Säätiö ja lähipiirin edut

Säätiölaki

Uusi säätiölaki selventää kieltoa antaa säätiön lähipiirissä toimiville taloudellisia etuja. Säätiön tarkoituksena ei enää miltään osin voisi olla taloudellisen edun tuottaminen lähipiirille. Lähipiiriin kuuluisivat säätiön hallituksen jäsen, hallintoneuvoston jäsen, toimitusjohtaja, tilintarkastaja sekä näiden perheen jäsenet ja lähisukulaiset. Myös heidän määräysvallassaan olevia yhteisöjä pidettäisiin lähipiiriin kuuluvina. Säätiön lähipiiriin kuuluvat johtavasaa asemassa olevat työntekijät. Lähipiiritoimet tulee julkistaa toimintakertomuksessa.

10

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä koskee

      Mitäs säätiöitä Lapualla on?

    • onko muita

      Lapuan leheren säätiö taitaa ainakin olla

    • 11+20

      Wif-säätiö wincapita siinä on moni lapualainen

    • Tieämätön

      Tarkoottakko liikkehiä jokka on omistukses ittellä tai sukulaasilla. Kuinkas ne jokka kirjoottaa lehtehen jos on sukua voiko kirjoottaa ? Ei oikeen aukee asia.

      • Suhmur

        Kytkös pitääsi ilman muuta mainita. vaanei Lapualla.


      • kuperkeikka1

        Kuinka kuupperikeikkaleikit museolla mihinkä ne kuuluu


      • logit
        kuperkeikka1 kirjoitti:

        Kuinka kuupperikeikkaleikit museolla mihinkä ne kuuluu

        Kuinkas luontomiäs joka ajaa isoopäästöösellä autoilla, kuuluko logit samahan ?


    • Ei rykmentin murheit

      Win Capita--säätiön asiat selvitetään kyllä ihan viranomaistenkin toimesta. Ei tarvitse täällä Lapualla erikseen murehtia ja yöunia menettää.

      • Simpsiön tunkki

        Simpisöltä tunkki haluaa tehdä rikos ilmon niin saako wessan rahat takasin ?


    • Taas

      näitä samoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe