Olenko muka massateini!!??

Tyttö 7lk

Perjantaina mulle sanottiin että vitun massateini haluan nyt kysyä että olenko muka massateini eli pukeudun: converset, baybi lips ,mustat pillifarkut,neuleet,vans pipo,vans reppu, kaula korut,käsi korut,kultakello,kruiseri tai en oo varma mitense kirjotetaan jajaajaaaaa öö.. Kauluspaitoja,vans kenkiä hollisterin hupparit ja enempää ei tuu mielee ja oon siis 13v ja tyttö

36

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiluojaperkele

      kai tää on läppä? massampaa ei voi olla

      • 13v 7lk

        En mielestäni ole massateini mutta taian kai sit ollakki XDDDD


      • faktatpöytään
        13v 7lk kirjoitti:

        En mielestäni ole massateini mutta taian kai sit ollakki XDDDD

        No aika ilkeesti sanoivat, mutta kohdataampa totuus, olet niin massateini kuin vain voi olla.


      • Eikummempi
        13v 7lk kirjoitti:

        En mielestäni ole massateini mutta taian kai sit ollakki XDDDD

        No must aik perus


    • pandabitch

      baybi lips xD kuolin :'D

    • waat

      siis miten sä olet käsittänyt massateinin jos et mielestäsi ole? :D oot kaikin tavoin

    • Trishie

      Tyyli ku tyyli, kunhan ei ala ihmisperseeksi. Itse pukeudun suurin piirtein samalla tavalla, ja kukaan ei tuu mulle samomaan päin naamaa, et oon joku massateini.

    • Voihan marsipaani

      En usko olevani massateini, sillä pukeudun

      -Tummanruskea reppu
      -Musta/vaaleansininen huppari
      -Farkut, jotka rikki polvista
      -Sivusiili (ei vielä, mutta tulossa piakkoin :D)

      Talvella

      -Musta lyhyt takki
      -Luumunväriset ulkohousut, jos kylmä
      -Ruskeanharmaa H&M pipo
      -Mummon kutoma tuubihuivi

      • kaituoolivitsi

        Olet niin massateini kuin vain olla voi.


      • hyyppäliini

        Et ole todellakaan mikään massateini! :)


      • Vihaajatvihaa

        Et voisi olla vähempää massateini! :)


    • asiasta ei enään puh

      kyllä olet.

    • shit

      Valitettavasti tämä kyseinen "baybi lips" ei ole minkäänlainen asuste vaan huulirasva :).

      • Tyttö 7lk

        Totta XDDD


    • No kyllä olet

      Mutta niin ne kaikki muutkin muka niin vitun erilaisetkin on. Jos on oikeesti oma ittensä, eikä mee massan mukaan sitä ernuuttaan ei tarvii jokea.

    • olet massateini

      Olet massateini täytät kaikki sen merkit. Ja sitten vielä toi "kruiseri tai en oo varma miten se kirjotetaan" 95% teineistä tekee tota eli sanoo jonkun sanan tai kirjoittaa ja sitten esitetään että ei tiedetä varmasti miten se sanotaan/kirjoitetaan. Miksi? Ettekö oikeesti vaan tiedä vai onko se jotain että kaverit pitää mua outona/hikkenä kun tiedän tollasen sanan. Kertokaa mistä se johtuu!

      • 13v 7lk

        Siis mitä vittuu? Jos ei tiedä miten se kirjotetaan niin miks heti luullaan et " ei viittitä sanoo sitä oikeeta" mitä higgee siinä on jos osaa kirjottaa oikein ? Vittu mä en tajuu sun ajatus mailmaa


      • blobfish
        13v 7lk kirjoitti:

        Siis mitä vittuu? Jos ei tiedä miten se kirjotetaan niin miks heti luullaan et " ei viittitä sanoo sitä oikeeta" mitä higgee siinä on jos osaa kirjottaa oikein ? Vittu mä en tajuu sun ajatus mailmaa

        hmm no toi kruiseri (cruiser) herätte vähemmä paheksuntaa ku baybi lips koska vittu siin tuottaassaki lukee baby lips ja vittu oot seiskaluokalla nii mite et osaa tota yksinkertasta sanaa xD


      • 13v 7lk
        blobfish kirjoitti:

        hmm no toi kruiseri (cruiser) herätte vähemmä paheksuntaa ku baybi lips koska vittu siin tuottaassaki lukee baby lips ja vittu oot seiskaluokalla nii mite et osaa tota yksinkertasta sanaa xD

        Hhmmm.... Siis apua miten oot noin `higge` XDDD kuules vaik olisin 70v niin tarkottaakse et tiedän kaiken? Haloo nyt käytä niitä aivojas


    • Joku vaa

      Massa teini olet, mikä muukaan?

    • 14.vTytteli

      Mun mielest massan mukana menemises ei oo mitää väärää se on ihan okei

    • neropatti95

      Hei hei rauhuttakaapas immeiset massteini= saman lainen kuin suurin osa muistakin
      Ei ole väliä onko kånken selässä vai ei jos kuitenkin on massan mukainen....

    • vitunmassateini

      converset, baybi lips ,mustat pillifarkut,neuleet,vans pipo,vans reppu, kaula korut,käsi korut,kultakello,kruiseri.................................joo et

    • TEINIXXXXXXXXX

      Kruiseri, niinku isolla osalla muillaki. Pukeudet siihen...

    • ymmärtänytoikeinoletko

      massateini

      Nuori henkilö, joka antaa valtavirran viedä itseään mukana. Kyseiset ihmiset mm. katsovat tv-ohjelmia, jotka ovat saman ikäluokan suuressa suosiossa. He myös pukeutuvat samanlaisiin vaatteisiin ja laittavat hiuksensa ajankohtaisen tyylin mukaisesti. Eli tekee kuin suurin osa muista kaltaisistaan.
      Ja kyllä kuulut määritelmään massateini ainakin omalla paikkakunnallani kuuluisit..

    • Peter-Pan_ei_ole_homo

      En tajua massateinejä. Itse pukeudun aika omaperäisesti, enkä välitä miteb muut pukeutuvat. Samoin harrastuksenu ja ajanviettotapani ovat kaukana massateiniydestä. Olen vain oma itseni.

    • Hienohomma

      pukeudut baby lipsiin.

    • 24454

      Olet pissis!

    • erilainennuori

      Kyllä, oot massateinin prototyyppi.

    • Justpoop

      Oot joo aika massateini! Saat vastauksen kysymykseen kun meet jonnekkin jossa on paljon teinityttöjä xD kaikilla on tollaset vaatteet jne miten et huomaa? (No offence ei oo mitään sua vastaan) mua vaan kiinnostaa aika paljon xD

    • jokuakkeli

      Mä en oo omasta mielestäni massateini. Pukeudun yleensä mekkoon/hameeseen ja käytän joko mustia sukkiksia tai sellasia luurankosukkiksia. Mul on sellaset vaaleepunaset kengät jotka on mun mielest söpöt. Mul on punaset lyhyet hiukset. (voitte kattoo mun instan @jeejeeihminen siel on kuvii musta)
      Mul ei oo cruiserii koska en tee sellasl yhtään mitään, ja se on vaan rahanhukkaa kummiskii. Ja iPhonet on täyttä paskaa, itelläni on samsung galaxy s3 ja säästän ite rahaa uuteen koska tää alkaa jo vähän lagia ja näyttö on rikki. Se on luultavasti rikki silon kun mulla on tarpeeks rahaa uuteen. Mulla on baby lipsejä pari kappaletta, mutta en oo koukussa baby lipseihin toinkun yks meiän luokkalainen joka aina tietää mitä baby lipsii mul on huulissa ja si on jokanen baby lips värijuttu. Se on muutenkin varmaan massoin ihminen kenet tiiän, paitsi et sen iPhone meni rikki niin nyt se ei enää luota niihin. Se on silti ihan kiva. Kertokaa mulle oonko massateini :D

      • 244544

        Oot silti aika massateini jos käytät samsungia ja kiroilet ja paljon muutakin teet mitä teet :D

        Heitä puhelin ojaan jos et halua olla massateini.


      • Jokuakkeli

        Emmä kyl yleensä kiroile. Meiän luokal on yks tyyppi joka ei kiroile koulus KOSKAAN, mut sit vapaa-ajal siit tulee sellanen kiroilukone. Se on toosi ärsyttävää mut se on silti ihan kiva, esittää vaa vähä liikaa jotaan mitä se ei oo. Seki on aikamoinen massateini. Ajattelinki kyl heittää puhelimen ojaa ku on mahollisuus saada uus. Ajattelin kokeilla jotaan uutta ja ostaa huawein.


    • 244544

      Oot ihan ääretön massateini.

    • massateini oot!
      mul o koulus conssit, kettureppu verkkarit, raidallinen paita, joku heppakoru ja joskus babylipsii. et mä en ainakaa oo, enkä haluiskaan!

      • ketturepun ja verkkareiden väliin piti tulla pikku :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe