Huomasitteko eilisessä Matkaoppaissa?

dasistdiewahrheit

Otettiin kantaa täälläkin keskusteltuun aiheeseen. Suomalaisten naisten ostosmatkailusta Alanyaan. Esimerkin kera saimme nauttia totuudesta naismatkailun suosion syistä ja siitä, miksi eriteemaiset matkailijat eivät enää halua Alanyaan matkustaa. Sai hintelä poikaparka kuitenkin uudet kledjut, huomenna varmaan jotakin muuta lahjusta. Onkohan tuo kaikki jälkikäteinen krapula tuosta hommasta se hetken hurnmion arvoista? Edes maksunsaajana oleva osapuoli tuskin on kovin ylpeä itsestään. Kuka tietäisi kertoa omakohtaisia kokemuksia? Suosittelen vilpittömästi Alanyan jättämistä matkakohteena kokonaan alempien sosiaaliryhmien matkailun alatyylin harjoittajille. Loppuu itsestään, kun ei ole enää normaaleja ihmisiä yleisönä. Turhaa on silloin ostella baaripoikia, kun ei voi kenellekään esitellä ja kotimaahankaan ei kehdata tuoda, kun kaikki nauraa.

32

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alaniatar,asdas jne

      voi sua reppanaa asdassi, kun kidutat itseäsi katsomalla vihaamasi ohjelmaakin vielä :D ja kuitenkin olet olevinasi sitä YLEMPÄÄ sosiaaliryhmää :D

      • asdasisalwaysright

        Hyvä kirjoitus ja heti myös osui sekä upposi. Heti ilmoittautui lajin tyypillinen harjoittaja. Oliko yllätys miltä touhuilu näytti ulkopuolisen silmin katseltuna? Totta, ei ollut kovinkaan kadehdittavaa tuokaan "aito" onnellisuus. Otan ilomielin vastaan minulle tarjotun ansiottoman arvonnousun noinkin loistavasta kirjoituksesta.


      • kaikkia kukkia
        asdasisalwaysright kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus ja heti myös osui sekä upposi. Heti ilmoittautui lajin tyypillinen harjoittaja. Oliko yllätys miltä touhuilu näytti ulkopuolisen silmin katseltuna? Totta, ei ollut kovinkaan kadehdittavaa tuokaan "aito" onnellisuus. Otan ilomielin vastaan minulle tarjotun ansiottoman arvonnousun noinkin loistavasta kirjoituksesta.

        Tekeekö SE jostain matkakohteesta huonon - jos joku sattuu "rakastumaan" paikalliseen. MITÄ haittaa tästä on meille muille sinne matkaajille ?
        Toivoisi matkailun hiukan avartavan - kotisohvalta näyttää noin pahalle.
        Seksiturismia ON ollut ja tulee aina olemaan, monet miehet käy Thaimaassa vain ja ainoastaan sen takia - Naisia käy Gambiassa yms. maissa ... minua moinen ei haittaa jos ei saa kotona / kotimaassa,hyvä että jossain saa - edes maksamalla


      • voi hyvän tähe
        kaikkia kukkia kirjoitti:

        Tekeekö SE jostain matkakohteesta huonon - jos joku sattuu "rakastumaan" paikalliseen. MITÄ haittaa tästä on meille muille sinne matkaajille ?
        Toivoisi matkailun hiukan avartavan - kotisohvalta näyttää noin pahalle.
        Seksiturismia ON ollut ja tulee aina olemaan, monet miehet käy Thaimaassa vain ja ainoastaan sen takia - Naisia käy Gambiassa yms. maissa ... minua moinen ei haittaa jos ei saa kotona / kotimaassa,hyvä että jossain saa - edes maksamalla

        Kannattaa välillä katsoa vaikka "Jaakon matkassa" ohjelmaa ! Siinäkin on Suomalaiset muuttaneet ulkomaille, ovat naimisissakin, jopa tekevät töitä ulkomailla. Kotisohvalta monet asia näyttää NIIN kovin kauheille, oletteko harkinneet matkustaa joskus jonnekin - muuallekin kuin ETELÄ savoon


      • suapa nähä
        kaikkia kukkia kirjoitti:

        Tekeekö SE jostain matkakohteesta huonon - jos joku sattuu "rakastumaan" paikalliseen. MITÄ haittaa tästä on meille muille sinne matkaajille ?
        Toivoisi matkailun hiukan avartavan - kotisohvalta näyttää noin pahalle.
        Seksiturismia ON ollut ja tulee aina olemaan, monet miehet käy Thaimaassa vain ja ainoastaan sen takia - Naisia käy Gambiassa yms. maissa ... minua moinen ei haittaa jos ei saa kotona / kotimaassa,hyvä että jossain saa - edes maksamalla

        Mutta jos sitä rakastuu kamalasti,kun matkustaa jonnekin !
        EI taija uskaltaa - katellaa telkusta miten ne sielä irstailoo - ulkomailla


    • entinen alanyasti

      Aivan parasta viihdettä. Eilen satuin vahingossa katsomaan ja sain akuutin huutonaurukohtauksen, kun suomalaisnainen esitteli rakkauden kohteensa. Tänään katsoin vielä pari kertaa ja aina vaan naurattaa, tosin ei enää huutonaurutasolle asti, mutta yhdenlaista hysteeristä kuitenkin. Illalla katsomme vielä koko perheen kanssa ja pidämme yhdessä aitoa hauskaa. Popparit, sipsit, limsat, prinssinakit ja pikkulihapullat jo hommattuna.

      • nauroin myös

        Säälittävä suominainen tuo tyhmyytensä koko kansan nähtäväksi.


    • 4+12

      Sunnuntaina lähdetään katsomaan livenä, mitä siellä Alanyassa oikein touhutaan.

      • mollebergh

        Myötähäpeää ja sääliäkin mukana, ihan kuin ei voisi olla tuollainen tottakaan, ouuuh!


      • äitin pikkupoika
        mollebergh kirjoitti:

        Myötähäpeää ja sääliäkin mukana, ihan kuin ei voisi olla tuollainen tottakaan, ouuuh!

        Äiti vei pikkupoikansa ostoksille ,että poika oli illalla kiltisti ja hyvin pukeutunut.


      • mamma betalar
        äitin pikkupoika kirjoitti:

        Äiti vei pikkupoikansa ostoksille ,että poika oli illalla kiltisti ja hyvin pukeutunut.

        No housut oli ihan kauheat, mut kai niillä nuorilla on sielläkin omat trendinsä.


    • Epätietoinen kysyy

      Hei. Voisitko tarkentaa tuota alempaa sosiaaliryhmää.
      Kun en tiedä mistä alaspäin ne on sellaisia ja en mitenkään haluaisi joutua tekemisiin sellaisten kanssa.
      Kuuluuko niihin esim tehtaan työläiset, kassat, tarjoilijat, rakennusväki, rautakaupan myyjät ja siivoojat? Entä insinöörit tai kansanedustajat? Eläkeläiset? Kotirouvat?
      Kerro nyt herrajumala kun en voi enää elää epätietoisuudessa. Kuuluuko lasteni opettajakin niihin? Entä se naisrehtori joka on aina vaikuttanut jotenkin epäilyttävältä, on turhan hyvän näköinen ja käyttää hameita jotka ylettyy melkein polven yläpuolelle.
      Keneen voi luottaa?

      • Heittiöt joukossamme

        Et haluaisi olla tekemisissä alemman sosiaaliryhmän kanssa.
        Katsot näin ollen itse kuuluvasi siihen ylempään sosiaaliryhmään.
        Siispä sinun täytyy tietää ketkä meistä ovat sitä roskajoukkoa
        , jonka kanssa et halua olla tekemisissä.


      • sdsdsdd

        Sen saa tietää aivan automaattisesti. Ylempiin kansanosiin kuuluvat huomaavat välittömästi alempiin kuuluvat, viimeistään heidän avatessaan suunsa. Ja alemmat kansanosat eivät huomaa itse siihen kuuluvansa. Näin se on helppoa ja yksinkertaista-


      • Kokemukseni
        sdsdsdd kirjoitti:

        Sen saa tietää aivan automaattisesti. Ylempiin kansanosiin kuuluvat huomaavat välittömästi alempiin kuuluvat, viimeistään heidän avatessaan suunsa. Ja alemmat kansanosat eivät huomaa itse siihen kuuluvansa. Näin se on helppoa ja yksinkertaista-

        mukaan pahimpia muslimienhoroja ovat oolulaiset/porilaiset tms pikkukaupunkien työläisluuskat.

        Tupakka huulessa, joku typerä tatuointi jalassa, koko ajan kännissä ja porsaan ulkomuoto. Niin ja ammattina yleensä jokin ruokaan liittyvä tai sitten miehinen ammatti kuten varasto ti vastaava...


      • pulinat pois
        sdsdsdd kirjoitti:

        Sen saa tietää aivan automaattisesti. Ylempiin kansanosiin kuuluvat huomaavat välittömästi alempiin kuuluvat, viimeistään heidän avatessaan suunsa. Ja alemmat kansanosat eivät huomaa itse siihen kuuluvansa. Näin se on helppoa ja yksinkertaista-

        Ei olisi sinunkaan kannattanut avata "suutasi".


    • me kaksi

      Mennään taas lauantaina katsomaan Kleopatra rantaa ja nautitaan tosi mukavasta paikasta nimeltään Alanya.

    • Bella-Anna

      Katsoen ap:n mielikuvitusmatkaa ja olettaen olevani sivusta seuraavana, en tiedä itkeäkö vai nauraa.

      Poika sai vaatteita ja nainen törsäsi häneen? So? Oli varmaan mukavampi mies kuin sinä. Miten tämä vaikuttaa sinuun?

      Mitä tästä nyt muuta voi ajatella??

      Mitäpä jos sinäkin alkaisit kohtelemaan naisia paremmin. Miksi nainen ostaisi sinulle yhtään mitään jos olet ilkeä, laiska tai vätys. Jos et ole, niin ostaisi. Ainakin minä ostaisin.

      Katsopa siis peiliin ja mieti mikä sinussa mättää? Jos et itse keksi, niin mieti mistä kaikki ne tuhannet naisesi ovat sinulle marmattaneet. SO SIMPLE IT IS!

      Vastaukseni perustuu siihen, että asun osan vuotta Alanyassa ja saan mielenkiinnolla seurata näitä kaikenlaisia keskusteluja mm. turistipariskuntien välillä. Myös sinkkujen kanssa olen joskus joutunut tekemisiin. Onnellisesti itse naimisissa ja välillä yksinkin Alanyassa pyörin, ilman mieshärdellejä. Pakko sanoa, ettei taas joku ala leukaansa läksyttämään.

      • hyväSinä

        Kannatan edellistä!


      • katsohan itsekkin pe

        Anna -Bella mieti vähän ,sillä sun kirjoitus on täysin typerä.Kyllä aikuiset ihmiset elättää itsensa ,eikä tarvitse toiselta vaate avustusta .Tottakai turkinpoika osaa leikkiä mukavaa ja kivaa ,kun on tyhmän höynäytettävän löytänyt.


      • huono sinä
        katsohan itsekkin pe kirjoitti:

        Anna -Bella mieti vähän ,sillä sun kirjoitus on täysin typerä.Kyllä aikuiset ihmiset elättää itsensa ,eikä tarvitse toiselta vaate avustusta .Tottakai turkinpoika osaa leikkiä mukavaa ja kivaa ,kun on tyhmän höynäytettävän löytänyt.

        Et saa tehtyä tyhjäksi anna-bellan asiaa olevaa havaintoa koskien sinua!
        Olet juuri niin tyhmä kuin annat ýmmärtää. Haitanneeko tuo, kaikkihan sen jotiesi!


      • osuko
        huono sinä kirjoitti:

        Et saa tehtyä tyhjäksi anna-bellan asiaa olevaa havaintoa koskien sinua!
        Olet juuri niin tyhmä kuin annat ýmmärtää. Haitanneeko tuo, kaikkihan sen jotiesi!

        Tais osua ,vai miksi ei totuus miellyttänyt.


      • asdas
        huono sinä kirjoitti:

        Et saa tehtyä tyhjäksi anna-bellan asiaa olevaa havaintoa koskien sinua!
        Olet juuri niin tyhmä kuin annat ýmmärtää. Haitanneeko tuo, kaikkihan sen jotiesi!

        Kuinka paljon haluttavammaksi ja palvottavammaksi legginssilortto kuvittelee itseään sen jälkeen, kun käynyt panettamassa itseään maksua vastaan kymmeniä vuosia nuoremmalle kurdipoikaselle?


      • Mielikuvitus harmitt
        asdas kirjoitti:

        Kuinka paljon haluttavammaksi ja palvottavammaksi legginssilortto kuvittelee itseään sen jälkeen, kun käynyt panettamassa itseään maksua vastaan kymmeniä vuosia nuoremmalle kurdipoikaselle?

        Miksi asia sinua kiinnostaa? Onko omaa seksielämää? Itse en ohjelmassa nähnyt kumpi maksoi.


    • unoleg

      Juu leggins horot sinne menee sen perään. Sitten naama loistaen, että 120 kiloiseen legginsiin, joka on 20 v vanhempi, rakastuu muka nuori mokka mun a.Ei siinä mitään mutta ollaan rehellisiä että siinä maksettua rakkautta haetaan.

      • Idea uusi

        Paljoks se on sulta pois anna heidän nauttia.Mistä sää tiedät kauanko rakkaus kestää?Itse olen naimisissa paljon nuoremman miehen kanssa oltu jo 11vuotta eikä olla kyllästytty.En kylläkään turkkilaiseen,mutta en myöskään suomalaiseen en ole leginsien käyttäjä ja raukka painankin vain56kg ja kerron vielä pituutenikin 163cm.Turha muiden sekaantua ihmisten elämään et sinä sitä voi heidän puolestaan elää.Jos se olisi toisin päin mies monta kymmentä vuotta vanhempi niin kas kummaa sehän olisi hienoa iski nuoren tytön.Kuulehan rakkaus on ihana asia kesti minkä kestää eläkää ja antakaa muidenkin elää!!!!!!!!!!


      • "Rakkaus"
        Idea uusi kirjoitti:

        Paljoks se on sulta pois anna heidän nauttia.Mistä sää tiedät kauanko rakkaus kestää?Itse olen naimisissa paljon nuoremman miehen kanssa oltu jo 11vuotta eikä olla kyllästytty.En kylläkään turkkilaiseen,mutta en myöskään suomalaiseen en ole leginsien käyttäjä ja raukka painankin vain56kg ja kerron vielä pituutenikin 163cm.Turha muiden sekaantua ihmisten elämään et sinä sitä voi heidän puolestaan elää.Jos se olisi toisin päin mies monta kymmentä vuotta vanhempi niin kas kummaa sehän olisi hienoa iski nuoren tytön.Kuulehan rakkaus on ihana asia kesti minkä kestää eläkää ja antakaa muidenkin elää!!!!!!!!!!

        Rakkaus on ihana asia ,mutta narriksi ei kannata heitteätyä ,eikä miksikään oleskelulupa vaimoksi . " Rakkaus" on helpoin keino turkinpojan päästä maasta pois.


      • asdas
        Idea uusi kirjoitti:

        Paljoks se on sulta pois anna heidän nauttia.Mistä sää tiedät kauanko rakkaus kestää?Itse olen naimisissa paljon nuoremman miehen kanssa oltu jo 11vuotta eikä olla kyllästytty.En kylläkään turkkilaiseen,mutta en myöskään suomalaiseen en ole leginsien käyttäjä ja raukka painankin vain56kg ja kerron vielä pituutenikin 163cm.Turha muiden sekaantua ihmisten elämään et sinä sitä voi heidän puolestaan elää.Jos se olisi toisin päin mies monta kymmentä vuotta vanhempi niin kas kummaa sehän olisi hienoa iski nuoren tytön.Kuulehan rakkaus on ihana asia kesti minkä kestää eläkää ja antakaa muidenkin elää!!!!!!!!!!

        Yksipuolinen rakkaus on raukkauden lajina raastavaa, nöyrryyttävää ja tyhmintä ikinä. Entisestään rikkinäiset ihimset menevät enemmän rikki näistä harrastuksista. Kannattaisi kokeilla vaikka laihduttamista ja itsensä siistimistä ensin, niin on ihan hyvät mahdollisuudet tasavertaiseenkin parisuhteeseen.


    • Alanyamatkailija

      Itsekkin nauran kyseiselle parille, mies/poika on asunut n. Vuoden verran suomessa tämän naisenkanssa ja monet miehen ystävistä jotka itse tunnen, niin myöskin tämän miehen, niinkun jokainen voi arvata hän tuli suomeen vain ja ainoastaan rahan ja paremman elämän perässä, sääliksi käy naista mutta minkäs tälle mahtaa, hauska vaan sivusta seurata kuinka tulee käymään :D

    • Haluaa katsoa

      Onko tää osa vielä nähtävissä netissä?

      • :::::

        MTV ruutu jne. kyllä löytyy


    • Hämtton

      Laardipallukka isoäiti sai teinipoikaa!
      Buaaahhahhaaaaaaaaaa.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe