Puhelinmyyjien röyhkeys nykypäivänä

rehellisyys maan perii

Olin paikallisella poliisilaitoksella käymässä, kun tuntematon numero soitti. Ajattelin että vastaan, sillä minulla oli odotellessa aikaa puhua puhelimeen. Jokin nuori mies sieltä soitti ja ilmoitti että olin osallistunut ulkomaanmatka arvontaan (niin olinkin, joskus viime keväänä!) "on ilo kertoa teille, että ulkomaanmatka on nyt arvottu" - tottakai ajattelin että minähän sen tietysti voitin, sillä eiväthän he nyt turhaan soittele minulle että se on arvottu! Mutta sitten hän jatkoi puhelua "mutta harmiksenne joudun kertomaan, että valitettavasti juuri sinä et ole voittanut pääpalkintoa. Olemme kuitenkin halunneet muistaa kaikkia arvontaan osallistuneita kuuden kuukauden ajan ilmaisella cosmopolitan -lehdellä, jonka mukana tulee tottakai jokaisen naisen vakiovarustukseen kuuluva meikkisetti" -minähän olin tottakai että mahtava juttu, kyllähän mulle ilmaiset lehdet ja meikit kelpaa! Sitten hän jatkoi kuitenkin puhelua "mutta meillä on tietysti pieni vastapalveluspyyntö teille; eli teidän tulisi tilata lehti seuraavat kuusi kuukautta hintaan ??€"

C'moon!!! Annetaan ymmärtää että asiakas on voittanut jotain ja sitten vedetään matto jalkojen alta, ja taas uudestaan annetaan ymmärtää, ja taas vedetään matto jalkojen alta! Uskomattomia nuo nykyajan kaupittelijat!

8

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä vastaa

      suurin osa puhelimmyyjistä valehtelee alku spiikissään ummet ja lammet.
      mten tuollaisen ihmisten kusetuksen annetaan jatkua.

    • Ei huijattavissa

      Kaikki puhelinmyyjät, varsinkin epätoivoiset "ilmaisten" näytteiden tyrkytttäjät kuulostavat lähinnä kuulijan älykkyyttä aliarvioivilta huijarin karrikatyyreiltä. Voisi sitä lipevyyttä pikkuisen edes pikkuisen vähetää.

    • semmosta__

      "on ilo kertoa teille, että ulkomaanmatka on nyt arvottu" - tottakai ajattelin että minähän sen tietysti voitin, sillä eiväthän he nyt turhaan soittele minulle että se on arvottu! Mutta sitten hän jatkoi puhelua "mutta harmiksenne joudun kertomaan, että valitettavasti juuri sinä et ole voittanut pääpalkintoa."

      "Olemme kuitenkin halunneet muistaa kaikkia arvontaan osallistuneita"

      Ja tässä väität, että tämän jälkeen vielä tunsit voittaneesi jotain? Haloo!?
      Kannattaa hetki miettiä, mitä myyjä sinulle puhui. Ei tuo nyt kusetukselta kuulosta, kun itse olet arvontaan osallistunut ja hän kertoo, että sen takia soittelee, mutta ET OLE VOITTANUT.

      Kun ihmiset osallisutte näihin arvontoihin niin kannattaa katsoa ne käyttöehdot. Käyttöehdoissa sanotaan aina selvästi, että tämän kyselyn pohjalta sinulle tullaan tarjoamaan tuotteita: sähköpostilla, postilla, puhelimella.... Ei kukaan näitä arvontoja järjestä vaan siitä ilosta, että joku voittaa matkan. ARVONNAT on ihmisten yhteystietojen keräämistä varten.

      • Älä nyt viitsi

        olla typerä.

        Täyttä huijaustahan tuo on.


      • Ne arvonnat todellakin ovat ihmisten yhteystietojen keräämistä varten.

        Samoin ovat kaikki kyselyt joihin vastaamisesta luvataan palkkaa.

        Minä menin tyhmyyttäni ilmoittautumaan paneeliin jossa luvattiin 5 euroa jokaisesta kyselystä johon vastaan.

        Tällä tempulla minulta hankittiin vain yhteystiedot ja sen jälkeen en ole saanut euron senttiäkään niistä muutamasta kyselystä johon vastasin.

        Olen saanut ainoastaan sähköpostini täyteen spämmiä ja puhelin pirissyt jatkuvasti.

        Tuota paneelia mainostetaan täällä Suomi24 palvelussakin, en suosittele ketään ilmoittautumaan siihen.


    • Postikuluilla

      Hahahaha... "pieni koira haudattuna pientä vastaantuloa"-myyntipuhe elää ja toimii!

    • Perheentehtävät

      Puhelimessa ei ol ikärajoja.Kuka tahansa voi käyttää sam aa puhelinta.Talouksissa on asiat eri jäsenten hoidettavissa Isän äidin ja lasten sekä sukulaisten ja tuttavien.

    • Heräätyyss

      Tosi hienoja perheitä joissa on hierarkkinen työnjako puolisoiden kesken :) :) :)

      "Hoida sä hei lehtiasiat nii mä hoidan sähköasiat. Sä et saa hei hoitaa mun asioita tiätsä"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe