Audi A6 TDI Quattro 2009-2010 - onko isoja korjauksia tulossa.

Paluu Audiin

Tahtaimessa olisi 2009-2010 mallin A6 Quattro joko 3.0 tai 2.7 TDI koneella.

Kestaako seuraavat alkuperaiset osat esim. 250tkm asti jos kaupunkiajoa on hyvin vahan vai missa vaiheessa tarvitsee korjausta/vaihtoa:
1. Hiukkassuodatin
2. Neliveto
3. Tiptronic

En ole juurikaan kiinnostunut mielipiteista onko ne hyvia vai ei, vaan omistajien faktoista onko tarvinnut tehda isompaa remonttia ja mita maksoi.

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kforo

      No ei täällä kukaan taida tietää noista,itsekkin ajettelin 3.0 nelivetoa.

    • aesrd4tfy

      No neliveto ainakin kestää, tietysti maanantai kappaleita voi sattua kelle tahansa, mutta Audien neliveto on yleensäottaen erittäin kestävä.
      Hiukkassuodattimen kestosta en tiedä mutta ainahan sen voi poistaa.
      Automaattien kanssa ollut kaikenmaailman ongelmia, mutta tarkkaan en tiedä missä ja minkä ikäisissä pahimmin.

    • Melberbrown

      Omasta -10 mallin 2.7TDI quattrosta korjattu lohkeilevaa maalausta sekä jakopää, kuulemma "yksilö", maahantuoja tuli puolet vastaan, autolla ajettu alle 200tkm.

    • Paluu Audiin

      Kiitos vastauksista. Hyva tietaa etta ainakin nelivedot kestaa.

      Melberbrown, tuo hiukkassuodattinko on viela kunnossa eika huolto/vaihtotarvetta viela ole tiedossa?

      Itsella talla hetkella BMW 520d 2006 210tkm, joka kertoo etta hiukkassuodatin pitaisi vaihtaa n. 10tkm paasta. Ja kalliiksihan se tietenkin tulisi.

      • Joku vaan

        Kyllä tuon autoliikkeessä huomaavat ja hinnassa huomioivat, hiukkassuodattimen. Eivät sitä omaan piikkiinsä ota.


      • aesrd4tfy

        Kuten tuolla aiemmin laitoin niin hiukkassuodattimen voi poistaa ja näinhän moni tekeekin -tosin näinhän ei saisi tehdä, mutta mitenkään tätä eivät ainakaan nykyään valvo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe