En saa edes lihavaa naista

kiltti mies

Minua ei ota edes lihavat naiset. Hoikat naiset haluaa rikkaan ja lihavat naiset haluaa bodari miehen. Lihava haluaa aina paremman mitä itse on. Näin se vaan homma menee ja siihen on tyytyminen.

48

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervekätinen

      Mies ei naista kaipaa ;-)

    • dffhdsfg

      Se että arvioit ja arvostat naisia vain ulkonäon perusteella, kertoo paljon sinusta itsestäsi ja suppean pinnallisesta maailmankuvastasi. Olisiko siinä se syy ettet saa kumppania. Siis ei toisten painoindeksissä vaan sinun persoonassasi.

    • gfgfd

      kyllä painoarvon painoindeksissä.

    • Lihava nainen

      On kallis pitää, ruoka on tyyristä. Päivällä syödään salaattia muiden nähden mutta himassa alkaa mässytys..
      P.s lihavatkin naiset voivat olla kauniita.

      • Anonyymi

        Osta pullahiiri, se ei paljoo syö!


    • ei voi ymmärtää

      Miehen arvo on omaisuudessa ja vallassa, naisen arvo on kauneudessa ja hoikkuudessa. Se on biologiaa. Miksi naiset ehdoin tahdoin syövät itsensä punkeroksi?

      • tuleva läski

        Jos olet tuota mieltä, niin miksi miehet ehdoin tahdoin ovat köyhiä?

        Nim. köyhät on kivempia.


    • miäs

      koska eivät löydä unelmien prinssiä.. sellaista kuin elokuvissa.

    • dgvgv

      köyhyyteen ei voi kovin hyvin vaikuttaa, lihavuuteen kyllä

    • Leenakkolörtsä'ke

      Jauha sitä paskaa vuodesta toiseen.Vätys oot.

    • Pahalta tuntuu,

      kun ilkeitä kommentteja täällä. Melkein joka ketjussa.

    • dfggd

      Noista ilkeistä kommenteista ei kannata ollenkaan välittää, nehän kertovat vain kirjoittajansa ahdistuksesta. Ovat epäkypsiä ja epäsosiaalisia hylkiöitä, jotka yrittävät viimeisinä keinoinaan siirtää pahaa oloaan muihin ihmisiin haukkumalla milloin mitäkin ihmisryhmää. He ovat niitä ihmisiä joita kukaan ei kaipaa ystäväpiiriinsä kylvämään pahaa mieltä ja eripuraa.

    • oldermanni

      Hyvin sanottu!
      Naisen arvo ei ole hoikkuudessa vaan kaiken kokoisilla naisilla on ihmisarvo.

    • rutun vinkku

      Et tarviikkaan.turha itkee.vedä tumppuihin

    • rosessor

      Se ei pane kuka valkkaa!

    • faktafaktafakta

      Ihmisarvo tokin fatsoillakin. Vaan ei juuri markkina-arvoa parinmuodostuksessa

      • rttyru

        Noin kirjoittaa nuori, kokematon, elämää ymmärtämätön rehvakas tyhmyri, joka joskus myöhemmin on täysin eri mieltä tai kaikkien halveksima äkäinen hylkiö.


    • jomminkummin

      Jos et saa lihavaa, niin ota sitten vaikka laiha.

    • JormaKontio

      Ei Mikkelistä saa naista kukaan. Muutan pois.

    • Pia Rask

      Mie oon vihainen, lihava ja ruma komukka eikä miun luona ole miehet kauaa viihtyneet. Ei lihavat eikä laihat. Onnekso Olli Kuhta pisti aikoinaan siementä vakoon niin saan sairauteni Aspergerin siirrettyä tyttärilleni.

    • lasillinen maitoa?

      En saanut naista kuin vasta 24-vuotiaana ja sitkin vasta rahalla! Vähän vanhempana sain ilmasiks ja muutin naisen kaa yhdessä asuu! Sain lapsen ja ostettiin velaks talo..

      Silloin minulla oli elämä ja asiat vielä kiinnostivat kun vielä maksoin rakkaudesta..
      Nyt ei mitään muuta kuin ahdistusta, masennusta, velvollisuutta ja lopun odotusta..

      Monella muullakin varmaan asiat paremmin jos vain reilusti kehtaa maksaa!

      Miksi ottaa lehmä jos haluaa vain lasillisen maitoa?

    • tsemiä!!

      Harmi teijän kannalta. mutta on elämä muutakin kuin naimista! :)

    • Totuus julki

      Miehen sosiaalinen asema ja lompakon paksuus ratkaisee naishuolet. Ja mitä luonteeseen tulee, niin aina varmemman kaverin saa sellaisesta, jolla on hyvä sosiaalinen asema ja paksu lompakko.

    • seinäruusu
      • Anonyymi

        Töpärin tansseissa on tuhtia tyttöä. Siinä kuule Naisvuori tärisöö kun isot tytöt pistää
        jalalla korreesti. Sinne vaan kun menet niin löytyy naista kaikenlaista.


    • dfh45645t

      Hyvän elämän saa kun hyväksyy ja arvostaa toisia ihmisiä. Kiukuttelijat jää yksin äksyilemään.

    • onnetonmäoon

      Uuden vuoden kunniaksi ota minut..olen 'en normaali' painoinen ja täysin kyllästynyt mieheeni..

      • Vai onneton?

        Tääläkö se muija kirjottelee vieraille miehille? Heti makkariin sieltä ja ota remmi mukaan! Tästä et puhumalla selviä!


    • Anonyymi

      tykkään lihavalla naisella on isompi painoarvo

    • Anonyymi

      Mene rohkeasti juttelemaan normi-ihmisille. Mun mitat on 55 kg ja 164 cm. Mutta mä haluan lihavan ja älykkään miehen. En mitään köyhää enkä rikasta, ihan tavallisen.

      • Anonyymi

        samaa mieltä ehdottomasti


    • Anonyymi

      No en ole minäkää miestä saanu vaikka hoikka olenkin... Johtunee varmaan tuosta miesten ajattelu tavasta, että naisten arvo punnitaan ulkonäön perusteella.

      Ja haluan nostaa esiin, että on hieman ristiriitaista valittaa siitä kuinka naiset haluavat rikkaan miehen, jos itse haluat ulkonäöltään kauniin naisen (molemmat pinnallisia asioita)🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Junttimainen käytös karkottaa naiset heti. Esim: ' voisitko vipata kaks euroo, annatko p*lluu ? Että tämmösiä sankareita.

    • Anonyymi

      tee pottukoirat ja mee pattayalle. hoikkaa laatumimmiä joka iltaan.

    • Anonyymi

      lihavassa naisessa on tavallaa enemmän naista.

    • Anonyymi

      Ikää vajaat 6 kymppiä, hoikka, harrastan liikuntaakin. En kelpaa naisille, lihavillekaan. Kuppiloissa se tatuoitu lihavan rupsahtanut nainen pokaa itseään nuoremman renttujätkän mutta ei vilkaisekaan tänne päin. Hoikat nyt eivät katsettaan nosta kännykästään kapakassa koko iltana.

      Blaah!

      • Anonyymi

        Ootko koittanut sitä, että nostat sen katseesi pois kännykästä koko baari illan ajaksi?
        Jos se vaikka auttaisi sua bongaamaan naisen.


    • Anonyymi

      Miehet haluaa rikkaan naisen. Minä olen hoikka ja nätti, mutta köyhä. Meitä samanlaisia on hyvin paljon . Turhaan nuo pummi-miehet valittaa naisista, vaikka vika on näissä luusereissa itsessään.

    • Anonyymi

      oha se siun akka kyllä aeka lihava ja lättäjalakaki se on, mutta miksei se sitte siulle anna. kaho peilistä siellä se syy näkkyy. nyt pittee männä nukkumaan ko rupes niin haokotuttaan.

    • Anonyymi

      Olin kerran suhteessa lihavan naisen kanssa. Alkoi harmittamaan se ruuan meneminen aina ykkösasiaksi. Puhui kokoajan milloin taas syötäisiin ym.

    • Anonyymi

      sano sille siun akalle jotta pistää lättäjalakoo toesen etteen jossei ala antammaan. ja nyt ei ruveta uusija sapuskoeta kokkoomaan. vanahat suap kelevata.

      • Anonyymi

        Ja sama suomeksi kiitos...kokkoomaan ...wtf


    • Anonyymi

      isoa mahaa naisella on kiva rummutella.eräänlainen konga-rumpu.

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä kuvitelmasi aivan vääriä.


    • Anonyymi

      ee paskaläjälle kukkaan anna.

    • Anonyymi

      hyvin lihavilla naisilla on yleesä sokuritauti.tää kannatta huomioija jos tykkää makeesta itekin!

      • Anonyymi

        Juu, niin on lihavilla miehilläkin. Lisäksi yks ikävä seikka kun petihommissa ei meinaa veikkaa löytyä rasvakerroksien alta. Siinä saa varoa sepelvaltimotautisen miehen kanssa (tutkimuksien mukaan tukevilla miehillä naisia yleisempi) teuhtaroidessa ettei viikatemies niitä satoa.


    • Anonyymi

      Jos sinua kiinnostaa miehet niin täällä olisi hoikka nuorehko mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe