Nytten joku heteron näköinen tyttö tänne

olipa kerran

Aina minä ihastun tyttöihin jotka paljastuvatkin lopulta heteroiksi. Nyt jos joku tajuaa olevansa heteron näköinen eli suhteellisen femme lesbo tai bi ja kiinnostunut vähän androgyynimmistä tytöistä niin laittakaa mulle jotakin viestiä! Haluan tehdä jonkun iloiseksi. Pk seudulla. Miksei muuallakin.
[email protected]

26

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmin paikka

      Harmi, että itse et ole femme.

      • olipa kerran

        Älä. Hitsi mikä menetys


      • harmin paikka
        olipa kerran kirjoitti:

        Älä. Hitsi mikä menetys

        Ei voi aina toiselta vaatia sitä mitä itsekkään ei ole.


      • olipa kerran
        harmin paikka kirjoitti:

        Ei voi aina toiselta vaatia sitä mitä itsekkään ei ole.

        :) haha. No sähän olet tärkeällä asialla taas.


      • hupiveikkoska
        olipa kerran kirjoitti:

        :) haha. No sähän olet tärkeällä asialla taas.

        Urpå.


    • Mulle heti nyt

      Tännekin kelpais kans

      Mielellään vaalee hiuksinen, nätin hymyn omaava, keski-ikäinen, omistaa mustan Audin jnee. ;)

      • pirun pikkuseikat

        Olisin tullut, mutku mulla on Maserati...


      • Smileee

        Damn... Mul on punaiset hiukset ja ajaan bemarilla... En taida kelvata... xD


    • symäli

      Laitoin viestiä, toivottavasti tuli perille. :D

    • asdfghjklöä

      On se jännä, että monet hakee joko-tai- ulkonäköä. Ei taida olla mahkuja kenenkään kanssa, ei sillä, että tarvitsisisin, mutten voi kieltää, ettenkö kaipaisi. Älkää ottako tätä kommenttia täysin ilman sarkasmia, kiitos.

      • kakku päältä kaunis

        Musta on outoa, että niin moni ylipäätänsä hakee kumppania enemmän kuoren kuin sisimmän perusteella. Sitten jonkin ajan kuluttua itketään ja ihmetettään, kun suhde ei toiminutkaan.


    • No eipäs nyt...

      No tuskin voi pinnallisuudesta syyttää jos hakee "heteron näköistä", senkin näköisiä on monenlaisia. Enemmin näen tuon tyylimakuna kuin ulkonäöllisenä juttuja. Ulkonäkö/pukeutuminen kertoo kyllä ihmisestä itsestäänkin jonkun verran. Olemus välittyy myös ulkonäön kautta. Ilmeisesti Ap haluaa vain jonkun feminiinisen tytön itselleen kun taas itse on androgyynimpi/ehkä poikamaisenpi osapuoli. Ihan järkeenkäypää.

      Jonkinlaiset kriteerit ja naismaku on kaikilla. Myönsitte sitä tai ette.

    • oleebbbbbuch

      Aivan. En pidä itseäni ulkonäkökeskeisenä, kun maskuliinisemmat viehättää. Voi olla ns. ruma lihava rekkis. Ja meissä femmeissä on myös rumia tavallisia... Jos on femme ei tarkota, et on kuvankaunis ja jos on butch, ei tarkota, et on 12back. Mulle esim. ylipaino tai punakka iho ei ole ongelma. Haukkukaa vaan pinnallisex femmex, mut mua toiset femmet ei vedä puoleensa ja buchit saa syttymään. Voin toki ihastua femmen persoonaan, mut se oi sama kun ihastuis miehen persoonaan, kun tiiän, et seksuaalisesti ei sytytä!

      • ööööötota

        Yök, haluaako joku oikeasti läskin rekkiksen? Tai läskin ylipäätänsä?!


      • siltä väliltä
        ööööötota kirjoitti:

        Yök, haluaako joku oikeasti läskin rekkiksen? Tai läskin ylipäätänsä?!

        Kuules nyt. Jotkut pitävät muhkummista. Jotkut jopa extra extra muhkummista. Sellainen on jopa erityinen fetissi, että tykkää bbw-naisista (big beautiful woman) tai mahdollisimman ylipainoisista naisista.

        Kaikki eivät myöskään näe kauniina anorektikkoja. En minäkään. Omasta mielestäni molemmat ääripäät ovat kamalia. Vielä kamalampaa jos nainen sairastaa anoreksiaa, luut törröttää ja kamalaa on halata kun luut vain kolisee. Sellainen todennäköisesti viettää myös aikansa enemmän sairaalassa tiputuksessa kuin elävien kirjoilla normimaailmassa. Jos haluat sellaisen kanssa seurustella, niin joudut lähinnä olemaan sairaalassa vain vuoteen vieressä ja katsomaan kuin toinen on tiputuksessa ja letkuruokinnassa. Siihen se seurustelu sitten rajoittuukin. Omasta mielestäni normaalipainoinen, terve ja elinvoimainen on parasta. Runsas ylipaino tietysti altistaa sairauksille, mutta niin myös reipas alipainokin. Se, mitä on siellä korvien välissä on myös erittäin tärkeää, jos nimittäin haluaa hiemankin pidemmän suhteen.

        Silti, jokaisella on oikeus tykätä sellaisesta kuin haluaa olkoon se muhkumpi nainen, sairaalloisen laiha tai siltä väliltä.


      • Viet
        ööööötota kirjoitti:

        Yök, haluaako joku oikeasti läskin rekkiksen? Tai läskin ylipäätänsä?!

        No itse en läskiä huolisi. En edes pyöreää. Hoikka olen ja hoikka on naisenikin.


      • siltä väliltä
        Viet kirjoitti:

        No itse en läskiä huolisi. En edes pyöreää. Hoikka olen ja hoikka on naisenikin.

        No, älä huoli. Se on sinun asiasi. Joku toinen kyllä huolii varmasti. Se, että joku toinen huolii, niin sen ei pitäisi olla sinun ongelmasi, eihän?


      • Säälittäävartaloviha
        ööööötota kirjoitti:

        Yök, haluaako joku oikeasti läskin rekkiksen? Tai läskin ylipäätänsä?!

        Mielumin kuin tuollaisen tumpelon, joka kylvää vartalovihaa ympärilleen kommentoimalla asiattomasti. Oma maku saa olla, muuta asiat voi ilmaista järkevästi. Toivottavasti löydät sinäkin joskus tyttöystävän ja pääset ihmisinhostasi eroon:)


      • Madaran
        Viet kirjoitti:

        No itse en läskiä huolisi. En edes pyöreää. Hoikka olen ja hoikka on naisenikin.

        No, en minäkään lihavaa haluaisi. Ei sytytä sellaiset, jotka eivät huolehdi itsestään. Asia nyt vaan on näin.


      • Nii0
        Säälittäävartaloviha kirjoitti:

        Mielumin kuin tuollaisen tumpelon, joka kylvää vartalovihaa ympärilleen kommentoimalla asiattomasti. Oma maku saa olla, muuta asiat voi ilmaista järkevästi. Toivottavasti löydät sinäkin joskus tyttöystävän ja pääset ihmisinhostasi eroon:)

        Ylipaino kertoo huonosta itsekurista ja laiskuudesta. En ymmärrä miten lihavat pystyvät katsomaan itseään peilistä. Itse alkaisin laihduttamaan saman tien kun huomaisin ihran kertymisen, eikö teitä läskejä ällötä? Lihava ihminen ei voi olla seksikäs.


      • Madaran
        Nii0 kirjoitti:

        Ylipaino kertoo huonosta itsekurista ja laiskuudesta. En ymmärrä miten lihavat pystyvät katsomaan itseään peilistä. Itse alkaisin laihduttamaan saman tien kun huomaisin ihran kertymisen, eikö teitä läskejä ällötä? Lihava ihminen ei voi olla seksikäs.

        Juuri näin.


    • Ruska00

      Voin kyllä samaistua ap.n kirjoitukseen. Itse olen melko naisellinen ulkoisesti mutta ajatusmaailmalta aika poikamainen. Ja viehätyn nimenomaan naisellisista naisista. Tuntuu kyllä välillä että sen jopa ääneen sanominen saa aikaan kivityksen tms. Useimmiten olen häpeissäni lukenut koko suomi24-palstaa ja miettinyt että mitenkä suvaitsemattomia ihmisiä meidän "joukoissa" on..meitä on moneksi ja makuja on erilaisia mutta kunnioitettaisiinko niitä myös? Minä tykkään naisista naisina(ja nyt ei tarvitse kenenkään feministi-päällikön vetäistä yhtään mitään nenäänsä) ja kunnioitan myös niitä jotka tykkäävät vaikka siitä siilitukkaisesta prätkä-"äijästä".
      Olen lopen kyllästynyt tuohon paatokselliseen p*skan jauhantaan että eikö se sisin ole tärkein/olet pinnallinen jne. mutta en ole vielä tähän päivään mennessä tavannut naista jonka sielun tai sisimmän näkisi ensinäkemältä. Eiköhän meistä jokainen tykkää kuitenkin joistain ulkoisista jutuista, oli se sitten pitkät ripset tai poikamaiset hiukset..joten keskitytäänkö itse kukin niihin omiin mieltymyksiin,eikä arvostella toisten ;-)

    • ihmesäätöö

      Joitain viehättää femmet, joitain buchit ja joitain molemmat. Kauniita ja rumia ja tavallisia ja kaikkee siltä väliltä löytyy molemmista! Ei ole pinnallista jos jompikumpi viehättää! Jos otan Mielummin ruman femmen, kuin hyvännäkösen buchin, niin olenko pinnallinen? Vit t u antakaa kaikkien kukkien kukkia!

    • bihengellä

      Minua viehättää tietynlainen persoona

    • fdgdfgdgf

      Mua viehättää mun mielikuvitustyttöystävä. En edes halua enää oikeaa tyttöystävää.

      • Polypoly

        Mua viehättää kaikki kolme mielikuvitustyttöystävääni. Oon nääs mielikuvituksessani polyamoristi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe