Miksi Nita itse otti epämääräisen koiran:(

haukkuu tuksua

121

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasmine Stalkkeri

      Menetö Gåså nyt oikeasti pysymään sinne rakkaan seiskalivesi puolelle. Sinä et ole julkkis, Nita ei ole julkkis. Nita on ostanut kohta 2-vuotiaan koiran suomalaiselta kasvattajalta. Siispä, hauku muita vain 7livessä, BLIIS!!!!!

    • ketä????

      ????????????????

    • Ellisis

      Nita blokkaa kaikki jotka eivät "käyttäydy positiivisesti" häntä kohtaan.. Itsetunto..

      • Hupsishei

        Pääasia että Nita saa haukkua ja kiukutella. Häntä kommentoivat blokkaa. Itsetunto taitaa tosiaan olla heikko. Vähän samat elkeet kuin Jassu Mäntylällä. Kritiikkiä kun ei itse vaan kestä. No mutta, ihan sama :D Onneksi ei ole mun elämä.


      • Kun ei mikään häwetä
        Hupsishei kirjoitti:

        Pääasia että Nita saa haukkua ja kiukutella. Häntä kommentoivat blokkaa. Itsetunto taitaa tosiaan olla heikko. Vähän samat elkeet kuin Jassu Mäntylällä. Kritiikkiä kun ei itse vaan kestä. No mutta, ihan sama :D Onneksi ei ole mun elämä.

        Jarna on samasta puusta veistetty. Melkoisia öhöm luomuksia nämä Mänäzerit. Hyvinhän he kaiken mänätseeraa. Muita hävettäisi muttei näitä vaan, nämä vaan jatkavat itsensä esiintuomista. "Woohoo".


      • Edelleen, jos joku kokoajan jankuttaa samaa virttä veemäisesti, niin miksi mun pitäisi sitä kuunnella? Mulla on parempaakin tekemistä,


      • .-+++.+-,.+++
        nitasees87 kirjoitti:

        Edelleen, jos joku kokoajan jankuttaa samaa virttä veemäisesti, niin miksi mun pitäisi sitä kuunnella? Mulla on parempaakin tekemistä,

        Ja se parempi tekeminen oli mitä? Sossun luukulla ravaamista? Äläkä jankuta pas.kaa ettet käy sossusta hakemassa hilloa. Osta seuraavalla sossun keikalla 1,5 metriä köyttä ja yritä miettiä sen kanssa parempaa tekeimistä jossakin vahva oksaisessa metsässä.


    • somethingto

      Ei tarvitse olla negatiivinen että saa kenkää. Blokkia saa ihan ystävällisestäkin läpästä..

      • Vali vali

        Jokasella blogin pitäjällä on oikeus blokata ketä tykkää.
        Kirjottajalla ei ole mitään nitkutettavaa.
        Niin ku ei täälläkään, kun YP blokkaa viestejä.


      • Vali vali kirjoitti:

        Jokasella blogin pitäjällä on oikeus blokata ketä tykkää.
        Kirjottajalla ei ole mitään nitkutettavaa.
        Niin ku ei täälläkään, kun YP blokkaa viestejä.

        Luulisi että porukka tajuaa että mä en ala kuuntelemaan huvikseni samaa jankutusta niin voin blokata idiootit pois. Ei ole väärin, eikä blokattu menetä siinä yhtään mitään :)


    • Ääliöitä riittää

      Mä katoin joku aika Nitan kirjoitusta missä oli kuva nuoresta koirasta. Luimuili ja makasi nurkassa. Ajattelin silloin että koira on ilman muuta otettu eläinsuojelusta ja vaikeista oloista. MUTTA EI, jostain kasvattajalta otettu! Hei haloo, äly hoi, älä jätä! Onko Nita oikeesti luullut että toi on normaalin koiran, normikennelistä otetun, nuoren terveen koiran käytöstä !?

      Mistä näitä idiootteja oikein tulee!?

      • On se ääliö

        Nita on ääliö ja sitten on näitä joille MULLEKAIKKIHETINYT......eli ei jakseta odottaa pentua listalla, vaan otetaan tehtaasta....

        Toi koira ei todellakaan äyttänyt siltä, ett olis vastuuntuntoiselta kasvattajalta....vaikka toi ääliö niin väittää.....

        Halvalla pitänyt saada heti, niin tuossa on tulos.
        Koiraa käy sääliks, nitaa ei.

        Varmaan pitänyt saada toinen chihu kun tuksullakn on ;)

        Enkä epäile yhtään, ettei sen potkujuorut pitäis paikkaansa. Ei se duunissa ainakaan ole.


      • On se ääliö kirjoitti:

        Nita on ääliö ja sitten on näitä joille MULLEKAIKKIHETINYT......eli ei jakseta odottaa pentua listalla, vaan otetaan tehtaasta....

        Toi koira ei todellakaan äyttänyt siltä, ett olis vastuuntuntoiselta kasvattajalta....vaikka toi ääliö niin väittää.....

        Halvalla pitänyt saada heti, niin tuossa on tulos.
        Koiraa käy sääliks, nitaa ei.

        Varmaan pitänyt saada toinen chihu kun tuksullakn on ;)

        Enkä epäile yhtään, ettei sen potkujuorut pitäis paikkaansa. Ei se duunissa ainakaan ole.

        No niin, nyt taas joku taas olettaa.. Mulla on jo yksi chihu ennestään.. Tämä on toinen. Ei ollut hetken mielijohde, koira tuotiin mulle, niin enkai mä j*malauta jätä sen näköistä koiraa ottamatta jos tiedän että on toivoa saada se kuntoon?? Olis menny takaisin sinne kasvattajalle ja mahdollisesti kuollut...


    • Gåså

      Asioilla on monta puolta. Kaiklea ei huudella julki mutta ne tietää ketkä tietää.

    • Anteeks´ nyt mutta mun on pakko kysyä. Tuolla Nita kertoo madottaneensa molemmat koirat. Ekanakin mä en uskaltais edes madottaa noin pientä koiraa (jos siis tarkoitti sitä taskurotan kokoista). Madotus on melkoinen rääkki koiralle ainakin meillä ja madotuksen kolmantena päivänä se tuppaa oksuamaan ja on aika luimuna (koira on 21 kg). Ja toisekseen ainakin mulle on sanottu, että madotusta ei ainakaan itse pidä ehdottomasti antaa antibioottikuurin aikana, eikä koskaan sairaalle koiralle.

      Onko eläinlääkärin ohjeet nykyään toiset?

      • Annamunkaikkikestää

        Ootsä kanssa kyllä valopää taas täällä avautumassa......
        Se pieni koira on nitaaivokääpiön mukaan 2 vee ja eläinlääkäri oli äskenyt ne madottamaan.

        Siksitoiseks pennutkin madotetaan ennen luovutusta!
        Toiset 8viikkoisina viimeistään ja toiset, ne pikkukoirat 12 viikkoisina.

        Jessus kun pistää vihaks noi sun luulottelus. Ja taas leikitään asijantuntijaa sen yhden koiran turvin jonka olet itse saanut aikuisena......

        Jessus!!!!
        Jos nyt taas lukisit niitä koiranpitoartikkeleita vähän enemmän, niin ei tartteis luulla niin paljoo.....
        Ja matoisella koiralla on sekä ripulia että pahemmissa tapauksissa se jopa oksentaa niitä matoja !!!!!!!
        Silloin sille todellakin annetaan matokuuri ja jos tapahtuu noita oksentamisia, niin se matokuuri jopa uusitaan !!!!
        Että ne madot saadaan pois elimistöstä......


      • Tässä olis faktaa
        Annamunkaikkikestää kirjoitti:

        Ootsä kanssa kyllä valopää taas täällä avautumassa......
        Se pieni koira on nitaaivokääpiön mukaan 2 vee ja eläinlääkäri oli äskenyt ne madottamaan.

        Siksitoiseks pennutkin madotetaan ennen luovutusta!
        Toiset 8viikkoisina viimeistään ja toiset, ne pikkukoirat 12 viikkoisina.

        Jessus kun pistää vihaks noi sun luulottelus. Ja taas leikitään asijantuntijaa sen yhden koiran turvin jonka olet itse saanut aikuisena......

        Jessus!!!!
        Jos nyt taas lukisit niitä koiranpitoartikkeleita vähän enemmän, niin ei tartteis luulla niin paljoo.....
        Ja matoisella koiralla on sekä ripulia että pahemmissa tapauksissa se jopa oksentaa niitä matoja !!!!!!!
        Silloin sille todellakin annetaan matokuuri ja jos tapahtuu noita oksentamisia, niin se matokuuri jopa uusitaan !!!!
        Että ne madot saadaan pois elimistöstä......

        Pennun madotus
        Pennut saavat helposti matoja. Pentu tulee madottaa 2-3,5,7 ja 11 viikon iässä. Tämän jälkeen parin kuukauden välein.Matojen häätö on todella tärkeää pennun normaalille kehitykselle. Madot elävät koiran suolistossa, jolloin ravinteiden imeytyminen häiriintyy. Pentu tarvitsee ravinteita kasvuun ja kehitykseen.


        http://www.elainlaakari.fi/klinikat/koiraklinikka/hoito-ohjeet/sisloisten-ht/


      • Samasta oireet
        Tässä olis faktaa kirjoitti:

        Pennun madotus
        Pennut saavat helposti matoja. Pentu tulee madottaa 2-3,5,7 ja 11 viikon iässä. Tämän jälkeen parin kuukauden välein.Matojen häätö on todella tärkeää pennun normaalille kehitykselle. Madot elävät koiran suolistossa, jolloin ravinteiden imeytyminen häiriintyy. Pentu tarvitsee ravinteita kasvuun ja kehitykseen.


        http://www.elainlaakari.fi/klinikat/koiraklinikka/hoito-ohjeet/sisloisten-ht/

        Jos epäilet matotartuntaa
        Matotartunnan oireita ovat esimerkiksi oksentelu tai ripuli, joskus ripulin joukossa voi olla verta. Suolinkaistartunta on yleisin. Suolinkaistartunnan oireita ovat ripuli, oksentelu, laihtuminen, huonovointisuus, yskä, turkin kiillottomuus ja pennuilla vatsanseudun turvotus. Heisimatotartunnassa elimistössä olevista madoista voi irrota jaokkeita, jotka näkyvät ulosteessa. Heisimatotartunta aiheuttaa harvoin kliinisiä oireita koiralla. Jos koiralla on heisimatotartunta, tarvitsee se normaalia vahvemman matokuurin. Piiskamatotartunta voi aiheuttaa paksusuolen tulehdusoireet, esimerkiksi limaista ja veristä ulostetta. Massiivista hakamatotartuntaa voi seurata anemia, ripuli ja anoreksia.


      • Numbasta poimittua

        Et sinä ainakaa lukea osaa :)



        8 tuntia, 52 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26635

        Nita, kiinnostaisi kuulisin lääkärin ohjeet ja toimenpiteet, saitko tipan kotiin, vai onko vieläkin hoidossa? Matolääke on pahasta tuossa tilassa, sen varmaan lääkäri kertoikin?


        7 tuntia, 54 minuuttia sitten | Nita S

        Antibiootti suun kautta ja käski antaa heti madotuksen, näin siis tein. Ei ole enää ripulonut eikä oksentanut..



        11 tuntia, 27 minuuttia sitten | Nita S

        Pennuista puheen ollen, nipsu tuli meille pentuna, ja on ollut todellakin täysin terve..tästä aikuisesta en vielä osaa sanoa, lisätutkimuksia jos koira ei parane antibiooteilla.


        11 tuntia, 35 minuuttia sitten | Nita S

        Ensinnäkään, tämä uusi koira ei ole mikään pentu. On jo yli kaksi vuotias. Eikä ole mikään hetken mielijohde.


      • Annamunkaikkikestää kirjoitti:

        Ootsä kanssa kyllä valopää taas täällä avautumassa......
        Se pieni koira on nitaaivokääpiön mukaan 2 vee ja eläinlääkäri oli äskenyt ne madottamaan.

        Siksitoiseks pennutkin madotetaan ennen luovutusta!
        Toiset 8viikkoisina viimeistään ja toiset, ne pikkukoirat 12 viikkoisina.

        Jessus kun pistää vihaks noi sun luulottelus. Ja taas leikitään asijantuntijaa sen yhden koiran turvin jonka olet itse saanut aikuisena......

        Jessus!!!!
        Jos nyt taas lukisit niitä koiranpitoartikkeleita vähän enemmän, niin ei tartteis luulla niin paljoo.....
        Ja matoisella koiralla on sekä ripulia että pahemmissa tapauksissa se jopa oksentaa niitä matoja !!!!!!!
        Silloin sille todellakin annetaan matokuuri ja jos tapahtuu noita oksentamisia, niin se matokuuri jopa uusitaan !!!!
        Että ne madot saadaan pois elimistöstä......

        Johan otit taas pultit ja aloit tunkemaan pentujen madotuksista juttua. Kait sä tiedät, että pieni koira voi olla myös aikuinen? Ja joo kyllä mulla kaksi aikaisempaa koiraa on kahdeksan viikkosena mulle tullut. Hyvin elivät molemmat reilut 12 vuotiaaksi.

        Ja enkö tuossa juurikin kysynyt, että onko käytäntö nykyään muuttunut. Varmaankin noissa madotuksissa yms. on montaa koulukuntaa. Kun mun nykyinen koira tuli mulle, niin se oli ripaskalla jatkuvasti. Soitin viikon päästä eläinlääkärille tilatakseni aikaa vuosirokotuksiin. Manitsin ripaskasta ja miten se esiintyy. Eläinlääkäri sanoi, että ei rokoteta nyt, eikä myöskään madoteta nyt. Ekana se masukka pitää saada kuntoon. Se anto ruokavalion ja sanoi, että jos tehoo, niin kahden viikon päästä madotus ja siitä kaksi viikkoa niin rokotetaan, jos kaikki on OK.

        Eipä ole tarttenut juosta ulkona paskalla päivin ... öin enää aikoihin. Kerran on ollut neljässä vuodessa joku mahapöppiäinen ja siihen sain apteekista lääkityksen.


      • Oikein 2 koiraa viel
        RailiSuominen kirjoitti:

        Johan otit taas pultit ja aloit tunkemaan pentujen madotuksista juttua. Kait sä tiedät, että pieni koira voi olla myös aikuinen? Ja joo kyllä mulla kaksi aikaisempaa koiraa on kahdeksan viikkosena mulle tullut. Hyvin elivät molemmat reilut 12 vuotiaaksi.

        Ja enkö tuossa juurikin kysynyt, että onko käytäntö nykyään muuttunut. Varmaankin noissa madotuksissa yms. on montaa koulukuntaa. Kun mun nykyinen koira tuli mulle, niin se oli ripaskalla jatkuvasti. Soitin viikon päästä eläinlääkärille tilatakseni aikaa vuosirokotuksiin. Manitsin ripaskasta ja miten se esiintyy. Eläinlääkäri sanoi, että ei rokoteta nyt, eikä myöskään madoteta nyt. Ekana se masukka pitää saada kuntoon. Se anto ruokavalion ja sanoi, että jos tehoo, niin kahden viikon päästä madotus ja siitä kaksi viikkoa niin rokotetaan, jos kaikki on OK.

        Eipä ole tarttenut juosta ulkona paskalla päivin ... öin enää aikoihin. Kerran on ollut neljässä vuodessa joku mahapöppiäinen ja siihen sain apteekista lääkityksen.

        Olet sinä lukutaidotonkin, ihan samaan syssyyn.....
        Mistäslähtien sen koiran koko on niihin madotuksiin vaikuttanut?
        Meinaatko tosissas, ettei pienikokoisia koiria madoteta....?

        Että ne ripulin oireet, ei voisi nimenomaan johtua madoista...?
        On siinä koiranomistaja, vau, oikeinko 2 koiraa sulla!!
        Ja nyt olet siis ammattilainen koira-asioissa....ok.


      • Oikein 2 koiraa viel kirjoitti:

        Olet sinä lukutaidotonkin, ihan samaan syssyyn.....
        Mistäslähtien sen koiran koko on niihin madotuksiin vaikuttanut?
        Meinaatko tosissas, ettei pienikokoisia koiria madoteta....?

        Että ne ripulin oireet, ei voisi nimenomaan johtua madoista...?
        On siinä koiranomistaja, vau, oikeinko 2 koiraa sulla!!
        Ja nyt olet siis ammattilainen koira-asioissa....ok.

        Ei mulla ole ollut kerrallaan, kuin yksi koira. Mähän kerron vaan sitä, mitä mulle eläinlääkäri on sanonut.


      • Eläinlääkärikn vielä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut kerrallaan, kuin yksi koira. Mähän kerron vaan sitä, mitä mulle eläinlääkäri on sanonut.

        Ja kyseenalaistat ihan oikeita eläinlääkärin neuvoja tuossa ylempänä?!!
        Onko sulla nyt eläinlääkärinkin paperit luettuina kun jo ole itsesi ylentänyt suomilaki24 ammattilaiseksi....
        Ilmeisesti.....

        Ootsä nopea erikoistumaan, ei voi muuta sanoa......


      • Eläinlääkärikn vielä kirjoitti:

        Ja kyseenalaistat ihan oikeita eläinlääkärin neuvoja tuossa ylempänä?!!
        Onko sulla nyt eläinlääkärinkin paperit luettuina kun jo ole itsesi ylentänyt suomilaki24 ammattilaiseksi....
        Ilmeisesti.....

        Ootsä nopea erikoistumaan, ei voi muuta sanoa......

        En kyseenalaista. Kerron vaan sen mitä eläinlääkäri sanoi mulle mun koirani tilanteessa.

        Mun on nyt taas pakko kysyä, että onko sulla kaikki ihan OK? Sähän tässä leikit kaikkitietävää ja haluat noilla sekavilla kirjoituksillasi päteä. Luet, mutta et ymmärrä lukemaasi, mutta siitä huolimati sun vaan täytyy jotain postata, vaikkei se edes liippaisi keskustelua mitenkään. Keksit itse kaikkia hölmöjä ja yrität kääntää keskustelun pois tajuttuasi pitkän ajan päästä omat mokasi.


      • Mietis tämmöinen jut
        RailiSuominen kirjoitti:

        En kyseenalaista. Kerron vaan sen mitä eläinlääkäri sanoi mulle mun koirani tilanteessa.

        Mun on nyt taas pakko kysyä, että onko sulla kaikki ihan OK? Sähän tässä leikit kaikkitietävää ja haluat noilla sekavilla kirjoituksillasi päteä. Luet, mutta et ymmärrä lukemaasi, mutta siitä huolimati sun vaan täytyy jotain postata, vaikkei se edes liippaisi keskustelua mitenkään. Keksit itse kaikkia hölmöjä ja yrität kääntää keskustelun pois tajuttuasi pitkän ajan päästä omat mokasi.

        Lopeta nyt taas.
        Edellinen vastaaja ol yllä laittanut ihan eläinlääkärin sivut tuohon.
        Oli parempi kyllä kun sinun niin varma väittämäsi.
        Ihan oikeasti.
        Mene nyt vähän peilineteen ja mietis mitä sieltä näppikseltä oikein aina niin varmaa tietoa lauot.
        Joku kun laittaa, oikeat ajantasaiset faktat, niin sinä olet silti suunapäänä täällä ja VAKUUTAT että tietosi ovat ne ainoat ja oikeat.

        Kannatko oikeasti vastuun kirjoittamisestasi?
        Vai onko vain kiva jakaa mustatuntuu tietoa oikeana???


      • Siitäs sait.......
        RailiSuominen kirjoitti:

        En kyseenalaista. Kerron vaan sen mitä eläinlääkäri sanoi mulle mun koirani tilanteessa.

        Mun on nyt taas pakko kysyä, että onko sulla kaikki ihan OK? Sähän tässä leikit kaikkitietävää ja haluat noilla sekavilla kirjoituksillasi päteä. Luet, mutta et ymmärrä lukemaasi, mutta siitä huolimati sun vaan täytyy jotain postata, vaikkei se edes liippaisi keskustelua mitenkään. Keksit itse kaikkia hölmöjä ja yrität kääntää keskustelun pois tajuttuasi pitkän ajan päästä omat mokasi.

        Seessalon vastaus railille :

        Raili suominen,olen siis toiminu lääkärin ohjeen mukaan..eikä koiran ostoni ole ollut mikään hetken mielijohde...


      • Kysenalaistatk fakta
        RailiSuominen kirjoitti:

        En kyseenalaista. Kerron vaan sen mitä eläinlääkäri sanoi mulle mun koirani tilanteessa.

        Mun on nyt taas pakko kysyä, että onko sulla kaikki ihan OK? Sähän tässä leikit kaikkitietävää ja haluat noilla sekavilla kirjoituksillasi päteä. Luet, mutta et ymmärrä lukemaasi, mutta siitä huolimati sun vaan täytyy jotain postata, vaikkei se edes liippaisi keskustelua mitenkään. Keksit itse kaikkia hölmöjä ja yrität kääntää keskustelun pois tajuttuasi pitkän ajan päästä omat mokasi.

        Eli sun eäinlääkärin antama ohjees sn koiralle on siis se ainoa oikea???
        Sitten nimittelet täällä muita joilla on kunnon linkitkin mukana....

        Hakeudu kuule ite vaan jonnekin.....selvästi SULLA ei ole kaikki ok.......

        Ziisus sentäs mikä TOLLO.
        Ja vielä koirakin...säälix käy, sitä koiraa....


      • Onpa taas turinat
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut kerrallaan, kuin yksi koira. Mähän kerron vaan sitä, mitä mulle eläinlääkäri on sanonut.

        Sun eläinlääkäri on siis kieltänyt madottamasta pieniä koiria vai?
        Jaaha.


      • Onpa taas turinat kirjoitti:

        Sun eläinlääkäri on siis kieltänyt madottamasta pieniä koiria vai?
        Jaaha.

        Missä olen väittänyt, että eläinlääkäri on kieltänyt madottamasta pieniä koiria? Mä en vaan uskaltais, vaan veisin eläinlääkärille madotettavaksi.

        Meillä käytetään erästä valmistetta, missä pienin annos on 250 mg ja sitä suositellaan yksi tabletti 5 elopainokiloa kohti /3 vrk:n ajan. Herran jestas, jos se pitäisi pari kiloiselle ja sitäkin pienemmälle alkaa jakamaan vaikkpa kolmeen osaan, niin en alkaisi, vaan eläinlääkäri saisi madottaa, niin taatusti tulisi oikea annos.


      • Ei vain yksi lääke
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä olen väittänyt, että eläinlääkäri on kieltänyt madottamasta pieniä koiria? Mä en vaan uskaltais, vaan veisin eläinlääkärille madotettavaksi.

        Meillä käytetään erästä valmistetta, missä pienin annos on 250 mg ja sitä suositellaan yksi tabletti 5 elopainokiloa kohti /3 vrk:n ajan. Herran jestas, jos se pitäisi pari kiloiselle ja sitäkin pienemmälle alkaa jakamaan vaikkpa kolmeen osaan, niin en alkaisi, vaan eläinlääkäri saisi madottaa, niin taatusti tulisi oikea annos.

        Tiesitkö, että matolääkkeitäkin on useampi kuin yksi.


      • Ei vain yksi lääke kirjoitti:

        Tiesitkö, että matolääkkeitäkin on useampi kuin yksi.

        Tiedän toki. Eläinlääkärit suosittelee kait niitä, mistä se saa parhaimmat ettenkö nätisti sanoisi lahjukset (ilmaiset näytteet yms.). Eniten kuitenkin vaikuttaa se, että millaisiin öppiäisiin minkäkin lääkkeen tulisi vaikuttaa tuhoavasti. Niistä voi valita sen, mikä parhaiten tehoaa, kun otetaan huomioon koiran elinympäristö ja ruoka.

        Meille on suositeltu tuota koiran ruaan (syö mm. raakaa kalaa ja lihaa) ja asumisolojen (liikutaan paljon maastossa, missä on kaikenlaista jäniksen papanoista supien ja kettujen ulosteisiin) perusteella.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Missä olen väittänyt, että eläinlääkäri on kieltänyt madottamasta pieniä koiria? Mä en vaan uskaltais, vaan veisin eläinlääkärille madotettavaksi.

        Meillä käytetään erästä valmistetta, missä pienin annos on 250 mg ja sitä suositellaan yksi tabletti 5 elopainokiloa kohti /3 vrk:n ajan. Herran jestas, jos se pitäisi pari kiloiselle ja sitäkin pienemmälle alkaa jakamaan vaikkpa kolmeen osaan, niin en alkaisi, vaan eläinlääkäri saisi madottaa, niin taatusti tulisi oikea annos.

        Tahna on helpompi annostella :) 2cm/elopaino kilo


      • Kysenalaistatk fakta kirjoitti:

        Eli sun eäinlääkärin antama ohjees sn koiralle on siis se ainoa oikea???
        Sitten nimittelet täällä muita joilla on kunnon linkitkin mukana....

        Hakeudu kuule ite vaan jonnekin.....selvästi SULLA ei ole kaikki ok.......

        Ziisus sentäs mikä TOLLO.
        Ja vielä koirakin...säälix käy, sitä koiraa....

        Miksi sun käy sääliksi koiraa joka on jo saatu kuntoon ja joka on saanut hyvän kodin jossa siitä välitetään eikä todellakaan hankita enää pentuja? Oletko sinä itse nyt ihan ok???


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Missä olen väittänyt, että eläinlääkäri on kieltänyt madottamasta pieniä koiria? Mä en vaan uskaltais, vaan veisin eläinlääkärille madotettavaksi.

        Meillä käytetään erästä valmistetta, missä pienin annos on 250 mg ja sitä suositellaan yksi tabletti 5 elopainokiloa kohti /3 vrk:n ajan. Herran jestas, jos se pitäisi pari kiloiselle ja sitäkin pienemmälle alkaa jakamaan vaikkpa kolmeen osaan, niin en alkaisi, vaan eläinlääkäri saisi madottaa, niin taatusti tulisi oikea annos.

        En ole koskaan muuten ollut niin avuton että olisin tarvinnut eläinlääkäriä madottamiseen??? Enkä ole kyllä kuullut tutuiltakaan että moisen takia tarvitaan lääkäriä? Kai kynnet pystyt leikkaamaan itse?


      • Annamunkaikkikestää kirjoitti:

        Ootsä kanssa kyllä valopää taas täällä avautumassa......
        Se pieni koira on nitaaivokääpiön mukaan 2 vee ja eläinlääkäri oli äskenyt ne madottamaan.

        Siksitoiseks pennutkin madotetaan ennen luovutusta!
        Toiset 8viikkoisina viimeistään ja toiset, ne pikkukoirat 12 viikkoisina.

        Jessus kun pistää vihaks noi sun luulottelus. Ja taas leikitään asijantuntijaa sen yhden koiran turvin jonka olet itse saanut aikuisena......

        Jessus!!!!
        Jos nyt taas lukisit niitä koiranpitoartikkeleita vähän enemmän, niin ei tartteis luulla niin paljoo.....
        Ja matoisella koiralla on sekä ripulia että pahemmissa tapauksissa se jopa oksentaa niitä matoja !!!!!!!
        Silloin sille todellakin annetaan matokuuri ja jos tapahtuu noita oksentamisia, niin se matokuuri jopa uusitaan !!!!
        Että ne madot saadaan pois elimistöstä......

        Lisäksi madotus kuuluu tehdä joka vuosi ainakin keväisin ja syksyisin..ei pelkästään pentuna!!!!!!!!


      • nitasees87 kirjoitti:

        En ole koskaan muuten ollut niin avuton että olisin tarvinnut eläinlääkäriä madottamiseen??? Enkä ole kyllä kuullut tutuiltakaan että moisen takia tarvitaan lääkäriä? Kai kynnet pystyt leikkaamaan itse?

        Tarkoitiko mua tolla avuttomuudella? Mulla ei ole koskaan ollut hyvin pientä koiraa, eli räksyä eli taskurottaa. Toki meillä lapsena, maalla kun asuttiin, oli koiria ja koiran pentuja, mutta vanhemmat tietty hoiti ne. Edelliset kaksi mun omaa saku-poikaa olivat jo suht hyvän kokoisia kahdeksan viikkoisena. Tää nykyinen tullessaan meille oli 18 kg juniori. Eli matolääkityksen annostelu on ollut helppoa. 1 tab. x 10 painokiloa kohti 3 vuorokauden ajan.

        Kyllä olen aina leikannu koirieni kynnet ite. Eihän ne välttämäti siitä ole tykänneet, mutta tietävät, että leikkaan mä kuitenkin tykkäs´ tai ei. Nykyinen ojentaa tassunkin kynsisakset nähdessään ja toivoo kait, että "teet sen kuitenkin, mutta tee se äkkiä". Turkin kampaus onkin sitten hyvä palkinto, kun antaa leikata. Koiran selkä aaltoilee nautinnosta, kun vedän sukaa selkäpiitä pitkin.


      • nitasees87 kirjoitti:

        Lisäksi madotus kuuluu tehdä joka vuosi ainakin keväisin ja syksyisin..ei pelkästään pentuna!!!!!!!!

        Oliko tuokin mulle? Madotan koiran kaksi kertaa vuodessa. Syksyllä, kun pakkaset tulee ja keväällä, kun lumet lähtee. Tosin olen lukenut sellaistakin, että Suomessa vouhkataan madotuksesta turhankin kärkkäästi. Jotkut ovat sitä mieltä, että madotuksessa on menty liiallisuuksiin ja sillä tapetaan koiran omia puolustusmekanismejä. Tiedä sitten mikä on hyväksi ja mikä on pahaksi.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Oliko tuokin mulle? Madotan koiran kaksi kertaa vuodessa. Syksyllä, kun pakkaset tulee ja keväällä, kun lumet lähtee. Tosin olen lukenut sellaistakin, että Suomessa vouhkataan madotuksesta turhankin kärkkäästi. Jotkut ovat sitä mieltä, että madotuksessa on menty liiallisuuksiin ja sillä tapetaan koiran omia puolustusmekanismejä. Tiedä sitten mikä on hyväksi ja mikä on pahaksi.

        Ei ollut raili tuo keväisin ja syksyisin juttu tarkoitettu sulle...


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Tarkoitiko mua tolla avuttomuudella? Mulla ei ole koskaan ollut hyvin pientä koiraa, eli räksyä eli taskurottaa. Toki meillä lapsena, maalla kun asuttiin, oli koiria ja koiran pentuja, mutta vanhemmat tietty hoiti ne. Edelliset kaksi mun omaa saku-poikaa olivat jo suht hyvän kokoisia kahdeksan viikkoisena. Tää nykyinen tullessaan meille oli 18 kg juniori. Eli matolääkityksen annostelu on ollut helppoa. 1 tab. x 10 painokiloa kohti 3 vuorokauden ajan.

        Kyllä olen aina leikannu koirieni kynnet ite. Eihän ne välttämäti siitä ole tykänneet, mutta tietävät, että leikkaan mä kuitenkin tykkäs´ tai ei. Nykyinen ojentaa tassunkin kynsisakset nähdessään ja toivoo kait, että "teet sen kuitenkin, mutta tee se äkkiä". Turkin kampaus onkin sitten hyvä palkinto, kun antaa leikata. Koiran selkä aaltoilee nautinnosta, kun vedän sukaa selkäpiitä pitkin.

        Mulla ja mun perheessä ollut enemmän "isoja" koiria.. Nyt päätin ottaa näitä. Ja kaksi riittää


      • Ootko ihan ok????
        nitasees87 kirjoitti:

        Miksi sun käy sääliksi koiraa joka on jo saatu kuntoon ja joka on saanut hyvän kodin jossa siitä välitetään eikä todellakaan hankita enää pentuja? Oletko sinä itse nyt ihan ok???

        Kenelles nyt vastaat????


      • Madottajat
        nitasees87 kirjoitti:

        Lisäksi madotus kuuluu tehdä joka vuosi ainakin keväisin ja syksyisin..ei pelkästään pentuna!!!!!!!!

        PÖLJÄT! Madotus = laittaa koiralle matoja! oikea ilmaisu on loishäätö suolistosta!


    • Vai viel palkntoja..

      Naurattaa niin kovasti noi kehut kuinka jollain kenneleillä on noita Vuolasvirta palkntoja.....
      Nepä ei merkkaa justiisa yhtään mitään, jokainen tarpeeksiauan alalla ollut voi sellaista hakea.
      Sensijaan MONI sen palknnon saanut on kasvatuskiellossa ja tuomittu lisäksi noista pennutuksista......

      Että siinä teille vuolasvirtapalkintoa, jolla ei kauheesti kannattaisi kehua.

      • Tuomittuja on

        Se viimevuotinen mäykkykasvattaja ol saanut ko. Palkinnon....
        Aiemmin kääpiösnautsereita kasvattanut autotallissa, oli palkinto.
        Käppänäkasvattaja, jonka sukutaulusekoilut olivat jotain järkkyä, geenitestit piti tehdä kaikille, olisko ollut maltankoira tai joku vastaava......
        Karvatonkoirakasvattaja.......tuomittu ja palkinnon saaja.....

        Ja tässä n vain ne, jotka nyt muistui heti mieleen.....

        Eli se palkinto ei merkkaa yhtään mitään......samoin kun että on "voitokkaita" koiria.....kerrankos valehdellaan nartun tiedot rekkaan ja millään muulla niitä ei selvitellä, kuin että tehdään geenitestit...ellet mene itse kertomaan jollekin kaverille, joka sitten kantelee kennelliittoon......:)


      • Että näin löytyy
        Tuomittuja on kirjoitti:

        Se viimevuotinen mäykkykasvattaja ol saanut ko. Palkinnon....
        Aiemmin kääpiösnautsereita kasvattanut autotallissa, oli palkinto.
        Käppänäkasvattaja, jonka sukutaulusekoilut olivat jotain järkkyä, geenitestit piti tehdä kaikille, olisko ollut maltankoira tai joku vastaava......
        Karvatonkoirakasvattaja.......tuomittu ja palkinnon saaja.....

        Ja tässä n vain ne, jotka nyt muistui heti mieleen.....

        Eli se palkinto ei merkkaa yhtään mitään......samoin kun että on "voitokkaita" koiria.....kerrankos valehdellaan nartun tiedot rekkaan ja millään muulla niitä ei selvitellä, kuin että tehdään geenitestit...ellet mene itse kertomaan jollekin kaverille, joka sitten kantelee kennelliittoon......:)

        Tässä yks vanha tapaus.....oli kanssa palkintoa saanut :)

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334825776.html


    • Manageri Himmeä

      Kuka madottaisi Nitan?

      • Kysys tuolta besseri

        Railisuominen varmaan, kun sillä on. Elänlääkärin pätevyyskn :)


    • Hei taas täydelliset haukkujani :)
      Ensinnäkin, olkaa varovaisia näiden kenneleiden kanssa jotka myyvät näitä välipentueita, tämän aikuisen otinkin pelastus mielessä, vaikka niinkään ei saisi tehdä. Tehtailijat ovat erittäin hyviä valehtemaan, eli pilkkanne voi osua omaan nilkkaan, ihan vain varoituksen sanana... Et voi koskaan olla 100% varma mitä kennelissä tapahtuu salaa. Olen ainakin ilmoittanut viranomaisille jo, ja asiaan puututaan. En ole ainut ilmoituksen tehnyt. En jaksa enempää kommentoida teille, koira onneksi voi jo hyvin, ja Raili suominen,olen siis toiminu lääkärin ohjeen mukaan..eikä koiran ostoni ole ollut mikään hetken mielijohde...

      • Älä välitä nita

        Ihan turhaa vastata tuolle ääliölle.
        Se on itse suurin asiantuntija ja aina oikeassa........
        Etkö ole jo huomannut.
        Aina pitää olla ensimmäisenä pätemässä oikein 2 koiran asiantuntemuksella.....sitten muutellaan sopivaksi niitä edellisiä sanomia ja jos ei muu auta, niin haukutaan känniseksi :)

        Tämmöinen on railisuominen......
        Että laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos....


      • Älä välitä nita kirjoitti:

        Ihan turhaa vastata tuolle ääliölle.
        Se on itse suurin asiantuntija ja aina oikeassa........
        Etkö ole jo huomannut.
        Aina pitää olla ensimmäisenä pätemässä oikein 2 koiran asiantuntemuksella.....sitten muutellaan sopivaksi niitä edellisiä sanomia ja jos ei muu auta, niin haukutaan känniseksi :)

        Tämmöinen on railisuominen......
        Että laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos....

        Äläpäs nyt vääristele. Opettele joskuskin lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.

        Mulla on aikaisemmin ollut kaksi koiraa ja nyt on kolmas koira.


      • Äläs nyt vääristele
        RailiSuominen kirjoitti:

        Äläpäs nyt vääristele. Opettele joskuskin lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.

        Mulla on aikaisemmin ollut kaksi koiraa ja nyt on kolmas koira.

        Lue omat kirjotukses.
        Tuossa ne on ylempänä.
        Näet kuka vääristelee ja mitä...Matolääkkeitä ei saa antaa pienelle koiralle, matolääkkeitä ei saa antaa ripuloivalle koiralle jne......ihan omat sanasi.
        Vääristelty vai?
        Tuskimpa.


      • Tohtori raili sanoo
        Äläs nyt vääristele kirjoitti:

        Lue omat kirjotukses.
        Tuossa ne on ylempänä.
        Näet kuka vääristelee ja mitä...Matolääkkeitä ei saa antaa pienelle koiralle, matolääkkeitä ei saa antaa ripuloivalle koiralle jne......ihan omat sanasi.
        Vääristelty vai?
        Tuskimpa.

        Kun mun nykyinen koira tuli mulle, niin se oli ripaskalla jatkuvasti. Soitin viikon päästä eläinlääkärille tilatakseni aikaa vuosirokotuksiin. Manitsin ripaskasta ja miten se esiintyy. Eläinlääkäri sanoi, että ei rokoteta nyt, eikä myöskään madoteta nyt. Ekana se masukka pitää saada kuntoon. Se anto ruokavalion ja sanoi, että jos tehoo, niin kahden viikon päästä madotus ja siitä kaksi viikkoa.


      • Tohtori raili asiall
        Tohtori raili sanoo kirjoitti:

        Kun mun nykyinen koira tuli mulle, niin se oli ripaskalla jatkuvasti. Soitin viikon päästä eläinlääkärille tilatakseni aikaa vuosirokotuksiin. Manitsin ripaskasta ja miten se esiintyy. Eläinlääkäri sanoi, että ei rokoteta nyt, eikä myöskään madoteta nyt. Ekana se masukka pitää saada kuntoon. Se anto ruokavalion ja sanoi, että jos tehoo, niin kahden viikon päästä madotus ja siitä kaksi viikkoa.

        Anteeks´ nyt mutta mun on pakko kysyä. Tuolla Nita kertoo madottaneensa molemmat koirat. Ekanakin mä en uskaltais edes madottaa noin pientä koiraa (jos siis tarkoitti sitä taskurotan kokoista). Madotus on melkoinen rääkki koiralle ainakin meillä ja madotuksen kolmantena päivänä se tuppaa oksuamaan ja on aika luimuna (koira on 21 kg). Ja toisekseen ainakin mulle on sanottu, että madotusta ei ainakaan itse pidä ehdottomasti antaa antibioottikuurin aikana, eikä koskaan sairaalle koiralle.


      • Kiva kuulla, että koira voi jo paremmin. Siis sekö ripuloi ja masukka on kipeä? Mitä sä sille syötät? Mun koiralle autto, kun kaikki vehnä otettiin aluksi ruuasta pois, lisäksi kiellettiin rustot ja tilalle isoja putkiluita ja niistäkin ydin pois. Saipahan kalvaa aikansa kuluksi ja mitään se ei saanut kuitenkaan helposti niistä syötäväksi. Lisäksi se söi muistaakseni sellaisen kuurin kuin GaniCur (nimi sinne päin).

        Masukka tuli kuntoon ja pikkuhiljaa alettiin siedätyshoito venhälle. Nyt sen maha kestää vehnää kohtuudella ja ripaskoja ei ole ollut. Tosin se itsekin tietää, että mm. sämpylöistä tai ranskiksesta tulee pipitti. Jos sille sitä tarjoaa, niin kaikki päälliset se kyllä syö ja nuolee pois, mutta sämpyn palasta se ei syö. Sensijaan ruisleipää menee ihan hyvin ja siitä ei mitään ongelmia ole tullut.

        Mulle eläinlääkäri tosiaan sanoi, että masukka kuntoon ennen kuin madotetaan ja sitten parin viikon päästä madotuksesta rokotetaan. Samoin eläinlääkäri sanoi, että nykyään yksi suuremmista vatsavaivojenn aiheuttajista on vehnä. Ja niin se oli meilläkin.


      • Kerrotko vielä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kiva kuulla, että koira voi jo paremmin. Siis sekö ripuloi ja masukka on kipeä? Mitä sä sille syötät? Mun koiralle autto, kun kaikki vehnä otettiin aluksi ruuasta pois, lisäksi kiellettiin rustot ja tilalle isoja putkiluita ja niistäkin ydin pois. Saipahan kalvaa aikansa kuluksi ja mitään se ei saanut kuitenkaan helposti niistä syötäväksi. Lisäksi se söi muistaakseni sellaisen kuurin kuin GaniCur (nimi sinne päin).

        Masukka tuli kuntoon ja pikkuhiljaa alettiin siedätyshoito venhälle. Nyt sen maha kestää vehnää kohtuudella ja ripaskoja ei ole ollut. Tosin se itsekin tietää, että mm. sämpylöistä tai ranskiksesta tulee pipitti. Jos sille sitä tarjoaa, niin kaikki päälliset se kyllä syö ja nuolee pois, mutta sämpyn palasta se ei syö. Sensijaan ruisleipää menee ihan hyvin ja siitä ei mitään ongelmia ole tullut.

        Mulle eläinlääkäri tosiaan sanoi, että masukka kuntoon ennen kuin madotetaan ja sitten parin viikon päästä madotuksesta rokotetaan. Samoin eläinlääkäri sanoi, että nykyään yksi suuremmista vatsavaivojenn aiheuttajista on vehnä. Ja niin se oli meilläkin.

        Voisko tohtori raili kertoa mikä on pipitti?
        Katso kun me maalaistollot ei tiedetä.....


      • Äläs nyt vääristele kirjoitti:

        Lue omat kirjotukses.
        Tuossa ne on ylempänä.
        Näet kuka vääristelee ja mitä...Matolääkkeitä ei saa antaa pienelle koiralle, matolääkkeitä ei saa antaa ripuloivalle koiralle jne......ihan omat sanasi.
        Vääristelty vai?
        Tuskimpa.

        No eläinlääkärihän mulle sanoi, että ei madoteta ennen kuin maha on kunnossa ja ripaska loppunut. Miksi en saisi sanoa sitä mitä eläinlääkäri on mulle sanonut? Ja todellakaan en alkaisi madottamaan noin pientä koiraa. Veisin eläinlääkärille madotettavaksi. Jos jotkut madottaa niin siitä vaan, mutta mä en uskaltaisi.


      • Kerrotko vielä kirjoitti:

        Voisko tohtori raili kertoa mikä on pipitti?
        Katso kun me maalaistollot ei tiedetä.....

        Meillä kysytään lapsilta ja koiralta, jos masukkaan sattuu, että "onko siellä masukassa pipitti". Se on sellainen hellyttelysana.


      • Ihmettelen kovasti
        RailiSuominen kirjoitti:

        No eläinlääkärihän mulle sanoi, että ei madoteta ennen kuin maha on kunnossa ja ripaska loppunut. Miksi en saisi sanoa sitä mitä eläinlääkäri on mulle sanonut? Ja todellakaan en alkaisi madottamaan noin pientä koiraa. Veisin eläinlääkärille madotettavaksi. Jos jotkut madottaa niin siitä vaan, mutta mä en uskaltaisi.

        Ihan oikeasti?
        Et uskaltaisi?

        Mitä sä yleensä koiralla teet???


      • Ammattilainen 24 ssa
        Tohtori raili asiall kirjoitti:

        Anteeks´ nyt mutta mun on pakko kysyä. Tuolla Nita kertoo madottaneensa molemmat koirat. Ekanakin mä en uskaltais edes madottaa noin pientä koiraa (jos siis tarkoitti sitä taskurotan kokoista). Madotus on melkoinen rääkki koiralle ainakin meillä ja madotuksen kolmantena päivänä se tuppaa oksuamaan ja on aika luimuna (koira on 21 kg). Ja toisekseen ainakin mulle on sanottu, että madotusta ei ainakaan itse pidä ehdottomasti antaa antibioottikuurin aikana, eikä koskaan sairaalle koiralle.

        Jep.
        Tohtoriraili tietää......

        Mä kysynkin seuraavaksi Raililta. Tuntuu olevan ammattilainen noissa koira jutuissa.
        Säästyypähän eläinlääkärirahat.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Kiva kuulla, että koira voi jo paremmin. Siis sekö ripuloi ja masukka on kipeä? Mitä sä sille syötät? Mun koiralle autto, kun kaikki vehnä otettiin aluksi ruuasta pois, lisäksi kiellettiin rustot ja tilalle isoja putkiluita ja niistäkin ydin pois. Saipahan kalvaa aikansa kuluksi ja mitään se ei saanut kuitenkaan helposti niistä syötäväksi. Lisäksi se söi muistaakseni sellaisen kuurin kuin GaniCur (nimi sinne päin).

        Masukka tuli kuntoon ja pikkuhiljaa alettiin siedätyshoito venhälle. Nyt sen maha kestää vehnää kohtuudella ja ripaskoja ei ole ollut. Tosin se itsekin tietää, että mm. sämpylöistä tai ranskiksesta tulee pipitti. Jos sille sitä tarjoaa, niin kaikki päälliset se kyllä syö ja nuolee pois, mutta sämpyn palasta se ei syö. Sensijaan ruisleipää menee ihan hyvin ja siitä ei mitään ongelmia ole tullut.

        Mulle eläinlääkäri tosiaan sanoi, että masukka kuntoon ennen kuin madotetaan ja sitten parin viikon päästä madotuksesta rokotetaan. Samoin eläinlääkäri sanoi, että nykyään yksi suuremmista vatsavaivojenn aiheuttajista on vehnä. Ja niin se oli meilläkin.

        Mulla ollut aiemmin yksi vehnäallerginen koira, eli minä annan nyt tälle uudelle koiralle vehnätöntä ruokaa, ihan aiemman kokemuksen perusteella...


      • Tohtori raili asiall kirjoitti:

        Anteeks´ nyt mutta mun on pakko kysyä. Tuolla Nita kertoo madottaneensa molemmat koirat. Ekanakin mä en uskaltais edes madottaa noin pientä koiraa (jos siis tarkoitti sitä taskurotan kokoista). Madotus on melkoinen rääkki koiralle ainakin meillä ja madotuksen kolmantena päivänä se tuppaa oksuamaan ja on aika luimuna (koira on 21 kg). Ja toisekseen ainakin mulle on sanottu, että madotusta ei ainakaan itse pidä ehdottomasti antaa antibioottikuurin aikana, eikä koskaan sairaalle koiralle.

        Tähän vastaus alempana.


    • Juupajust

      Ostit Nita koiran pelastusmielessä?! Tuo konkertoo että jotain hämärää koirassa oli/kennelissä sairas koira?

      • Tiesin nähdessäni koiran ( se tuotiin siis minulle) että siinä on jotain häikkää, mutta en todellakaan voinut olla ottamatta sitä kun sen näin. Nyt koiralla ainakin on hyvä koti, siitä huolehditaan ja sairaudet hoidetaan nyt ja tulevaisuudessa.


    • Koira syö Royal Caninin gastro intestinalia, eli herkkä mahaisen koiran ruokaa. Tosiaan meillä ollut paljon koiria ja muita eläimiä koska olen maalta, että on ollu kolme suomenajokoiraa, kaksi saksanpaimenkoiraa, kolme pitkäkarvaista mäyräkoiraa, yksi poni, kanoja, kukkoja, lampaita, kissoja, kesyrottia jne. Näistä koirista teetettiin yhdellä yhdet pennut (saksanpaimenkoiralla, v.1994) eli olen siis aika paljon ollut tekemisissä eläinten kanssa, aikuisiällä mulla ollut siis yhteensä 3 omaa koiraa, en ole siis ensimmäistä kertaa koiran omistaja :) onneksi koira voi hyvin, ja tosiaan joku eläinlääkäri voinut kieltää madotuksen, mutta tämä käski madottaa, ja kyllä ne pikkukoirat kuuluu madottaa ihan niinkuin isotkin. Canex matokuuri (kerran annettava rasittaa mahaa vähemmän) oli tämän eläinlääkärin suositus.

      • Hyvä ett ok jo

        Ei toi railisuominen tajua.....
        Nyt se selittää taas ihan omiaan.

        Mä madotan mun elikot Axilurilla.
        Isot ja pienet.....ei se tabletin rikkominen ole niin vaikeaa......kunhan tää täti tekee taas asiasta asiaaa.....


      • Hyvä ett ok jo kirjoitti:

        Ei toi railisuominen tajua.....
        Nyt se selittää taas ihan omiaan.

        Mä madotan mun elikot Axilurilla.
        Isot ja pienet.....ei se tabletin rikkominen ole niin vaikeaa......kunhan tää täti tekee taas asiasta asiaaa.....

        Joo, eihän sitä kaikkea tiedä, ja joku eläinlääkäri tosiaan voinut antaa neuvon että ensin maha parempaan kuntoon, mutta taudin aiheuttaja on hoidettava pois että se maha tulee kuntoon... Hänellä ollut siis kuitenkin vasta kolme koiraa, niin on saattanut olla suhteellisen terveitä tapauksia (en siis tiedä railista mitään, mutta villi veikkaus vaan). Mulle riittää se että olen saanut hyviä neuvoja, ja tosiaan kaikki alkaa jo olemaan kunnossa. Leikkisä otus jo nyt, eli on koira vapautunut eikä enää luimistele, häntäkin jo heiluu :)


      • nitasees87 kirjoitti:

        Joo, eihän sitä kaikkea tiedä, ja joku eläinlääkäri tosiaan voinut antaa neuvon että ensin maha parempaan kuntoon, mutta taudin aiheuttaja on hoidettava pois että se maha tulee kuntoon... Hänellä ollut siis kuitenkin vasta kolme koiraa, niin on saattanut olla suhteellisen terveitä tapauksia (en siis tiedä railista mitään, mutta villi veikkaus vaan). Mulle riittää se että olen saanut hyviä neuvoja, ja tosiaan kaikki alkaa jo olemaan kunnossa. Leikkisä otus jo nyt, eli on koira vapautunut eikä enää luimistele, häntäkin jo heiluu :)

        Kuinka pitkään toi sairastava koira sulla on ollut ja minkä ikäinen se on?


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka pitkään toi sairastava koira sulla on ollut ja minkä ikäinen se on?

        Tuotiin mulle 25.pvä eli ei vielä kauaa ole ollut. Joulukuussa täyttää 2 vuotta


      • LOPETA JO TENTTAAMIN
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kuinka pitkään toi sairastava koira sulla on ollut ja minkä ikäinen se on?

        Voihan helevetti sun kanssas!
        Johan tuolla ylhäällä lukee että koira on yli 2vee ja ei ole ollut kauaa.
        MITÄ SE SUA LIIKUTTAA????
        Pitääkö taas tunkea nokkansa jokapaikkaan???
        Annatko taas hyviä neuvoja niinku????

        LOPETA JO SE TENTTAAMINEN!!!


      • LOPETA JO TENTTAAMIN kirjoitti:

        Voihan helevetti sun kanssas!
        Johan tuolla ylhäällä lukee että koira on yli 2vee ja ei ole ollut kauaa.
        MITÄ SE SUA LIIKUTTAA????
        Pitääkö taas tunkea nokkansa jokapaikkaan???
        Annatko taas hyviä neuvoja niinku????

        LOPETA JO SE TENTTAAMINEN!!!

        Kait mä nyt saan kysyä.


      • nitasees87 kirjoitti:

        Tuotiin mulle 25.pvä eli ei vielä kauaa ole ollut. Joulukuussa täyttää 2 vuotta

        Mä oon kait sitten sun kuvaelman mukaan aivan kauhea. Mä en huolinut erään kuolemassa olevan henkilön koiraa. Muhun koitettiin vedota, että siinä on samaa rotua, kun mun bortsussakin ja vedottiin siihen, että voisin ymmärtää sitä koiraa ja tarjota sille hyvän kodin. Samoin sanoin, että yhden kanssa matkustaa ihan hyvin etenkin, kun koira on tottunut hotellielämään, mutta kahden viliskantin kanssa se voisi olla hiton vaikeaa. Sanoin suoraan, että meillä ei ole tilaa toiselle koiralle. Vähän se kysyjä otti nokkiinsa. Joskus on vaan sanottava suoraan, kun resurssit eivät riitä.

        Joskus on vaan osattava sanoa ei.

        Ostit/sait siis kennellistä vai? Miksi tuon ikäinen on vielä kaupan kennellissä? Oliko se palautettu sinne jostain syystä? Vai mikä siinä oli syynä?


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Mä oon kait sitten sun kuvaelman mukaan aivan kauhea. Mä en huolinut erään kuolemassa olevan henkilön koiraa. Muhun koitettiin vedota, että siinä on samaa rotua, kun mun bortsussakin ja vedottiin siihen, että voisin ymmärtää sitä koiraa ja tarjota sille hyvän kodin. Samoin sanoin, että yhden kanssa matkustaa ihan hyvin etenkin, kun koira on tottunut hotellielämään, mutta kahden viliskantin kanssa se voisi olla hiton vaikeaa. Sanoin suoraan, että meillä ei ole tilaa toiselle koiralle. Vähän se kysyjä otti nokkiinsa. Joskus on vaan sanottava suoraan, kun resurssit eivät riitä.

        Joskus on vaan osattava sanoa ei.

        Ostit/sait siis kennellistä vai? Miksi tuon ikäinen on vielä kaupan kennellissä? Oliko se palautettu sinne jostain syystä? Vai mikä siinä oli syynä?

        Siksi myytiin koska sille on tehty kesäkuussa keisarinleikkaus, se on värivirheellinen Blue merle, chihuja ei saa olla sen värisenä eikä monissa muissakaan roduissa.Siis se oli edelliselle omistajalle hyödytön koska pentujen "synnytys" maksaa... Koirasta pyydettiin jopa 400€, mutta taisi riittää se että pelastin sen...


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Mä oon kait sitten sun kuvaelman mukaan aivan kauhea. Mä en huolinut erään kuolemassa olevan henkilön koiraa. Muhun koitettiin vedota, että siinä on samaa rotua, kun mun bortsussakin ja vedottiin siihen, että voisin ymmärtää sitä koiraa ja tarjota sille hyvän kodin. Samoin sanoin, että yhden kanssa matkustaa ihan hyvin etenkin, kun koira on tottunut hotellielämään, mutta kahden viliskantin kanssa se voisi olla hiton vaikeaa. Sanoin suoraan, että meillä ei ole tilaa toiselle koiralle. Vähän se kysyjä otti nokkiinsa. Joskus on vaan sanottava suoraan, kun resurssit eivät riitä.

        Joskus on vaan osattava sanoa ei.

        Ostit/sait siis kennellistä vai? Miksi tuon ikäinen on vielä kaupan kennellissä? Oliko se palautettu sinne jostain syystä? Vai mikä siinä oli syynä?

        Minä pidän tämän niin kauan kun vaivat on hoidettavissa lääkkeillä tai leikkauksella. Jos sairastuu vakavasti on pakko lopettaa :( nyt näyttää hyvältä tilanne..


      • nitasees87 kirjoitti:

        Siksi myytiin koska sille on tehty kesäkuussa keisarinleikkaus, se on värivirheellinen Blue merle, chihuja ei saa olla sen värisenä eikä monissa muissakaan roduissa.Siis se oli edelliselle omistajalle hyödytön koska pentujen "synnytys" maksaa... Koirasta pyydettiin jopa 400€, mutta taisi riittää se että pelastin sen...

        No huh, huh! Mitä niille keisarileikkauksessa syntyneille pennuille tehtiin?


      • Miksi valehtelet
        nitasees87 kirjoitti:

        Siksi myytiin koska sille on tehty kesäkuussa keisarinleikkaus, se on värivirheellinen Blue merle, chihuja ei saa olla sen värisenä eikä monissa muissakaan roduissa.Siis se oli edelliselle omistajalle hyödytön koska pentujen "synnytys" maksaa... Koirasta pyydettiin jopa 400€, mutta taisi riittää se että pelastin sen...

        Miksi valehtelet?
        Sun kumpikaan chihu ei ole bluemerleä nähnytkään...
        Voit tarkistaa blu merlen tästä, kun et tuon vertaa tiedä.

        https://www.google.fi/search?q=chihuahua blue merle&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&gfe_rd=cr&ei=TzQsVL-CGMGF8Qe9noHABA

        Miksi puhut, että olet OSTANUT koiran, jos sen olet ILMAISEKSI SAANUT???

        Koita nyt pikkasen pysyy noissa jutuissas.......


      • Mitä se sulle kuuluu
        RailiSuominen kirjoitti:

        No huh, huh! Mitä niille keisarileikkauksessa syntyneille pennuille tehtiin?

        Myytiin ???


      • Miksi valehtelet kirjoitti:

        Miksi valehtelet?
        Sun kumpikaan chihu ei ole bluemerleä nähnytkään...
        Voit tarkistaa blu merlen tästä, kun et tuon vertaa tiedä.

        https://www.google.fi/search?q=chihuahua blue merle&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&gfe_rd=cr&ei=TzQsVL-CGMGF8Qe9noHABA

        Miksi puhut, että olet OSTANUT koiran, jos sen olet ILMAISEKSI SAANUT???

        Koita nyt pikkasen pysyy noissa jutuissas.......

        Väritykseksi sanottiin Blue merle.. Ihmettelin sitä itsekin, mut lukee koiran tiedoissa. Se on se pohjaväri, joka näyttää tosi kummalliselta, ja sitä ei siis saisi olla. Ei tarkoita tota karvan väriä pelkästään... Sanoin vain mitä tiedoissa mulle on sanottu. Eikä ole mistään koiran SAAMISESTA ollut kysymys...


      • Eläintenhoitaja

        Valitettavasti tiedän monta koiraa joka on kuollut RC.n normiruokiin mm. kasvuhäiriöihin yms.Joten kannattaa vaihtaa johonkin muuhun sapuskaan kun tervehtyy. Googlettamalla selviää letten puhu soopaa. Hyviä ovat mm. James wellbeloved, Anf, luomusta defu, sekä barf joka olisi paras.


      • Tuksulla sama juttu

        Nita olet muistaakseni 27v. Miten sinulla on ehtinyt olla aikuisiälläsi jo 3 koiraa ennen näitä nykyisiä? Oletetaan, että ole ottanut ensimmäisen koirasi 18 vuotiaana ja siitä on nyt 9 vuotta aikaa. Koira elää 8-12 vuotiaaksi, joskus jopa 15 vuotiaaksi....


      • Tuksulla sama juttu kirjoitti:

        Nita olet muistaakseni 27v. Miten sinulla on ehtinyt olla aikuisiälläsi jo 3 koiraa ennen näitä nykyisiä? Oletetaan, että ole ottanut ensimmäisen koirasi 18 vuotiaana ja siitä on nyt 9 vuotta aikaa. Koira elää 8-12 vuotiaaksi, joskus jopa 15 vuotiaaksi....

        No muutin omilleni 16-vuotiaana, ekan koirani otin 18- vuotiaana. Se jouduttiin lopettamaan parantumattoman sairauden takia alle kaksi vuotiaana.. Ja nyt nämä kaksi, eli se tekee yhteensä kolme...


      • Oikein luettu
        nitasees87 kirjoitti:

        Väritykseksi sanottiin Blue merle.. Ihmettelin sitä itsekin, mut lukee koiran tiedoissa. Se on se pohjaväri, joka näyttää tosi kummalliselta, ja sitä ei siis saisi olla. Ei tarkoita tota karvan väriä pelkästään... Sanoin vain mitä tiedoissa mulle on sanottu. Eikä ole mistään koiran SAAMISESTA ollut kysymys...

        Omat sanasi : Koirasta pyydettiin jopa 400€, mutta taisi riittää se että pelastin sen...

        Joten tuo kyllä tarkoittaa, että SAIT sen....

        Jos se on väärin tarkoitettu, niin opettele hyväihminen kirjoittamaan artikuloidusti OIKEIN .


    • Hau hau

      Mutta ostit koiran "pelastusmielessä"... Millanen kenneli on jos joku ostaa sieltä koiran pelastusmielessä? Ei kovin suurta luotettavuutta herättävä paikka? Mitä kennelin pitäjät kertoi koirasta? Kiva että koira voi nyt paremmin!

      • Ei ole hyvä paikka :( tajusin sen kun näin tämän koiran :(


      • Koiralle koti
        nitasees87 kirjoitti:

        Ei ole hyvä paikka :( tajusin sen kun näin tämän koiran :(

        Katoin Seiskan Livessä viestiä mikä sulle oli laitettu koira trorauksesta. Tietty tosi provosoiva juttu, nyt oli poistanut tekstit. Toisaalta ymmärrän sitä aloitusta koska kun joku tuo sairaan ja apaattisen koiran kotiinsa, kennelistä, niin jotain mätää jutussa on!


      • demons999
        Koiralle koti kirjoitti:

        Katoin Seiskan Livessä viestiä mikä sulle oli laitettu koira trorauksesta. Tietty tosi provosoiva juttu, nyt oli poistanut tekstit. Toisaalta ymmärrän sitä aloitusta koska kun joku tuo sairaan ja apaattisen koiran kotiinsa, kennelistä, niin jotain mätää jutussa on!

        Juuri näin.
        Koiraa ei missään nimessä saa ottaa/ostaa jos se on pentutehtaasta, ei edes säälistä, onhan tästä jatkuvasti eläinsuojelijat paukuttaneet!
        Se vain tukee sitä tehtailua entisestään!
        Ja minkälaisissa porukoissa tuo Nita oikeen kulkee jos yhtäkkiä tuollainen rotukoira "tuodaan hänelle", kuten itse sanoi...?

        Huoh, no onneksi nyt koira voi paremmin ja ilmoitus on tehty siitä paikasta.
        Mutta olisiko sitä koskaan tapahtunut ilman tätä Nitan julkista nöyryyttämistä vai olisiko Nita ollut hiljaa vaan?


      • Tuttu666
        demons999 kirjoitti:

        Juuri näin.
        Koiraa ei missään nimessä saa ottaa/ostaa jos se on pentutehtaasta, ei edes säälistä, onhan tästä jatkuvasti eläinsuojelijat paukuttaneet!
        Se vain tukee sitä tehtailua entisestään!
        Ja minkälaisissa porukoissa tuo Nita oikeen kulkee jos yhtäkkiä tuollainen rotukoira "tuodaan hänelle", kuten itse sanoi...?

        Huoh, no onneksi nyt koira voi paremmin ja ilmoitus on tehty siitä paikasta.
        Mutta olisiko sitä koskaan tapahtunut ilman tätä Nitan julkista nöyryyttämistä vai olisiko Nita ollut hiljaa vaan?

        Nita ilmoitti koirien huonoista oloista jo pari päivää ennen Jasminin stalkkerin haukkumis postausta, eli en ole ollut hiljaa... Eikä pidä olla jos kohtaa tälläistä.


      • Tuttu666 kirjoitti:

        Nita ilmoitti koirien huonoista oloista jo pari päivää ennen Jasminin stalkkerin haukkumis postausta, eli en ole ollut hiljaa... Eikä pidä olla jos kohtaa tälläistä.

        Joo olen kyllä ilmonnut


      • demons999 kirjoitti:

        Juuri näin.
        Koiraa ei missään nimessä saa ottaa/ostaa jos se on pentutehtaasta, ei edes säälistä, onhan tästä jatkuvasti eläinsuojelijat paukuttaneet!
        Se vain tukee sitä tehtailua entisestään!
        Ja minkälaisissa porukoissa tuo Nita oikeen kulkee jos yhtäkkiä tuollainen rotukoira "tuodaan hänelle", kuten itse sanoi...?

        Huoh, no onneksi nyt koira voi paremmin ja ilmoitus on tehty siitä paikasta.
        Mutta olisiko sitä koskaan tapahtunut ilman tätä Nitan julkista nöyryyttämistä vai olisiko Nita ollut hiljaa vaan?

        En kulje missään ihme porukoissa. Myyjä halusi tuoda koiran samalla kun kävi paikkakunnalla....


      • Takakontista
        nitasees87 kirjoitti:

        En kulje missään ihme porukoissa. Myyjä halusi tuoda koiran samalla kun kävi paikkakunnalla....

        Ainahan pentutehtailijat tuovat koiran ostajalle, koska he eivät halua ostajan näkevän oloja, missä koiria pidetään. Eikö sinulle tullut mieleen, että olisit mennyt kenneliin paikan päälle tarkastamaan koiran elinolot ennen kuin otat koiran?


      • Ei päätä pakota
        nitasees87 kirjoitti:

        En kulje missään ihme porukoissa. Myyjä halusi tuoda koiran samalla kun kävi paikkakunnalla....

        KUKA ostaa koiran näkemättä Ö ?! Eikä käy Kennelissä. Halloo.


      • Visa ja chisu vinkuu
        Ei päätä pakota kirjoitti:

        KUKA ostaa koiran näkemättä Ö ?! Eikä käy Kennelissä. Halloo.

        Noo, näiltä manatseri-tyypeiltä voi oottaa ihan mitä vaan :)


    • TÖTTÖRÖÖ

      Kaksi sanaa: Raili ja Nita.

    • Miksi Nita, miksi?

      Miksi Nita roikkuu edelleen Johannassa?
      Miksi osallistuu Johanna-keskusteluihin?

      "30 minuuttia sitten | Nita S

      En ymmärrä todellakaan yhtään enää että miksi kukaan tilaa tota "artistia" mihinkään kun ei se edes saavu paikallekaan...

      41 minuuttia sitten | "

      • Voi elämän kevät

        Nita on edelleen kiinni Tuksussa ja hakee huomionsa sen kautta. Vaikka miten yrittää selitellä että ei en tosiaankaan halua mitään tietää Johannasta eikä Tuksu yhtään mitään... Juupa joo. Muutenkin niin mahottoman huomionhakuinen nainen. Oma nimi ja oma naama saatava näkyviin kaikkialla! Ymmärtäisin jos ei olis lapsia että omalla naamalla kehtaa häpäistä ittensä kerta toisen perään, mutta kun lapsiakin on! Luulis että hävettäis mutta eihän näitä ...


      • aikuinen nainen

        ihan totta, joku kytö pitää olla, että jaksaa raahautua mukana ja kärppänä seurata ja räkyttää kaikkia tukiaisen siirtoja. jos itse olisin erehtynyt moiseen kelkkaan, olisin niin pitänyt turpani tukossa jaa nimeni pois kaikilta foorumeilta. jos olis ollut ihan pakko kommentoida niin heti alussa jotain ja sitten poikki, vaan ei kun jatkaa, jatkaa, jatkaa, jatkaa, aikuinen ihminen....


    • Lesbohkoa ihastusta?

      Nita on ihastunut Johannaan kun ei vaan voi päästää irti:
      " no oliko ihminen 10 euron arvoinen, varmaan aivan kamala olento
      7 tuntia sitten

      Pub Goljat
      19 tuntia sitten
      Kyä toi tukiainen oli niiiin viyun lyijy, hermoloma että viyutus semmonen ettei myö avata ennen 12. SE ÄMMÄ ON HULLU. Jopa goljatin mittapuulla. No keikka oli ja meni.... Lisää tulossa
      Tykkää · Kommentoi

      Huippukommentit
      Eve Sirkiä, Mia Kajander, Riina Korolainen ja 62 muuta tykkäävät tästä.
      Nita Seessalo Os Ruuska Suosittelen mieluummin ettette tilaa Johannaa keikalle, siis maksoitte hänelle keikasta (!) jonka jälkeen haukutte julkisesti hulluksi, tulkaa haistelemaan ilmat tuksun jälkeen jne. Menee hieman yli tuo teksti baarinne sivustolla. Miksi helvetissä tilaatte keikalle esiintyjän ja sitten meininki on tämä? En siis mitenkään Johannaa puolustele mutta ensimmäinen kerta kun keikan tilaaja ( itsepäs sinne muijan halusitte) haukkuu hänet julkisesti aika törkeästi. Eiköhän ne hajut ja muut mielialaan liittyvät jutut ole jo aika vanha juttu, joten antakaa jo olla....tiedän kyllä että Johanna saa baarin täyteen ihmettelijöitä, kukaan ei tule katsomaan "showta" sen taidokkuuden takia. Siispä, tämä halventava lapsellinen teksti alentaa teidät ihan samalle tasolle kuin eilinen artistinne sori....oli pakko kommentoida...
      4 · 6 tuntia sitten
      7 vastausta · 26 minuuttia sitten
      Sirpa Kuukkanen Joo mäkin päätin pysyä poissa, itsesuojeluvaisto toimi tälläkertaa
      2 · 10 tuntia sitten
      Ilkka Toriseva onneksi en tullut !!!!
      2 · 12 tuntia sitten
      Maija Liuntunen Nita, turhaan jeesustelet... Parempi kun pitäisit mölyt mahassa. Et ole yhtään kummosempi oot pahempia paljastuksia Tuksusta julkisuuteen vuotanut kuin yksikään ns.manageri...
      44 minuuttia sitten"

      • En vaan käsitä

        Säälittää toi muija, Nita. Kaiken itsestään haluaa jakaa. Samoin kuin ei Tuksukalle, ei Nitallekaan, mikään yksityisyys ole pyhää. Kaikki jaetaan julki, kodin sisustus eli oma koti ja omat lapset myydään. Mitä Nitalta seuraavaksi?!? Eikö mikään ole pyhää, julkisuushakuisuudessa?!


    • Akka on

      pelkkä feikki, joka tunkee lärvinsä joka väliin.Ihmettelen kyllä kovasti tota julkisuushakuisuutta.Mitään muuta meriittiä ei ole, kuin tukiaisen ns. ex-mänigerinä heiluminen.Ei todellakaan ole päästänyt irti Jouhannasta, vaan juoksisi takasin letti viuhuen, jos madame pyytäisi.Mitä blogiinsa tulee, korvaa kyllä eri mieltä olevat nopeasti päännyökyttelijöihin, jolloin siitä tulee yhtä tylsä kuin se on.Joten pysyttelen sieltä pois, mutta, joka foorumilla, kun kohtaa pitänee välillä muutama kommentti heittää.

      • Lapsiani en ole julkisuuteen edes näyttänyt, iät olen ehkä kertonut, enkä heidän kuviaan mihinkään laita. Mitä tarkoittaa et olen "pelkkä feikki" millä tavalla? Haluan hyvät perustelut.. Vai että vaihtuu vastustajat pelkkiin päännyökyttelijöihin? Eikös se vain ole hyvä juttu? :D mun kanssa voi tulla keskustelemaan ihan livenäkin jos jossain näkee, olen hyvin sosiaalinen henkilö, ei tarvitse sitä päätä täällä netissä paukuttaa :) mä satun olemaan just niin aito seiskalivessäkin kuin oikeastikin olen, ne jotka tuntee, tietää ;) ja tunkin kelkasta itse lähdin pois, enkä takaisin mene vaikka joskus on jopa pyytänytkin...


      • Turhaakin turhempi
        nitasees87 kirjoitti:

        Lapsiani en ole julkisuuteen edes näyttänyt, iät olen ehkä kertonut, enkä heidän kuviaan mihinkään laita. Mitä tarkoittaa et olen "pelkkä feikki" millä tavalla? Haluan hyvät perustelut.. Vai että vaihtuu vastustajat pelkkiin päännyökyttelijöihin? Eikös se vain ole hyvä juttu? :D mun kanssa voi tulla keskustelemaan ihan livenäkin jos jossain näkee, olen hyvin sosiaalinen henkilö, ei tarvitse sitä päätä täällä netissä paukuttaa :) mä satun olemaan just niin aito seiskalivessäkin kuin oikeastikin olen, ne jotka tuntee, tietää ;) ja tunkin kelkasta itse lähdin pois, enkä takaisin mene vaikka joskus on jopa pyytänytkin...

        Sä olet pelkkä feikki eli turhake.

        Takkia käännät jatkuvasti ja olet aina oikeassa.
        Kyllä pitää olla ihmisen ääliö joka ottaa säälistä huonossa kunnossa olevan koiran....retostelee sitten sillä netissä....

        Kyllä ei ole pahemmanluokan idioottia olemassakaan....ihan samaa kastia kuin jarna ja kalinainenkin.
        Jessus.
        Teillä on varmaan samat lukemat mensan testeissäkin.....


      • sillä lailla
        nitasees87 kirjoitti:

        Lapsiani en ole julkisuuteen edes näyttänyt, iät olen ehkä kertonut, enkä heidän kuviaan mihinkään laita. Mitä tarkoittaa et olen "pelkkä feikki" millä tavalla? Haluan hyvät perustelut.. Vai että vaihtuu vastustajat pelkkiin päännyökyttelijöihin? Eikös se vain ole hyvä juttu? :D mun kanssa voi tulla keskustelemaan ihan livenäkin jos jossain näkee, olen hyvin sosiaalinen henkilö, ei tarvitse sitä päätä täällä netissä paukuttaa :) mä satun olemaan just niin aito seiskalivessäkin kuin oikeastikin olen, ne jotka tuntee, tietää ;) ja tunkin kelkasta itse lähdin pois, enkä takaisin mene vaikka joskus on jopa pyytänytkin...

        Onkos n.seesalon mielestä eri mieltä olevat=vastustajat, en ole tiennytkään.Tylsäksi menee, kun koko ajan samaa mieltä pitäisi olla! Tosin toi ajatusmaailma kuvaa kyllä hyvin sinusta saamaani kuvaa.Se on hienoa, ettei töitä tarvitse tehdä kuin halutessaan! Jos, ja kun joskus haluaisit jotain tehdä, mitäs tekisit? Kai sulla joku ammatti on? Ja rauhotu nyt hyvä ihminen, tolla menolla katkee pian verisuoni päästä, tai alkaa otta sydämmestä!


    • Näkyy kyllä lapsi

      Nitalle.
      Jaa. Kenen lapsi on 5.8. ja 5.9. päivätyissä kuvissa?

      • SE olen MINÄ itse, vuonna 1990 3-vuotis synttäreilläni ja minä itse v.1997 EI minun lapseni ole siinä ääliö!!!


      • Lue saa**na ensin jos niin paljon kiinnostaa kuka siinä oikein on...satun olemaan -87 syntynyt eli täytin 18- vuotta 2005, että ei mun lapsuuden kuvat ole mitään 70-luvun keltaisia kuvia....Jeesus perkele


      • Taitava kuvaaja ollu
        nitasees87 kirjoitti:

        SE olen MINÄ itse, vuonna 1990 3-vuotis synttäreilläni ja minä itse v.1997 EI minun lapseni ole siinä ääliö!!!

        6.9. kuvissa oot itse JA lapsi. Terveisin ääliö!!!


      • Taitava kuvaaja ollu
        Taitava kuvaaja ollu kirjoitti:

        6.9. kuvissa oot itse JA lapsi. Terveisin ääliö!!!

        Siis 5.9. kuvissa


      • Nää manatserit
        nitasees87 kirjoitti:

        SE olen MINÄ itse, vuonna 1990 3-vuotis synttäreilläni ja minä itse v.1997 EI minun lapseni ole siinä ääliö!!!

        "MINÄ MINÄ MINÄ"


    • outo olmi

      Kylläpä jaksaa typerä akka puolustella hölmöyttään.

    • tuosta 44
      • Nitkun natkun

        Mikä tämä Nita Nitku ihan oikeasti on naisiaan?
        Muistaako kukaan miten ja milloin lähti Tuksun matkaan,ja jokainen voi näköjään ruveta manageriksi??
        Naurattaa sen kirjoitukset Seiska Livessä,onko edes töissä vai äijäkö sen elättää??
        Reppana koko muija on todella välillä niin tohkeissaan,varsinkin kun Tunkista on kyse.
        Jarnan kanssa varsinaisia naisia,Raili Suominen kävisi heidän porukkaan.


      • Pori rulettaa....
        Nitkun natkun kirjoitti:

        Mikä tämä Nita Nitku ihan oikeasti on naisiaan?
        Muistaako kukaan miten ja milloin lähti Tuksun matkaan,ja jokainen voi näköjään ruveta manageriksi??
        Naurattaa sen kirjoitukset Seiska Livessä,onko edes töissä vai äijäkö sen elättää??
        Reppana koko muija on todella välillä niin tohkeissaan,varsinkin kun Tunkista on kyse.
        Jarnan kanssa varsinaisia naisia,Raili Suominen kävisi heidän porukkaan.

        Jos oikein muistan harha Jarnan jälkeen rupesi keikkoja myymään,en ole ihan varma.
        Onko tämä Nita joskus opiskellut terveydenhoito alaa ja ollut työharjoittelussa Porissa?
        Tuttavani ei ole ihan varma oliko samasta henkilöstä kyse??
        Joka tapauksessa kaikki nämä ovat Tuksun entisiä palvelijoita jotka nyt suurina uutisina
        paljastelevat hänestä asioita.
        En puolustele Tuksua mutta jos tämä Nitakin on hänellä töissä ollut pitäisi suunsa kiinni.
        Turha itkeä kun tasan tiesi mihin lähti ja miten kävikään,ja rauhassahan tuo on Tuksulta saanut olla.
        Turhake turhakeitten joukossa.


      • Nitkun natkun kirjoitti:

        Mikä tämä Nita Nitku ihan oikeasti on naisiaan?
        Muistaako kukaan miten ja milloin lähti Tuksun matkaan,ja jokainen voi näköjään ruveta manageriksi??
        Naurattaa sen kirjoitukset Seiska Livessä,onko edes töissä vai äijäkö sen elättää??
        Reppana koko muija on todella välillä niin tohkeissaan,varsinkin kun Tunkista on kyse.
        Jarnan kanssa varsinaisia naisia,Raili Suominen kävisi heidän porukkaan.

        Olen jo sanonut että mulla on asiat niin hyvin että mun ei tarvitse tehdä töitä ellen halua. Mies elättää mut ;) emme siis myöskään rasita sosiaalihuoltoa ollenkaan, mikä on mun mielestä hyvä asia, eli ei kulu yhteiskunnan varoja meikäläiseen siltikään :) voin kyllä mennä töihin, jos joskus sattuu huvittamaan :D


      • Pori rulettaa.... kirjoitti:

        Jos oikein muistan harha Jarnan jälkeen rupesi keikkoja myymään,en ole ihan varma.
        Onko tämä Nita joskus opiskellut terveydenhoito alaa ja ollut työharjoittelussa Porissa?
        Tuttavani ei ole ihan varma oliko samasta henkilöstä kyse??
        Joka tapauksessa kaikki nämä ovat Tuksun entisiä palvelijoita jotka nyt suurina uutisina
        paljastelevat hänestä asioita.
        En puolustele Tuksua mutta jos tämä Nitakin on hänellä töissä ollut pitäisi suunsa kiinni.
        Turha itkeä kun tasan tiesi mihin lähti ja miten kävikään,ja rauhassahan tuo on Tuksulta saanut olla.
        Turhake turhakeitten joukossa.

        Saan muuten kuule edelleen sähköpostia tunkilta, että siinä se rauhassa olo sitten on


      • Taitava kuvaaja ollu
        nitasees87 kirjoitti:

        Saan muuten kuule edelleen sähköpostia tunkilta, että siinä se rauhassa olo sitten on

        Ne kuvat missä tyttös on on naamakirjassas. Ja EN oo kaveris siellä.
        Ootko etuoikeutettu kun pitää kehua että SAAT oikein sähköpostia.


    • jopot

      Vaikka kuka sanois mitä, niin baarin väki ku-si oman pesäänsä omaa typeryyttään. Ihan sama kuka esiintyy, mutta tässä esimerkki oppikirjaan, miten somea ei pitäisi päivittää. Mutta sellainen henkilökunta kuin artistikin.

      • Weoohh

        kuin manageritkin.


    • Gazelll

      Nita haukkuu blogissaan kaikki tyhmiksi, ääliöiksi ja ameeboiksi. Varsinaisen fiksu tyyppi. Tykkää kuulema kiroilla niin maan P******sti. Ihana äitikin varmaan. Ja kyllä mäkin tän mänitzerin lasten kuvat olen nähnyt, ihan julkisesti kaiken on fasessa tilittänyt. Mutta mähän olen vain tyhmä enkä toedä mistään mitään....

      • Räksyttävä emäntä

        Siellä oli kuvissa sen tyttö ja poika. Nita väittää että on itte niissä kuvissa, no joo on, lasten vieressä poseeraa. Sitten emäntä suu vaahdossa jauhaa miten muut on idiootteja. Räksyttää kuin kylärakki. Laittais mieluummin vaikka ne tissinsä taas esille. Kerta kaikki itsestään on pakko julki tuoda!


    • Pienet piirit

      Toi Nita on ihan oikeassa elämässä samanlainen tuulitunneli kuin näistä sen internetin ihmemaailmaan tuottamista aivopieruista voi päätellä. Siksi sen sosiaalinen elämä rajoittuukin lähinnä näihin Tukiais-keskusteluihin ja siksi se ei halua tuosta Tukiais-julkisuudesta luopua. Suurin osa kavereista / tutuista saaneet jo tarpeekseen. Ja tuo käytös on ollut tuollaista jo vuosia ennen Tukiaista, sitä ei voi siis siitä syyttää. Vakka kantensa valitsee..

    • Räyh räy

      Nita jatkaa räksytystään. Vaikka lupasi ikinä koskaan olla räkyttämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe