää lisää luottoa. Mullekin on niin käynyt,kun olen yrittänyt ostaa jotain liian kallista. Niillä on laitettua jokin luottoraja mitäö ei lainaajalle kerrota jostain syystä. Ehkä testaavat ensin jonkin aikaa maksaako lainanottaja kiltisti pieniä ostoksiaan.


    • mykkis111

      Aloittaja: Mitään luottorajaa ei ole ollut tilin avaamisesta saakka. Yritin ostaa
      velaksi jopa alle 10 euron ostosta, tätäkään ei hyväksytty.
      Tulkitsen asian niin, että Klarna halusi vain kiusata ja vedättää velkaa lisäten
      siihen aina hallinnointimaksunsa per kuukausi.

      • 12+18

        "Tulkitsen asian niin, että Klarna halusi vain kiusata ja vedättää velkaa lisäten siihen aina hallinnointimaksunsa per kuukausi."

        Klarnahan ei nimenomaan halunnut lisätä velkaasi, ja hallinnointimaksun joudut maksamaan niin kauan kun sinulla edellistä maksamatonta velkaa on.


      • niimpäniin

        Mykkis111, saanko kysyä, oletkö töissä, onko sulla palkkatuloja? yksi väittää 100% varmuudella ettei ole.


    • mykkis111

      On mulla tuloja, mutten kerro niistä sen enempää, ettei verottaja pääse jyvälle.
      Duuni on pimeetä tuloa ja sillä saa kyllä leipää, en ole sosiaalihuollossa käynyt
      kymmeniin vuosiin.

      • Tällainen kaveri

        Eli me kaikki jotka väitimme tietävämme mikä aloittaja on miehiään, olimme täysin oikeassa. Aloittaja on yhteiskunnan syöpä joka ei aio enää koskaan elämässään tehdä rehellistä työtä ja joka ei omista mitään arvokasta.

        Onhan tuokin kai jonkinlaista elämää jos sitä haluaa siksi kutsua, mutta ei todellakaan käy kateeksi.

        Ja Klarna on tehnyt kohdallasi täysin oikean ratkaisun kun ei ole antanut sinun tehdä enempää velkaa; millä sinä ne velat maksaisit kun Klarnan silmissä sinulla ei ole mitään tulojakaan?


    • Klarna OY

      Hei,

      Ikävä kuulla että et ole tyytyväinen palveluumme. Haluamme tottakai auttaa sinua.

      Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse 09 425 99 771 tai sähköpostitse osoitteessa [email protected].

      Ystävällisin terveisin
      Markus
      Klarna OY

      • blöyh

        Hei vaan Klarna Oy, minuakin kiinnostaisi samansuuntainen asia kun aloittajaa. Joskus aikoinaan tilasin muistaakseni vaatteita n.50 eurolla ja valitsin osamaksumahdollisuuden. Muutaman erän olin maksanut ja olisi pitänyt uudet talvikengät tilata (ja ajattelin ottaa samalle laskulle kuin edelliset vaatteet) mutta en pystynyt?! Miksi? Kertaakaan en ollut jättänyt maksamatta ja palkkatulojakin oli. Velkaa klarnalle kenkien tilaushetkellä oli n.20e. Soittelemaan asiasta en kyllä lähde koska tapahtumasta jo vuosia, enkä ole käyttänyt enkä käytä klarnan palveluja enää koskaan.


      • 16+5
        blöyh kirjoitti:

        Hei vaan Klarna Oy, minuakin kiinnostaisi samansuuntainen asia kun aloittajaa. Joskus aikoinaan tilasin muistaakseni vaatteita n.50 eurolla ja valitsin osamaksumahdollisuuden. Muutaman erän olin maksanut ja olisi pitänyt uudet talvikengät tilata (ja ajattelin ottaa samalle laskulle kuin edelliset vaatteet) mutta en pystynyt?! Miksi? Kertaakaan en ollut jättänyt maksamatta ja palkkatulojakin oli. Velkaa klarnalle kenkien tilaushetkellä oli n.20e. Soittelemaan asiasta en kyllä lähde koska tapahtumasta jo vuosia, enkä ole käyttänyt enkä käytä klarnan palveluja enää koskaan.

        Luoton saanti ei ole kai mikään perustuslain takaama kansalaisoikeus.

        Miksi ihmeessä muuten ostat vaatteita 50 €:n ostokset osamaksulla, vaikka sinulla on palkkatuloja? Oletko laskenut koskaan paljonko sinulle tulee kokonaishintaa ostokselle? 50 euroa tilinavausmaksu 29 euroa 3,95 € kuukaudessa = yhteensä 126 euroa! Pikkuostoksia ei kannata ikinä ottaa osamaksulla!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe