PUHUVA AASI

mat r iisi

aasi puhui Jeesuksen suulla Saulukselle
Jokaisen suulla Jeesus puhuu aasina
jokaisella suulla
jokaisella kielellä

aasina puhui
niin että viisaat kompastuvat omaan viisauteensa

Jeesus sanoi

minä olen tie, totuus ja elämä
I am the way, the truth and life
jag är vägen, sanningen och livet

näin jokaisella kielellä yhtä aikaa kaikkialla
onhan hän jokaisessa ja kaikkialla

minä olen the way, sanningen ja elämä
I am vägen, totuus and life
jag är tie, the truth och livet

monen henkilön kautta
tule sanomaa jokaisella
kaikki puhuvat eristä asiasta
toinen toisilleen
ja jokainen itselleen
Pyhä henki ottaa itselleen sen mitä sinulle kuuluu
ihmismerestä
työnnä pois se mikä ei sinulle kuuluu

aasin kautta juttelee, tähdet ja kivetkin huutaa

26

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Siinäpä totuutta runomuodossa.

    • Suurikin

      kiitos aloitukselle.

    • rtyå

      Aaseja riittää.

    • Voi sentään

      Taas on aasi puhunut.

    • aasi-

      kiitos.

      • ...

        ...


    • Mykkä aasi

      Ennen Jeesus ratsasti aasilla, nykyään aasit ratsastavat Jeesuksella.

    • sydinkäyrä

      reaaliaikaista aasiaa
      tie
      reaaliaikaista aasiaa
      sanningen
      reaaliaikaista aasiaa
      life
      reaaliaikaista aasiaa

    • kyysymysmerkki

      siis mitä aina ja kaikkialla?

      tarkoittaako aloittaja live televisio, radio yms.?

    • musiikkiatekstinä

      Päivän Sana

      "Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

      Joos. 1:9 (KR33/38)

      kaikkeus lepää luonnonlakien päällä
      hajautetusta sumusta tiivisttyy ja fokusoituu kohti monimuotoisempiin ja kompleksisempiin muotoihin
      luonnonlakien polttopisteessä on elämää ja ihminen luomuksen kruununa

      se terävä kärki

      tämä on luonnonlait saatu aikaiseksi

      ihmisen aivot ovat rakennettuja luonnonlakien mukaisesti ja on ihmisen näkökulmasta kaikkeuden terävin kärki

      nuppineulan pää
      tiivistetty kaikkeus
      kaikkeuden kuvaksi luotu

      ihmisen kieli seuraa enemmän tai vähemmän kaikkeuden lait
      kaikkeus on musiikkia
      pisteiden kehitys ja suhteet toisiinsa

      ihmisellä on syntymästä musiikissa toimivien suhteiden tunnistamisen lahjat
      kieli ja sanat on musiikkia

      sanojen latauksia ja suhteita toisiinsa
      musiikki on matemaattisia välejä nuotista toiseen, säkeistöjä

      kirjoitettu sana laulaa

      "Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."

      korkein potentiaali antaa suunnan ja kulman: kappale pysy potentiaalissa ja liikkeessä; samassa vauhdissa, se korkein potentiaali ja energiamäärä, paikasta A ponnistaessa kohti piste B pysyy koko matkan ajan

      toisin sanoen lyhyin matka paikka B ja An välillä on suora ja liikemäärä pysyy tyhjiössä(ei muita potentiaaleja jarruttamassa etenemistä)

      vuoret ja laaksot tasoitetaan
      tiet tehdään suoriksi

      • JULISTA!

        fokusointia

        Betzig ja Moerner ovat amerikkalaisia ja Hell saksalainen.

        – Heidän uraauurtava työnsä on tuonut korkean resoluution mikroskopian nano-ulottuvuuteen, sanoi Ruotsin tiedeakatemia perusteluissaan.

        Oletus oli pitkään, että valon aallonpituus asettaa rajan sille, miten tarkaksi mikroskopia voisi kehittyä. Kemian palkinto annetaan tutkijoiden oivalluksesta, että rajoitusta voi kiertää käyttämällä hyväksi fluoresoivia molekyylejä.

        http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288748275513.html


      • 1234567890

        Lauseenjäsenet eli kieliopilliset funktiot tai syntaktiset roolit ovat kielitieteellisiä termejä, joilla kuvataan sanan tai lausekkeen syntaktista asemaa lauseessa. Lauseenjäsenet luokitellaan ensisijaisesti sen mukaan, mikä tehtävä niillä on lauseessa, mutta kielikohtaisesti voidaan käyttää myös muodollisia kriteereitä, kuten sanaluokkaa tai sijamuotoa. Subjektia ja predikaattia kutsutaan lauseen pääjäseniksi, sillä niiden ympärille lause rakentuu. Loput jäsenet ovat lisäjäseniä eli määritteitä.

        Predikaatti on lauseen ydin, johon muut lauseenjäsenet liittyvät.

        Subjekti on predikaatin täydennys. Tyypillinen subjekti ilmaisee lauseen aiheuttajan, kokijan, tekijän tai toimijan.

        Päivän Sana

        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

        Ef. 1:3 (KR33/38)

        Järjestynyt kieli on korkeammasta matalampaan taikka matalammasta korkeampaan ts. visuaalinen kieli
        mielessä oleva ulkoinen objekti antaa mieleen potentiaaliärsykkeen

        järjestynyt kieli poistaa suurin osa aivojen muistitoiminnot ja henkilö elää hetkessä

        vanhaa ei enää muisteta

        puhutaan kielillä

        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

        järjestyksen kieli:

        1Jumala ja Isä
        2 Herramme Jeesuksen Kristuksen
        3 Kristuksessa
        4taivaallisissa
        5kaikella hengellisellä
        6siunannut
        7siunauksella
        8Ylistetty olkoon
        9 joka on meitä
        10meidän

        nyt kysykää itseellenne
        mikä on parempi
        hetkessä eläminen
        vai muistin kautta eläminen


      • potentiaali
        1234567890 kirjoitti:

        Lauseenjäsenet eli kieliopilliset funktiot tai syntaktiset roolit ovat kielitieteellisiä termejä, joilla kuvataan sanan tai lausekkeen syntaktista asemaa lauseessa. Lauseenjäsenet luokitellaan ensisijaisesti sen mukaan, mikä tehtävä niillä on lauseessa, mutta kielikohtaisesti voidaan käyttää myös muodollisia kriteereitä, kuten sanaluokkaa tai sijamuotoa. Subjektia ja predikaattia kutsutaan lauseen pääjäseniksi, sillä niiden ympärille lause rakentuu. Loput jäsenet ovat lisäjäseniä eli määritteitä.

        Predikaatti on lauseen ydin, johon muut lauseenjäsenet liittyvät.

        Subjekti on predikaatin täydennys. Tyypillinen subjekti ilmaisee lauseen aiheuttajan, kokijan, tekijän tai toimijan.

        Päivän Sana

        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

        Ef. 1:3 (KR33/38)

        Järjestynyt kieli on korkeammasta matalampaan taikka matalammasta korkeampaan ts. visuaalinen kieli
        mielessä oleva ulkoinen objekti antaa mieleen potentiaaliärsykkeen

        järjestynyt kieli poistaa suurin osa aivojen muistitoiminnot ja henkilö elää hetkessä

        vanhaa ei enää muisteta

        puhutaan kielillä

        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

        järjestyksen kieli:

        1Jumala ja Isä
        2 Herramme Jeesuksen Kristuksen
        3 Kristuksessa
        4taivaallisissa
        5kaikella hengellisellä
        6siunannut
        7siunauksella
        8Ylistetty olkoon
        9 joka on meitä
        10meidän

        nyt kysykää itseellenne
        mikä on parempi
        hetkessä eläminen
        vai muistin kautta eläminen

        Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

        Ef. 1:3 (KR33/38)

        8 10 2 1 9 6 4 5 7 3


    • u42gy24

      Tässä tekstissä menee paljon ohi. Joos.1:9 ymmärsin.

    • TRIgggER

      triggeri sarja

      Hallelujah!

      2. Moos. 20:1 JA HERRA puhui caiki nämet puhet.

      20:2 MINE OLEN SE HERRA SINUN JUMALAS/ Joca sinun Egyptin maalda vloswienyt olen/ sijte Oriaudhenhonesta.
      20:3 Ei sinun pidhe muita Jumaloita pitemen minun coctani. 20:4 Ei sinun pidhe ychteken Cuua eike iongun Moto sinulles tekemen/ taicka ninen ielkin quin ylhelle Taiuas ouat/ eli ninen ielkin/ iotca alhalle ouat Maan päle/ eike ninen ielkin/ iotca Wesis Maan alla ouat. 20:5 Ele nijte paluele. Sille Mine se HERRA sinun Jumalas/ olen yxi wäkeue Kiuascostaia/ ioca etziskelen ninen Iseden pahatteghot Lastein/ haman colmanden ia nelienden Poluein asti/ iotca minua vihasit. 20:6 Ja teen Laupiudhen monen Tuhanden päle/ iotca minua racastauat/ ia piteuet minun Keskyni.

      5. Moos. 5:6 "Minä olen HERRA, sinun Jumalasi, joka toin sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
      5:7 Älköön sinulla olko muita jumalia minun rinnallani. 5:8 Älä tee itsellesi veistettyä kuvaa äläkä mitään kuvaa mistään, mikä on ylhäällä taivaalla tai alhaalla maan päällä tai vesissä maan alla. 5:9 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä, sillä minä, HERRA, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Minä vaadin isien pahoista teoista tilille heidän lapsensa kolmanteen ja neljänteen polveen asti, ne, jotka vihaavat minua, 5:10 mutta osoitan armoani tuhansille, jotka rakastavat minua ja pitävät minun käskyni.

    • Myöskin

      Mine ole.

    • ---

      Eihän sitä nyt noin tarkasti tarvitse sanoa.

    • Amen

      Amen.

    • Amen

      Amen

    • 56n2uj

      Aasilla on asiaa.

    • 5f5

      Paljon asiaa.

    • http://raamattu.usko

      Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

      Ps. 23:5-6 (KR33/38)

    • Nimimerkki.

      Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä

      .

    • elä mä

      m aino s
      t ie
      tot uus

    • valontuoP15

      k ansa kunnan p aine tuottaa tekstä palstalle
      ph
      os
      po
      orus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe