Olen niin vitun nolo

Sosiaalisesti nolo

Eli en pysty oleen normaalisti muiden kun perheen kanssa, koulussa roikun välitunnit "kavereiden' kanssa, mut en koskaan keksi mitään hauskaa tai kiinnostavaa sanottavaa. Eihän mulla oikeesti edes oo kavereita, vapaa-ajalla oon vaan kotona ja koneella. Olen 13 ja vaan niin vitun nolo.

19

2158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Itellä on ihan sama. Sen lisäks vanhemmat vittuilee mulle aina ku mä ja ne on samaan aikaan kotona.

    • '00

      mullakin aika samanlainen tilanne, aina koitan keksiä jotain sanottavaa välitunneilla, mutta lopulta oon hiljaa melkein koko välkän :D

      • älykkö

        Ei jokaisen tarvitse olla se,joka juttua vie eteenpäin.
        Yleensäkin toiset puhuu ja muut kuuntelee,jonkun väliläpän jos pystyt heittään,niin ok.

        Ei kaikista oo puheen vetäjiksi,mutta ei sitä tarkoita ettei sanomista olis,usein niillä hiljaisimmilla on älykkäimmät mielipiteet.
        Ne ei vaan sano,kun tietää,että muut ei ymmärrä asiasta pätkääkään.

        Eli hiljaisuus voi johtua siitäkin,että itsekin ymmärtää,että muut on ihan pihalla.

        Koita keskustella jostain vakavasta...ei tuu kun ihan skeidaa muilta.


    • Mul on sama juttu mut vaa isois ryhmis. Läheisimpien kavereitten & ihmisten joiden mielipiteellä ei oo väliä nii niiden kans voi vaikka puhuu paskasta ei se oo niin justii.

    • Moi! On ihan normaalia, että ihmiset tuntevat olonsa epämukavaksi isoissa ryhmissä tai vähän tuntemattomampien ihmisten kanssa. Kaikkien ei tarvitse olla se porukan vitsiniekka tai muuten olla aina äänessä, joskus on hyvä vain tarkkailla tilanteita omassa rauhassa. Varsinkin nuorena voi olla vaikea löytää samanhenkisiä kavereita, joiden seurassa uskaltaisi olla oma itsensä. Oletko miettinyt koskaan, että voisit aloittaa jonkin itselle mieluisen harrastuksen, jossa voisi saada samoista asioista kiinnostuneita kavereita? Muista vain uskoa itseesi ja ajatella, että olet hyvä tyyppi juuri tuollaisena kuin olet.
      Tsemppiä toivottaa Hansu ja Titta NettiSaappaasta :)

    • tyttö 13

      mitääää ihan ku oisin ite kirjottanu ton:DDDmul on JUST samanlaine juttu:D

      • tyttö 13

        siis ihan samanlaine tilanne mulla!en pysty olee oma itteni muuten ku perheen kanssa ja sit mul on yks hyvä kaveri jonka seuras pystyn olla aika "normaali".koulus oon vaan mun luokkalaisten kanssa mut oon enimmäksee hiljaa ku en keksi mitää sanottavaa oon nii nolo:D silleen ei kyl oo mikää ihmekkää ku mua on ala-asteel kiusattu ja mun pitää tutustua ihmisee tosi hyvin enne ku pysyn olemaa oma itteni ja luottaan siihe:(


    • Ei se mitään

      Niin olen minäkin. Olen sosiaalisesti vammainen paska, mutta mun asenne on nykyään mitä vitun väliä ja se helpottaa kummasti tilannetta. Anna mennä vaan. Puhu vaikka siitä koiran pakasta. Ei sillä ole katsos mitään merkitystä. Mokaat kuitenkin. Pessimisti ei pety.

      • Ei se mitään

        Ja lisään vielä, että pessimistisyyden viha on mennyt liian pitkälle. Ujon se voi sitäpaitsi pelastaa. En tarkoita että se olisi hyvä asia, mutta jos itsetunnon kohotus ei onnistu, siinä on toinen keino.


    • vitun nolo sinä

      Joo oot niin vitun nolo. Tänne tuut jotai sääliä kerjäämään

      • se pessimisti

        Kannustavaa. Jes tästä mä tykkään.


      • säälin kerjääjä

        ja sä voit lähteä täältä muualle,jos noi paljo ottaa päähä:D


      • ei ota
        säälin kerjääjä kirjoitti:

        ja sä voit lähteä täältä muualle,jos noi paljo ottaa päähä:D

        Yhtään päähän tai mihinkään muuhunkaan. Kiitos huolenpidosta :-)


      • ....................
        ei ota kirjoitti:

        Yhtään päähän tai mihinkään muuhunkaan. Kiitos huolenpidosta :-)

        sä taijjat olla yks niistä ihmisistä joitte takii jotku joutuu kestää kiusaamista päivästä toisee ja lopulta tekee itsemurhan kun ei jaksa enää.sulla itelläs ehkä menee nii hyvi ettet välttämättä tajuu et jollai voi olla paha olo eikä oo ketää kelle puhuu,sillo netissä avautumine voi olla helpompaa eikä se oo mitää "säälin kerjäämistä"


      • peeeessimisti
        .................... kirjoitti:

        sä taijjat olla yks niistä ihmisistä joitte takii jotku joutuu kestää kiusaamista päivästä toisee ja lopulta tekee itsemurhan kun ei jaksa enää.sulla itelläs ehkä menee nii hyvi ettet välttämättä tajuu et jollai voi olla paha olo eikä oo ketää kelle puhuu,sillo netissä avautumine voi olla helpompaa eikä se oo mitää "säälin kerjäämistä"

        Häh nyt en tajua. Mä vaan yritin puolustaa alottajaa. Jos ymmärsitte väärin niin tarkoitus oli hyvä. Siis että älä mieti liikaa vaan tee.


      • peeeessimisti
        peeeessimisti kirjoitti:

        Häh nyt en tajua. Mä vaan yritin puolustaa alottajaa. Jos ymmärsitte väärin niin tarkoitus oli hyvä. Siis että älä mieti liikaa vaan tee.

        Hups ite mokasin viestit. Sorii mut hei kattokaa nyt mokasin taas. Kaikille käy niin. Eikä muuten hävetä yhtään.


    • Oulun kärpät

      Pitää vaa rupee riehumaan... mulla oli sama ongelma kunnes tajusin että teen tyhmiä juttuja tai en mua pidetään silti outona. Joten en välittäny paskanvittuakaan ja nyt elämä hymyilee. Porukka miettii et mitä aineita toi vetää.. mut oikeesti oon vaan oppinu olee rento ja oma itseni...

    • http://www.listamedi
    • nolo itsekin

      Et sä sen nolompi oo kuin muutkaan
      Ei kaikki oo sanavalmiita,myös niitä hiljaisia porukassa tarvitaan,vastakohdat täydentää toisiaan.
      Voisitko ajatella jotain uutta harrastusta?
      Ehkä vaikka palokunta?
      Entä partio?Tai mitä vaan kun löytyy kansalaisopistosta.

      Miten olis metsästäjänkurssi?
      Kiinoistaisko tähtitiede?

      Urheilu ei taida sua kiinnostaa,voisit silti mennä mukaan huoltajaksi.

      Kuule mahdollisuuksia on vaikka miten paljon,sun pitää vaan ottaa se eka askel.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe