Poikaystäväni " häpeää " meijän suhdetta?

justtagirl

Oon siis 14 ja poikaystäväni 16. Ollaan nyt seurusteltu pari kuukautta ja tää tuntu musta oikeelta. Ollaan samassa koulussa mut siel me ei olla oikeen mitään, välillä salaa hymyilee vähän mulle, viettää sen parin jätkäkamun kanssa aikaa ja sit myös sen luokkalaisten tyttöjen. Mä haluisin julkistaa tän suhteen ja sanoinki asiasta mut hän vaan sano " mmjaa ". En tiiä miten mun pitäis toimii, en vaan tajuu sitä yhtään.. Oon miettiny jopa et jättäisin sen mut rakkaus.. Auttakaa joku mua :|

8

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvätilanne

      tuttu tilanne. ite oon 16v tyttö ja mun entinen poikaystäväki vältteli mua koulussa. loppuen lopuks se kerto et se häpee mua eikä kehtaa liikkuu mun kaa julkisesti et mitä jos pidettäis se salasuhteena, no mä olin niin rakastunu tähän poikaan ett tietenkin mä siihen sitten suostuin. hän sitten vaan yhtäkkiä mut jätti ja alko seurustelemaan toisen kanssa, julkisti heidän suhteensa. laita heti txt et jätät sen, älä kato tollasta paskaa.

      • poika15/99

        Joo kannattaa vaan unohtaa tommonen tyyppi, siit ei tuu olee ku harmia ja pahaa oloa sulle! Oma on menetyksensä jos häpeää sua. Saattaa nyt tuntua pahalta jos tykkäät hänestä mutta myöhemmi tajuut et oli vaa helvetin hyvä ku jätit sen! Oon ite kylläkin poika mutta kuitenkin kannattaa vaan etsiä parempi :)


      • this.is.not.enough

        EI! EI! Älä missään nimessä laita tekstaria! Se on pahin tapa miten voi hylätä toisen! Parempi olisi jos juttelisitte kahdenkeskisesti asiasta...


    • röllipeikko

      Kysy ihan suoraan et häpeekse sua. Jos vastaus on kyllä, lennätä se ikkunasta ulos ja siirry elämässäsi.

    • juujuup

      Jos tämä sun poikaystäväs häpeää sua ja sun kanssa seurustelua eikä halua sitä tuoda julki. Niin hän ei todennäköisesti rakasta sinua tarpeekssi, tai toisena vaihtoehtona ei laisinkaan.

    • seurailemitenteillamenee

      vaikuttaa ettei tuo poika ole tosissan suhteessa. toki yla-koulu aika on hankalaa muutenkin. ja kaveritkin on monesti tarkeita.

    • parisuhdeproffa

      Oot varmaan saanu jo moneen kertaan asian selväks (lähetit ap sen melki vuos sitten), mut jos sulla on yhä se tilanne päällä tai on joku muu jolla sama tilanne niin tämä vastaus olkoon teille : Kysy asiaa suoraan. Jos häpeää, dumppaa se lähimpään pusikkoon ja unohda koko juttu. Jos ei, harkitse jatkamista. Ja PIDÄKIN HUOLTA että jätkä puhuu totta.

    • dfdfsd

      On oltava hieno suhde, jos edes koulussa ei voi olla häpeämättä yhdessä. Varmasti teistä kirjoitetaan kirjoja ja leffoja. Tai sitten kannattaa viheltää peli poikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe