Mitä tahtoisit

että hän tekee

?

60

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ossoo sannoo..

      Liian vaikea kysymys. Jos nyt vaikka puhuisi ihan ens alkuun.

      • Mistä hän

        puhuisi ?


      • No tuota...
        Mistä hän kirjoitti:

        puhuisi ?

        Aihe vapaa, kuhan ei mitään ihan pöljää...olis ainaki tervettä jos tietäs että tämä on totta, eli en ole seonnut...mutta en mä kyllä kehtais palstasta alkaa puhumaan...


      • Kysyisi siis
        No tuota... kirjoitti:

        Aihe vapaa, kuhan ei mitään ihan pöljää...olis ainaki tervettä jos tietäs että tämä on totta, eli en ole seonnut...mutta en mä kyllä kehtais palstasta alkaa puhumaan...

        suosikkipalstojasi täällä ?


      • Paniikissa...
        Kysyisi siis kirjoitti:

        suosikkipalstojasi täällä ?

        Pakenisin paikalta :)


    • ei muuta

      Pyytäisi anteeksi.

    • Heiskanen

      LÄHTEE LENTOMATKALLE TUONPUOLEISEEN YKSITYISKONEELLA.

      • matkalla..

        toiveesi toteutuu kyllä ennen pitkää!!!!


      • kerrankin hyötyä...

        Päivän naurut, kiitos Heiskanen.


      • sul on ainaki

        tavoitteita, mihin tähtäät. Voi hyvä ihme, mut jotenkin mä tykkään noista
        kommenteista? eeehhheeheheeee


    • Aina saa pettyä

      Panisi kerrankin kunnolla ettei tarvis katella muita miehiä!

    • ei mitään

      olla kuin ennenkin

    • täl puolel jokkee

      Ottaa yhteyttä ja kertoo haluavansa vielä tavata, edes ystävinä.

    • No vaikka..

      Tulla vaikka käymään soitteleen tuota ovikelloa vaikka huomenna iltapäivällä. Laitan itseni kauniiksi ja odotan. Teot puhuvat sanoja paremmin.

    • Sammuttaisi...

      läppärin ja menisi nukkumaan..uni on tärkeää.

    • 20+6

      en kaipaa niinkään puhetta, kosketusta...."vahingossa" hipaisua.

    • ....................

      Tahtoisin,että mun oma nainen antaisi minulle pusun nyt. Menisin siitä kyllä ihan sekaisin ja hämilleni sellaisesta hellyydenosoituksesta,mutta se olisi sen arvoista

    • lopettaisi täällä

      palstoilla roikkumisen aina, kun sen toisen silmä välttää. Jos se kerran on niin suurta tunnetta koko suhde ollut alusta saakka, niin ei luulisi olevan tarvetta tällaiselle.

    • Vakavasti...

      ajateltuna!!! miettisi, osaako myöntää omat virheet ja opetella arvostamaan toisia, tai ainakin yrittää. Hyvä alku. Olen puhunut..öitä.

    • laittais sähköpostia

      sanoisi vähän useammin moi, sitä kun on niin mukava kuulla. Ja sanoisi joskus jotain muutakin, mitä vain. Koskettaisi edes vahingossa. Halaisi ja suutelisi, jos uskaltaisi. Lähestyisi keinolla millä hyvänsä. Mikä vaan käy.

    • yksi niistä monista

      Kuvitelmissa: vaikka mitä!

      Oikeassa elämässä faktat:
      a. hän ei ole täällä vaikka jossain vaiheessa niin kuvittelinkin. Täällä menee pää ihan sekaisin. -->
      b. mies on varattu = en oikeasti tietenkään halua mitään, vaikka jossain vaiheessa luulin että haluan palstakahaville. -->
      c. mun pitää päästä täältä pois ja äkkiä! --->
      d. olen tunnistanut ongelmat ja tehnyt asioiden eteen jotain irl. Hyvä minä! (taputtaa itseään selkään.)

    • 6791

      Kävelis mun eteen, kaappais kii niin etten pääsis panikoidessani karkuun ja sanois että on ollu mua kova ikävä, halais, halais, halais........

    • ehdotus.

      mulle villasukat:) :)

      • mielelläni

        Minkäsväriset sais olla ;)?


    • Näyttäisi, että

      on oikeasti haluaa minut. Tekisi rohkean päätöksen, eli ottaisi yhteyttä.

    • allapäin

      Sanoisi, että haluaisi sittenkin nähdä. Mutta tuo on vain korkeinta kuvitelmaa, en varmasti kuulen hänestä enää.

    • parvekeprinsessa_

      Tulisi ja laulaisi epävireiden serenadin parvekkeen alla (naapuritalon pihamaalta revitty) kukkapuska kourassa

      • Täältähän...

        saa hyviä vinkkejä, kiitos sinulle :)


    • ...

      Ottaisi yhteyttä IRL, mutta sitähän hän ei tee... mun pitäisi, mut en tee myöskään... Oikeastaan toivoisin, että tajuaisin varmasti (jostain), ettei hän kaipaile mitenkään tai edes muista minua ollenkaan, jotta voisin jatkaa elämääni!

      • niskasta kiinni

        Tiedät, että sun pitäisi, mutta et aio kuitenkaan? Turha valittaa sitten, asia selviää vain kysymällä.


      • ...
        niskasta kiinni kirjoitti:

        Tiedät, että sun pitäisi, mutta et aio kuitenkaan? Turha valittaa sitten, asia selviää vain kysymällä.

        E valitakaan, vaan vaikenen.......................................................


      • voi elämä
        ... kirjoitti:

        E valitakaan, vaan vaikenen.......................................................

        Ja miksi ihmeessä? Mitä jos kaipaamasi henkilö odottaa sinulta kuumeisesti viestiä, koska ilmeisesti tilanne on sellainen, että SINUN pitäisi ottaa yhteyttä.


      • ...
        voi elämä kirjoitti:

        Ja miksi ihmeessä? Mitä jos kaipaamasi henkilö odottaa sinulta kuumeisesti viestiä, koska ilmeisesti tilanne on sellainen, että SINUN pitäisi ottaa yhteyttä.

        Koska en tee niin!


      • voi ny ...
        ... kirjoitti:

        Koska en tee niin!

        Ryve sitten surussasi.


      • ...
        voi ny ... kirjoitti:

        Ryve sitten surussasi.

        En ryve, kiitos vaan! Mua ei määräillä tai uhkailla! ;)


    • väsyksissä

      Ottaisi turvalliseen kainaloonsa jossa nukkuisin sikeästi ja rauhallisesti.

    • tekee kipeää

      Tulisi ja sanoisi tunteensa, siitä voisi yrittää taas jatkaa. Omani olen kertonut ja kysynyt häneltä pariinki otteeseen onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan. Aina väistänyt kysymyksen ja siitä huolimatta kaverina halusi pysyä.

      Totesin vain että en minä voi kaverina pysyä tunteitteni kanssa, liian tuskallista.
      Kaikki tai ei mitään.

    • Soittais

      ja sanois että silläkin on ollut ikävä. kertois, että meidän juttu olikin sille jotain elämää suurempaa ja kysyis mennäänkö naimisiin

      (suattaapi kuitenkin olla niin, että "me" oltiin sille vain säätö muiden joukossa, ja sitä häiritsee se, että mä rupesin hankalaksi ja rakastuin.)

    • ihastustunut n

      ensin vaikka pyytäisi käymään luokseen.29

    • pussy lover

      Näyttäisi tissit näin alkuun, sitten voisin vilkaista myös tuheroa.

      • voi ähäkutti.

        Mutta kun sussa ei ole mitään näkemistä.


      • Sepä hyvä!
        voi ähäkutti. kirjoitti:

        Mutta kun sussa ei ole mitään näkemistä.

        Olenkin jo toivonut, ettei mua katottaisi niin intentiivisesti..


      • voi ähäkutti.
        Sepä hyvä! kirjoitti:

        Olenkin jo toivonut, ettei mua katottaisi niin intentiivisesti..

        Seuraavan kerran kun joku katsoo sua intensiivisesti, voithan riisua itsesi malliksi.


    • Yksi toive.

      Ihan yksinkertaista: sanoisi, että nyt nainen lähdetään treffeille ja katsotaan, onko tässä ainesta enempään. Ei välttämättä noilla sanoilla, kunhan tarkoitus olisi selvä. Voisi myös pitää minut kurissa, jos kiukuttelen ;).

    • Mmmmmmmmmhhhh

      Laittaisi viestin että rakastaa. Johon voisin vastata että minäkin, ja lisäillä että eikös se nyt ole vaan hyvä asia? Luulen että ääneen sanominen tekis kummallekkin paremman olon, olis kevyempi hengittää. Minkään en silti odota muuttuvan, edes haluja ei muutoksiin ole mulla.

      • Tiedätsä muuten

        miten kevyt olo mulla on ollut senjälkeen, mitä sanoin sulle kerran illan jälkeen?Eikä mua yhtään haitannut, vaikka tylysti vastasit..päinvastoin ja loppujenlopuksi, itelles vain teit hallaa, et minulle.


      • yksinäsi satuilet

        Koska hän ei rakasta sinua ja pohjimmiltasi sen tiedätkin.


      • En suinkaan,,
        yksinäsi satuilet kirjoitti:

        Koska hän ei rakasta sinua ja pohjimmiltasi sen tiedätkin.

        En tee hänen rakkaudella mitään,yhtä tyhjän kanssa,,Ja nyt sinne treffeille,,Kivaa päivää..


      • niin tahtoisin
        yksinäsi satuilet kirjoitti:

        Koska hän ei rakasta sinua ja pohjimmiltasi sen tiedätkin.

        Haluaisin, että soittaisi tai laittaisi viestin. Kertoisi kuinka ikävöi ja ehdottaisi tapaamista. Tämä tyttö olisi siitä onnellinen. No, sitä odotellessa...


      • Mmmmmmmmmmmmhhhhj
        En suinkaan,, kirjoitti:

        En tee hänen rakkaudella mitään,yhtä tyhjän kanssa,,Ja nyt sinne treffeille,,Kivaa päivää..

        Miks te mulle vastailitte? Mun rakkauteni on mulle rakkautensa tunnustanut, ja mä sille, mutta sitten tuli kaikkea, viidessä vuodessa tapahtui. Nyt vielä enemmän kaikkea mut kaikesta vaan huomaa ettei ne fiilikset ole mihinkään kuollu. Ilma on käyny liian tiheäksi :) Joku sanoi tossa että "en hänen rakkaudella mitään tee, on yhtä tyhjän kanssa". Kuinkas VITUN pentu olet jos suhtaudut jonkun tunteisiin noin??! Hyi säälittävyyttä!


    • nainsn

      Tahtoisin että kutittelis mua sillä pukinparralla :)

      • Let's have some fun

        Tänään sitten nähdään tuolla jossain, eikä mitään tekosyitä. ;) Eräälle vain, tiedän että haluat...


    • ei väkisin mitään

      Tahtoisin että tekee aina niin kuin sydän sanoo ja niinkuin itse tuntee ja haluaa.

    • j.h

      Mahdollisuuden jos vielä vapaa

    • Auts bauts

      Vois vaikka telepaattisesti lähettää niin lämpimiä ajatuksia, että taas sydämessä vihlois.

    • ;))

      Peukutan.

    • leikisti voisitko

      Tai sitten voisi vaan vahingossa kaatua mun päälle, pakkohan siinä olisi tarrata kiinni, en päästäisi pois...hihii :)

    • totuus ois paras

      Kertoisi mitä ihan oikeasti haluaa.

    • hyguyfvg

      Ensin halaus. Sitten ehkä vain kiinnipitoa. Sitten silitän rintaasi. Sitten lepäilemme ja minä nuolen kasvosi märäksi. Sitten kopeloin etumustasi. Sitten jatkamme kuten mies ja nainen jatkaa, kömpelösti ja hätäillen, sitten kiirettä tunnustellen ja maistellen. sitten kehitetään parantava rokote joka tarjoillaan sianlihaan piikitettynä, myös muslimeille jotka haluavat pelastua. Ajattele. Ei kateutta, ei ivaa, ei turhamaisuutta, vaan vapaus , veljeys, ja tasa-arvo. Ritariterveisin puolisosi

      • nälkä

        laittaisi kanakeittoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe