Lokkilinnaan ei haluta lapsia syömään

FREDDIE X

näin sanoi se Johan siinä Sukulan ohjelmassa. Että parkuvia kakaroita ei tartte. Tuli esille se, mitä homot ajattelee lapsista, sitten niille pitäisi vielä antaa adoptio-oikeudet, homoille siis. On se niin sairasta yhteiskunnalta. Toivotaan, että tuo lausahdus kolahtaa lokkilinnan nilkkaan. lapset on tulevaisuus, ja jos niitä aliarvioidaan niin ei kiesus.

22

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalajokikeijo

      Lapset on kyllä tulevaisuus mutta totta on sekin että viereisessä pöydässä mekastava, kotikasvatusta vaille jäänyt kakaralauma pilaa ruokahalut. Nykyajan vanhemmat ei osaa kasvattaa jälkikasvuaan, joten niistä tulee just niitä vastenmielisiä idiootteja.

      • zertter

        No se , että eo soata kasvattaa on väärinsanottu. Mutta nykyään lastensuojelulaki on vedetty liian tiukalle. Lapsia ei saa komentaa samalla tavalla kuin ennen. En tarkoita, että pitää tukkapöllyä tai piiskaa. Koulussakin opettajat voimattomia juuri sen takia, kun ei saa komentaa. Heti vanhemmat soittelee kouluun jne. Tiedän Kalajoellakin useita lapsia, jotka tekee mitä haluaa, vetoamalla siihen että lapsia ei saa komentaa, kun joutuu vanhemmat vankilaan...... Siis tähän siten mennään. Mutta onneksi nuo homoseksuaalit ei enää ole Lokilinnassa.


    • Tavallinen tallaaja

      Sillä se Lokkilinna onki hilijane ku Homoja hyysäää. Ei onneksi niitäkään jokapaikkaan piisaa. YLE onkin se paikka misä niitä piisaa.

    • hetsku

      Katsoin ohjelman, enkä kuullut sanaa homo kertaakaan. Vai tunnistitko kaltaisesi?

      • Milla P.

        Ai, pitäiskö homojen mainostaa itseään? Siis jos homoja tv-ssä, ja kaikki tietää, miksi niiden pitäisi itseänsä kehua?
        Olisko pitänyt näin.
        Hei, olen homo, nimeni on Johan ja tuo tumma ulkomaalainen on minun mieheni. Sittenkö olisit tyytyväinen? Ja lapset kysyy mikä on homo, kun tuo kiva setä on, voinko leikkiä sen kanssa?


      • hetsku
        Milla P. kirjoitti:

        Ai, pitäiskö homojen mainostaa itseään? Siis jos homoja tv-ssä, ja kaikki tietää, miksi niiden pitäisi itseänsä kehua?
        Olisko pitänyt näin.
        Hei, olen homo, nimeni on Johan ja tuo tumma ulkomaalainen on minun mieheni. Sittenkö olisit tyytyväinen? Ja lapset kysyy mikä on homo, kun tuo kiva setä on, voinko leikkiä sen kanssa?

        :D Onkohan sinun kokonaisuuden ja luetun ymmärtämisessä nyt jotain vikaa?
        Aloittaja kirjoitti, että homot ei tykkää lapsista, niin ohjelmassa oli kuulemma annettu ymmärtää. Katsoin tuon ohjelman, enkä nähnyt siinä yhtään homoa, joka olisi sanonut olevansa homo, saatika sanonut, että "ei haluta lapsia syömään".
        Mutta ilmeisesti päättely on samaa kuin totuus, joillekin ainakin!?

        Toivottavasti et nyt ala jankuttamaan....


      • oulaistelainen
        Milla P. kirjoitti:

        Ai, pitäiskö homojen mainostaa itseään? Siis jos homoja tv-ssä, ja kaikki tietää, miksi niiden pitäisi itseänsä kehua?
        Olisko pitänyt näin.
        Hei, olen homo, nimeni on Johan ja tuo tumma ulkomaalainen on minun mieheni. Sittenkö olisit tyytyväinen? Ja lapset kysyy mikä on homo, kun tuo kiva setä on, voinko leikkiä sen kanssa?

        Vielä pieni korjaus tähän... tuntenut tämän ulkomaalaisen pienenä adobtoidun miehen aika pitkään ja se on kyllä kaukana homosta.


      • kjoki
        oulaistelainen kirjoitti:

        Vielä pieni korjaus tähän... tuntenut tämän ulkomaalaisen pienenä adobtoidun miehen aika pitkään ja se on kyllä kaukana homosta.

        Täällä yritetään kaapinovia sulkea uudelleen kiinni.


      • pallonkantaja
        oulaistelainen kirjoitti:

        Vielä pieni korjaus tähän... tuntenut tämän ulkomaalaisen pienenä adobtoidun miehen aika pitkään ja se on kyllä kaukana homosta.

        Oikein adobtoitu...minut kyllä adoptoitiin, onko tuo hienompaa vai onko se sukupuolineutraalin pariskunnan ottolapsi. Kai ottolapsikin voi olla homppeli.


    • mummuni

      joseilapsia,pääseekö mummuni 90v,syömään

      • Gunner peili

        joseilapsia, eo soata ( zetter). Hä!


    • ei kakaroja

    • omho!!

      Samaa mieltä. Ei huutavat kakarat kuulu ruokailuravintolaan. Menee ruokahalutkin.

      • Sanonpa vaan

        Millasia te ootte lapsena ollut?? Kyll mun mielestä lapset saa ruokaravintolassa syödä siinä missä aikuisetkin..


      • lihaa syövä heteromies
        Sanonpa vaan kirjoitti:

        Millasia te ootte lapsena ollut?? Kyll mun mielestä lapset saa ruokaravintolassa syödä siinä missä aikuisetkin..

        Näyttää tämän homofobiasta kärsivän Kalajokisen herrakansan kirjoitustaidossa olevan kovasti toivomisen varaa. Pahinta tuntuu olevan teille tuo homous, vaikka paikkakunnalla on vahvasti edustettuna lasten hyväksikäyttöön suvaitsevasti suhtautuvia yhteisöjä. Minä olisin tuosta enemmän huolissani.


      • vuukamagisteri
        lihaa syövä heteromies kirjoitti:

        Näyttää tämän homofobiasta kärsivän Kalajokisen herrakansan kirjoitustaidossa olevan kovasti toivomisen varaa. Pahinta tuntuu olevan teille tuo homous, vaikka paikkakunnalla on vahvasti edustettuna lasten hyväksikäyttöön suvaitsevasti suhtautuvia yhteisöjä. Minä olisin tuosta enemmän huolissani.

        Kalajokinen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.


      • rampoS

        Kunnon lihansyöjä ei käytä pieniä kirjaimia eikä yhdys-sanoja erittele mitenkään. Taijat olla liikaa kouluja käyneitä viheriöitä?!


      • hukkaviivaton
        rampoS kirjoitti:

        Kunnon lihansyöjä ei käytä pieniä kirjaimia eikä yhdys-sanoja erittele mitenkään. Taijat olla liikaa kouluja käyneitä viheriöitä?!

        Yhdyssana on siis yhdyssana ja kirjoitetaan yhteen ilman hukkaviivaa. Ei aihetta enempään korjailuun, koska se lienee turhaa.


    • näl10

      Mimmonen paikka tännään, saapiko pizzaa? kenen hyppysissä nykyään? EU.N paras näköala ja terassi.

      • Hsarkka

        Tänään suljettu. Avataan 15.2, kengänpohjista en tiedä


      • JossuOulu

        On hyvä paikka ja pizzaakin kai saa! Erittäin hyvät ruoat oli ja mukava henkilökunta. Oltiin talvilomalla koko perheellä ja tykättiin kyllä! Lapsillekin oli puuhaa järjestetty talviriehaa myöten. Joten ei pidä kyllä yhtään paikkansa, etteikö lapset olisi tervetulleita. Ainakin me koimme olevamme erittäin tervetulleita lasten kanssa. Yhden työntekijän kommentti tuossa Sukulan ohjelmassa on tainnut saada vähän liian suuret mittasuhteet. Ohjelmahan oli ihan käsikirjoitettu, eikä tämä henkilö käsittääkseni ole edes aikoihin enää ollut töissä kyseisessä paikassa.


    • pavonheska

      siinäpä alkoi OMAKEHUHAISEEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4405
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2438
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      118
      1775
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1412
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      335
      1367
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe