Kuinka moni palstalaisista on käynyt apukoulun?

ylpeä appari

Tunnustan, että olen itse ollut ensin tarkkailuluokalla ja joutunut sitten apukouluun. En osannut koskaan yhtään mitään, kun asiat ei vaan jääneet päähän. Ja matikka oli hepreaa vai oliko se fysiikka.

Mutta yhdessä asiassa olin hyvä, muiden haukkumisessa. On ihanaa kun voin jatkaa sitä ainoaa taitoa minkä osaan täällä palstalla ja huomaan että täällä on paljon muitakin apukoululaisia! Ilmoittautukaa muutkin apukoululaiset!

49

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoy Diver

      Perustetaanko joku APUKOULU/TARKKIS CLUB?

      • Anonyymi

        Kysymys on kohdennettu täysin väärin. Kohde olisi pitänyt esittää näille lööppijulkisuuden henkilöille ja sometyöläisille.
        Ehkä he ovatkin jo perustaneet ihka oman klubin, jossa aivotyöskentely on ehdottomasti kielletty.


    • Elsa-Pekka

      Minä en ole käynyt apukoulua, mutta olen hankkinut maisterin paperit yliopistosta.

      • poliisineiti

        Vai niin, Varastaminen on rumaa, viepäs nyt ne paperit takaisin sille maisteritädille sinne yliopistoon.


      • Anonyymi

        Martina on hankkinut maisterin paperit Riksun apukoulusta, joten mahtava ja mieletön saavutus, mutta hän tiesi jo varhain lapsuudessa olevansa parempi kuin muut....


      • Anonyymi

        Muiden haukkumisessako ?


    • Paskan jauhaminen seis

      Mitä tulet tänne länkyttämään? Jos olet niin kaunosieluinen, pysy poissa! Kukkahattutädeille on omat sivut. Täällä ei hymistellä, eikä mielistellä. Myönnettäköön, että Tuksu, Aitolehti, Jylhä jne... ovat täysin turhia julkkiksia, enkä jaksa kommentoida heitä. Ihmettelen, kuka ylipäänsä on heistä kiinnostunut! Onneksi täällä voi aloittaa uusia ketjuja, ja jättää ko. tyrkyt omien kommenttiensa varaan...

      • ..??..

        Onko sulla antaa linkkejä niille kukkahattutätien omille sivuille? Mä yritin googlata mutta en löytäny..


      • Paskaa paskalle
        ..??.. kirjoitti:

        Onko sulla antaa linkkejä niille kukkahattutätien omille sivuille? Mä yritin googlata mutta en löytäny..

        Käy vaikka Maran tai Eskon f-bookissa. Sieltä löydät paljon informatiivista asiaa ja kuvia heidän varakkaasta elämäntyylistään. Ps. Tämä oli huumoria ;D


      • ..??..
        Paskaa paskalle kirjoitti:

        Käy vaikka Maran tai Eskon f-bookissa. Sieltä löydät paljon informatiivista asiaa ja kuvia heidän varakkaasta elämäntyylistään. Ps. Tämä oli huumoria ;D

        Kukkahattutädit siis haluavat katsella kuvia toisten varakkaasta elämäntyylistä? Olen kyllä iäkäs naisihminen ja lapseton, mutta mielestäni ihan riittävän varakas, ettei minun tarvitse sen takia käydä katsomassa toisen fb-sivuja. Enkä muutenkaan halua urkkia kenenkään muun elämää. Onko se laillistakaan käydä toisten ihmisten fb-sivuilla? Eikös se ole niin, että siellä fb:ssa päivitetään vain niitä omia sivuja ja tutut voivat sitten katsoa niitä jos haluavat? Eihän siellä noin vain toisten, ihan vieraiden ihmisten sivuille mennä?


    • apparin ekaöl

      MÄä kävin kasnssa appiksen, elu apukoulun. sit musta tuli tyrkkyjulliis ja mä käyn kyyläämässä haukuttaannko mua palstoilla. ja jos haukuttaan niin tulen tänne moittimaan muita. en tykkääää,et mua haukutaan vaikka olenkin täysi idiootti itse ja en osaa tehsä mitään. mokaileen vaannn joa niin kiiujn sillee..

    • Täynnä tyrkkyjä

      Mene muualle länkyttämään! Täällä saa kehua tai kritisoida. Aika monet julkut jo niin nähty, toisia ( seiskan sontaa ) ei tarvittaisi lainkaan. Jos sinä olet niin herkkä kaunosielu, älä lue juttuja täältä. Kyllä ihmisillä pitää olla paikka, jossa voi sanoa suorat sanat kaiken maailman turhakkeista!

      • custos antagonisti

        "Kyllä ihmisillä pitää olla paikka, jossa voi sanoa suorat sanat kaiken maailman turhakkeista"

        Ja vi.tut, eikä saa olla! Mistä sä luulet, että se on vaan sun ja kaikkien apukoululaisten mielipide mikä täs niin ku rulaa, hä!


      • Jätettä jätteille
        custos antagonisti kirjoitti:

        "Kyllä ihmisillä pitää olla paikka, jossa voi sanoa suorat sanat kaiken maailman turhakkeista"

        Ja vi.tut, eikä saa olla! Mistä sä luulet, että se on vaan sun ja kaikkien apukoululaisten mielipide mikä täs niin ku rulaa, hä!

        Maralta ja Eskolta oppii kaiken sen, mitä apukoulussa ei oppinut. Jonkin verran voi olla päällekkäisyyttä..Kuulemma tehneet mainossopimuksenkin jätteiden kierrätyksestä. Jätteen kierrätystä - jo toisessa polvessa. ..


      • outo asenne sulla
        Jätettä jätteille kirjoitti:

        Maralta ja Eskolta oppii kaiken sen, mitä apukoulussa ei oppinut. Jonkin verran voi olla päällekkäisyyttä..Kuulemma tehneet mainossopimuksenkin jätteiden kierrätyksestä. Jätteen kierrätystä - jo toisessa polvessa. ..

        Minusta on kyllä hieno teko mainostaa ekologisesti tärkeää asiaa. Mitä sitten pitäisi mainostaa? Siwan muovipusseja, olutta vai Vuittonin härpäkkeitä, jotka on tuotettu eläinkokeiden avulla?


      • ihmettelevä

        Jos kerran seiskan sontaa ei mielestäsi tarvittaisi lainkaan, niin miksi sitten jatkuvasti altistat itsesi ko. sonnalle? Eikö se osoita tyhmyyttä hakata päätä seinään ja tehdä jatkuvasti sellaista, mistä ei lainkaan pidä (eli lukea seiskajulkkiksista)?


      • diudau diidaa
        outo asenne sulla kirjoitti:

        Minusta on kyllä hieno teko mainostaa ekologisesti tärkeää asiaa. Mitä sitten pitäisi mainostaa? Siwan muovipusseja, olutta vai Vuittonin härpäkkeitä, jotka on tuotettu eläinkokeiden avulla?

        No mitäs mieltä olet siitä, jos ensin mainostaa ekologisesti tärkeää tuotetta, ja sitten palkkiorahoilla ostaa oikeaa tai feikkiä Vuittonia? Tai muuta epäekologista härpäkettä?

        Siinäpä vasta todella outoa asennetta, ainakin minun mielestäni. :D


      • Anonyymi
        Jätettä jätteille kirjoitti:

        Maralta ja Eskolta oppii kaiken sen, mitä apukoulussa ei oppinut. Jonkin verran voi olla päällekkäisyyttä..Kuulemma tehneet mainossopimuksenkin jätteiden kierrätyksestä. Jätteen kierrätystä - jo toisessa polvessa. ..

        Tämä oli kyllä ehdottomasti paras kommenti pitkään aikaan. Jätteen kierrätystä -jo toisessa polvessa !


    • Pö Prööt

      Opin apukoulussa kivoja sanoja kuten räkä, vaippa ja ripuli. Nyt hoen niitä joka paikassa, vaikka äiti kieltää. Ensin viikolla saan harjoitella kakka-sanaa.

      • nuorisopsykologi

        Vai niin, seuraava sana onkin sitten PYYHKIMÄÄN!

        Sitten kun olet oikein iso, siellä nuorisovankilassa ja kirjoittelet Murha.Infoon, niin sitten voitkin opetella sanomaan äidillesi: Hyvin pyyhkii edelleen!


      • Kuuluisa ratissa
        nuorisopsykologi kirjoitti:

        Vai niin, seuraava sana onkin sitten PYYHKIMÄÄN!

        Sitten kun olet oikein iso, siellä nuorisovankilassa ja kirjoittelet Murha.Infoon, niin sitten voitkin opetella sanomaan äidillesi: Hyvin pyyhkii edelleen!

        Sinähän sen tiedät. Odotankin, että se rattijuoppo - julkkis pääsisi tiilenpäitä lukemaan!


      • nuorisopsykologi
        Kuuluisa ratissa kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät. Odotankin, että se rattijuoppo - julkkis pääsisi tiilenpäitä lukemaan!

        Aiotko käydä katsomassa häntä vankilassa sitten? On tärkeää tukea ensikertalaisen rikoksentekijän paluuta yhteiskuntaan esimerkiksi siten, että osoitetaan hänelle, että hänestä välitetään edelleen hänen virheistään huolimatta. Eräs tapa on ylläpitää hänen koskekustaan ympäröivään maailmaan säännöllisten tapaamisten muodossa.


    • Ojböbbbj

      Mä kävin känsälän, sit neljännelt oppariin, jäin neljännelle, mutt sit pääsin stuiduks ja sitten hesan yliopistoon, ja pitkään vei valmistuminen.

      • Köntsähousu

        Slaikka soitti hanuria Ypäjän mieskuorossa. Sittemmin erotettiin porukasta biokaasuihin vedoten.Slaikka lähti hanurin unohtaen ja kärsii yhä kroonisesta ummetuksesta. Onko nyt hyvä mieli, kiusaajat?


    • Köntsätohtori

      Slaikka tekee väitöskirjaa aiheesta biokaasut energialähteenä.

    • Köntsätohtori

      Slaikka tekee väitöskirjaa aiheesta biokaasut energialähteenä.

    • mätäkuun prinssi

      E-n o-l-e k-ä-y-n-y-t k-o-u-l-u-a........

      • jepjeppp

        Täällä kans ilmoittautuu yksi maisterin paperit hankkinut


    • Garre

      en ollu apukoulus mut tukiopetukses muutamast aineest. :D

    • huh huh huh

      Kuinka moni seiskajulkku on just ja just läpäissyt peruskoulun?

      Kuinka monella seiskajulkulla on jokin ammatti hankittuna?

      • Amis ja amkk

        Meillä lähiötaviksilla on jopa monta ammattia.


    • jöspe

      Minä olen ollut apukoulussa, enkä ollut ainut siellä.

      • Haju vei ja toi

        Slaikka joutui apukouluun, koska hänellä oli köntsät housussa. Uskomatonta - mutta totta!


    • Turavaksu

      Aloittaja ei käynyt apukoulua, koska osaa noin hyvin kirjoittaa. Apukoulua ei muuten käyty enää joskus 1970-luvun (?) jälkeen, joten apukoulun käyneet täällä kirjoittelevat ovat melko iäkkäitä.

      Itse on maisteritutkinnon suorittanut.

      • Laatikkofirman tj

        Juu niin määkin olen maisteri ja ministeri ja lääkäri ja räätäli ja paskakuski ja kahenällän yllioppilas.

        Hohhoijjaa, työttömät taas pätemässä...


    • joltain 50luvulta?

      Mikä on apukoulu?

    • kun et tiedä

      Tarvitsetko apua?

      • tanssi"esko

        oon käyny elämän .apukoulu Facebookissa lukee , sit partui kampaaaja"linjajan;)oma rukka kaljujuunut åäältä;)


      • vaatimattomuus pois
        tanssi"esko kirjoitti:

        oon käyny elämän .apukoulu Facebookissa lukee , sit partui kampaaaja"linjajan;)oma rukka kaljujuunut åäältä;)

        Älä nyt vähättele, noin hyvin kirjoitusvirheitä parodioiva täytyy olla VÄHINTÄÄN maisteri. Näkyy tuo suuri ÄO muutenkin, noissa sun jutuissakin.


    • varajeesus

      Olen täysi vatipää apukoululainen, enkä ole ikinä saanut mitään työpaikkaa. Onneksi elämässäni on kuitenkin mahtavaa sisältöä, kun saan ihailla todella monilahjakkaita ihmisiä, kuten esimerkiksi Jasmin Mäntylä. Ihailen häntä ja Johanna Tukiaista, Martina Aitolehteä sekä monia muita heidän kaltaisiaan niin paljon, että minun on aivan pakko käydä tällä palstalla pahoittamassa mieleni heidän puolestaan ja tykkään kitistä ja parkua jokaisessa heitä arvostelevassa keskustelussa. Woohoo!

      • klo kasi

        No voi voi, noinko se nyt sattuu, jos joku ei pidä sinun tyhmistä mielipiteistäsi? Menepäs nyt vaan nyyhkyttämään sinne petiisi siitä, siellä on mamma jo odottamassa valmiina, että lukee sinulle jonkun hauskan jutun seiskasta.


      • Varajeesus
        klo kasi kirjoitti:

        No voi voi, noinko se nyt sattuu, jos joku ei pidä sinun tyhmistä mielipiteistäsi? Menepäs nyt vaan nyyhkyttämään sinne petiisi siitä, siellä on mamma jo odottamassa valmiina, että lukee sinulle jonkun hauskan jutun seiskasta.

        Minuun sattuu ja lujaa kun joku kehtaa arvostella Jasminin aitoa rakkautta Dennikseen tai kun joku kehtaa väittää että tukiainen kohtelisi eläimiään kaltoin.


    • rukkatukka

      oletko myös suomenkielen maisteri ?

    • Anonyymi

      Tällaista keskustelua 8 vuotta sitten. Onko jokin muuttunut, noi ei ole.

      • Anonyymi

        No ei ole. Tuonne se Riksun hokija ja apukoulun hokija jo taas kävi laittamassa tyylilleen ominaisen kirjoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole. Tuonne se Riksun hokija ja apukoulun hokija jo taas kävi laittamassa tyylilleen ominaisen kirjoituksen.

        Se on nyt pahoillaan tuosta kun jossain luki että Martina olisi parempi kuin muut. Joku mies Martinan kommenteissakin oli pahoillaan tuosta asiasta.


    • Anonyymi

      Siis, onko tämä totta, samalaista apukoulu juttuja näyttää ollen jo tosiaan 8 vuotta sitten. Hoh hoijaa... joku jaksaa....

    • Anonyymi

      Nooooo eipäs haukuta ketään ..oli sitten käynyt mitä koulua tahansa.
      Voi kertoa että kävin just kyseistä koulua ..ja nykyään olen todella viisas.
      Olen sen jälkeen käynyt elämänkoulun jossa oppii kaikenlaista kun vaan haluaa oppia.
      Kuka sitä keneltäkään enää kysyy mitä koulua kävit -olen kaikki todistuksetkin
      polttanut aikoja sitten.
      ja valokuvat koulu ajoilta.

    • Anonyymi

      Kappas vaan, Maran ja Eskon vihaaja ollut asialla jo vuonna 2014, ja heti syöksyi nyt 8 vuotta myöhemminkin jatkamaan samaa mantraansa tähän ketjuun. Ei sitä muuten tarkkikselle ja apukouluun olisi päässytkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe