Lippu salkoon

karva noppa

Viimeinkin kunnontyöntekijä älysi itse poistua palstaltamme.
Tämä palsta ei kaipaa mitään positiivisesti ajattelevia
visionäärejä Ikaalisten kehittämiseksi.

Me vanhat hapannaamat, persut, vahingoniloiset, matalaotsaiset,
homoseksuaalit ja kevytkenkäiset naiset saamme vihdoinkin
olla palstallamme rauhassa.

8

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea karva noppa

      Kunnontyöntekijä poistui samoilla sanoilla kuin Niukkarinenkin
      joten kohta hän on taas täällä uudlla nicillä.
      Kunnontyöntekijä ei edusta positiivisuutta vaan suurta
      lapsenuskoa veijareitakin ja veivauksia kohtaan.
      Sellaistakin juttua palstalla tarvitaan.

    • ikaalisen persu no 1

      Just näin , se kunnontyöntekijä yritti koko ajan saaha vaan keskustelu aikaiseksi paremman ikaalisen puolesta.Kukapa sellasta viittii jauhaa , homot ja jarmo ei sitä innostanu ja muutenkin se oli ihan poikkeeva yksilö.Ikaalinen pitäids saada konkurssiin mahd pian.Olis hienoo kattella kun kunta on maksu kyvytön ja kaikki muuttaa pois ja talojen ym arvo laskee kun kukaan ei tänne paska kylään halua.Älkää ostako mitään ikaalisen kaupoista vaan kaikki ostokset muualta missä muuten satutte liikkuun

    • kunnontyöntekijä

      Haistakaa koko Ikaalisten palstan väki piiiiiitkä paska!!

      Taksimiehet tietää mistä puhun.

    • haarovälistä

      Kunnontyöntekijä sitten otti ja läks. Tämä episodi oltaisiin ehkä pystytty välttään jos ois saatu toi Hoikkalan Jarmo kerran pari nuolemaan kunnontyöntekijän jalkoväliä. Nyt sitten on myöhäistä :(

      • suklaatia

        Luulempa vaan että kunnontyöntekiä olis kakannu tossa tilaisuudessa Jampen suuhun?


    • viimeinkin rauhallis

      Oli se vaan niin hyvä että tuosta ämmästä päästiin. Sehän olisi vain halunnut muuttaa Ikaalista vaikka oli Parkanosta tullu.

      • ettäkö niinkö

        Parkanosta? Minä kun luulin että Mouhijärven suunnalta?


    • ewertyui

      Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman homoääliön IP-osoitteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe