Leena Palo

Sunger

Soitin jokin aika sitten kyseiselle näkijälle. Sai erittäin hyvin kiinni tämän hetken
elämäntilanteestani ja tuli tunne, että näkee minun asioihini. Kertoi tapahtuvaksi parikin erittäin hyvää juttua.
Kertoi myös haasteista ja ongelmista työssä, joten ei kaikki mitä sanoi ollut ruusunpunaista.
Nyt kiinnostaisi kuulla hänestä kokemuksia. Onko asiat tapahtuneet ja heittääkö aika hirmuisesti?

56

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunger

      Eikö kukaan ole soittanut hänelle?

    • Kiinnostaisi soittaa

      Mistä tälle Leena Palolle löytää yhteystiedot? Ja oliko minkä hintainen?

      • sentraalilisantra

        Kysy Heikki H:bergiltä.. Neuvoo kyllä.


    • Soittanut..

      Mnäkin haluaisin kuulla kokemuksia. Itse olen äskettäin soittanut ja jäi kyllä hyvä olo siitä puhelusta.

      • U-kaupungin ulla

        No joopa joo. Jos ei ihminen tiedä omistaan niin miten tietää muiden asioista. Miten tekee muille hyvän olon kun itse on kiukkuinen pahanoloinen.


    • omg..!

      lopeta jo mainostus, läpinäkyvää..!

    • Sunger

      Täytyy sanoa, että kolme asiaa on tapahtunut juuri kuten Leena kertoi. Vielä muutamaa odotan.
      Miten pitkälle ajalle Leena näkee? Odotan viimeisiä asioita malttamattomana.

      • Mollymalone

        Onko sulla numero tallella?


    • typeryyttä

      lakkaa jo mainostamasta

    • Mollymalone

      Hej. Onko kellään Leena Palon numero?

    • Simuuuu

      Numero löytyy googlettamalla

    • tuituiz

      Onko Leenan numero tämä 0600 alkuinen mistä hänet tavoittaa

    • Ycha

      Soitin hänelle n. kuukausi sitten ja sain positiivisen tulkinnan.Hän myös sanoi että jotakin tulee pian ja lähelle. Tämä asia toteutui 22 päivää myöhemmin soitosta. Jään mielenkiinnolla katselemaan josko kaikki muutkin toteutuisi minulle.Palaan kertomaan jos tulee vielä muita asioita mitä tapahtuu

      • Ycha

        No nyt sit tapahtui toinen asia mitä leena sanoi minulle.tämä ei ollu kuitenkaan positiivinen asia vaan enempi mieltä masentavaa.minulle sanoi myöskin että työ, raha ja rakkaus ovat haasteellisia tulevassa.


    • Saanajaana

      Minulle sanoi, että saan ylennyksen ja työtehtävät muuttuvat. Olin hieman ihmeissäni, kun tuntui mahdottomalta. No sain työtarjouksen nykyiseltä yhteistyötaholta ja aloitan uudessa työssä alkusyksystä. Eli tavallaan ylennys ja työtehtävät muuttuvat sen myötä. Soitosta reilu puoli vuotta.

    • fenttinre

      tosi läpinäkyvä mainosketju, hei kuule google myy mainostilaa niin ei tarvi täällä puskissa mainostaa

      • Voivoi

        Voisitkohan sinä lopettaa nuo typerät viestisi? Pilaat aina ihan asiallisetkin keskustelut joten jos ei sinulla ole muuta kommentoitavaa koskaan mihinkään ketjuun niin laita pystyyn oma ketju ja pura siellä mielesi. Kaikella rakkaudella. :)


    • MMEM

      Mistähän Leena Palon yhteystiedot saisi? 0600 numero ei ole toiminnassa.

      • Hölmöööö

        Googlaamalla 0700 leena palo...minulle näki aika hyvin ja sanoi myös mikä tulee heti, mutta näki myös ex mieheni uuden avoliiton vaikka itse ymmärsin hänen puheista että tämä minun ex palaa nimenomaan minun luokse ja me muutamme avoliittoon. Kyseessä oli kolmiodraama mutta ukkeli muuttikin neljännen osapuolen kanssa avoliittoon. Joten ei kannata kaikkea uskoa mitä hän näkee, kun näkee myös tärkeiden ihmisten tapahtumat hyvin. Tämä avoliitto oli minulle suuri yllätys ja todella kova pettymys...


      • Hölmöööö
        Hölmöööö kirjoitti:

        Googlaamalla 0700 leena palo...minulle näki aika hyvin ja sanoi myös mikä tulee heti, mutta näki myös ex mieheni uuden avoliiton vaikka itse ymmärsin hänen puheista että tämä minun ex palaa nimenomaan minun luokse ja me muutamme avoliittoon. Kyseessä oli kolmiodraama mutta ukkeli muuttikin neljännen osapuolen kanssa avoliittoon. Joten ei kannata kaikkea uskoa mitä hän näkee, kun näkee myös tärkeiden ihmisten tapahtumat hyvin. Tämä avoliitto oli minulle suuri yllätys ja todella kova pettymys...

        Jep ja jatkan tätä että olen soittanut Leenalle muutamia kertoja ja välillä näki että ex palaa takasin ja seuraavassa hetkessä juttu olikin ohitse...ja taas näki meillä olevan mahdollisuuden olla yhdessä...nyt tiedän että ei se exän tule enää minun luokse vaikka kuinka toivoin ja uskoin....


      • Vinkkaaja
        Hölmöööö kirjoitti:

        Jep ja jatkan tätä että olen soittanut Leenalle muutamia kertoja ja välillä näki että ex palaa takasin ja seuraavassa hetkessä juttu olikin ohitse...ja taas näki meillä olevan mahdollisuuden olla yhdessä...nyt tiedän että ei se exän tule enää minun luokse vaikka kuinka toivoin ja uskoin....

        Suosittelen lukemaan kirjan "Saat sen mistä luovut" ja sitten käytä vaikka youtubessa hakuna "how to get ex back". Molemmissa ihan sama idea ja huomaat pian mikä se juju on. Näin pääset asiassa eteenpäin. Toivon, että palaatte yhteen, mutta langat on sinulla. Sinun pitää ymmärtää mitä teet väärin, kun häntä ei kiinnosta.


    • Tietävä

      Googleta myös no contact rule. Auttoi minua ja mies palasi. Tärkeää, että itse myös keskityt siihen mikä tekee sinut onnelliseksi. Tsemppiä!

      • Nata16

        Aloitin myös muuten tuon samaisen periaatteen tänään! Vaikeata tulee olemaan ja katsotaan miten käy. Ostin itse asiassa sellaisen audio kirjan kuin ex attraction formula.. Ei kyse ainoastaan exän takaisin saamisesta vaan itsetunnon nostamisesta ja teidän parisuhteen analysoinnista - kannattaako se edes ottaa takaisin.. Eli googlettamalla ex factor, ex attraction formula tai no contact rule


    • pettynytavuntarvitsija

      Olen yrittänyt soittaa Leena Palolle nyt kolme kertaa ja aina menee vastaajaan, jossa ei mitään viestiä soittajalle, että koska kyseinen ennustaja mahtaisi olla tavoitettavissa. Näihin muutaman sekunnin soittoihin on nyt kulunut yli 7 euroa - siis aivan tyhjästä! Lieneekö edes laillista laskuttaa vastaajaan soittamisesta? Pyörii se business ilmeisesti näinkin. Eija Nikon vastaajaan soittaminen on muuten myös maksullista, on kokemusta. Kirjoitin tämän ihan vain varoitukseksi muille. Minun puolestani tämän ennustajan palvelut saavat jäädä kokeilematta tästedes.

      • kyllävastaa

        Itse olen soittanut kolme kertaa Leenalle ja aina on vastannut. Viikonpäivä on ollut lauantai. Iltasella olen soitellut silloin ainakin itse saanut kiinni....


      • pettynytavuntarvitsija
        kyllävastaa kirjoitti:

        Itse olen soittanut kolme kertaa Leenalle ja aina on vastannut. Viikonpäivä on ollut lauantai. Iltasella olen soitellut silloin ainakin itse saanut kiinni....

        Hyvä, että olet saanut hänet kiinni, itse en siinä onnistunut. Onnistuiko hän tulkinnassaan sinun kohdallasi?

        Olisi muuten kohteliasta ennustajilta ilmoittaa vastaajassaan, koska on seuraavan kerran tavoitettavissa ettei tarvitsisi umpimähkään soitella ja maksaa siitä.


      • Kyllävastaa

        Aikaa kulunut nyt viisi kuukautta ja muutamia asioita on tapahtunut. Näkee myös itselle tärkeiden ihmisten tapahtumat mutta minä luulin aluksi että nämä asiat tapahtuu minulle. Joten ei kannata kaikkea uskoa mitä kertoo...


      • pettynytavuntarvitsija
        Kyllävastaa kirjoitti:

        Aikaa kulunut nyt viisi kuukautta ja muutamia asioita on tapahtunut. Näkee myös itselle tärkeiden ihmisten tapahtumat mutta minä luulin aluksi että nämä asiat tapahtuu minulle. Joten ei kannata kaikkea uskoa mitä kertoo...

        Hieno juttu, että hänen sanomiaan asioita on jo tapahtunut. Tuosta olen kuullut joskus, että näkijät saattavat nähdä tapahtumia, jotka sitten tapahtuvatkin kysyjän läheisille eivätkä kysyjälle itselleen. Täytyypä pitää tuo mielessä. Ehkäpä uskaltaudun vielä koettamaan onneani tämän näkijän kanssa josko saisin hänet kiinni puhelimitse.
        Kiitos sinulle kun vastasit kysymykseeni :)


    • läpinäkyvääniin

      selvä mainosketju, hanki Leena googlemainos-

      • Voipyhäsylvi

        Iänikuisen ketjun sitten nostit huudellakseksesi mainosta? No sinä onnistuit itse nainostamaan Leenaa :D


    • hyvämainos

      Noo, mainos tai ei omalla kohdalla kyllä näkemiset menneet aivan metsään. Asiat aivan toisinpäin kun mitä piti olla tulossa.

    • Vinkki55

      Ei kannata soittaa, jos laskutus alkaa vaikka oikeasti kukaan ei vastaa. Unil laskuttaa vain, jos ennustaja vastaa puheluun. Reilua.

    • Kaeguitty

      Minulle Leena näki työpaikan saannin, kun rekrytointiprosessi oli kesken. Näki myös ylimääräisen rahan saamisen. Ihmissuhde, jonka näki vielä antaa odottaa. Miten pitkälle Leenan näkeminen ulottuu? Kaikki Kokemukset kiinnostaa. Meneekö vuosia?

    • hailee

      Soitin pari vuotta sitten eikä mitään ole ainakaan vielä toteutunut minulle. Enkä enää usko että toteutuvatkaan.

    • Mereaava

      Minua kiinnostaa kuinka kauan asioiden toteutumiseen on mennyt, kenelle hänen näkemänsä on toteutunut.
      Minä olen odottanut yhtä asiaa nyt lähes 3 vuotta. Voi periaatteessa tapahtuakin.

      Työpaikan vaihto tapahtui vuoden kuluttua soitosta ja pari muuta asiaa kuten juhlat.

    • Shnelly

      Minulle näkee todella hyvin. Suosittelen. Odotan yhtä isoa juttua tapahtuvaksi, joten en tiedä toteutuuko tänä vuonna (kuten luvannut jo kahdesti) mutta ihan mielettömän yksityiskohtaisesti näkee.

      • Elieli

        Siis onko nähnyt tämän hetken tarkasti vai jo toteutuneet asiat?
        Minulle kuvannut tarkasti asioita, mutta olen odottanut jo yli 3 vuotta toteutumista.


    • Sosia

      Itselleni näki nimenomaisesti soittohetkellä hyvin, mutta mikään mitä tulevaksi kertoi ei ole toteutunut. Ja en enää edes usko että toteutuvatkaan.

    • Sosia

      Näki ensimmäisellä soittokerralla nimenomaan erittäin hyvin asiat mistä halusin kysyä, kertoi kysymättä niistä. Sen jälkeen en tiedä onko ollut mitenkään oikeassa. Mutta tuleva on mennyt ihan toisin mitä kertoi. Aikaa pari vuotta tuosta ensimmäisestä soitosta.

      • eretre

        ei selvännäkijät voi nähdä juurikaan tulevaisuuteen,vain ehkä yhden polun.mutta se ei ole ehkä se polku mitä lähdet kulkemaan. yksikään "oikea" näkijä ei ole nettisivuilla!joku varmasti näkee jotain päätapahtumia,mutta kun voit huomenna,tai kuukauden sisällä valita sata eri suuntaa elämälle,se kuuluu vain sinulle, sitä ei kukaan näe! päämäärä on vain sinun sielussasi ja vain sinä voit sen löytää!n. 20 v. sitten tapasin oikean selvän-näkijän.hän ei tulevaisuudesta paljon edes yrittänyt kertoa,mutta maailmani muuttui!


    • Voisiko joko välittää Leenalle että soittaa minulle, olisi tärkeää asiaa. Selvännäkijänä hän kyllä tietää puhelinnumeroni.

      • No, ei soittoa kuulu !?


    • luigimarion

      Työpaikallani oli useamman vuoden ongelmallinen tilanne, jossa oli hyvin erilaisia vaiheita ja tapahtumia. Kaiken kaikkiaan voimavaroja kuluttava prosessi. Soitin tämän prosessin aikana useita kertoja Leenalle ja hän näki aina uusimmat tapahtumat ja miten asia etenee. Näin kävi, näki myös ihmistenväliset ongelmat ja lopputuloksen. Tämä prosessi kesti kiivaimmillaan yli 2 vuotta. Näiden soittojen aikana näki myös muita asioita, joista osa on tapahtunut kuten Leena sanoi. Pari asiaa on sellaista (isoja asioita), jotka eivät ole vielä tapahtuneet. Tosin ovat sellaisia, ettei niitä joka viikko ihmisen elämässä tapahdukaan - ei edes joka vuosi. Pidän häntä hyvänä näkijänä, ei kysele vaan kertoo suoraan näkemänsä. Mielestäni ihmisten luonteet ja pyrkimykset osaa hyvin kertoa.

    • pettynytkettynyt

      surkein näkijä jolle olen soittanut. Ei voi suositella kellekkään.. siis puhui ihan mutujuttuja ja satuja.. voi hitto..

    • plääahh

      Mainos tai ei, en löydä Leenan numeroa.

    • Uinu777

      Mun kokemuksen mukaan yks parhaista. Tiesi hämmästyttävän hyvin tapahtuneet asiat. Tulevaisuudesta en osaa vielä sanoa, koska puhelusta niin vähän aikaa. Mutta kiva ääni ja sai välillä karvat pystyssä kuunnella kun osui niin monessa asiassa oikeaan.

    • Anonyymi

      Vieläkö Leena katselee ja lisää kokemuksia hänestä.

      • Anonyymi

        Minä olen soittanut useamman vuoden ajan Leenalle, kerran pari vuodessa. Hyvin on nähnyt tulevat muutokset ja tunnetilani, paljon on ollut muutoksia elämän eri aluilla. Ainut mikä antaa odottaa, on hänen kuvaamansa ihmissuhde. Tosin kuvaa sen aina samalla tavalla. Leena ei kalastele tietoja vaan kertoo suoraan sen , minkä näkee. Luottonäkijäni, sanoo negatiivisestikin asiat hyvällä tavalla, ei pelottele.


    • Anonyymi

      En tiedä, näkeekö jollekin oikeasti. Omalla kohdalla asiat ovat menneet aivan eri tavalla, mitä kertoili. Mikään ei ole pitänyt paikkaansa ja osa asioista ei voi enää edes toteutua sellaisenaan, mitä kertoi.

    • Anonyymi

      Minulle ei nähnyt yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Soitin myös n. vuosi sitten. Tiesi suht hyvin sen hetkisen tilanteen, mutta tulevaan maalaili kyllä melkoisen epävarmoja sävyjä...Tuskin tulee tapahtumaan. Pessimisti ei pety koskaan.

    • Anonyymi

      Ei tienny mulle ainakaan.

    • Anonyymi

      Vaikka monet ajattelee, että puhelimessa toimivat selvänäkijät on huuhaata, niin kyllä mulle ainakin yksi nainen aina tietää kertoa kaikki asiat oikein. Enkeliviesti-palvelussa on yksi ihana nainen ja aina se kertoo just asiat niinkuin ne menee.

      • Anonyymi

        Kuka muka?


    • Anonyymi

      Täällä on kommentteja Leenasta. Oikea alkuperäinen Leena lopetti katsomisen joitakin vuosia sitten. Firma kuitenkin käytti samaa nimeä, josta vastasi surkeita näkijöitä. Ilmeisesti nimi jätettiin, koska ”leena” oli hyvä ja suosittu,
      Alkuperäinen oli tarkka ja hyvä näkijä. Ajat eivät osuneet kohdilleen, mutta asiat kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe