MInulla on usko

vaikeata ymmärtää?

Minä uskon Jeesukseen ja siihen mitä Raamatussa sanotaan. En ymmärrä ateisteiksi itseään väittävien raivoa niitä kohtaan joilla on uskoa. Mitä se heitä haittaa?

Jumala joko lahjoittaa uskon tai sitten ei lahjoita, mutta sitä voi pyytää ja se annetaan sille joka sitä Häneltä rehellisesti pyytää.
Jumala on sydänten tutkija jota ei voi huijata, hän kyllä huomaa heti jos joku rukoilee vilpillisyys sydämmessä tai leikkimielellä,

kun Jumala ei ole sama asia kuin ihminen, kuinka vaikeaa sellainen on ymmärtää?

17

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoon tuli

      Tulin uskoon yli 13 vuotta sitten. Maallisesti asiat olivat perheessämme ihan hyvin. Sisimmässäni oli kuitenkin tyhjyys ja sydän oli kova.

      Kun sain kuulla Raamatun totuuksia ja hengellisiä lauluja erään uskovan kautta minulle tuli synnintunto ja hätä ,sillä ilman Jeesusta en pelastuisi.

      Sain polvistua eräänä iltana kotini sohvan viereen tämän uskovan ystävän kanssa.

      Hän pyysi sanomaan Jeesukselle: Anna minulle minun syntini anteeksi ja tule minun sydämeeni asumaan.

      Jeesuksen pyhä ja kallis sovintoveri puhdisti minunkin syntini ja koin samassa Jumalan rakkautta.

      Sydämeeni tuli ilo ja rauha.

      Tuli myös valtava sanannälkä.Aloin heti seuraavana päivänä lukemaan Raamattua ja sana avautui minulle.

      Soitin myös sisaruksilleni , että olin tullut uskoon.Tuli hätä hukkuvista sieluista.
      Heti uskoontulon jälkeisinä päivinä sielunvihollinen saatana kuiskutti ,että et sinä uskossa ole ja mitä ne toiset ihmiset sanovat.

      Hyvin tärkeää on heti uskoontulon jälkeen,että saat sananopetusta,

      luet päivittäin Raamattua

      ja todistat uskostasi,ettei sielunvihollinen saa eksytettyä sinua.

      Jeesus antaa voiman todistaa ja vahvistaa myös uskoasi.

      Olin rukoillut myös ennen uskoontuloani ainakin lapsena opitun iltarukouksen.

      Mutta uskoontulon jälkeen rukous on aitoa ja saan kertoa kaikki asiat Jeesukselle vaikka työtä tehdessäni.

      Samoin aamulla herätessäni rukoilen johdatusta uuteen päivään.

      Saan kulkea Jeesuksen kanssa edeltä valmistettua tietä.

      Kaikesta huolimatta uskovakin voi langeta,mutta onneksi voi tehdä parannuksen ja Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä,kun vain rukoilemme anteeksiantamusta.

      Uskon tie on kaita ristin tie,mutta se vie iankaikkiseen elämään.

      Rom :3.23-25 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta ,joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä,osoittaaksensa vanhurskauttaan,koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit.(vanhurskaus=syyttömäksi julistettu)

      http://www.perinteinensana.com/8

    • onhan oikeus uskoa

      Tässä maassahan on oikeus tunnustaa avoimesti mihin uskoo? Ateistinen väkivaltaisuus ei pysty sitä tässä maassa kieltämään,

      • on herttaisia mummoj

        ...enpä ole tavannut herttaisempia vanhuksia kuin uskossa olevat, olivatpa sitten helluntailaisia tai vapaaseurakuntalaisia ei sillä väliä, oikea totuus on kohdallani ollut näin.


      • "Ateistinen väkivaltaisuus ei pysty sitä tässä maassa kieltämään,"

        Huoh mitä soopaa!!! Kerro missä ja milloin ateistit ovat KIELTÄNEET uskomasta teidän satuolentoihin???? Kiitos!


      • ---
        on herttaisia mummoj kirjoitti:

        ...enpä ole tavannut herttaisempia vanhuksia kuin uskossa olevat, olivatpa sitten helluntailaisia tai vapaaseurakuntalaisia ei sillä väliä, oikea totuus on kohdallani ollut näin.

        Johanna Tukiainen on helluntailainen. Samoin Teuvo Hakkarainen. Arto Merisalokin, jos ei ole vankilassa kääntynyt johonkin toiseen lahkoon. Unohtamatta teitenkin teidän uutta rocktähteänne, Late Johanssonia. Tosin hänkin on vankilassa. Haluatko lisää herttaisia nimiä?


      • dth etfgh stgh sagh

        Virallisen valheen mukaan Osama Bin Ladenin organisoima 19 hengen saudiryhmä suoritti 911 päivän terrori-iskut.



        Mutta todellisuudessa Usan ja Israelin neonconnat nämä illuminazionisti juulataiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa.



        Seuraavina päivinä juulatainen nazionisti Dr. Philip Zack murhasi asiasta liian totuudenmukaisesti kirjoittaneita toimittajia ja poliitikkoja työpaikaltaan aselaboratoriosta varastamallaan pernarutolla.



        http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=AoAwj5bRGTo 9/11 Finnish television. A car bomb exploded outside the State Department.



        http://www.youtube.com/watch?v=PpOmdEfPnHs

        9/11: Car & Sewer Bombs?



        2001

        Toiset olivat varautuneet asbestipölyn varalle, toiset ei.

        Pari poliisia pitää huolen, ettei uteliaat pääse lähelle ja että heidän hengityssuojaimensa pysyy tiukasti kasvoilla, vaikka pitäisi sitten vastata uteliaan toimittajan kyselyihin, jolla ei ole hengityssuojainta.



        Taustalla käppäilee pari palomiestä, näillekään kukaan ei ole kertonut, että pöly sisältää huomattavan määrän terveydelle vaarallista asbestia.



        Sitten videon lopussa pari siviilin näköistä kaveria (tanssivat juutalaiset) toimittajan takana, pölynsuojat tiukasti kasvoilla, mistä he ovat tietäneet ottaa pölynsuojat mukaan.



        Onko tuo valkopaitainen poliisi (katso korvalehteä) ja nuo siviilit ju......

        Ja vielä:

        Toimittaja Ashleigh Banfield kysyy poliisilta "Tiedätkö mitään noista voimakkaista räjähdyksistä jotka kuulimme"

        Poliisi "En tiedä"

        Toimittaja "Olivatko ne autopommeja"

        Poliisi "Minulla ei ole ajatusta niistä, rouva"

        Toimittaja "Onko teille kerrottu, että meidän pitää poistua tästäkin paikasta"

        Poliisi "Ei...."

        Toimittaja "Etsivätkö ne lisää pommeja"

        Poliisi ".........

        Ja sama naisreportteri jatkaa hiukan kauempaa



        http://www.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&feature=related 9/11: Ashleigh Banfield reports secondary explosions



        Huomaa taustalla taas samat kaverit, pitkätukkainen ja laukkumies, tällä kertaa ilman pölysuojaimia, ja yrittävät peittää näkyväisyyden tapahtumapaikkaan.



        LAUK KUMIES NYÖKKÄÄ MERKIT.SEVÄSTI HIP PITUKKAISELLE.



        Siis näiden juulataisten selän takana tapahtuu vuosituhannen spektaakkelimaisin terrori-isku, mutta miehet eivät ole kiinnostuneita siitä, kaveruksia kiinnostaa enemmän kuvausryhmän työskentely, ja sen toiminnan häirintä.



        Kuvausryhmän jäsen joutuu työntämään miehet sivuun, ja naisreportteri on juuri näyttämässä jotain reunoilta palanutta paperia, ja selittämässä siitä jotain, kun yhteys katkeaa.



        Olisiko noilla kavereilla ollut jotain tekemistä tuohon häiriöön.



        Löytyykö samat, S I V A N ja P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L mo SS adin ag entit tästä videosta. Tanssivat is ra elin juulataiset, joiden -tehtävänä oli dokumentoida 911 tapahtumat.

        Kuka antoi heille tämän tehtävän?



        New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi is rae lilaista mo SS adin agenttia, jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Wassingtonin sillan.



        Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin. Myös yli 60 muuta juutalaista on pidätetty.



        Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen



        http://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw&feature=related Five Dancing Israelis Arrested On 9/11



        http://www.youtube.com/watch?v=fgYtAs_PVHw

        The Mossad and 9 11


    • Olisiko?

      Olisko yksi nimimerkki riittänyt kaikkeen tähän vuodatukseen?

      • Ehkäpä sittenkin

        Vai onko sittenkin parempi jutella itsensä kanssa monella nimimerkillä?


      • Ei sittenkään
        Ehkäpä sittenkin kirjoitti:

        Vai onko sittenkin parempi jutella itsensä kanssa monella nimimerkillä?

        ..Ehkä ei, etenkään jos kellonajat näkyvät palstalla jossa keskimääräinen vastausaika on tunneissa, joskus päivissä ;)


    • totta 1

      Oliko se hallitusvalta sielunvihollisella siihen asti kun Jeesuksen toinen tuleminen toteutuu. Tätä väittämääni tulkiten ymmärrämme tämän päivän menon maailman laajuisesti.
      Kutsun tätä olotilaa riivaaja hengen vaikutukseksi joka tulee lisääntymään mitä lähempänä tämän maailmanjärjestyksen lopunaika on.
      Tätä tilannetta ei tule peljätä kuten Jeesus sanoo "älkää peljätkö Minä olen teidän kanssanne".
      Tarkoitukseni ei ole pelotella tai Raamatulla päähän lyödä vaan kertoa mitä Raamattu opettaa. Eli (mitä Jumala on Raamatussa tuonut tiettäväksi tulevasta ja tästä päivästä).
      Minusta oli arvokas aloitus tähän keskusteluun kiitos siitä.

      • lyhyesti

        Uskon lahjoittaja on Jumala, se on yliluonnollista, ja on luvattu että usko annetaan sille joku sitä rehellisesti Jumalalta pyytää...!


    • ---

      Uskot siihen mitä raamatussa sanotaan?

      Muista uhrata Herralle mieluisia asioita, jotka tuoksuvat hyvältä. Älä käytä sekoitekankaisia vaatteita. Kohtele orjiasi hyvin, tai ainakin silleen kivasti.

    • totta 1

      Minulla on usko
      Minä ymmärtäisin epäuskoisten raivon uskovaisia kohtaan Niin kuin Raamattu opettaa taisteluna Jumalaa vastaan joka korreloituu sitten ihmisiin kun Jumalaan ei pääse konkreettisesti käsiksi.
      Tälläisessä kohdin on hyvä pohtia mikä merkitys on riivaajilla ihmisen mieliin. Uskonnollisesti on helppo ymmärtää joidenkin raivoa jota muutoin on vaikea selittää.
      Vahva usko antaa vahvan ymmärryksen.
      Joidenkin raivoamista ei yleensä tule ymmärtää siten että itse olen osallinen siihen vaan siten miten voisin auttaa ihmistä joka on hädässä. Raivoaminen on hätä huuto itsensä puolesta kun eväät on jo syöty.

    • Ehdotus...

      "En ymmärrä ateisteiksi itseään väittävien raivoa niitä kohtaan joilla on uskoa. Mitä se heitä haittaa?"

      Teitä ilmeisesti kuitenkin kaivelee muiden uskomattomuus kun touhuatte sen lähetyskäskynne kanssa.

      Kävisikö sellainen että lopetatte ne lähetyshommanne kertakaikkiaan ja vastavuoroisesti ateistit lupaavat antaa teidän kaikessa rauhassa uskoa niitä juttujanne?

    • Rukoilemisesta

      Jumala tietää itse kunkin sydämen ja usein rukoilematta Hän tietää jo, mitä tarvitset tai haluat. Mutta yhteyden pitäminen Jumalaan ei ole silti haitaksi, sillä Hänkin haluaa pitää yhteyttä sinuun ja pitää siitä, että muistat Häntä.

      • ei jumalia ole

        jumalat on mielikuvituksen tuotetta


    • Uskossa olen minäkin, ja uskon Jumalaan ja Jeesukseen ennen kaikkea.

      En myöskään poissulje sitä, että muut uskonnot olisivat joskus olleet oikeassa, mutta jos se pitää paikkansa, se olisi silloin mahdollista vain Jumalan armon ja suunnitelmallisuuden vuoksi.

      Aika näyttää, mikä on Hänen silmissään se totuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe