ANTAKAA NEUVOJA .

12v. lesbo tytsy

Moi oon 12v. tyttö ja oon lesbo.Nyt mä oon rakastunut mun parhaaseen kaveriin miten saisin sanottuu sen sille silleen ettei Se pelkää et mä alkaisin iskee sitä?Tai mitä jos Se ei uskalla ottaa mua niille yö kylään .Haluaisin et vaikka Se Sais tietää tästä silleen että Mein bestis suhde silti säilyis.Antakaa neuvoja olkaa kilttei♥❤

13

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorisokasvattaja

      Olet vielä lapsi, jos tarinasi on totta. Ei 12-vuotias vielä voi olla homo eikä lesbo, eikä varmaan heterokaan. Kyllä ne petipuuhat ovat jonkin verran vanhempien hommia.

      Kun tuosta pari-kolme vuotta vartut, voit ruveta seurustelemaan jonkun kivan pojan kanssa.

      Hylkää lesboilu.

      • Mutsi4

      • se viestin aloittaja

        Kuuleppas nuorisokasvattaja minä en minnekkään sänkyyn ole menossa


      • 12.v lesbo tytsy
        se viestin aloittaja kirjoitti:

        Kuuleppas nuorisokasvattaja minä en minnekkään sänkyyn ole menossa

        Ja miks oot lesboja vastaan??? Mitä pahaa siin on hos oon tyttö ja rakastan toista tyttöä?


      • ihana asia

        Minä olin kyllä 12-vuotiaana jo selkeästi itseni tunteva ja määrittelin itseni selkeästi lesboksi. Nyt yli kolmikymppisenä olen edelleen vahvasti itseni tunteva ja edelleen lesbo, eikä se lesbous tästä mihinkään häviä. En myöskään ole ainut, tiedän sen. Olen kuullut monen monta tarinaa, joissa jopa huomattavasti nuorempina kuin 12-vuotiaana on jo tiedostettu oma lesbous/homoseksuaalisuus ja se seksuaalisuus ei ole siitä miksikään muuttunut tai hävinnyt aikuistumisen myötä. Noin kärjistettynä, pojilla herääminen homoseksuaalisuuteen näyttäisi tapahtuvan aavistuksen verran aikaisemmin kuin tytöillä. On myös nuoria, jotka ovat aloittaneet petipuuhat hyvin nuorina, itse myös kuulun siihen joukkoon. Mitään en kadu eikä minua ole koskaan hyväksikäytetty, kaikki on tapahtunut omasta vapaasta tahdosta ja halusta. Oikeastaan olen erittäin onnellinen, että nuorena olen saanut kokea ja tuntea erittäin paljon, koska nyt vanhempana olenkin viettänyt enemmän hiljaiseloa.

        Suosittelen lukemaan vaikka kirjoja/raportteja nuorten heräämisestä seksuaalisuuteen ja erityisesti lesbouteen/homouteen.

        Ihastuminen ja rakastuminen ovat ihania asioita. Niistä kannattaa nauttia mahdollisimman paljon kuin vain voi=)


      • 12v. lesbo tytsy
        ihana asia kirjoitti:

        Minä olin kyllä 12-vuotiaana jo selkeästi itseni tunteva ja määrittelin itseni selkeästi lesboksi. Nyt yli kolmikymppisenä olen edelleen vahvasti itseni tunteva ja edelleen lesbo, eikä se lesbous tästä mihinkään häviä. En myöskään ole ainut, tiedän sen. Olen kuullut monen monta tarinaa, joissa jopa huomattavasti nuorempina kuin 12-vuotiaana on jo tiedostettu oma lesbous/homoseksuaalisuus ja se seksuaalisuus ei ole siitä miksikään muuttunut tai hävinnyt aikuistumisen myötä. Noin kärjistettynä, pojilla herääminen homoseksuaalisuuteen näyttäisi tapahtuvan aavistuksen verran aikaisemmin kuin tytöillä. On myös nuoria, jotka ovat aloittaneet petipuuhat hyvin nuorina, itse myös kuulun siihen joukkoon. Mitään en kadu eikä minua ole koskaan hyväksikäytetty, kaikki on tapahtunut omasta vapaasta tahdosta ja halusta. Oikeastaan olen erittäin onnellinen, että nuorena olen saanut kokea ja tuntea erittäin paljon, koska nyt vanhempana olenkin viettänyt enemmän hiljaiseloa.

        Suosittelen lukemaan vaikka kirjoja/raportteja nuorten heräämisestä seksuaalisuuteen ja erityisesti lesbouteen/homouteen.

        Ihastuminen ja rakastuminen ovat ihania asioita. Niistä kannattaa nauttia mahdollisimman paljon kuin vain voi=)

        Okei:)
        mutta toivoisin joiltain muiltakin neuvoi


      • No v*ttu jumala

      • 12v. lesbo tytsy

        Miks just pojan miksei tytön??


    • hooowhooaaa

      Ota selvää ensiksi kaveris asenteista seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Nimittäin, jos se on homofobinen niin en suosittele kertomaan tunteistas. Tossa iässä lapset voi muutenki olla aika julmia. Se saattaa jopa hylätä sut, jos saa tietää ja pelkää vaikka, että muut alkaa luulla sitäki lesboksi. Olipa hän sitä oikeasti tai ei.

      Se, että kannattaaki sun kaverillesi kertoa riippuu ihan täysin siitä millainen ihminen kaverisi on. Kannattaa tosiaan vähän kuulostella sen mielipiteitä homoseksuaaleista. En tiedä? Teet vaan niinku itestäsi parhaimmalta tuntuu :)

    • f*ck

      se on normia että rakastaa parasta ystäväänsä. Siksi se on sun paras ystävä. Jos sun paras ystävä olis kundi, sä et ehkä miettis että miten sanoa sille että olet rakastunut häneen. Nyt kun se on tyttö ja sä olet tyttö ja lesbo niin sulla on menee sekaisin ystävyys ja romanttinen rakkaus.
      Ystävästään voi olla mustis ja tuntea samanlaisia tunteita kuin rakastumisessa yleensä. Sun on hyvä miettiä mitä sä saat jos kerrot hänelle että olet rakastunut häneen. Ensinnäkin sua pelottaa että asiat muuttuisi, ettei se enää olisi niin luonteva sun seurassa. Luultavammin olet oikeassa siinä.

      Sulla on vastaus ihan omassa kirjoituksessasi, sä et halua muuttaa teidän välillä mitään. Mun neuvo on että katselet ihan rauhassa eteenpäin, se että tunnet paljon ei ole pahaksi. Opit jokaisesta tunteesta ja myös siitä jos et mene kuin sokea kana jyvän perässä. Sä tiedät mitä siinä luultavammin kävisi jos kerrot ja joko otat sen riskin tai jätät ottamatta.

      Hyvä bestis on iso asia, arvioit itse sen mitä hänestä haluat ja toimit sen mukaan. Se että olet rakastunut johonkin ei tarkoita että se on aina julki tuotava.

    • Marremai

      Hyvä kun olet pohtinut asioita. :) Olisi hyvä, että käyt harrastuksissa ja tapaat ihmisiä. Ei kannata suoraan heti sanoa "hei mä rakastan sua" vaan antaa ajan mennä. Olet nuori viellä.

      • 12v. lesbo tytsy

        Päätin et kysyn siltä mitä mieltä Se on lesboista ja homoista.Katotaan sit mitä mieltä Se on ja näin ees päin.
        Muuten mitä tarkoittaa hintti?


    • Sinuiksi-palvelu

      Valtakunnallinen tuki- ja neuvontapalvelu SINUIKSI on käytettävissäsi.

      Päivystys on avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 19–21
      Voit soittaa numeroon 044 300 2355 tai lähettää kysymyksesi verkon kautta koska tahansa: http://www.sinuiksi.fi/kysy-neuvoa

      Voit kysyä meiltä mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta oman tai läheisen seksuaaliseen suuntautumiseen (mm. a-, bi-, homo- ja panseksuaalisuuteen tai lesbouteen) ja sukupuolen moninaisuuteen (mm. inter-, muun-, ja transsukupuolisuuteen, transvestisuuteen, transgender- tai queer-identiteettiin) liittyvistä kysymyksistä kuten sosiaalisista paineista, vertaisuudesta, seurustelusta, seksistä,kaapista ulostulosta, parisuhde-, perhe- ja työelämästä, ikääntymisestä, yksinäisyydestä, eheyttämisestä, vihapuheesta, kiusaamisesta tai muista syrjintäkokemuksista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe