"rääkkäystä"

valehtelijat

Kaikki jokka väittää että kalastus on rääkkäystä niin haistakaa vittu!!

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamijäs

      On se silloin, jos on paska kalapaikka ja ei tuu saalista. ;-) Toki senkin kestää, jos on tarpeeksi bisseä mukana.

    • kalapoika

      Kakarana olin innokas onkikalastaja. Jos sintin sain niin revin koukun irti. Ahvenat olivat usein nielaisseet koko koukun ahneuksissaan. Tuli suoletkin ulos kun koukkua irti veti. Pettynyt olin.

      Joku viisas kala oli vain jäänyt kiinni huulestaan. Sen varovaisesti irroitin ja työnsin silmistä läpi ja lätkäisin takaisin jokeen. Sitä oli kivaa katsella kun se tsimmaili.
      Kerran tarttui hauki tällaiseen syöttiin mutta siima katkesi ja vitut'ti suunnattomasti koska sen vieläkin muistan.

      Kissa istui vierellä ja reviskeli irtofisuja torahampaillaan. Kerran se pelästyi kalaa kun sain rannalle ruutanan. Sehän on iso kala jota kissakin hieman pelkäsi kun siinä rannalla sätki.

      Onnellinen oli lapsuuteni ja minusta kehittyikin sittemmin psykopaatti.

    • asdfasdf

      kohtahan siitä tulee ongelmallista kun pyydystä ja päästä kalastus kielletään ja alamittoja ei saa ottaa...

      • Jagdpanther

        Pyydystä ja päästä-tapa on kaikkein epäeettisin kalastuksen muoto mitä löytyy. Ruuaksi minä ainaki kalastan enkä vaan huvikseni.


      • asdfasdf
        Jagdpanther kirjoitti:

        Pyydystä ja päästä-tapa on kaikkein epäeettisin kalastuksen muoto mitä löytyy. Ruuaksi minä ainaki kalastan enkä vaan huvikseni.

        kyllä sinäkin virallisesti pyydystätä ja päästät kun sattuu muutaman sentin liian lyhkänen vaikka paksu olisikin,kalakaan kun ei taida venyä vetämällä ;)


      • Jagdpanther
        asdfasdf kirjoitti:

        kyllä sinäkin virallisesti pyydystätä ja päästät kun sattuu muutaman sentin liian lyhkänen vaikka paksu olisikin,kalakaan kun ei taida venyä vetämällä ;)

        En päästä. Oon niin amatööritasolla etten pyydä sellasia kaloja joissa alamitat on :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe