Ikääntynyt nainen

Vente

Viiskyt ikäiset naiset pukeutuu kuin viisitoistavuotiaat bissikset. Pillifarkut yms. Säälittävää katseltavaa. Ollaan niin muotitietoisia olevinaan mutta oma style aivan hakusessa. Haloo!! En voi ottaa vakavissaan sellaista ilmestystä. Mistähän moinen johtuu, ikuinen nuoruus? Onko edes mahdollista?

10

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kateellinen vaa

      Kyllä se parempi noin on kun että pitää harmaaseen tuulipukuun verhoutua.
      Miksi ei saisi poiketa totutusta? Antaisit sinä vaan muiden elää omaa elämäänsä,
      eipä se sinua haittaa vaikka sulka persiissä kulkisivat.

    • Vente

      Minä tiedän kaiken kun olen J-Pennasen paras kaveri.

    • Huikauhijaa

      Mutta nämä legginsit ne vasta asuste on! Puolitoistametrinen ja puolitoistasataakiloinen tonnikeiju kun repii xs-legginisit ylleen ja lyhyenlyhyen tunikan ylärupin peitoksi ja pyllistää sitten marketin hyllyjen välissä niin eihän se ole lasten tunti enään sellainen.
      Aromipesä vain kamelinvarpaana kurkistaa jalkovälistä niikuin läpimätä meloni. Ole siinä sitten ostostesi kanssa.

    • Mukavia hetkiä

      Saan kivasti rahaa kun käyn viihdyttämässä pian 50v naista.

    • Tyttömäinen50v

      Jotkut 50-kymppisetpä ovat vielä tuossa iässä ihan nuorekkaannäköisiä ja olemus tyttömäinen.
      Toiset taas ovat kulahtaneet ja muoriintuneet, heille ei soisi pillifarkkuja kylläkään.
      Mutta, antaahan kaikkien ihmisten olla mitä ovat ja pukeutua miten tahtoo.
      Toiset tuulipuvuissa ja toiset trendikkäissä kuteissa :)
      Onko se keneltäkään pois, ei ole.

    • panee seisomaan

      ihan ok, jos akat ovat vähän hutsumaisia iästä piittamatta.

    • Di cento

      Joo, olen yli viiskyt ja pidän pillifarkkuja. SIksi, että' tykkään pitää niitä ja siksi, että minulla on pitkät hoikat sääret.

      En kuvittele olevani muotitietoinen, eikä minun edes tarvitse olla, vaan olen oma itseni ja oman tyyliseni. SInun ei tarvitse ottaa minua vakavasti. Ikuista nuoruutta en havittele olen mielelläni aikuinen nainen ja keski-ikäinen.

      Ja vastaus kysymykseesi: Ei, ikuinen nuoruus ei ole mahdollista

    • iloa silmälle

      Juuri oin, hyvä! Olkaa nimenomaan juuri niinkuin haluatte, älkää välittäkö negatiivisten möykkyjen valituksesta.

    • lumpero

      Huo--rraa!!

    • Sennnaankopaisten

      Parempi viiskytikäinen kuin nelkytikäinen,heh
      Taitoa ja kokemusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe